• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення по вул.Половки,83а у м. Полтава»

Завершена

1 487 796.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 438.98 UAH
Період оскарження: 11.02.2021 15:15 - 17.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: 081eb68625104543896d01105ac5187a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-009550-a.b2
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши умови тендерної документації за даною процедурою закупівлі є суперечливі питання, які унеможливлюють подання пропозицій від потенційних учасників та створюють умови, які об’єктивно впливають на добросовісну конкуренцію серед учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до п.2 ч.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критерії, в тому числі і наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, у пункті 15 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення по вул.Половки,83а у м. Полтава» (ДК 021:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (далі – Оголошення), встановлено наступні вимоги до учасників: у разі, якщо учасником є юридична особа: «У складі пропозиції учасник спрощеної процедури повинен надати довідку в довільній формі, за підписом учасника або представника учасника уповноваженого на підпис пропозиції, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають кваліфікаційні сертифікати інженера з технічного нагляду, який отримав кваліфікаційний сертифікат у встановленому законодавством порядку, необхідні знання та досвід (Не менше 10 років у сфері здійснення технічного нагляду. Для підтвердження даної вимоги учасник надає копію/ї трудової/их книжки/ок та за необхідності копію/ї посадової/их інструкції/й).». Відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» інженери з технічного нагляду проходять професійну атестацію за результатами якої отримують кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі – Кваліфікаційний сертифікат). Кваліфікаційний сертифікат дозволяє однозначно визначатися щодо наявності/відсутності прав інженера технічного нагляду вести технічний нагляд на тому чи іншому об’єкті в залежності від категорії складності, що узгоджується з Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» № 554 від 23 травня 2011 року. Посадова інструкція інженера з технічного нагляду не є остаточною підставою визначитися з кваліфікацією інженера з технічного нагляду та не підтверджує фактичне виконання робіт з технічного нагляду. Фактичне виконання робіт з технічного нагляду підтверджується декларацією про початок будівництва, актами прийому – передачі виконаних робіт в т.ч. і за формою КБ-2в. Наведена вимога Замовника щодо підтвердження кваліфікації учасника посадовою інструкцією не менше 10 років у сфері здійснення технічного нагляду, створює штучну дискримінаційну умову відносно спроможності виконання послуги/ Крім того, у тендерній документації не передбачено умови, надання пропозицій від учасників, які є новоствореними підприємствами, або реорганізованими юридичними особами або об’єднання учасників, які за своїм досвідом (досвідом спеціалістів) або набутою кваліфікацією відповідальних осіб, мають беззаперечну репутацію та кваліфікаційне забезпечення для бездоганного виконання взятих у подальшому зобов’язань щодо виконання послуги з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті, що є предметом даної закупівлі. Це в свою чергу створює штучну дискримінаційну умову відносно спроможності виконання послуги. Тому пропонуємо замінити вимогу щодо підтвердження досвіду інженера з технічного нагляду посадовою інструкцією - на інформацію з реєстру дозвільних документів, що ведеться Державною будівельно – архітектурною інспекцією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до ст.14 ЗУ"Про публічні закупівлі" (далі-ЗУ) Замовник сам вирішує якими саме документами потрібно підтвердити відповідну вимогу в оголошенні.Одночасно звертаємо Вашу увагу , що в спрощених закупівлях ст.16 ЗУ не застосовується. Щодо Вашого твердження про заміну підтвердження досвіду інженера з технічного нагляду посадовою інструкцією на інформацію з реєстру дозвільних документів , що ведеться Державною будівельною архітектурною інспекцією , повідомляємо, що документи, які можуть бути у зазначеному реєстрі та сертифікаті інженера з технічного нагляду не можуть достовірно підтвердити досвід 10 років роботи у сфері здійснення технічного нагляду, оскільки особи, що дійснюють технічний нагляд , можуть отримати даний сертифікат або інші дозвільні документи, але при цьому певні періоди не здійснювати технічний нагляд . Саме тому, Замовником і встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду 10 років роботи у сфері здійснення технічного нагляду копіями трудових книжок та за необхідності копіями посадових інструкцій. Враховуючи викладене , Вашу вимогу не задоволено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення

Номер: 5a581a6fcc634ba5994ab24a9e114469
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-009550-a.b1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши умови тендерної документації за даною процедурою закупівлі є суперечливі питання, які унеможливлюють подання пропозицій від потенційних учасників та створюють умови, які об’єктивно впливають на добросовісну конкуренцію серед учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з основних критеріїв для визначення переможця закупівлі - є ціна тендерної пропозиції. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.». Так, відповідно до пункту 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення по вул.Половки,83а у м. Полтава» (ДК 021:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), зазначено, що «Оплата за надані роботи по здійсненню технічного нагляду проводиться після прийняття актів виконаних робіт за формою КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», який підписується уповноваженими представниками Сторін, в сумі, що складає відсоток від підсумку глав 1-9, в межах визначених ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», після пред'явлення Виконавцем технічного нагляду рахунку на оплату робіт та акту виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду.» Разом з цим, відповідно до Додатку 4 тендерної документації (ДОГОВІР закупівлі робіт № -юр/ 20). Пункт 3.2. вказано: «3.2 Замовник за виконані роботи сплачує вартість протягом 10 банківських днів, після надання йому актів здачі-приймання виконаних робіт в сумі, що складає 1,2 % від підсумку глав 1-9 договірної ціни по об'єкту: «Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення по вул.Половки,83а у м. Полтава» відповідно до об'ємів, поданих та підписаних Виконавцем згідно умов даного Договору.». Отже, у Додатку 4, Замовником фактично визначено тверду суму договору, що складає 1,2 % від підсумку глав 1-9 договірної ціни по вказаному вище об'єкту. Така вимога заздалегіть обмежує можливість подання пропозицій від учасників тендерної процедури, які мають намір запропонувати ціну тендерної пропозиції за виконані роботи меншу або більшу, а ніж визначено в пункті 3.2. Додатку 4 тендерної документації та не перевищує суму очікуваної вартості предмета закупівлі. Така вимога порушує фундаментальні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, як: «максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.». Відповідно до частини 4 статті 5 Закону «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.». Відповідно до частини 7 статті 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 10 Закону просимо усунути зазначене порушення шляхом внесення змін до Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до листа Держбуду України від 22.01.1998 № 7/34, сума утримання служби замовника складається з кількох етапів. Враховуючи, що Замовником вже виконані деякі етапи та Замовник планує особисте виконання деяких етапів – здійснення технічного нагляду на даному об’єкті може становити не більше 1,2 % від підсумку глав 1-9 договірної ціни по об'єкту. В п.п.3.2 п3 проекту договору, сума, що складає 1,2 % не є сталою величиною. Даний відсоток наведений для співставлення обсягів БМР з розміром предмета закупівлі та підлягає уточненню у договорі по фактичному розміру предмету закупівлі переможця спрощеної процедури.
Статус вимоги: Відхилено