• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Генеральний план та план зонування території с. Радевичеве Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)

Згідно наявної потреби у закупівлі. Місцезнаходження замовника - 53742, Україна, Дніпропетровська область обл., Широківський район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі -спрощена закупівля. Пропозиції готуються українською мовою. Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%).

Торги не відбулися

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2021 11:33 - 17.02.2021 06:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 82a20ee5e0d544e09880b4fba449b3d5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-004040-a.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога Учасник спрощеної закупівлі «Генеральний план та план зонування території с. Радевичеве Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування) UA-2021-02-11-004040-a- Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС», використовуючи право, відповідно до абзацу 2 п.14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» не погоджується із висновком, викладеним в Протоколі уповноваженої особи №31 від 09.03.2021 року про відхилення нашої пропозиції, відповідно до п.1 ч.13 ст 14 Закону. А саме: відповідно до п. 4 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник повинен надати в складі пропозиції довідку за наведеною формою, про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2019-2020рр. В підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: копії не менше двох повністю виконаних аналогічних договорів, зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з усіма додатками до цих договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями з відповідними рішеннями про початок розроблення та затвердження містобудівної документації, позитивний витяг з протоколу архітектурно-містобудівної ради, а також документи, які свідчать про фактичне та повне виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів – акти наданих послуг, тощо. Також Учасник надає відгук від попередніх замовників (скан-копія оригіналу позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, предмета договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків). Відгук повинен бути наданий на фірмовому бланку Замовника аналогічних послуг/робіт, мати вихідний номер та дату видачі. Учасником згідно вимог Замовника, в складі своєї пропозиції, було надано документи за назвою файлів: - 4. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2019-2020рр з усіма додатками; - 4.1 Копія рішень про затвердження містобуд. документації; - 4.2 Копія відгуків; - 4.3 Копії позитивних витягів засідання містобудівної ради; - 4.4 Копія аналогічні договори з додатками та актами. Відповідно до інформації викладеної в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №31 09.03.2021 щодо відсутності в складі нашої пропозиції документа «рішення про початок розроблення містобудівної документації» повідомляємо, що: Перше: відповідно до абзацу три п.1 ст 17 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» Послідовність виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та документації із землеустрою визначається будівельними нормами і правилами та завданням на розроблення (внесення змін, оновлення) містобудівної документації, яке складається і затверджується її замовником за погодженням з розробником. Друге: відповідно до п.6 ст 17 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» Рішення про розроблення генерального плану приймає відповідна сільська, селищна, міська рада. Третє: відповідно до пп.4 п.7 ст 17 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» Виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації в установлений строк: повідомляють через місцеві засоби масової інформації про початок розроблення генерального плану населеного пункту та визначають порядок і строк внесення пропозицій до нього фізичними та юридичними особами; Виходячи з вищевказаного ми бачимо, що документ який називається саме «Рішення про початок розроблення містобудівної документації»- не існує. Згідно чинного законодавства є «Рішення про розроблення генерального плану..» і даний документ не вимагався Замовником. Початком розроблення містобудівної діяльності є підписаний сторонами договір, який регулює початок робіт, потім Замовники, через місцеві засоби масової інформації повідомляють про початок розроблення генерального плану населеного пункту та визначають порядок і строк внесення пропозицій до нього фізичними та юридичними особами, але вимогою Замовника також не було отримати вищевказаний документ. - Виходячи з вищевказаного, бачимо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС» в підтвердження надання «Рішення про початок розроблення містобудівної документації» в складі своєї пропозиції має документи, що підтверджують початок і закінчення виконання робіт (Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2019-2020рр з усіма додатками; Копія рішень про затвердження містобуд. документації; Копія відгуків; Копії позитивних витягів засідання містобудівної ради; Копія аналогічні договори з додатками та актами) та в повній мірі підтвердила наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Наша пропозиція є найбільш економічно вигідною пропозицією. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та визнати нас переможцем. У разі незадоволення зазначеної вимоги, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС» буде вимушений оскаржити рішення Замовника, викладене в Протоколі уповноваженої особи №31 від 09.03.2021 в судовому порядку
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги у пункті 4 Додатку 2 встановлені Замовником в межах норм чинного законодавства України, а саме: стаття 17 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» деталізує та розкриває основні поняття, послідовність щодо генерального плану населеного пункту. Так, частина 6 ст. 17 ЗУ встановлює, що відповідна сільська, селищна, міська рада приймає рішення про розроблення генерального плану, яке стає підставою для надання повідомлення через місцеві засоби масової інформації про початок розроблення генерального плану населеного пункту (пункт 4 частини 7 ст. 17 ЗУ). Отже, згідно послідовності частин статті 17 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» тільки після прийняття рішення про розроблення генерального плану у виконавчих органів сільських, селищних і міських рад, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації є підстава для надання повідомлення через місцеві засоби масової інформації про початок розроблення генерального плану населеного пункту. При цьому, чинним законодавством України не встановлено, що підписання сторонами договору є початком розроблення містобудівної документації, а відповідно до пункту 1.3. розділуІ Порядку розроблення містобудівної документації (наказ Мінрегіону від 16.11.2011 від №290) договір лише регулює відносини між замовником та розробником містобудівної документації в процесі розроблення, затвердження або внесення до неї змін. Звертаємо увагу, що від учасника – ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" не було задано запитань до вимог зазначених Замовником у пункті 4 Додатку 2 в період уточнень (звернення за роз’ясненнями) до 17.02.2021 06:00, що свідчить про розуміння та згоду учасника з усіма умовами, зазначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогами до предмета закупівлі. Також, ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, але положеннями цієї статті не передбачено вимагати від замовника визнати учасника процедури закупівлі переможцем.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога Замовнику

Номер: bcc680271e3c4f0b9ceedd95a6a89725
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-004040-a.a5
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовник! Невід’ємною частиною Оголошення про проведення спрощеної закупівлі опубліковано Вами є Додаток № 1 – Технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Даним документом Ви передбачаєте виконання послуги саме в обсязі передбаченому в ньому. Якщо Ви хочете щось добавити, чи прибрати, просимо внести відповідні зміни. Саме цим документом, Технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до чинного законодавства, Замовник визначає обсяг послуг, який хоче в кінцевому результаті отримати від Учасника (Виконавця). Основні правила визначення вартості проектних, вишукувальних та науково-проектних робіт на будівництво, що реалізовуються на території України установлює національний стандарт України Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 де відповідно п.1.2 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013- цей стандарт застосовується для використання суб’єктами містобудування, які виконують проектні роботи при розрахунку їх кошторисної вартості. Відповідно до Таблиці Ж1 вартість розробки генерального плану сільського населеного пункту розраховується згідно збірника цін №40 «Сборник цен на проектные работы для строительства» де Главою 7. таблиця № 40-20 та таблицею 40-22 відносної вартості розробки проектної документації генерального плану сільського населеного пункту передбачено саме показники для чинного розрахунку планування і забудови сільських населених пунктів. План зонування (пристосовно). Загальний алгоритм розрахунку, наведено в «Общих указаниях по применению сборника цен на проектные работы для строительства». Ваші вимоги стосовно фактичного виїзду на місцевість, для отримання інформації щодо об’єму та особливості майбутнього проекту до початку проведення аукціону та максимально точно скласти учаснику свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування ніяким чином не пов’язані ні з процесом розробки містобудівної діяльності ні з процесом розрахунку даної послуги, що ставить під сумнів кваліфікацію Замовника в області архітектурної діяльності. Просимо дану вимогу прибрати, вона протирічить чинному законодавству України, діючої містобудівної документації, державних будівельних норм та правил. Просимо щоб зміст відповіді відповідав змісту вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Замовником не порушено Закону України "Про публічні закупівлі", яким керується Замовник
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога Замовнику

Номер: 32f64fc77a184c3bb46cc1a3baeb3e40
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-004040-a.b4
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
У тендерній документації замовник вимагає: З метою підтвердження того що учасник володіє достатньою інформацією про необхідний обсяг надання послуг, в складі пропозиції додається довідка в довільній формі з зазначенням дати відвідування об’єкту проектування. Довідка має бути завірена підписом представника замовника. Попередній огляд обсягу надання послуг об’єкту проектування, здійснюється у робочі дні Замовника з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 години до закінчення строку надання пропозиції. Для можливості проведення попереднього огляду учасники закупівлі мають звернутися до спеціаліста 1 категорії Тобонько Юлії (тел. 0968275812). Відповідно до ЗУ «Про містобудівну діяльність» та Закон України «Про основи містобудування»; Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»; Закон України «Про стратегічну екологічну оцінку»; Закон України «Про архітектурну діяльність; Наказ Мінрегіону України №290 від 16.11.2011 р. «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації»; ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту»; ДБН Б.1.1-22:2017 «Склад та зміст плану зонування території»;ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»;Друга частина (на мирний час) ДБН Б.1.1-5:2007 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у містобудівній документації»;ДСТУ-Н Б Б.1.1-19:2013 «Настанова з виконання розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у містобудівній документації на мирний час»; ДСТУ-Н Б Б.1.1-10:2010 «Настанова з виконання розділів «Охорона навколишнього природного середовища» у складі містобудівної документації»; інші. достатньою інформацією про необхідний обсяг надання послуг - документ, що визначає обсяг проектування – не є попередній огляд обсягу надання послуг об’єкту проектування, у вигляді огляду місцевості. Обсяг проектування зазначено в Технічному завданні. Рекогностування місцевості, вже було проведено на етапі топографічного знімання. Достатньо інформації про необхідний обсяг надання послуг до початку аукціону учасник може отримати в т.ч. і з відкритих джерел, але не шляхом фактичного виїзду на місцевість. Враховуючи природньо-кліматичні фактори, снігові намети, Учасник нічого не побачить і виїзд на місцевість є недоцільним. Тому просимо дану вимогу прибрати, вона протирічить чинному законодавству України, діючої містобудівної документації, державних будівельних норм та правил.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовник зацікавлений, щоб потенційний розробник був ознайомлений на місцевості з територією проектування та розумів об’єми та особливості майбутнього проекту до початку проведення аукціону. Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 Закону Про публічні закупівлі, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, зазначаємо, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Враховуючи вищевикладене наголошуємо, що всі Учасники мають рівні права та можуть відвідати та оглянути об’єкт та оцінити реальний обсяг надання послуг на місцевості (території проектування), що надасть можливість максимально точно скласти учаснику свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога Замовнику

Номер: 79703d9400f544659f6fe77188a2da02
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-004040-a.b3
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Відповідно то тендерної документації "Розділ «Інженерно - технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та особливий період», виконати згідно окремого технічного завдання, чинного законодавства України та діючих державних будівельних норм." Просимо додати в тендерну документацію "окреме технічне завдання", згідно якому необхідно розробляти "Розділ «Інженерно - технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та особливий період»"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога Замовнику

Номер: 18d8b6ee289b45039eb696d99486cef9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-004040-a.b2
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
У тендерній докеументації замовник вимагає: "З метою підтвердження того що учасник володіє достатньою інформацією про необхідний обсяг надання послуг, в складі пропозиції додається довідка в довільній формі з зазначенням дати відвідування об’єкту проектування. Довідка має бути завірена підписом представника замовника. Попередній огляд обсягу надання послуг об’єкту проектування, здійснюється у робочі дні Замовника з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 години до закінчення строку надання пропозиції. Для можливості проведення попереднього огляду учасники закупівлі мають звернутися до спеціаліста 1 категорії Тобонько Юлії (тел. 0968275812)." Ця вимога є дискримінаційною та такою що притирічить основним принципам переведення державних закупівель у електроний формат. Всю "інформацією про необхідний обсяг надання послу" Замовник зобовязвний викласти у тендерній документації замість того аби змушувати учасників записуватись на особисту аудієнцію. Вимагаєми прибрати дану вимогу зі складу тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовник зацікавлений, щоб потенційний розробник був ознайомлений на місцевості з територією проектування та розумів об’єми та особливості майбутнього проекту до початку проведення аукціону. Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 Закону Про публічні закупівлі, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, зазначаємо, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Враховуючи вищевикладене наголошуємо, що всі Учасники мають рівні права та можуть відвідати та оглянути об’єкт та оцінити реальний обсяг надання послуг на місцевості (території проектування), що надасть можливість максимально точно скласти учаснику свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога замовнику

Номер: c5456542635340a4a011b8deedc153e8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-11-004040-a.b1
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
В тендерній документації Замовник вимагає: "наявності виконаних та затверджених проектів містобудівної документації (генеральні плани населених пунктів) на територіях, які є прилеглими та відносяться до регіону, місця розташування об'єкту проектування зазначеного в даному оголошенні про проведення спрощеної закупівл". Замовник може вимагати наявності досвіду надання аналогічних послуг предмету закупівлі, але не має права вимагати досвіду надання послуг "у сусідньому селі". Ця вимога є дискримінаційною. Вимагаємо прибрати її з тендерної документації, адже вона позбавляє участі у закупівлі більшості бажаючих учасників, що завадить замовнику зекономити кошти на закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено