• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проектно-вишукувальні роботи по об'єкту: "Реконструкція системи теплопостачання компресорної станції "Березівка" магістрального газопроводу "Шебелинка - Дніпропетровськ - Кривий Ріг - Ізмаїл" в Березівському районі Одеської області" (Стадія "ТЕО") (Будівельні роботи та поточний ремонт)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-16-002060-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Проектно-вишукувальні роботи по об'єкту: "Реконструкція системи теплопостачання компресорної станції "Березівка" магістрального газопроводу "Шебелинка - Дніпропетровськ - Кривий Ріг - Ізмаїл" в Березівському районі Одеської області" (Стадія "ТЕО")». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Торги відмінено

847 978.78 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 479.79 UAH
Період оскарження: 11.02.2021 15:25 - 19.02.2021 14:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА (підстава абз. 2, ч.14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі») щодо незаконного рішення в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою та відхилення пропозиції - Уповноважена особа вказала неправдиву інформацію в протоколі і неправомірно дискваліфікувала учасника

Номер: 88726f3dc2e54b7583b90545fdf1331b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-009761-a.b1
Назва: ВИМОГА (підстава абз. 2, ч.14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі») щодо незаконного рішення в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою та відхилення пропозиції - Уповноважена особа вказала неправдиву інформацію в протоколі і неправомірно дискваліфікувала учасника
Вимога:
У своєму Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №21.0012_СПР-р 1 від 10 березня 2021р. (далі- Протокол) Уповноважена особа Замовника ТОВ "Оператор газотранспортної системи України" Семеренко К.В. вказала неправдиву інформацію, а саме: учасником на вимогу п.2.2.2. Додатку 2 до оголошення не надано оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію свідоцтва про проходження повірки супутникового геодезичного GNSS приймача, який зазначено в довідці на вимогу п.2.2.1. Додатку 2 до оголошення. ЗАПЕРЕЧЕННЯ Учасник ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» на вимогу п.2.2.2. Додатку 2 до оголошення надав документ (файл з назвою «2. 2.2.2. 1 Приймач GNSS повірка.pdf» та 2. 2.2.2. 1 Приймач GNSS повірка.pdf. p7s завантажено в електронну систему 01 березня о 15:41). Документ має назву Сертифікат калібрування на приймач RTK GNSS SL800. З огляду на зазначену інформацію в протоколі Уповноважена особа Замовника ТОВ "Оператор газотранспортної системи України" Семеренко К.В. є некваліфікованою і необізнаною особою в метрології і не розбирається в процедурі повірки приладів та відповідних документах, тому вказала неправдиву інформацію в протоколі і неправомірно дискваліфікувала учасника, оскільки: По-перше: Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки (ЗВТ), що перебувають в експлуатації. Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, регламентований постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 374. На сайті ДП "Укрметртестстандарт" (https://legalzvt.kiev.ua/) є Реєстр затверджених типів засобів вимірювальної техніки. Станом на 11.03.2021р. в Реєстрі затверджених типів ЗВТ є лише Приймачі глобальної навігаційної супутникової системи типу Leica GS…, які відповідно до закону і підлягають повірці. Приймач Учасника ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» має тип RTK GNSS SL800. (Звертаємо увагу, що приймачі інших учасників даної закупівлі також не мають типу Leica GS…). Також повідомляємо, що за розясненнями Метрологічної державної служби приймачі, які виготовлені з 2019-2020рр. проходять процедуру калібрування, а не повірку. Приймач Учасника ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» типу RTK GNSS SL800 виготовлено у 2019 році. п.10 ч.1 ст.1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» «калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань» Калібрування - включає в себе ряд послідовних дій, напрямком яких є визначити точні значення метрологічних показників. Кінцевою функцією калібрування є результат, який дозволяє або забороняє подальше використання приладу. Процедура не має індивідуально розроблених схем роботи, тому проводиться за параметрами повірки. Засоби вимірювання, які пройшли процедуру калібрування, підтверджуються нанесенням спеціального знака відповідності. Для документального підтвердження, організація, яка провела процедуру, може видати спеціальний сертифікат. Органами, які уповноважені проводити процедуру калібрування, вважаються: 1. Метрологічна державна служба. 2. Науковий центр метрології. 3. Метрологічні служби юридичних осіб. Отже, Замовник міг скористатися своїм правом (ч.10 ст.29) і звернутися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за отриманням достовірної інформації стосовно наданого учасником ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» сертифікату калібрування і вимогою надання сертифікату повірки на приймач, а не приймати рішення, керуючись недостовірною інформаціює через свою необізнаність в законодастві метрології. По-друге: У п.2.2.2 Додатку 2 до оголошення Замовнико вказано: - Свідоцтва про проходження повірки обладнання/техніки, що зазначені в довідці (Таблиця 2.2.1.) (на прилади, що потребують обов’язкової повірки); Отже, Уповноважена особа Замовника ТОВ "Оператор газотранспортної системи України" Семеренко К.В. вказала неправдиву інформацію в протоколі та безпідставно через свою необізнасіть відхилила пропозицію Учасника ТОВ «ГК «Термоінжиніринг». Також згідно з п.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» буде звертатися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду, оскільки рішення прийнято уповноваженою особою, яка є некомпетентною в законодавстві метрології та відповідно неправомірно відхилила пропозицію учасника ТОВ «ГК «Термоінжиніринг». Зазначені рішення Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В п. 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено вимогу щодо надання Учасником довідки про наявність у нього повіреного супутникового геодезичного GNSS приймача, а також надання з оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії Свідоцтва про проходження повірки обладнання/техніки. Замовник вимагає наявність свідоцтва про повірку супутникового геодезичного GNSS приймача виходячи з наступного: 1) В ст.3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено, що до сфери законодавчо регульованої метрології належать зокрема такі види діяльності як: - топографо-геодезичні, картографічні та гідрометеорологічні роботи, роботи із землеустрою - роботи з використання апаратури глобальних супутникових навігаційних систем. 2) В ст.17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено, що законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. 3) Відповідно до Постанови КМУ від 4 червня 2015 року №374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення входять до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці (п.26 Додатку до Постанови). 4) Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі від 13.10.2016 № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» міжповірочний інтервал для «Глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення» становить 1 рік (п.26). Виходячи з наведеного вище, супутниковий геодезичний GNSS приймач відноситься до категорії «Глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення» та підлягає щорічній періодичній повірці. З тексту Вимоги стає очевидним, що саме Учасник не в повній мірі володіє необхідними знаннями у сфері метрології та не може відрізнити положення Постанови КМУ від 4 червня 2015 року №374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», наказу від 10.08.2020 N 1518 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів» та Реєстр затверджених типів засобів вимірювальної техніки. Так, відповідно до ст.14 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Реєстр затверджених засобів вимірювальної техніки – це Реєстр, який веде Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. До Реєстру вноситься інформація про сертифікати відповідності та свідоцтва про визнання відповідності. Наявність в Реєстрі приймачів глобальної навігаційної супутникової системи Leica GS... означає, що даний тип ЗВТ пройшов процедуру оцінки відповідності Технічним регламентам та отримав відповідний сертифікат UA.TR.113-0308-20 від 06.11.2020р. Твердження Учасником, що на ЗВТ, які пройшли процедуру калібрування, наноситься спеціальний знак відповідності, також є хибним. В даному випадку Учасник також плутає терміни «калібрування» та «оцінка відповідності». Саме після процедури оцінки відповідності ЗВТ вимогам Технічних регламентів, на них наносять знак відповідності. Для кожного ЗВТ, що вводиться в обіг, надається копія декларації про відповідність вимогам Технічного Регламенту Щодо калібрування ЗВТ. Дійсно, Учасник має право провести для свого ЗВТ калібрування, адже відповідно до ст.27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати ЗВТ, які застосовуються у сфері або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Це саме право, а не обов’язок Власника ЗВТ. Відповідно до положень Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», калібрування ЗВТ не є обов’язковим (окрім вторинних та робочих еталонів). Відповідно до наказу від 10.08.2020 N 1518 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів» калібруванню підлягають вторинні та робочі еталони (у т.ч. Приймачі глобальних супутникових навігаційних систем, п. 24 Додатку до Порядку), які використовують під час повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - повірка засобів вимірювальної техніки), і оформлення його результатів. Таким чином, якщо ЗВТ використовується під час повірки інших засобів вимірювальної техніки, воно підлягає калібруванню. Якщо ЗВТ (як у випадку, передбаченому Замовником), безпосередньо використовується для визначення тих чи інших параметрів (координат), вони підлягають повірці. Отже, з урахуванням вищенаведеного, Замовник вважає вимогу Учасника ТОВ «ГК «Термоінжинірінг»» №UA-2021-02-11-009761-a.b1 від 12 березня 2021 року необґрунтованою, а аргументи, які Учасник наводить для доведення своєї правоти, хибними. Крім того, у відповідності до вимог ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації Учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Натомість, жодний з Учасників, у період уточнень, не звертався до Замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні