-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор – навантажувач
Екскаватор – навантажувач
Завершена
2 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 750.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2021 17:03 - 23.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до технічних характеристик
Номер:
2c08a395f04240819fdf210f7f70fd42
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-005460-c.b2
Назва:
Вимога до технічних характеристик
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до технічного завдання
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на ТД екскаватор навантажувач.docx 16.02.2021 15:54
- Відповідь від 18.02.2021 року.docx 18.02.2021 11:25
Дата подачі:
16.02.2021 15:54
Вирішення:
Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон).
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Відповідно до п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідно до статі 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовник діє в межах Закону та вказаного Порядку щодо визначення предмета закупівлі, встановлює вимоги щодо необхідних Замовнику технічних характеристик предмету закупівлі та здійснює закупівлю без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників відповідно до статі 5 Закону та надає можливість подати тендерну пропозицію з предметом закупівлі, який відповідає технічних вимогам предмета закупівлі необхідних Замовнику.
Окрім того, зміни, які Ви вимагаєте внести суттєво не відрізняються від чинних технічних вимог до предмета закупівлі, але не відповідають потребам замовника, окрім того, не містять жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Наразі, уповноважена особа розглядає можливість внесення змін щодо питання викладеному у Вашій вимозі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.02.2021 18:01
Вимога
Залишено без розгляду
Екскаватор-навантажувач
Номер:
06d52ddd04fd4ea38abae05d966b2669
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-005460-c.b1
Назва:
Екскаватор-навантажувач
Вимога:
Доброго дня! Просимо внести зміни у Додаток 3. а саме: п22 Радіус розвороту по ковшу навантажувача без використання гальма не більше 10,5 м змінити на Радіус розвороту по ковшу навантажувача без використання гальма не більше 12,5 м.
П.4 організаційних положень - Учасник повинен мати склад запасних частин для забезпечення їх швидкої заміни, також знаходитись не далі ніж 170 км від замовника видалити, оскільки це є дискримінація за територіальним положенням.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь від 18.02.2021 року.docx 18.02.2021 11:25
Дата подачі:
16.02.2021 15:00
Вирішення:
Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон).
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Відповідно до п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідно до статі 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовник діє в межах Закону та вказаного Порядку щодо визначення предмета закупівлі, встановлює вимоги щодо необхідних Замовнику технічних характеристик предмету закупівлі та здійснює закупівлю без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників відповідно до статі 5 Закону та надає можливість подати тендерну пропозицію з предметом закупівлі, який відповідає технічних вимогам предмета закупівлі необхідних Замовнику.
Окрім того, зміни, які Ви вимагаєте внести суттєво не відрізняються від чинних технічних вимог до предмета закупівлі, але не відповідають потребам замовника, окрім того, не містять жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Наразі, уповноважена особа розглядає можливість внесення змін щодо питання викладеному у Вашій вимозі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.02.2021 18:01