• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 CPV 79710000-4 Охоронні послуги (послуги фізичної охорони нежитлових будівель та прилеглої території)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

375 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 877.75 UAH
Період оскарження: 11.02.2021 12:58 - 23.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

невідповідність переможця вимогам тендерної документації

Номер: 2afdd979a6cb412984204feeab3ae99c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-006034-a.b3
Назва: невідповідність переможця вимогам тендерної документації
Вимога:
У своїй тендерній пропозиції ПП "Веста" надало оригінал Статуту у вигляді скан-копій, який зареєстровано Розпорядженням Димитрівського міського голови № 434 р від 10.10.2000 р. На першій сторінці наданого Статуту ( файл Статут1.jpg) зазначено, що 06.08.2010 р. було проведено державну реєстрацію змін до установчих документів (номер запису 12591050003000058). Відповідно до тендерної документації «ТД_охорона 2021 нова редакція зі змінами та доповненнями від 17.02.2021» у розділі III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.3.1.1. учасник повинен надати «належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб)» Таким чином, ПП "Веста" не виконало вимоги розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.3.1.1., та не надало Статут зі всіма зареєстрованими змінами. Крім того, Статут ПП « Веста» взагалі не відповідає вимогам діючого законодавства України, оскільки відповідно до ч. 4 ст. 57 Господарського Кодексу України: « Статут суб'єкта господарювання повинен містити відомості про його найменування, мету і предмет діяльності, розмір і порядок утворення статутного капіталу та інших фондів, порядок розподілу прибутків і збитків, про органи управління і контролю, їх компетенцію, про умови реорганізації та ліквідації суб'єкта господарювання, а також інші відомості, пов'язані з особливостями організаційної форми суб'єкта господарювання, передбачені законодавством. Статут може містити й інші відомості, що не суперечать законодавству.»; ч.1 ст. 88. Цивільного Кодексу України: « У статуті товариства вказуються найменування юридичної особи, органи управління товариством, їх компетенція, порядок прийняття ними рішень, порядок вступу до товариства та виходу з нього, якщо додаткові вимоги щодо змісту статуту не встановлені цим Кодексом або іншим законом». Статут ПП « Веста» не містить відомостей про розмір і порядок утворення статутного капіталу та інших фондів, про органи управління і контролю, їх компетенцію, про умови реорганізації та ліквідації суб'єкта господарювання, порядок вступу до товариства та виходу з нього. Відповідно до тендерної документації «ТД_охорона 2021 нова редакція зі змінами та доповненнями від 17.02.2021» у розділі III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.3.1.5., «повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника ( юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ , що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору.» ПП « Веста», на виконання даної вимоги надало рішення засновника про призначення на посаду директора з 29.04.2015р ( файл решенучед.jpg). Повноваження щодо підпису документів ПП « Веста» підтверджує Наказом засновника № 10 від 14.08.2018 року ( файл приказ о повноваж. jpg). При цьому, ч.1 ст. 99 Цивільного Кодексу України встановлює, що «Загальні збори товариства своїм рішенням створюють виконавчий орган та встановлюють його компетенцію і склад.» ч.1 ст. 92. Цивільного Кодексу України : «Юридична особа набуває цивільних прав та обов'язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону.Порядок створення органів юридичної особи встановлюється установчими документами та законом. ч. 1 ст.65 Господарського кодексу України: «Управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу». ч. 2 ст.65 Господарського кодексу України: « Власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів.» ч. 5 ст.65 Господарського кодексу України: «Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.» ПП « Веста» фактично не виконало вимогу тендерної документації «ТД_охорона 2021 нова редакція зі змінами та доповненнями від 17.02.2021» у розділі III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.3.1.5., та не надало підтвердження на право підпису документів пропозиції учасника директором, оскільки компетенція директора не підтверджується ані Статутом, ані іншими документами, які було надано до тендерної пропозиції. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що тендерна пропозиція ПП « Веста» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу оприлюднено в електронній системі закупівель окремим протоколом
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність документації переможця вимогам тендеру

Номер: 9567be5c347d476a9a54410dfe9b7ca5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-006034-a.a2
Назва: Невідповідність документації переможця вимогам тендеру
Вимога:
Відповідно до тендерної документації «ТД_охорона 2021 нова редакція зі змінами та доповненнями від 17.02.2021» у розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 3.1.1. учасник повинен надати: «належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). ....... Учасником ПП "ВЕСТА" на сайті викладено тільки перша та остання сторінки орігіналу Статуту, усі інші сторінки не завірені належним чином. Як би Статут було викладено одним файлом - це зрозумило, але враховуючі що кожна сторінка викладена окремо та не завірена учасником, таким чином можна було викласти будь що. Також, вимогами тендерної документації передбачено: п.3.5.1. Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону. 3.5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копія (–ї) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, необхідність надання якої встановлена підпунктом 3.1. розділу ІІІ тендерної документації. Учасником ПП "ВЕСТА" у файлі "дог.8" надано розрахунок-діслокацію, яка не підписана виконавцем та відсутня його печатка, тобто на підставі якого розрахнку надавалися аналогічні послуги невідомо. Враховуючі вищевказане вважаємо що тендерна пропозіція учасника ПП "ВЕСТА" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів та не може бути прийнята як переможна.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надана окремим файлом
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Діскрімінаційний критерій

Номер: 0cb0502ce84046838215227f5ffe1c51
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-006034-a.b1
Назва: Діскрімінаційний критерій
Вимога:
У додатку 2 до тендерної пропозиції "Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі" вказано - "Найближчий пункт централізованого спостереження повинен знаходиться від 5 км до 10 км від об’єкту. Учасник надає підтверджуючі документи.". Це явно діскрімінаційна вимога, що звужує коло учасників практично до 1 ( того, у якого ПЦС розташований саме на ціей відстані). Враховуючі сучасні технології, розташування ПЦС не має ниякого значення. Наявність мобільних груп та наявність представництва у вказаному районі для організації физичної охорони - це зрозумило, а ось наявність ПЦС - це вже діскрімінаційний критерій, у якому вбачається корупційна складова. Тому, вимагаємо виключити пункт щодо наявніості ПЦС на вказаної відстані з додатку 2 до тендерної пропозіції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу оприлюднено в електронній системі закупівель окремим протоколом
Статус вимоги: Задоволено