-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 230.00 UAH
мін. крок: 0% або 230.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2021 16:56 - 23.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення в оновленій ціновій пропозиції Учасника переможця
Номер:
7d9757f71201446a847fa9c6d8eb8993
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-006383-b.c3
Назва:
Порушення в оновленій ціновій пропозиції Учасника переможця
Вимога:
В оновленій ціновій пропозиції Учасник ФОП Лінник Ю.П. вказав ціну за одиницю послуги з трьома знаками після коми, що спричинить незручності та неточності при розрахунку за одиницю послуги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2021 16:18
Вирішення:
Надаємо відповідь на Вашу вимогу.
В оновленій ціновій пропозиції Учасник ФОП Лінник Ю.П. вказав ціну за одиницю послуги з трьома знаками після коми, Замовник не вбачає у цьому незручності та не має наміру скасовувати раніше прийняте рішення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Учасник не виконав вимоги тендерної документації
Номер:
14f42142974149bf9be5eb73cff4579d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-006383-b.c2
Назва:
Учасник не виконав вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУК'ЯНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ не виконав вимоги тендерної документації а саме:
1) у складі пропозиції відсутня Довідка (зведена довідка), що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини 1 та частини 2 статті 17 (вимога підпункту 14 у пункті 5 (кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги установлені ст17 Закону тендерної документації)
2) у складі пропозиції відсутня інформація, яка підтверджує відповідність технічним тощо вимогам, згідно Додатку 7;
3) у складі пропозиції відсутній договір оренди приміщення (вимоги Додатка 7, пункт 2.11)
На підставі вищезазначеного , просимо вам ще раз переглянути документи пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУК'ЯНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, дискваліфікувати за невиконання умов документації та перейти до розгляду наступного учасника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2021 15:22
Вимога
Вирішена
Вимоги на умови закупівлі
Номер:
98cbb32fe7dd47dab001d41efbc6e4dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-006383-b.c1
Назва:
Вимоги на умови закупівлі
Вимога:
Дикримінаційні умови.
У зв’язку з наявними у Тендерній документації на закупівлю UA-2021-02-11-006383-b, за предметом «ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», дискримінаційними умовами, просимо внести зміни до п.п. 2.4 Додатку № 7 до Тендерної документації, виходячи з наступного. Відповідно до п.п. 2.4 Додатку №7 до Тендерної документації учасники мають надати: «оригінал сертифікату відповідності наданий Учаснику на програматор чипів картриджів, що підтверджують право власності користування обладнанням, виданий відповідним органом з сертифікації діючий на момент початку аукціону». Правові та економічні основи державної системи сертифікації на території України визначалися Декретом КМУ № 46-93 від 10.05.1993 року «Про стандартизацію і сертифікацію». З метою реалізації його норм, також було прийнято низку нормативно-правових актів, якими регулювалося функціонування державної системи сертифікації. Проте, згідно з розділом Х Закону «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 1 січня 2018 року Декрет втратив чинність, а тому з цієї дати державна система сертифікації припинила своє існування. Отже, зазначена вимога п.п. 2.4 Додатку №7 до Тендерної документації встановлена у супереч вимогам чинного законодавства України, у зв’язку з чим підлягає виключенню з Тендерної документації. До того ж документ про відповідність - це декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Сертифікація є підтвердженням відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу (Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 року). Крім того, дана вимога Тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до учасників, які будуть надавати послуги без використання програматору чипів картриджів, оскільки це не досить правильний спосіб заправки та відновлення картриджів, т. я. чіпи не завжди дозволяють здійснювати їх перепрограмування, виходять з ладу під час використання картриджу. Доцільною для нормальної роботи обладнання є заміна чипів картриджів на нові – в такому випадку жоден програматор не потрібен, оскільки нові чіпи вже запрограмовані виробником з тим, щоб забезпечити їх належну роботу. До того ж значна частина обладнання щодо якого мають надаватись послуги, взагалі не має чипів картриджів у витратних матеріалах – які блокують можливість подальшого друку, також доводимо до Замовника про те що на ринку України відсутні сертифіковані програматори чипів які мають функцію програмування чипів до друкуючих пристроїв БФП Xerox WorkCentre 3335 – для подальшого друку потребує придбання та заміни чипа тонер-картриджа та/або драм-картриджа тобто, цілком відсутній предмет перепрограмування, та потребує заміни на новий. Тому, вимога Тендерної документації, щодо документального підтвердження учасником придбання або оренди програматора чипів картриджів, та надання щодо нього сертифікату відповідності, не дає можливості взяти участь в закупівлі учасникам, які здійснюють більш якісне надання послуг, що є предметом закупівлі без програматора чіпів, у зв’язку з чим дану вимогу необхідно усунути з Тендерної документації.
Вимагаємо: 1. Внести зміни до п.п. 2.4 Додатку №7 до Тендерної документації на закупівлю UA-2021-02-11-006383-b, за предметом «ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», шляхом виключення вимоги про надання «оригінал сертифікату відповідності наданий Учаснику на програматор чипів картриджів, що підтверджують право власності користування обладнанням, виданий відповідним органом з сертифікації діючий на момент початку аукціону».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2021 18:16
Вирішення:
Внесені зміни до Додатку 7 до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено