-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція водопроводу Д=500 мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи» ДК 021:2015)
Завершена
41 084 080.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2017 15:54 - 25.03.2017 23:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на протоколи від 06.04.2017 року та від 18.04.2017 року та дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
b36f66a1153c4bee85c88ea3d61f1962
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-13-000572-c.c2
Назва:
СКАРГА на протоколи від 06.04.2017 року та від 18.04.2017 року та дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі:«Реконструкція водопроводу Д=500 мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»).
2. Призупинити процедуру закупівлі:«Реконструкція водопроводу Д=500 мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»).
3. Скасувати протокол від 06.04.2017 року та протокол від 18.04.2017 року.
4. Відхилити пропозицію учасника ПП «Водоліт», пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації (Предмет закупівлі:«Реконструкція водопроводу Д=500 мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»).
5. Відмінити процедуру закупівлі «Реконструкція водопроводу Д=500 мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»).
6. Призначити нові торги, виключивши дискримінаційну умову про надання аналогічних договорів, а саме:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням довідки, складеній у формі згідно з Додатком 7 до цієї Тендерної документації, та копією(ями) договору(ів), який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), на суму не менше 10 млн. грн. з ПДВ, з обов’язковим наданням копії договору(ів) та підтверджуючих документів щодо виконання цього договору не менше ніж на 90%. Документами, які підтверджують виконання договорів є акти виконаних підрядних робіт формою № КБ-2в та довідкою № КБ-3.
Аналогічним договором є договір, предмет якого включає:
• Прокладання водопровідних мереж із чавунних труб ВЧШГ з нероз’ємним замковим з'єднанням діаметром 400 мм. і більше та завдовжки 200 м. і більше;
• Влаштування водозниження на майданчику будівництва;
• Виконання монтажних робіт в котлованах з кріпленням вертикальних стінок».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27.04.2017 10:36
- Платіжне доручення 27.04.2017 10:36
- рішення від 03.05.2017 № 2536+лист Замовнику.pdf 04.05.2017 20:31
- Інформація про резулютивну частину рішення від 22.05.2017 № 3102.pdf 23.05.2017 12:22
- рішення від 22.05.2017 № 3102.pdf 25.05.2017 20:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.04.2017 10:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.05.2017 20:04
Вимога
Є відповідь
Скарга на протоколи від 06.04.2017 року та від 18.04.2017 року та дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
579b43d3f4264219aabe8363044b9253
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-13-000572-c.a1
Назва:
Скарга на протоколи від 06.04.2017 року та від 18.04.2017 року та дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі: «Реконструкція водопроводу Д=500 мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»).
2. Призупинити процедуру закупівлі: «Реконструкція водопроводу Д=500 мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»).
3. Скасувати протокол від 06.04.2017 року та протокол від 18.04.2017 року.
4. Відхилити пропозицію учасника ПП «Водоліт», пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації (Предмет закупівлі: «Реконструкція водопроводу Д=500 мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»).
5. Відмінити процедуру закупівлі «Реконструкція водопроводу Д=500 мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»).
6. Призначити нові торги, виключивши дискримінаційну умову про надання аналогічних договорів, а саме:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням довідки, складеній у формі згідно з Додатком 7 до цієї Тендерної документації, та копією(ями) договору (ів), який(і) вказаний (і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів), на суму не менше 10 млн. грн. з ПДВ, з обов’язковим наданням копії договору (ів) та підтверджуючих документів щодо виконання цього договору не менше ніж на 90%. Документами, які підтверджують виконання договорів є акти виконаних підрядних робіт формою № КБ-2в та довідкою № КБ-3.
Аналогічним договором є договір, предмет якого включає:
• Прокладання водопровідних мереж із чавунних труб ВЧШГ з нероз’ємним замковим з'єднанням діаметром 400 мм. і більше та завдовжки 200 м. і більше;
• Влаштування водозниження на майданчику будівництва;
• Виконання монтажних робіт в котлованах з кріпленням вертикальних стінок».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 21.04.2017 10:37
Дата подачі:
21.04.2017 10:37
Вирішення:
Щодо оскарження Протоколу від 06.04.2017 року, а саме - прийняття рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, скасування протоколу від 06.04.2017, призначення нових торгів, виключивши дискримінаційну умову про надання аналогічних договорів, то:
1. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі – Закон) встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Наказом Мінекономрозвитку «Про затвердження примірної документації» від 13.04.2016 № 680 затверджено примірну тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги. Примірна тендерна документації містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф. При цьому зміст кожного розділу примірної тендерної документації визначається замовником самостійно.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною 2 ст. 16 Закону надано право замовнику установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому не тільки Закон, а й чинне законодавство України не має норм, які б регулювали питання щодо визначення поняття «аналогічний договір», отже, замовник самостійно, з урахуванням предмету закупівлі, в т.ч. видів робіт та їх обсяги, які будуть виконуватись під час виконання робіт по договору, вартості матеріалів, обладнання, вартості предмету закупівлі, джерел фінансування та інших чинників, надає визначення поняття «аналогічний договір».
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Специфікою предмета закупівлі виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція водопроводу Д=500 мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи» ДК 021:2015) є прокладання напірного водопровідного трубопроводу з використанням чавунних труб ВЧШГ (високоміцних чавунних з кулястим графітом).
Технологія монтажу чавунних розтрубних труб (високоміцних чавунних з кулястим графітом) та фасонних частин до них при прокладанні напірного водопровідного трубопроводу (регламентується п. 6.3 ДСТУ-Н Б В.2.5-68:2012 «НАСТАНОВА З БУДІВНИЦТВА, МОНТАЖУ ТА КОНРОЛЮ ЯКОСТІ ТРУБОПРОВОДІВ ЗОВНІШНІХ МЕРЕЖ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЇ») є відмінною від технології монтажу каналізаційних трубопроводів з пластмасових труб на пайці (регламентується п. 6.4 ДСТУ-Н Б В.2.5-68:2012 «НАСТАНОВА З БУДІВНИЦТВА, МОНТАЖУ ТА КОНРОЛЮ ЯКОСТІ ТРУБОПРОВОДІВ ЗОВНІШНІХ МЕРЕЖ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЇ» ).
У свою чергу, відповідно до ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення стоку подання тендерної пропозиції звернутись через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону).
Таким чим, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Строк подання тендерної пропозиції по даній процедурі закупівлі закінчився 30 березня 2017 р., звернення за роз’ясненнями 20 березня 2017 р., оскарження умов закупівель 25 березня 2017 р.
Слід зазначити, що жодних вимог щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та скарг від ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» у строки зазначені вище не було подано. А навпаки, ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» була подана пропозиція для участі у торгах, чим підтверджено дотримання замовником принципів здійснення закупівлі (ст. 3 Закону) та й в цілому норм даного Закону.
Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій (абз. 1 ч. 2 ст. 18 Закону).
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій (абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону).
Зазначене вище також підтверджується позицією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яка викладена в роз’ясненні від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06.
Щодо застосування чинних норм при складанні договірної ціни, їх погодження з замовником, не суттєвість їх впливу на остаточну пропозицію учасника ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ», то зазначаємо про наступне.
Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так, п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, яка була затвердження рішенням Тендерного комітету від 13.02.2017 року, зазначено:
«2.1. Учасник зазначає ціну робіт, у тендерній пропозиції за формою, наведеною в Додатку 4 до тендерної документації.
Ціни в тендерній пропозиції вказуються учасником згідно з умовами цієї тендерної документації без урахування ПДВ, разом з цим окремо визначається розмір податку на додану вартість та ціна з ПДВ.
Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником на строк виконання робіт.
До кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору, у тому числі витрати учасника на роботи, які доручатимуться для виконання субпідрядникам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції торгів, передбачених в описі предмета закупівлі.
Ціна пропозиції торгів, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення, та поточних цін на них.
Ціна пропозиції торгів Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог Державних стандартів України та чинного законодавства України, з урахуванням змін та доповнень до цих документів.
Ціна пропозиції торгів та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
В ціні пропозиції торгів Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Для проведення аукціону (оцінки) електронною системою закупівель учасник зазначає ціну з урахування ПДВ.
Витрати Учасника, пов’язані з підготуванням та поданням тендерної пропозиції, Замовником не відшкодовуються, у тому числі й у разі відміни торгів чи визнання такими, що не відбулися.»
Згідно з п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «…договірна ціна та розрахунки до неї подаються у форматі фалів кошторисних програм комплекс АВК-5 або «Будівельні технології – Кошторис».
Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 3 до тендерної документації.
Для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції відскановані документи: договірну ціну та всі розрахунки до неї, орієнтовний графік будівництва (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати, відповідно до Додатку 3 Тендерної документації), інші документи та інформацію, передбачені тендерною документацією та додатками до неї та надати такі документи у форматі файлів згідно з вимогами до цих документів, які вказані в тендерній документації.
Ознайомитися з проектною документацією по об’єкту «Реконструкція водопроводу Д=500мм по вул. Борщагівській від пров. Ковальського до Повітрофлотського мосту» можливо за попередньою домовленістю з уповноваженим представником Замовника Нізейкою Олексієм Валерійовичем за адресою: м. Київ, вул. Лейпцизька, 1а, тел. (044) 200-73-27.».
Додаток 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації містить табличні форми з інформацією, відповідно до проектної документації по об’єкту, виконання робіт по якому є предметом даної закупівлі а саме:
- Відомість матеріалів з значенням найменування, одиниць виміру та кількості матеріалів, які необхідні для виконання робіт;
- Відомість об’ємів робіт з значенням найменування, одиниць виміру та кількості робіт, які необхідно виконати.
При цьому, в Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації та й в цілому у всій Тендерній документації, по даній процедурі закупівлі, не зазначено конкретного шифру ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН), які необхідно використовувати для розрахунку ціни пропозиції, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства не тільки у сфері регулювання проведення процедур закупівель (в т.ч. ст. 3, 5 Закону), а й у сфері будівництва (п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», які затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293).
Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (тендерних) замовник надає підряднику відомості обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію (п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Враховуючи наведене та те, що чинним законодавством у сфері регулювання проведення процедур закупівель не надано право замовнику впливати (в т.ч. будь-що погоджувати або не погоджувати) учаснику на етапі розрахунку ціни тендерної пропозиції, то учаснику надано право самостійно приймати рішення з урахуванням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації, як здійснювати розрахунок договірної ціни, в т.ч. обирати шифри ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН).
Так, учасником ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» у складі своєї пропозиції надано договірну ціну, яка відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», але в наданій договірній ціні застосовані «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги» (Збірник 27) ДСТУ Б Д.2.2-27:2012, які втратили чинність з 01.01.2017 р. у відповідності до Наказу Мінрегіону № 176 від 23.06.2016 р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації.
Тендерна пропозиція учасника відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації ( п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, п. 4 ч. 1 ст 30 Закону).
Отже, зазначені в скарзі ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимоги прийняття рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, скасування протоколу від 06.04.2017, призначення нових торгів, виключивши дискримінаційну умову про надання аналогічних договорів є такими, що не обґрунтовані та не відповідають дійсності, подані з порушенням строків, які передбачені Законом для подання вимог або скарг з даних питань.
Щодо оскарження Протоколу від 18.04.2017 року, а саме - прийняття рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, скасування протоколу від 18.04.2017, відхилити пропозицію учасника ПП «Водоліт», то:
Стосовно застосування конкретного шифру ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН) учасником ПП «Водоліт», які на думку ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» були застосовані не вірно:
- по п. 9 ЛК 1-1-1 про заміну РЕКН ЕН27-13-4 на ЕН2727-16-5, повідомляємо що РЕКН ЕН2727-16-5 відсутня в діючій нормативній базі;
- по п. 18, 20 ЛК 1-1-1 про заміну РЕКН РН18-32-2 на ЕН27-59-1, повідомляємо що РЕКН РН18-32-2 у складі робіт передбачає улаштування основи та укладання плит, що є повним комплексом робіт з улаштування тимчасових доріг і не потребує застосування додаткових РЕКН, що в свою чергу зменшує вартість будівельних робіт. Вказівка ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» щодо застосування РЕКН ЕН27-59-1 у складі робіт передбачає тільки укладання плит на готову основу, що в свою чергу потребує застосування додаткових РЕКН і приведе до збільшення вартості робіт;
- по п. 70, 51 ,20 ЛК 2-1-1 про заміну РЕКН ЕН27-13-4 на ЕН27-13-5, повідомляємо що РЕКН ЕН27-13-5 та РЕКН ЕН27-13-4 не відрізняються ні по складу робіт ні по вартості.
Стосовно твердження ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» щодо не зазначення у своїй пропозиції ПП «Водоліт» адреси матеріально-технічної бази та без жодних даних в оборотно-сальдовій відомості про наявність такої бази:
- ПП «Водоліт» у складі своєї пропозиції було надано Довідку від 28.03.2017 № 28 «Даною довідкою повідомляємо, що у Приватного підприємства «Водоліт» знаходиться на балансі матеріально технічна база, а саме: будівельна техніка, машини і механізми, обладнанні і виробничі потужності, що передбачаються використовувати для виконання робіт» (стор. 34 файлу «частина 1_N» пропозиції ПП «Водоліт»).
На сторінках 41 - 42 файлу «частина 1_N» пропозиції даного учасника надана Довідка ПРО ОСНОВНІ ТИПИ ОБЛАДНАННЯ, БУДІВЕЛЬНІ МАШИНИ І МЕХАНІЗМИ (ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТИПІВ, МОДЕЛЕЙ, КІЛЬКОСТІ ОДИНИЦЬ), ЩО ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ від 28.03.2017 № 14 в якій крім інформації щодо обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначено «Матеріально-технічна база в наявності за адресою вул. Мурманська, 3».
На сторінках 2-3 файлу «частина 2_N» пропозиції ПП «Водоліт» надано витяги з оборотно-сальдової відомості по рахункам 10, 11 за 28.03.2017 року.
Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - підтверджується наданням довідки, складеній у формі згідно з Додатком 5 до цієї Тендерної документації яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу та обладнання.». Згідно з Додатком 5 до цієї Тендерної документації учасник має надати інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць), що передбачається використовувати для виконання робіт у формі таблиці, яка має наступний зміст: Тип обладнання, будівельних машин та механізмів, виробничих потужностей, Кількість наявних одиниць в робочому стані, Власне, Орендоване (повна назва орендодавця, номер та дата договору оренди, строк дії договору). А також «*Примітка: Також Учасник повинен у довільний формі надати інформацію про наявність матеріально-технічної бази».
Учасником ПП «Водоліт», у складі пропозиції було надано в довільній формі довідку про наявність матеріально-технічної бази від 28.03.2017 № 28, в якій зазначено склад такої бази, надано інформацію у вигляді довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць) від 28.03.2017 № 14 із зазначенням в ній адреси матеріально-технічної бази, а також надано витяги з оборотно-сальдових відомостей.
Стосовно твердження ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» щодо відсутності в пропозиції учасника ПП «Водоліт» листа, що директор має право підпису фінансової звітності за головного бухгалтера:
- ПП «Водоліт» у складі своєї пропозиції надано довідки від 28.03.2017 № 13 та від 28.03.2017 № 159 про відсутність заборгованості по податках і зборах по обов’язковим платежам до бюджету за підписом директора (стор. 40 ,49 файлу «частина 1_N» пропозиції ПП «Водоліт»).
- Надано лист від 28.03.2017 № 16 про те, що посада головного бухгалтера не передбачена штатним розкладом (стор. 47 файлу «частина 1_N» пропозиції ПП «Водоліт»).
Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції мав надати:
«..- довідку (у довільній формі) за підписами головного бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера не передбачена у штатному розкладі (розписі) надати відповідну довідку у довільній формі) та директора та/або уповноваженої особи (з наданням копій завірених документів на таку особу щодо права підпису на таких документах) про те, що за підприємством відсутня заборгованість по податках і зборах по обов'язковим платежам до бюджету станом на 21.02.2017 року або більш пізню дату;..».
Отже, у разі відсутності посади головного бухгалтера у штатному розкладі (розписі) учасник мав надати довідку у довільній формі про не передбачення у штатному розкладі (розписі) посади головного бухгалтера, яка була надана учасником ПП «Водоліт».
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання, у разі відсутності посади головного бухгалтера у штатному розкладі (розписі), від учасника довідки про право підпису директором фінансової звітності за головного бухгалтера, тому учасник не зобов’язаний надавати таку довідку.
Стосовно твердження ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» щодо відсутності в пропозиції учасника ПП «Водоліт» листа погодження з істотними умовами про закупівлю робіт, що обов’язково включаються в Договір про закупівлю робіт:
- П. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції мав надати: «..довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проекту договору;».
Учасником ПП «Водоліт» у складі своєї пропозиції надано довідку від 28.03.2017 № 08 «що Приватне підприємство «Водоліт» ознайомилось з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проекту договору. Завізований проект договору додається.» (стор. 36 файлу «частина 1_N» пропозиції ПП «Водоліт»).
Отже, зазначені в скарзі ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимоги прийняття рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, скасування протоколу від 18.04.2017, відхилити пропозицію учасника ПП «Водоліт» є такими, що не обґрунтовані та не відповідають дійсності.
Статус вимоги:
Не задоволено