-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме: забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4-х класів та учнів пільгових категорій)
Завершена
1 194 530.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 972.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 972.65 UAH
Період оскарження:
11.02.2021 12:54 - 27.02.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
e818d278fd5d46e69ef583c3d885fa5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-001671-c.b1
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 11 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015 код CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме: забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4-х класів та учнів пільгових категорій) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-02-11-001671-c на очікувану вартість 1 194 530,00 грн. з ПДВ. Замовником закупівлі виступає Комунальний заклад «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 247 з поглибленим вивченням іноземних мов» Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015 код CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме: забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4-х класів та учнів пільгових категорій) (надалі – Тендерна документація) та Додатки до неї.
18 лютого 2021 року, Замовник опублікував зміни до тендерної документації, які стали на наш погляд дискримінаційними.
ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі-Скаржник) бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що зазначені вимоги викладені в додатку 2.1, до тендерної документації не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме:
1. По-перше, пунктом 1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень).
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах.
Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.).
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, що у Скаржника маються в наявності складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться не в адміністративних межах міста Києва, і останній зможе підтвердити цей факт документально (додаються копії договорів оренди).
Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги.
Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують складські приміщення в адміністративних межах міста Києва.
Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів - Комунальний заклад «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 247 з поглибленим вивченням іноземних мов» Деснянського району міста Києва внести зміни до п. 1 Додатку 2.1 до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної умови – «які знаходяться в адміністративних межах міста Києва»).
ДОДАТОК:.
1) Тендерна документація з додатками.
2) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Дніпросталівська,1.
3) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Юдіна,6.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021-02-19 13 32 43.034023.zip 19.02.2021 13:43
- скарга до амку.PDF 19.02.2021 13:43
- НОВА ОРЕНДА СКЛАДУ ДНІПРОСТАЛІВС.pdf 19.02.2021 13:43
- ОРЕНДА СКЛАДУ ЮДІНА 6 НОВИЙ.pdf 19.02.2021 13:43
- Відповідь на скаргу 23.02.2021 13:46
- Лист-відповідь АМКУ 26.02.2021 16:29
- Лист-відповідь АМКУ 26.02.2021 16:29
- рішення від 23.02.2021 №3282 (+ лист замовнику).pdf 24.02.2021 11:46
- інформація про перенесення розгляду скарги від 05.03.2021 №2910.pdf 10.03.2021 13:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2021 №5314.pdf 18.03.2021 16:15
- рішення від 17.03.2021 №5314.pdf 22.03.2021 20:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2021 13:46
Дата розгляду скарги:
05.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.02.2021 11:47
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.03.2021 20:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.03.2021 20:26