• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації (ДК 021:2015:71320000-7 - послуги з інженерного проектування)

Завершена

208 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 250.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2021 21:32 - 16.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Термін виконання!!!

Номер: 6e7d7936ae9b45af956ed3c46a969043
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-006759-b.a4
Назва: Термін виконання!!!
Вимога:
Термін виконання!!! Просимо встановити реальний термін виконання!!! Згідно п. 3.1. Додатку 3: "Строк виконання Робіт – в термін до 7 днів з моменту укладання договору, згідно завдання на проектування." Згідно п 5. Оголошення: "Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:" Термін виконання робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об’єкту: встановлюється до 7 днів з моменту укладення договору" Даний термін є або помилковим або ЗАМАВНИК ВЖЕ МАЄ ВИКОНАВЦЯ!!!! Не вводьте в оману потенційних Учасників та контролюючі органи!!! Встановіть реальний термін виконання в робочих або хочаб в календарних днях. За 7 днів неможливо виконати проектно-кошторисну документацію та отримати позитивний висновок експертизи. Експертиза СС1 - 15 календарних днів, СС2 - 30 календарних днів. А коли проектувати???? Досить розкрадати державні кошти!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Термін виконання роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації (ДК 021:2015:71320000-7 - послуги з інженерного проектування) проекту визначений у 7 календарних днів у зв’язку з стислими строками та Вимогами поставленими Національною службою здоров’я України, що несе за собою припинення фінансування закладу за невиконання їх. Діючим чинним законодавством не визначено строки виконання проекту, в зв’язку з чим Замовник не порушує законодавство щодо вимог до Учасника визначених в документації до спрощеної закупівлі. Відповідно пункту 14 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560 встановлено, що строк проведення експертизи не повинен перевищувати: для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів, СС1 - 15 календарних днів. Визначено граничний (кінцевий строк) проведення експертизи, що не виключає можливість її проведення в більш короткий термін.Строки проходження експертизи на Учасника не покладено, Учасник повинен виготовити проектно-кошторисну документацію у зазначені строки в тендерній документації спрощеної закупівлі та разом із Замовником отримати позитивний висновок. Із досвіду Замовника отримання позитивного Висновку в короткі терміни реальні та відповідають дійсності. Згідно статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. За викладених обставин, враховуючи право Замовника внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі до початку строку подання пропозицій (стаття 14 Закону), повідомляємо та зазначаємо, що вимушені відхилити Вашу вимогу за необґрунтованість.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Термін виконання!!!

Номер: 285981898f00408789dd3a0e93bcac1c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-006759-b.a3
Назва: Термін виконання!!!
Вимога:
Просимо встановити реальний термін виконання!!! Згідно п. 3.1. Додатку 3: "Строк виконання Робіт – в термін до 7 днів з моменту укладання договору, згідно завдання на проектування." Згідно п 5. Оголошення: "Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:" Термін виконання робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об’єкту: встановлюється до 7 днів з моменту укладення договору" Даний термін є або помилковим або ЗАМАВНИК ВЖЕ МАЄ ВИКОНАВЦЯ!!!! Не вводьте в оману потенційних Учасників та контролюючі органи!!! Встановіть реальний термін виконання в робочих або хочаб в календарних днях. За 7 днів неможливо виконати проектно-кошторисну документацію та отримати позитивний висновок експертизи. Експертиза СС1 - 15 календарних днів, СС2 - 30 календарних днів. А коли проектувати???? Досить розкрадати державні кошти!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Термін виконання роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації (ДК 021:2015:71320000-7 - послуги з інженерного проектування) проекту визначений у 7 календарних днів у зв’язку з стислими строками та Вимогами поставленими Національною службою здоров’я України, що несе за собою припинення фінансування закладу за невиконання їх. Діючим чинним законодавством не визначено строки виконання проекту, в зв’язку з чим Замовник не порушує законодавство щодо вимог до Учасника визначених в документації до спрощеної закупівлі. Відповідно пункту 14 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560 встановлено, що строк проведення експертизи не повинен перевищувати: для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів, СС1 - 15 календарних днів. Визначено граничний (кінцевий строк) проведення експертизи, що не виключає можливість її проведення в більш короткий термін.Строки проходження експертизи на Учасника не покладено, Учасник повинен виготовити проектно-кошторисну документацію у зазначені строки в тендерній документації спрощеної закупівлі та разом із Замовником отримати позитивний висновок. Із досвіду Замовника отримання позитивного Висновку в короткі терміни реальні та відповідають дійсності. Згідно статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. За викладених обставин, враховуючи право Замовника внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі до початку строку подання пропозицій (стаття 14 Закону), повідомляємо та зазначаємо, що вимушені відхилити Вашу вимогу за необґрунтованість.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.02.2021 22:01
Вимога
Вирішена

Відвіданння об'єкту на етапі подання пропозицій як корупційна складова та тренд 2021 року

Номер: f9465b51131e434a96a119c6d485bb2f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-006759-b.c2
Назва: Відвіданння об'єкту на етапі подання пропозицій як корупційна складова та тренд 2021 року
Вимога:
Текст в прикріпленому файлі. Відповідь надавайте зігдно чинного законодавства ( з зазначенням ПІБ, посади особи, яка надає відповідь, підпис та печать або електронний підпис особи)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до Вашої Вимоги будуть внесені зміни до оголошення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Обмеження кола потенційних учасників, що призведе до максимізації ціни договру та розкрадання державних коштів

Номер: 8247cadd1feb4f85beb863809ea11fc9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-006759-b.a1
Назва: Обмеження кола потенційних учасників, що призведе до максимізації ціни договру та розкрадання державних коштів
Вимога:
Замовник вимагає: «Довідку про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів. Зазначене відвідування об’єкта Замовника з проведенням фізичних обмірів здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт з наданням обмірювальних креслень в форматі pdf..» Вимога щодо обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів (на етапі періоду уточнень чи періоді подання пропозицій) є неприпустимою та свідчить лише про одне: про змову з переможцем та створення перешкод для потенційних учасників для того, щоб було менше учасників або якщо буде і більше, то замовник знав їх кількість та назви до моменту аукціону, та міг легко відхилити всіх неугодних, які хоч і запропонували менші ціни але так, як не відвідали об’єкт і не зговорилися з замовником, то їх відхиляють… Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України ( з різних куточків нашої неосяжної держави), а також нерезиденти України, тобто компанії з інших країн. Ринок відкритий, головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту на етапі подання пропозиції це неприпустима вимога, тому, що з якого дива, компанія зі Львова, Києва, Сум чи з Варшави повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у місті Замовника, районі чи навіть області хлопають в долоні за вимогу відвідання так, як це не така у ж і велика проблема для місцевих учасників, як їхня перевага, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!) Може Учаснику потрібно не лише оглянути об’єкт, а ще і домовитися з керівництвом про можливий відкат у разі перемоги??? Просимо включити здоровий глузд та схаменутися!!! Додатково повідомляємо, що виконання обмірних креслень є платною послугою. Якщо вам потрібно зробити обміри, то або оголосіть закупівлю на відповідні роботи заключіть прямий договір на виконання обмірних креслень об’єкту проектування.!!!!! Отже, просимо прибрати вимогу, яка передбачена в документації: «Довідку про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів. Зазначене відвідування об’єкта Замовника з проведенням фізичних обмірів здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт з наданням обмірювальних креслень в форматі pdf.» так, як воно націлено лише на одне: зменшення кількості учасників та максимізації ціни договору PS: після аукціону буде чітко зрозуміло чи лобіював замовник чиїсь інтереси, а також буде відома вся інформацію про відповідного учасника та історія співпраці з замовником, що дозволить детально ознайомитися й з іншими закупівлями даного замовника та дати оцінку діям чи бездіяльності уповноваженим особам замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Уповноваженою особою КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Ст. 14 ч. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинна міститись інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. В ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Керуючись нормами чинного законодавства, Замовник в оголошені про проведення спрощеної закупівлі передбачив за необхідне висунути вимогу про надання Учасниками довідку про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів, зазначене відвідування об’єкта здійснюється до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт з наданням обмірювальних креслень в форматі pdf. Інформуємо Вас, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно, з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Вимога замовника щодо відвідування об’єкта дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з обсягами робіт, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, врахувати всі нюанси та особливості об`єкта, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у Законі України «Про публічні закупівлі». Крім цього, зазначена вимога обґрунтована значною складністю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні