• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Завершена

282 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 410.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2021 17:33 - 23.02.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо прийнятого рішення Комунальним закладом охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021)

Номер: 1628040ece8b4efc988cda4459efdeed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-005854-c.a4
Назва: СКАРГА щодо прийнятого рішення Комунальним закладом охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021)
Скарга:
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680, Україна Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП» код ЄДРПОУ 39469334 ІПН 394693320380, місцезнаходження 04070, м. Київ, вул. Братська, буд. 6, тел. 044-394-86-07 e-mail: mail@amintegrator.com Замовник: Комунальний заклад охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», Код ЄДРПОУ: 13514433, місцезнаходження вул. Дніпровська, б.17, м. Краматорськ, Донецька обл., 84306, тел. 095-632-19-02, medstatdon@i.ua Інформація про закупівлю: Форма проведення закупівлі Відкриті торги Предмет закупівлі Код за CPV ДК 021-2015: 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c 39d3f7a5d89a4ab28fa7cf6120962ff7, закупівля на https://prozorro.gov.ua/ СКАРГА щодо прийнятого рішення Комунальним закладом охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021) Підстави подання скарги: Наявність порушень вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) та принципів здійснення закупівель при прийнятті рішення про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021), а саме порушення принципів щодо добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель: 29.03.2021 відбулася публікація протоколу № 24 від 29.03.2021 про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ". Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації визначені необхідні документи, що вимагаються замовником від Учасників при поданні тендерних пропозицій. Обґрунтування Учасника: Вважаємо, що рішення Комунального закладу охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» (далі – Замовник) про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021) прийняте з порушенням вимог пунктів 2 ч.1 ст. 31 Закону та принципів здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону, а саме порушення принципів щодо добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі з наступних підстав: Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації визначені необхідні документи, що вимагаються Замовником від Учасників при поданні тендерних пропозицій. Всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних до машинозчитування (файли PDF (Portable Document Format) або “JPEG, тощо” (Роздільна здатність повинна бути не нижче ніж 150 DPI)), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Розділом 5 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник тендеру повинен підтвердити відповідними документами серед інших діючий партнерський статус: Dell (Authorized Solution Provider або вище). Хочемо звернути вашу увагу на партнерський сертифікат DELL Technologies, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ "СІЛВЕРІ". У всіх партнерських сертифікатах DELL Technologies під підписом уповноваженої особи завжди вказується строк дії сертифіката, або термін дії сертифіката (на підтвердження надаємо попередню та діючу копії партнерських сертифікатів ТОВ «АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП», що видані DELL Technologies). У наданій ТОВ "СІЛВЕРІ" копії партнерського сертифікату DELL Technologies строк дії відсутній. Це свідчить про те, що сертифікат, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ "СІЛВЕРІ" не є копією з оригіналу сертифікату виданого компанією DELL Technologies, а є відкоригованою учасником ТОВ "СІЛВЕРІ" копією, у якій навмисно видалена інформація щодо строків його дії. Підтвердження партнерського статусу дублюється листом від представника DELL Technologies в Україні, але це є не приводом, щоб «коригувати» оригінали сертифікату. Такі дії ТОВ "СІЛВЕРІ" ставлять під сумнів прозорість та добросовісну конкуренцію з боку вказаного учасника, до того ж, можна припустити ймовірність, що учасником ТОВ "СІЛВЕРІ" таким же чином «коригувалися» і інші документи, надані у складі тендерної пропозиції. Тому вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021) прийняте з порушенням вимог пунктів 2 ч.1 ст. 31 Закону та принципів здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону, а саме порушення принципів щодо добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі; про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення. На підставі вищевикладеного, та керуючись ст.ст.5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду та задовольнити скаргу. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Комунальним закладом охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» під час проведення закупівлі відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c. 3. Зобов’язати Комунальний заклад охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» скасувати рішення про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021).
Дата розгляду скарги: 21.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.04.2021 10:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.04.2021 19:24
Автор: ТОВ "АМ Інтегратор Груп", Сіденко Сергій (044) 394 86 07 TENDER@AMINTEGRATOR.COM http://amintegrator.com
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо прийнятого рішення Комунальним закладом охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021)

Номер: 60414cf104694391b731a1b15c662d77
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-005854-c.b3
Назва: СКАРГА щодо прийнятого рішення Комунальним закладом охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021)
Скарга:
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680, Україна Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП» код ЄДРПОУ 39469334 ІПН 394693320380, місцезнаходження 04070, м. Київ, вул. Братська, буд. 6, , тел. 044-394-86-07 e-mail: mail@amintegrator.com Замовник: Комунальний заклад охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», Код ЄДРПОУ: 13514433, місцезнаходження вул. Дніпровська, б.17, м. Краматорськ, Донецька обл., 84306, тел. 095-632-19-02, medstatdon@i.ua Інформація про закупівлю: Форма проведення закупівлі Відкриті торги Предмет закупівлі Код за CPV ДК 021-2015: 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c 39d3f7a5d89a4ab28fa7cf6120962ff7, закупівля на https://prozorro.gov.ua/ СКАРГА щодо прийнятого рішення Комунальним закладом охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021) Підстави подання скарги: Наявність порушень вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) та принципів здійснення закупівель при прийнятті рішення про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021), а саме порушення принципів щодо добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель: 29.03.2021 відбулася публікація протоколу № 24 від 29.03.2021 про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ". Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації визначені необхідні документи, що вимагаються замовником від Учасників при поданні тендерних пропозицій. Обґрунтування Учасника: Вважаємо, що рішення Комунального закладу охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» (далі – Замовник) про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021) прийняте з порушенням вимог ст. 31 Закону та принципів здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону, а саме порушення принципів щодо добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі з наступних підстав: Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації визначені необхідні документи, що вимагаються Замовником від Учасників при поданні тендерних пропозицій. Підпунктом 4.4. зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідки з обслуговуючого(-их) банку(-ів), реквізити якого(-их) зазначені у відомості про учасника, про наявність рахунків та відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однією банківською установою – довідки надаються кожною установою за всіма відкритими рахунками. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" надані довідки Першого українського міжнародного банку від 26.02.2021 120/180/142 про відкриті рахунки та від 19.02.2021 № К34 200/431 щодо відсутності кредитної заборгованості перед банком. При цьому, в одному з аналогічних договорів (договір від 02.04.2018 № 227) наданих ТОВ "СІЛВЕРІ" зазначено ще один банківський рахунок у Приватбанку № 26008052649180. Але Довідок від Приватбанку щодо відкритих рахунків та відсутності простроченої заборгованості за кредитами, в порушення вимоги, передбаченої абз.2 п.п.4.4. п. 1 розділу 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "СІЛВЕРІ" не надано. Тим самим, є ймовірність, що учасник ТОВ "СІЛВЕРІ" може приховувати наявність простроченої заборгованості за кредитами та надає недостовірну інформацію щодо своєї кредитної історії. При цьому ніяких письмових пояснень щодо цього банківського рахунку учасником ТОВ "СІЛВЕРІ" також не надано. Незважаючи на дану невідповідність пропозиції ТОВ "СІЛВЕРІ" вимогам тендерної документації, Замовник прийняв рішення щодо визнання ТОВ "СІЛВЕРІ" переможем (протокол № 24 від 29.03.2021). Саме тому вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021) прийняте з порушенням вимог п.2 ч.1 ст. 31 Закону та принципів здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону, а саме порушення принципів щодо добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі; про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення. На підставі вищевикладеного, та керуючись ст.ст.5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду та задовольнити скаргу. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Комунальним закладом охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» під час проведення закупівлі відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c. 3. Зобов’язати Комунальний заклад охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» скасувати рішення про визначення переможцем відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c учасника ТОВ "СІЛВЕРІ" (протокол № 24 від 29.03.2021).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.04.2021 11:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.04.2021 20:08
Автор: ТОВ "АМ Інтегратор Груп", Сіденко Сергій (044) 394 86 07 TENDER@AMINTEGRATOR.COM http://amintegrator.com
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо порушення принципів здійснення закупівель в тендерній документації Замовника

Номер: 771203c9ea844307b70bcc68e95a70a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-005854-c.c2
Назва: СКАРГА щодо порушення принципів здійснення закупівель в тендерній документації Замовника
Скарга:
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680, Україна Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП» код ЄДРПОУ 39469334 ІПН 394693320380, місцезнаходження 04070, м. Київ, вул. Братська, буд. 6, , тел. 044-394-86-07 e-mail: mail@amintegrator.com Замовник: Комунальний заклад охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», Код ЄДРПОУ: 13514433, місцезнаходження вул. Дніпровська, б.17, м. Краматорськ, Донецька обл., 84306, тел. 095-632-19-02, medstatdon@i.ua Інформація про закупівлю: Форма проведення закупівлі Відкриті торги Предмет закупівлі Код за CPV ДК 021-2015: 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-005854-c 39d3f7a5d89a4ab28fa7cf6120962ff7, закупівля на https://prozorro.gov.ua/ СКАРГА щодо порушення принципів здійснення закупівель в тендерній документації Замовника Підстави подання скарги: Наявність порушень вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель в тендерній документації Замовника на закупівлю Код за CPV ДК 021-2015: 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою», а саме порушення принципів добросовісної конкуренція серед учасників; максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: 11.02.2021 відбулася публікація оголошення відкритих торгів із закупівлі Код за CPV ДК 021-2015: 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою», що проводяться замовником Комунальним закладом охорони здоров’я «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», номер у Prozorro UA-2021-02-11-005854-c. Відповідно до розділу 5 Додатку 2 Тендерної документації визначені вимоги до кваліфікації Учасників. В розділу 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що Учасник тендеру повинен підтвердити відповідними документами серед інших також діючий партнерський статус Fortinet (Select або вище). Обґрунтування Учасника: Вважаємо, що тендерна документація на закупівлю робіт за предметом Код за CPV ДК 021-2015: 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою», а саме розділу 5 Додатку 2 до тендерної документації, де зазначена вимога підтвердження у Учасника партнерського статусу Fortinet (Select або вище), складена з порушенням вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що тягне за собою порушення принципів здійснення закупівель з наступних підстав: Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація Замовника містить вимогу для Учасника мати в наявності партнерський статус Fortinet (Select або вище) та не менше 1 (одного) сертифікованого технічного фахівця за напрямком FortiNet (NSE 4 Network Security Professional або вище). Статус Fortinet Select надається партнеру Fortinet при виконанні певного обсягу продажів та наявності в штаті сертифікованого технічного фахівця за напрямком NSE 4 Network Security Professional або вище. При цьому тендерною документацією передбачена можливість залучення Учасниками сертифікованих спеціалістів за напрямком NSE 4 Network Security Professional або вище на підставі цивільно-правових угод. Таким чином Учасник, що є сертифікованим партнером будь-якого статусу має можливість залучити технічного спеціаліста NSE 4 Network Security Professional або вище, однак вимога щодо наявності у Учасника статусу Fortinet Select виключає можливість взяти участь у зазначеній закупівлі. Вважаємо, що в рамках технічного обслуговування достатньо мати сертифікованих спеціалістів за напрямком NSE 4 Network Security Professional або вище без статусу Fortinet Select, який прив’язано до обсягу продажів продукції Fortinet. Вимога щодо наявності партнерського статусу Fortinet рівня не нижче Select є дискримінаційною для Учасників, оскільки це призводить до необґрунтованої переваги одних учасників по відношенню до інших. Хочемо також зазначити, що у 2020 році Замовником вже проводився аналогічний тендер на закупівлю тих самих послуг ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003503-a ), вимоги тендерної документації щодо наявності у Учасників партнерського статусу Fortinet (Select або вище) та технічного фахівця за напрямком NSE 4 Network Security Professional або вище були відсутні. Даний факт свідчить про необов’язковість статусу, що вимагається. Між іншим, у вищезазначеному тендері (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003503-a) перемогу отримала компанія ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" (яка має партнерський статус Fortinet Select), і, вже в наступній закупівлі даних послуг (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-12-008305-a), в тендерній документації з’явилась вимога щодо наявності у Учасників закупівлі партнерського статусу Fortinet (Select або вище). Таким чином, вважаємо, що тендерні вимоги щодо наявності у Учасників партнерського статусу Fortinet (Select або вище) значно зменшують кількість учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, що призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Саме тому вважаємо, що тендерна документація складена з порушенням вимог ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель, що передбачені ст.5 вказаного Закону, а саме принципів добросовісної конкуренція серед учасників; максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищевикладеного, та керуючись ст.ст.5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду та задовольнити скаргу. 2. Зобов’язати Замовника усунути зазначені порушення та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення дискримінаційної вимоги щодо наявності у Учасників партнерського статусу Fortinet (Select або вище).
Дата розгляду скарги: 05.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.02.2021 19:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.03.2021 21:56
Автор: ТОВ "АМ Інтегратор Груп", Сіденко Сергій (044) 394 86 07 TENDER@AMINTEGRATOR.COM http://amintegrator.com
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні критерії

Номер: 02ff0aba538a4b559514aba25ea648ff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-005854-c.b1
Назва: Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію, звертаємо увагу на наступне. Відповідно до розділу 5 додатку 2 тендерної документації Виконавець повинен мати: - Не менше 2 (двох) сертифікованих технічних фахівців за напрямком Microsoft Certified Professional; - Не менше 1 (одного) сертифікованого технічного фахівця за напрямком FortiNet (NSE 4 Network Security Professional або вище); - Не менше 1 (одного) сертифікованого технічного фахівця за напрямком Dell EMC Partner Program SE: MidRange Storage. Згідно додатку 3 тендерної документації наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо предмета закупівлі підтверджується Довідкою у довільній формі з наступною інформацією: - П.І.Б.; - посада/професія; - інформація про освіту (назву документу про фахову освіту; повну (або скорочену) назву навчального закладу, що видав документ про фахову освіту; номер та рік видачі документу про фахову освіту); - Спеціальність/ кваліфікація / розряд; - загальний стаж роботи / стаж роботи на даній посаді; - за штатним розкладом / за трудовим договором; та наданням копій документів, підтверджуючих кваліфікацію. Вважаємо вимогу щодо надання інформації стосовно ФАХОВОЇ ОСВІТИ дискримінаційною, оскільки наявність достатньої кваліфікації буде підтверджено сертифікатом фахівця за певним напрямком, виданим відповідним виробником. При цьому фахівець може і не мати фахової освіти, що не є перешкодою для успішного проходження навчання за певним напрямком у виробників, та отримання сертифікатів з професійної придатності. Такі формулювання вимог виключають можливість надання пропозиції Учасниками, які мають у штаті сертифікованих виробниками спеціалістів, у яких при цьому відсутня фахова освіта або вища освіта. Тим самим штучно звужується коло Учасників. Таким чином, вважаємо, що тендерна документація складена з порушенням вимог ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель, що передбачені ст.5 вказаного Закону, а саме принципів добросовісної конкуренція серед учасників; максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Просимо усунути зазначені порушення та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», які б не обмежували конкуренцію серед учасників, та викласти п.2 р.1.додатку 2 тендерної документації у наступному вигляді: «Довідка у довільній формі з наступною інформацією: - П.І.Б.; - посада; - наявний сертифікат; - загальний стаж роботи / стаж роботи на даній посаді; - за штатним розкладом / за трудовим договором».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника та чинного законодавства», учасник для підтвердження наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції подає довідку у довільній формі з наступною інформацією: - П.І.Б.; - посада/професія; - інформація про освіту (назву документу про фахову освіту; повну (або скорочену) назву навчального закладу, що видав документ про фахову освіту; номер та рік видачі документу про фахову освіту); - спеціальність/ кваліфікація / розряд; - загальний стаж роботи / стаж роботи на даній посаді; - за штатним розкладом / за трудовим договором. Ця довідка носить суто інформаційний характер із зазначенням відомостей про наявність або відсутність документу про фахову освіту. Таким чином, учасник має надати інформацію в довільній формі про наявність або відсутність документу про фахову освіту. Тим самим, вимоги ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 вказаного Закону, а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель не порушуються.
Статус вимоги: Відхилено