• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали

Завершена

2 706 685.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 066.85 UAH
Період оскарження: 28.04.2017 14:55 - 11.05.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 831cf01315f34e388099ec4725e6d617
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-28-000311-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №993865, номер тендеру у ЦБД UA-2017-04-28-000311-a) 16.05.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: За кодом CPV за ДК 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру Кількість 1 Катетер для перитоніального діалізу педіатричний (або еквівалент) шт 50 2 Зонди для годування СН 10 шт. 5000 3 Зонди для годування СН 12 шт. 500 4 Зонди для годування СН 6 шт. 3000 5 Зонди для годування СН 8 шт. 15000 6 Катетери для санації трахеобронхіального дерева, з вакумконтролем CH 6 шт. 1000 7 Катетери для санації трахеобронхіального дерева, з вакумконтролем CH 8 шт. 23000 8 Катетери для санації трахеобронхіального дерева, з вакумконтролем CH 10 шт. 3000 9 Катетери для санації трахеобронхіального дерева, з вакумконтролем CH 12 шт. 8000 10 Шприц одноразового застосування 50 мл, Луер-Лок, з голкою 14G x (2,1мм х 30 мм), стерильний (або еквівалент) шт. 25000 11 Шприц одноразового застосування 50 мл, Луер-Лок, з голкою 14G x (2,0мм х 30 мм), стерильний (або еквівалент) шт. 25000 12 Шприц одноразового застосування 100 мл катетерний тип без голки шт. 1000 13 Шприц одноразового застосування 120 мл катетерний тип без голки шт. 1000 14 Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл. (або еквівалент) шт. 100000 15 Шприц ін'єкційний одноразового використання 20,0 мл. (або еквівалент) шт. 50000 16 Шприц ін'єкційний одноразового використання 20,0 мл. (або еквівалент) шт. 100000 17 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 1,0 мл. (або еквівалент) шт. 2000 18 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 1,0 мл. (або еквівалент) шт. 100000 19 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл. (або еквівалент) шт. 100000 20 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл. (або еквівалент) шт. 500000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц одноразового застосування 100 мл катетерний тип без голки; Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл. (або еквівалент); Шприц ін'єкційний одноразового використання 20,0 мл. (або еквівалент); Шприц ін'єкційний одноразового використання, 1,0 мл. (або еквівалент); Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл. (або еквівалент), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №993865, номер тендеру у ЦБД UA-2017-04-28-000311-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію. З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua) 05.05.2017 було отримано вимогу від ПАТ «Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів «Гемопласт» (код ЄДРПОУ – 00480922, адреса: вул.Маяковського, 57, м. Білгород-Дністровський, Одеська обл., 67701) щодо процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали», ідентифікатор закупівлі №12cf5b9ba5674e71872f76ebf7bc1dec. Вивчивши зміст вимоги, Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» повідомляє про те, що тендерна документація на закупівлю Медичних матеріалів, код 33140000-3 за ДК 021:2015, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою. У відповідності до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація на закупівлю Медичних матеріалів, код 33140000-3 за ДК 021:2015 не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (зі змінами та доповненнями), предмет закупівлі товарів і послуг визначаєтязамовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином вся номенклатура продукції за вищевказаною закупівлею відноситься до предмету закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали ДК 021:2015 за показником четвертої цифри, що відповідає чинному законодавству та потребі відділення інтенсивної терапії нашого лікувального закладу. Окрім того поділ на лоти у запропонованому Вами вигляді, може призвести до відсутності пропозицій за певними найменуваннями, які необхідні для непереривного лікувального процесу нашого центру, та дуже часто не цікавлять Учасників в зв’язку з неможливістю отримання бажаного прибутку. Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності цих медичних виробів). У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Статус вимоги: Не задоволено