-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Швидкий тест для визначення антитіл до ВІЛ 1, 2 типу (HIV 1/2 ) W006-C (НК 024:2019: 30833 — Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації вірусу 1,2 імунодефіциту людини) , Швидкий тест для визначення гепатиту В HBsAg W003-C (НК 024:2019: 30830 — Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації поверхневого антигену вірусу гепатиту В (HBsAg), Швидкий тест для визначення гепатиту С (HCV) (НК 024:2019: 30829 — Набір для якісного та / або кількісного визначення загальних антитіл до вірусу гепатиту С (Hepatitis C), експрес-аналіз), Швидкий тест для виявлення прихованої крові в калі ( НК 024:2019:38217 - Прихована кров у калі, швидкий тест), Швидкий тест для виявлення тропоніну І (НК 024:2019: 46989 Тропонін I IVD, набір, імунохроматогра фічний аналіз, експрес-аналіз), Тест-смужки для загального аналізу сечі для аналізаторов CL-50, CL-50 Plus (НК 024:2019: 54514 - Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз), Тест -смужки для контролю рівня глюкози в крові, для глюкометра On Call Plus (НК 024:2019: 53304 - Глюкоза IVD, набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз) , Тест -смужки для контролю рівня глюкози в крові, для глюкометра Element (НК 024:2019: 53304 - Глюкоза IVD, набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз), Папір для ЄКГ (НК 024:2019: 16754 - Папір для реєстрації електрокардіограм), Папір (термо) для аналізатора сечі (НК 024:2019: 15639 - Папір на записи), Тест на виявлення вагітності (НК 024:2019 30333 Набір реагентів для вимірювання хоріонічного гонадотропіну (ХГГ), Тест -смужки для контролю рівня глюкози в крові, для глюкометра Аку-Чек Актив (модель GB) (НК 024:2019: 53304 - Глюкоза IVD, набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз)
Завершена
423 638.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 118.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 118.19 UAH
Період оскарження:
10.02.2021 23:35 - 22.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
По МТВ до закупывлы
Номер:
94ce2cbdedc5433e864895f7a4696295
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-014412-a.c1
Назва:
По МТВ до закупывлы
Вимога:
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 23:44
Вирішення:
Ознайомившись із вашою вимогою UA-2021-02-10-014412-a надаємо наступну відповідь.
Відповідно до п. 31 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація розробляється відповідно до вимог, які встановлені ст. 22 Закону.
ч. 3 ст. 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Для гарантування та підтвердження що Товар буде оригінальним та відповідатиме вимогам даних торгів щодо якості, термінів поставки та підтвердження щодо терміну придатності Замовник, у тендерній документації зазначена вимога про надання учасниками в складі тендерної пропозиції лист виробника (офіційного представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником в Україні.
Надання такого листа учасниками, надає гарантії Замовнику, щодо своєчасного та належного виконання договірних зобов’язань за закупівлею постачальником.
Вимога про надання учасниками в складі тендерної пропозиції листа виробника (офіційного представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником в Україні не ставить учасників у нерівні умови та не може вважатися дискримінаційною вимогою, так як на ринку України є достатньо виробників чи уповноважених їх представників, які реалізовують товари, в тому числі ті, які є предметом даної закупівлі.
На підставі вищезазаначеного, вважаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та не суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, не порушує принципів здійснення закупівель, прав і законних інтересів потенційних учасників, а тому вважаємо, що підстави для задоволення Ваших вимог щодо внесення змін до тендерної документації відсутні.
Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свої пропозиції, які будуть прийняті і розглянуті Замовником відповідно до діючого законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено