-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пробірки)
Пробірка К3 ЕДТА вакуумна для гематологічних досліджень 3 мл. з фіолетовою кришечкою – 10000 шт. (в упак. 100 шт.) - 100 упак..; Пробірка стерильна для відбору біологічного матеріалу та транспортування мазків (пробірка-тампон 12Х150 мм, стерильна, пластик, віскоза, індивідуальна упаковка) – 1000 шт.
Завершена
47 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 475.00 UAH
мін. крок: 1% або 475.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2021 12:28 - 17.02.2021 13:30
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
939364e024bc4486ae51321514c5a639
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-11-002766-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
11.02.2021 року Замовник - Комунальне підприємство "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської міської ради оголосив закупівлю:
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пробірки)
Ознайомившись з тендерною документацією щодо, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно до п. 8.1 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби з відповідними сукупними вимогами до них — позиція: №3 “Пробірка для забору капілярної крові К3ЕДТА об´єм 0.2 мл стерильної 1пак.- 40шт/уп” (саме в частині “...1пак. - 40шт/уп”), - зареєстровані лише в ОДНОГО виробника JIANGSU HUIDA MEDICAL INSTRUMENTS CO., LTD, Китай, поставити продукцію якого може лише ТОВ «ТД «Волес».
Інші медичні вироби (позиції № 1-2), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Проте, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів та сукупних вимог до них (позиції № 3, які може запропонувати лише ОДИН виробник), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Таким чином, наявність в переліку закупівлі медичних виробів, які зареєстровані лише в ОДНОГО виробника суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші медичні вироби з переліку предмету закупівлі за Лотом №1 зареєстровані у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації п.8.1:
1) Відокремити медичні вироби - позиція №3 “Пробірка для забору капілярної крові К3ЕДТА об´єм 0.2мл стерильної 1пак.- 40шт/уп в окремий лот!
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2021 09:04
Вирішення:
Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників.
Тобто зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.02.2021 15:14