-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам'яне марки А (13-25) (або еквівалент), Вугілля кам'яне марки А (25-50) (або еквівалент), Вугілля кам’яне марки Г(Г1) (25-75) (або еквівалент))
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40210751. 4. Місцезнаходження замовника: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Путнік Ігор Вікторович, юрисконсульт, секретар тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області, тел. +380525851781, e-mail: osvita-mvrada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам'яне марки А (13-25) (або еквівалент), Вугілля кам'яне марки А (25-50) (або еквівалент), Вугілля кам’яне марки Г(Г1) (25-75) (або еквівалент). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Вугілля кам'яне марки А (13-25) (або еквівалент) - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля», Вугілля кам'яне марки А (25-50) (або еквівалент) - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля», Вугілля кам’яне марки Г(Г1) (25-75) (або еквівалент) - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля кам'яне марки А (13-25) (або еквівалент) - 515 т., Вугілля кам'яне марки А (25-50) (або еквівалент) - 200 т., Вугілля кам’яне марки Г(Г1) (25-75) (або еквівалент) 100 т. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами навчальних закладів освіти, підпорядкованих Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 423 250,00 грн. (чотири мільйони чотириста двадцять три тисячі двісті п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 232,50 грн. (сорок чотири тисячі двісті тридцять дві грн. 50 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «06» квітня 2021 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 130 000,00 грн. (сто тридцять тисяч грн. 00 коп.) 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
мін. крок: 1% або 44 232.50 UAH
Скарга
- скарга 24.02.2021 14:02
- скарга у форматі Word 24.02.2021 14:02
- ДСТУ 24.02.2021 14:02
- Наказ Міністерства про прийняття змін №1 до ДСТУ 7146:2010 11.03.2021 08:57
- лист щодо дійсності ДСТУ 7146:2010 з змінами 12.03.2021 11:24
- лист щодо дійсності ДСТУ 7146:2010 з змінами у форматі Word 12.03.2021 11:24
- рішення від 26.02.2021 № 3613 + лист Замовнику.pdf 01.03.2021 15:54
- про надання інформації від 10.03.2021 №3118.pdf 10.03.2021 20:09
- про надання інформації від 10.03.2021 №3117.pdf 11.03.2021 11:04
- інформація про перенесення розгляду скарги від 10.03.2021 №3116.pdf 11.03.2021 11:09
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.03.2021 №3701.pdf 17.03.2021 17:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2021 №5632.pdf 23.03.2021 17:42
- рішення від 22.03.2021 №5632.pdf 25.03.2021 17:43
- рішення від 04.11.2020 № 20528.pdf 04.03.2021 11:28
- пояснення_по_скаргi.PDF 04.03.2021 11:28
- пояснення_Антимонопол_ний_комiтет.doc 04.03.2021 11:28
- Про прийняття національних стан... _ від 11.12.2013 _ 1470.pdf 11.03.2021 14:58
- Перелiк_змiн_до_ТД_29.03.2021р.docx 29.03.2021 15:19
- протокол_затвердження_змiн.PDF 29.03.2021 15:19
- ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Вугiлля_кам'яне)_зi_змiнами_29.03.2021.doc 29.03.2021 15:19
- ТД_ДОДАТОК_3_зi_змiнами_29.03.2021.docx 29.03.2021 15:19