-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свинини : лопатка заморожена; печінка куряча; четвертина куряча заморожена; філе куряче заморожене)
Торги відмінено
556 048.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 780.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 780.24 UAH
Період оскарження:
11.02.2021 15:59 - 23.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ
Номер:
86789b7fd8544a139dd1dce6c5a12361
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-010057-a.b3
Назва:
СКАРГА, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ
Скарга:
СКАРГА, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Оголошення про проведення відкритих торгів – код ДК 0212015, код 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свинини лопатка заморожена; печінка куряча; четвертина куряча заморожена; філе куряче замо.pdf 15.03.2021 14:18
- 1. Тендерна документація на закупівлю за предметом ДК 021 2015, код 15110000-2 - М’ясо з додатками 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.pdf 15.03.2021 14:18
- Скарга.pdf 15.03.2021 14:18
- 3.7 Довідка про забезпечення санітарним одягом.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.8 Довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх трьох років.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.1. Довідка про наявність спеціальних складських приміщень придатних для зберігання харчових прод.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.6 Довідка про працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.2. Довідка про наявність спеціалізованого транспортного засобу.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.3, 3.4, 3.5 Сканкопія договорів на проведення профілактичної дезінфекції автотранспорту.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.9 Лист.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.10 Лист пояснення щодо власної матеріально технічної бази.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.12 Лист гарантія про відсутність підстав визначених у статті 17 Закону.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.11 Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі передбачених ч1 ч2 ст 17 За.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.14 Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(1).pdf 15.03.2021 15:40
- 3.13 Договір 60.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.16 Інформаційна довідка що містить відомості про Учасника Загальні відомості.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.15 Лист Згода з необхідними технічними якісними та кількісними характеристики предмета закупівл(1).pdf 15.03.2021 15:40
- 3.17 Цінова пропозиція.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.18 Інформаційна довідка про можливість забезпечення заходів із захисту довкілля.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.19 Наказ про призначення.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.21 Інформація з Державного реєстру операторів ринку харчових продуктів.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.20 Інший документ що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.pdf 15.03.2021 15:40
- 3.23 Частина 6 статті 25 ЗУ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів(1).pdf 15.03.2021 15:40
- 3.22 Лист згода з проектом Договору та проект Договору(1).pdf 15.03.2021 15:41
- 3.25 Сканкопія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ.pdf 15.03.2021 15:41
- 3.32 Інформація про застосування заходів із захисту довкілля.pdf 15.03.2021 15:41
- 3.31 Сканкопія сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 90012015 ISO 90012.pdf 15.03.2021 15:41
- 3.26-3.29 Сканкопії декларацій виробника.pdf 15.03.2021 15:41
- 3.42-3.44 Сканкопії особистих медичних книжок водій експедитор та вантажник(1).pdf 15.03.2021 15:41
- 3.37 - 3.41 Копії рішень про державну реєстрацію потужності для постачальників сировини або харчових продуктів.pdf 15.03.2021 15:41
- 3.33-3.36 Інформація ст. 17.pdf 15.03.2021 15:41
- 3.30 Звіт за результатами наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності.pdf 15.03.2021 15:41
- 4. Протокол № 29 від 02.03.2021 Рішення уповноваженої особи з питань проведення закупівель.pdf 15.03.2021 15:41
- 5. Протокол № 34 від 05 березня 2021 року Рішення уповноваженої особи з питань проведення закупівель.pdf 15.03.2021 15:41
- 6. Протокол № 36 від 05 березня 2021 року Рішення уповноваженої особи з питань проведення закупівель.pdf 15.03.2021 15:41
- 7. ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-02-11-010057-a..pdf 15.03.2021 15:41
- 8. Протокол розгляду тендерних пропозиційпропозицій UA-2021-02-11-010057-a..pdf 15.03.2021 15:41
- 9. Лист гарантія про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону( згідно Дод. 5).pdf 15.03.2021 15:41
- 11. Цінова пропозиція Учасника.pdf 15.03.2021 15:41
- 10. Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника за вих. № НВ-10 від 23.02..pdf 15.03.2021 15:41
- 14. Платіжне доручення № 4136 від 15.03.2021 року про сплату плати за подання скарги до органу оскарження..pdf 15.03.2021 15:41
- 13. Інформаційна довідка про можливість забезпечення заходів із захисту довкілля за вих. № НВ-20 від 25.02.2021..pdf 15.03.2021 15:41
- 12. Лист-згода з проектом Договору(відповідно до Додатку 7 до тендерної документації).pdf 15.03.2021 15:41
- 3.24 Сканкопія акту перевірки управлінням ГУ ДПСС додержання вимог законодавства про харчові продуктів.pdf 15.03.2021 15:41
- рішення від 17.03.2021 № 5276 + лист Замовнику.pdf 18.03.2021 09:49
- інформація про перенесення від 29.03.2021 № 4652.pdf 30.03.2021 13:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2021 № 7529.pdf 12.04.2021 17:04
- рішення від 09.04.2021 № 7529.pdf 14.04.2021 21:38
- відповідь на скаргу 22.03.2021 16:29
- відповідь на скаргу 22.03.2021 16:29
- протокол 16.04.2021 14:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2021 13:21
Дата розгляду скарги:
29.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2021 09:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2021 21:38
Дата виконання рішення Замовником:
16.04.2021 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Неухильно виконання рішення Уповноваженого органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7529-р/пк-пз від 09.04.2021 року шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції малого приватного підприємства «Ритм» та рішення про визначення приватного підприємства «Менада» переможцем за процедурою закупівлі — «ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свинини : лопатка заморожена; печінка куряча; четвертина куряча заморожена; філе куряче заморожене)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-11-010057-a.
Вимога
Є відповідь
МПП «Ритм» не погоджується з рішенням Замовника відхилити ТП Учасника МПП «Ритм»
Номер:
3de8c8a116454582a1facf24db81ced8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-010057-a.c2
Назва:
МПП «Ритм» не погоджується з рішенням Замовника відхилити ТП Учасника МПП «Ритм»
Вимога:
Згідно Протоколу № 34 від 05.03.2021 року Замовник вказав не відповдність пропозиції Учасника МПП «Ритм» вимогам тендерної докуменаці.
МПП «Ритм» не погоджується з рішенням Замовника відхилити ТП Учасника МПП «Ритм», та аргументує свої слова.
Згідно п. 1
Під час подання тендерної пропозиції Учасник не підтвердив відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
МПП «Ритм» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати, згідно вимог Замовника- розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій п. 6 :.
1. Інформацію про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається згідно додатку 5 до тендерної документації.
На дану вимогу Учасник, надав Лист-гарантію про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, Вих. № НВ – 05 від 25.02.2021 року згідно Додатку 5. В даному документі МПП «Ритм» гарантує відсутність підстав для відхилення визначених у статті 17 Закону завірену печаткою та підписом директора.
2. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
В який саме спосіб Учасник повинен підтвердити Замовник не конкретизував, на що Учасник МПП «Ритм» в Листі-гарантії про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, Вих. № НВ – 05 від 25.02.2021 року згідно Додатку 5 вказує письмово, що «ми, ознайомлені з вимогами ч. 3 ст. 17 Закону і під час подання тендерної пропозиції підтвердили відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї ж статті в електронній системі закупівель, використовуючи технічні можливості цієї ж системи» та завіряє своєю печаткою та підписом. Що являється підтвердження Вище вказаної вимоги.
Якщо вище вказаної інформації було не достатньо Замовник, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повинен був надати можливість МПП "Ритм" усунути невідповідності в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та 17 Закону.
Згідно п. 2
В інформаційний довідці, що містить відомості про Учасника Вих. № НВ – 10 від 23.02.2021 року, Учасником не зазначено саме «Профілюючий вид діяльності». Замість цього, Учасником зазначено лише «види діяльності» відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, що не є тотожним вищезазначеній вимозі ТД.
Повідомляємо, що згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якому вказана вся інформація про юридичну особу (підприємство), а саме основними видами економічної діяльності МПП «Ритм» Учасника являється не один, а декілька, які вказані в довідці Вих. № НВ – 10 від 23.02.2021 року. На підтвердження надаємо Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Якщо вище вказаної інформації було не достатньо Замовник, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повинен був надати можливість МПП "Ритм" усунути невідповідності в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та 17 Закону.
Згідно п. 3
У ціновій пропозиції Учасника Вих. № НВ -04 від 25.02.2021 року не зазначено за якою саме «наступною ціною» він має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору.
Повідомляємо, що згідно Дод. 9 до тендерної документації Замовник вимагав надати Цінову пропозицію Учасника згідно (Додатку 2). Пропозиція подається на бланку Учасника (за наявності). Учасники - фізичні особи-підприємці складають пропозицію за цією ж формою, але від імені першої особи.
На дану вимогу Учасник надав Пропозицію Вих. № НВ -04 від 25.02.2021 року згідно Додатку 2 не відходячи від форми з заповненням інформації про ціну.
Згідно п. 4
У листі – згоді з проектом договору Вих. № НВ -08/26 від 25.02.2021 року Учасник погодився з нашим проектом договору але лише за Умови, якщо його пропозицію буде визнано найбільш економічно вигідною», що не відповідає нашим вимогам.
Повідомляємо, що наданий лист-згода з проектом договору Вих. № НВ -08/26 від 25.02.2021 року завірена печаткою и підписом керівника є погодженням з проектом договору.
Згідно Закону та логіки договір підписується лише після акцепту, раніше це не можливо та не вірно. Тому причина відхилення являється абсурдною та не аргументованою.
Згідно п. 5
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Інформація саме про застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає вимогам.
Повідомляємо, що згідно Дод. 9 до тендерної документації Замовник вимагав надати п. 13 Інформація про застосування заходів із захисту довкілля з підписом посадової особи учасника, а також з відбитком печатки(Додаток 8) .
На, що Учасник надав Інформацію про застосування заходів із захисту довкілля зг. (Додаток 8) Вих. № 20 від 25.02.2021 року на вимогу Замовника.
Згідно Вище вказаного МПП «Ритм» не погоджуємося з рішенням Замовника відхилити ТП Учасника МПП «Ритм». Таким чином, дана підстава для відхилення тендерної пропозиції МПП «Ритм» є необґрунтованою, і як наслідок, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції МПП «Ритм» підлягає анулюванню.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є ціна. Ціна МПП «Ритм» 444674,10 грн., ціна переможця ПП " МЕНАДА" 554288,04 різниця в 109613,94 грн.
Дивлячись на дану ситуацію, складається думка, що Замовник пов'язаний з Учасником ПП «Менада», та простежуються корупційні дії.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений п. 5 ч. 1 ст. 5, ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2021 17:58
Вирішення:
Дякую за вимогу UA-2021-02-11-010057-a.c2! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянуто! За результатами розгляду повідомляю таке.
По-перше, у Вашій вимозі Ви зазначаєте, що «1. Інформацію про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається згідно додатку 5 до тендерної документації. На дану вимогу Учасник, надав Лист-гарантію про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, Вих. № НВ – 05 від 25.02.2021 року згідно Додатку 5. В даному документі МПП «Ритм» гарантує відсутність підстав для відхилення визначених у статті 17 Закону завірену печаткою та підписом директора.». Слід зазначити, що вищезазначене не стало наслідком відхилення Вашої тендерної пропозиції, що повністю підтверджується Протоколом № 34 від 05 березня 2021 року, а отже Ви даремно посилаєтесь на означене.
По-друге, Ви у вимозі зазначаєте, що «2. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. В який саме спосіб Учасник повинен підтвердити Замовник не конкретизував, на що Учасник МПП «Ритм» в Листі-гарантії про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, Вих. № НВ – 05 від 25.02.2021 року згідно Додатку 5 вказує письмово, що «ми, ознайомлені з вимогами ч. 3 ст. 17 Закону і під час подання тендерної пропозиції підтвердили відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї ж статті в електронній системі закупівель, використовуючи технічні можливості цієї ж системи» та завіряє своєю печаткою та підписом. Що являється підтвердження Вище вказаної вимоги.». У нашій тендерній документації було встановлено вимогу, що «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.». У Вашому Листі-гарантії про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, Вих. № НВ – 05 від 25.02.2021 року Ви зазначаєте, що «ми, ознайомлені з вимогами ч. 3 ст. 17 Закону і під час подання тендерної пропозиції підтвердили відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї ж статті в електронній системі закупівель, використовуючи технічні можливості цієї ж системи». Однак, підтвердження відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону фактично відсутнє у складі Вашої тендерної пропозиції, що зокрема, але не виключно й спричинило її відхилення. Обґрунтованість відхилення Вашої тендерної пропозиції підтверджується численними рішеннями Уповноваженого органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням № 14474-р/пк-пз від 27.07.2020 (UA-2020-06-11-003982-b).
По-третє, у Вашій вимозі Ви зазначаєте, що «Якщо вище вказаної інформації було не достатньо Замовник, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повинен був надати можливість МПП "Ритм" усунути невідповідності в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та 17 Закону.». Однак, вважаємо за доцільне довести до Вашого відома, що в статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не міститься жодних «кваліфікаційних критеріїв», а частина 16 статті 29 передбачає можливість усунення учасниками невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а отже ми не повинні були надавати 24 години на виправлення відповідних Ваших невідповідності в цій частині. Означене підтверджується численними рішеннями Уповноваженого органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням № 21643-р/пк-пз від 20.11.2020 (UA-2020-09-15-000437-c).
По-четверте, Ви у вимозі зазначаєте, що «Повідомляємо, що згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якому вказана вся інформація про юридичну особу (підприємство), а саме основними видами економічної діяльності МПП «Ритм» Учасника являється не один, а декілька, які вказані в довідці Вих. № НВ – 10 від 23.02.2021 року. На підтвердження надаємо Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.». Дійсно, ми не забороняли в Інформаційній довідці, що містить відомості про Учасника (Додаток 1 до тендерної документації) вказати види діяльності, зазначені у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак, учасники повинні були зазначити саме «Профілюючий вид діяльності», а не «види діяльності чи основний вид діяльності згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Стосовно зазначеного Вами, що «Якщо вище вказаної інформації було не достатньо Замовник, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повинен був надати можливість МПП "Ритм" усунути невідповідності в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та 17 Закону.», Вам вже все пояснювалося вище.
По-п’яте, на зазначене Вами, що «У ціновій пропозиції Учасника Вих. № НВ -04 від 25.02.2021 року не зазначено за якою саме «наступною ціною» він має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору. Повідомляємо, що згідно Дод. 9 до тендерної документації Замовник вимагав надати Цінову пропозицію Учасника згідно (Додатку 2). Пропозиція подається на бланку Учасника (за наявності). Учасники - фізичні особи-підприємці складають пропозицію за цією ж формою, але від імені першої особи. На дану вимогу Учасник надав Пропозицію Вих. № НВ -04 від 25.02.2021 року згідно Додатку 2 не відходячи від форми з заповненням інформації про ціну.» повідомляємо таке. У Вашій ціновій пропозиції Вих. № НВ - 04 від 25.02.2021 року Ви навели вартісні показники, однак не зазначили саме за якою «наступною ціною» Ви має можливість та погоджуєтеся виконати вимоги Замовника та Договору.
По-шосте, Ви у вимозі зазначаєте, що «Повідомляємо, що наданий лист-згода з проектом договору Вих. № НВ -08/26 від 25.02.2021 року завірена печаткою и підписом керівника є погодженням з проектом договору. Згідно Закону та логіки договір підписується лише після акцепту, раніше це не можливо та не вірно. Тому причина відхилення являється абсурдною та не аргументованою.». У нашій тендерній документації було встановлено вимогу, що учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «Лист-згоду з проектом Договору (відповідно до Додатку 7 до тендерної документації) з підписом посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (за наявності).». У наданому в складі Вашої тендерної пропозиції Листі-згоді з проектом договору Вих. НВ -08/26 від 25.02.2021 року Ви погодилися з нашим проектом договору але лише за умови, «якщо його пропозицію буде визнано найбільш економічно вигідною», що не відповідає нашим вимогам. Також, доводимо до Вашого відома, що ми не знаємо на який «Закон» та яку «логіку» Ви посилаєтесь, оскільки договір саме не підписується лише після акцепту та і поняття «акцепту» вже 5 років відсутнє у правовому полі законодавства України з питань публічних закупівель. Таким чином, авжеж на нашу суб’єктивну думку «абсурдно» та «не аргументовано» посилатися на якийсь «Закон» та якусь «логіку».
По-сьоме, далі Ви зазначаєте, що «Повідомляємо, що згідно Дод. 9 до тендерної документації Замовник вимагав надати п. 13 Інформація про застосування заходів із захисту довкілля з підписом посадової особи учасника, а також з відбитком печатки(Додаток 8) . На, що Учасник надав Інформацію про застосування заходів із захисту довкілля зг. (Додаток 8) Вих. № 20 від 25.02.2021 року на вимогу Замовника.». У нашій тендерній документації було встановлено вимогу, що учасники повинні надати у складі їх тендерних пропозицій саме Інформацю про застосування заходів із захисту довкілля ... У складі Вашої тендерної пропозиції є відповідна Інформаційна довідка про можливість забезпечення заходів із захисту довкілля, згідно зі змістом якої Ви «дотримується всіх вимог для забезпечення заходів із захисту довкілля», що не є тотожнім нашій вимозі.
По-восьме, Ви у вимозі зазначаєте, що «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є ціна. Ціна МПП «Ритм» 444674,10 грн., ціна переможця ПП " МЕНАДА" 554288,04 різниця в 109613,94 грн. Дивлячись на дану ситуацію, складається думка, що Замовник пов'язаний з Учасником ПП «Менада», та простежуються корупційні дії.». З приводу цього повідомляємо, що статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. На рахунок різниці між ціною Вашої тендерної пропозиції та ціною переможця закупівлі повідомляємо, що пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що переможець процедури закупівлі – це насамперед той учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і вже потім – визнана найбільш економічно вигідною. Таким чином, обрання замовником переможцем закупівлі того учасника, який лише надав найбільш економічно вигідну пропозицію (найнижчу за ціною) без урахування всіх критеріїв та умов, що визначені у тендерній документації – є грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до адміністративної відповідальності. Стосовно Ваших звинувачень, що Вами нібито «простежуються корупційні дії» повідомляємо Вам, що відповідно до статті 9 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» посадові особи місцевого самоврядування мають право на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку громадян, а отже ми залишаємо за собою право на захист наших законних прав та спростування Ваших безпідставних звинувачень в судовому порядку.
Наостанок, з усією відповідальністю повідомляємо Вам, що ми неухильно дотримуємося принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, оголошених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, але не виключно принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи все вищенаведене та зокрема, наявну практику розгляду скарг Уповноваженим органом оскарження – Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відсутні жодні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Cкасувати противоправне рішення відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради щодо визначення переможцем закупівлі «ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свинини: лопатка заморожена; печінка куряча; четвертина куряча заморожена; філе куряче заморожене)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-11-010057-a, учасника МПП «Ритм»
Номер:
f9f5886c9c544b91b5294743f3589e97
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-010057-a.b1
Назва:
Cкасувати противоправне рішення відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради щодо визначення переможцем закупівлі «ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свинини: лопатка заморожена; печінка куряча; четвертина куряча заморожена; філе куряче заморожене)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-11-010057-a, учасника МПП «Ритм»
Вимога:
ВИМОГА
Учасник закупівлі ПП «Менада» вимагає від відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради (далі – Замовник) суворого дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема, але не виключно, дотримання принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, оголошених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, 2 березня поточного року Замовником було противоправно визнано переможцем закупівлі «ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свинини: лопатка заморожена; печінка куряча; четвертина куряча заморожена; філе куряче заморожене)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-11-010057-a, учасника МПП «Ритм» (далі – Учасник).
Противоправні дії Замовника полягають у незрозумілому «заплющенні очей» на очевидні невідповідності Учасника та його тендерної пропозиції власним же вимогам Замовника (нижче наведено у табличному вигляді).
№ з/п Вимога у тендерній документації Замовника Невідповідність учасника МПП «Ритм» та його тендерної пропозиції вимогам Замовника Підстава для відхилення учасника МПП «Ритм» та його тендерної пропозиції
1. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє підтвердження підстав, передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник процедури закупівлі
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
2. ДОДАТОК 1
до тендерної документації
Інформаційна довідка,
що містить відомості про Учасника
...
Профілюючий вид діяльності: В Інформаційній довідці, що містить відомості про Учасника, Учасником не зазначено саме «Профілюючий вид діяльності». Замість цього, Учасником зазначено лише «види діяльності» відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасник процедури закупівлі
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
3. ДОДАТОК 2
до тендерної документації
ПРОПОЗИЦІЯ
...
Вивчивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі та технічну специфікацію (вимоги), на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у даному оголошенні за наступною ціною: У пропозиції Учасника не зазначено за якою саме «наступною ціною» він має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору. Учасник процедури закупівлі
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
4. 1.3.Скан-копія оригіналів договорів на проведення профілактичної дезінфекції та дератизації складських приміщень.
1.4. Скан-копія оригіналів договорів на проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання товару. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні скан-копії оригіналів договорів (принаймні двох) на проведення профілактичної дезінфекції та дератизації складських приміщень та скан-копії оригіналів договорів (принаймні двох) на проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання товару. Учасник процедури закупівлі
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
5. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) зі змінами. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Інформація про замовника торгів
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИБУЖАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
3.1. Довідка в довільній формі в якій зазначається наступна інформація:
- інформація про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх трьох років, яка має містити інформацію щодо замовника (покупця) предмета закупівлі, обсягу та періоду поставки товару, дату договору(мінімум 2);
3.2. Учасник надає скан-копію, (один з вказаних в інформаційній довідці про досвід виконання аналогічного договору) виконаний аналогічний договір з усіма невід’ємними частинами та відгук про виконання Учасником аналогічного договору від замовника.
У тендерній документації відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради щодо означеної закупівлі було зазначено, що «Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі». До того ж, Замовник вимагав від учасників: «Довідку в довільній формі в якій зазначається наступна інформація: - інформація про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх трьох років, яка має містити інформацію щодо замовника (покупця) ... та відповідний відгук про виконання Учасником аналогічного договору від замовника». Враховуючи те, що Замовник не вимагав від учасників інформації про досвід виконання аналогічного договору, наприклад, з контрагентом або іншим замовником або іншою стороною за аналогічним договором, то свідомо або несвідомо Замовник установив у тендерній документації вимогу, що учасники повинні були підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» саме з замовником цієї закупівлі – відділом освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради!
Учасником цього зроблено не було. Учасник процедури закупівлі
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Слід також зазначити, що вищенаведений перелік невідповідностей Учасника та його тендерної пропозиції власним же вимогам Замовника не є вичерпним!
З огляду на вищевикладене, вимагаємо скасувати противоправне рішення відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради щодо визначення переможцем закупівлі «ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свинини: лопатка заморожена; печінка куряча; четвертина куряча заморожена; філе куряче заморожене)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-11-010057-a, учасника МПП «Ритм». У іншому разі будемо вимушені звернутися до Уповноваженого органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з відповідною скаргою.
Крім того, офіційно доводимо до відома Замовника, що у разі спроби відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради провести переговорну процедуру (спрощену) з учасником МПП «Ритм», пропозиція якого повинна бути відхилена, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості цього тендеру, ми також оскаржимо і її, оскільки, «нагальна потреба у здійсненні закупівлі» виникла у Замовника унаслідок недбалого виконання власних службових обов’язків тощо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.PDF 04.03.2021 13:40
- відповідь на вимогу 05.03.2021 09:10
Дата подачі:
04.03.2021 13:40
Вирішення:
Відділ освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради доводить до Вашого відома, що уповноваженою особою було переглянуто та проаналізовано вимогу від Учасника - ПП «Менада» та прийнято рішення задовольнити її, тому що дійсно було неправомірно визнано переможцем МПП «Ритм» за предметом закупівлі ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свинини : лопатка заморожена; печінка куряча; четвертина куряча заморожена; філе куряче заморожене)
Статус вимоги:
Задоволено