• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби - ( код НК 024:2019 - 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук, 57969 - Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом, 38713 - Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 38713 - Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів,47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 17803 - Абсорбент інфекційних відходів, 17803 - Абсорбент інфекційних відходів)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.

Торги не відбулися

520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2021 17:42 - 23.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: c9d791be831445f3849f49b57b5f9608
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-005928-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Поспішаєте. Ви уважно вивчили надану ФОП Радошевська документацію? А ми уважно. У складі своєї пропозиції ФОП Радошевська не виконала цілий ряд вимог документації, за що її пропозиція згідно Закону України про публічні закупівлі повинна бути дискваліфікована. А саме, документацією торгів передбачалося надання витягу з реєстру дезінфекційних засобів МОЗ України та інструкцій. Учасник не надав на засіб Йодіскін а ні витягу, а ні інструкції щодо використання. далі, документацієї торгів, в роділі ІІІ п.3.1.9 вимагалос від Учасників надання документу у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі. Учасник, ФОП Радошевська не надала вищезазначений документ, за що її пропозиція згідно Закону України про публічні закупівлі теж повинна бути дискваліфікована. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Радошевська, в іншому випадку ми звертаємось до АМКУ, Державної аудиторської служби України та розпоряднику коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Ваша вимога прийнята до розгляду. За результатами розгляду буде прийнято та оприлюднено рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога!

Номер: 750073d89e8a43d1b83089d51991deb8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-005928-c.c1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, зазначений специфічний спектр антимікробної дії, характерний тільки для певних торгових марок. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Враховуючи специфіку роботи закладу, а саме надання висококваліфікованої та спеціалізованої медичної допомоги населенню області для здійснення єдиної державної і регіональної політики в галузі охорони здоров’я, вимоги до засобів викладені з точки зору ефективності застосування та нашого досвіду використання продукції у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується. З огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються, та у відповідності до затвердженого плану дотримання санітарно-епідемічного режиму в установі, засоби повинні мати широкий спектр антимікробної дії, що має доволі важливе значення при дезінфекційній обробці відділень закладу. У тендерній документації зазначено, що Учасник має право подати еквівалент товару запропонованого Замовником у медико-технічних вимогах. Еквівалентом вважається товар, який за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, викладеному у Додатку 2, зокрема має ідентичні або кращі наступні характеристики (ознаки): 1. сфера (галузь) застосування; 2. призначення; 3. методи/способи застосування; 4. склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/пакування; 5. шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля. Документальним підтвердженням відповідності запропонованого учасником товару вимогам Додатку 2 є: а) порівняльна таблиця якісних та інших характеристик замовлених товарів, які передбачені у цьому Додатку, та запропонованого еквіваленту (у довільній формі за підписом учасника); b) копії інструкцій із застосування товару, який пропонується Учасником у якості еквівалента. Наголошуємо, що Замовник у своїй діяльності та у своїй роботі цілком і повністю дотримується вимог чинного Законодавства, зокрема розділу 4, статті 22 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в яких вказано, що документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Засоби із перерахованим вмістом складових виробляються різними виробниками, а їх продаж за даними аналізу ринку є доступною і необмеженою. Таким чином, нами виконано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.02.2021 18:03