• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Завершена

197 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 975.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2021 17:54 - 16.02.2021 18:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо скасування протоколоу про намір укласти договорі про закупівлю і поверення на кваліфікацію з подальшим відхиленням пропозиції ФОП ШОБЕЙ Івана Івановича

Номер: 4849b8bb3668444d847d7e8dd98987e5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-013378-a.b1
Назва: Вимога щодо скасування протоколоу про намір укласти договорі про закупівлю і поверення на кваліфікацію з подальшим відхиленням пропозиції ФОП ШОБЕЙ Івана Івановича
Вимога:
Шановний Замовнику ! Відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту оголошення про спроведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному, сканованому (в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - погоджений проєкт договору (Додаток 3). Форма завантаженого ВАМИ проєкта договору містить додаток до самого проєкта договору - Додаток до договору 1: Специфікація Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Замовник Учасник Однак у складі завантаженої пропозиції Учасника - фізичної особи-підприємця Шобей Іван Івановича відсутня специфікація як додаток до договору 1, який є невідємною частиною поданого проєкта договору, який є вимагається вами ж у складі переліку документів для участі у спрощеній закупівлі. Дана обставина кзує на наявність обставини частини 1 пункту 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Просимо скасувати протокол про намір укласти договір про закупівлю і повернути на кваліфікацію пропозицію Учасника - Шобей Івана Івановича і відхилити його відповідно до вказаного пункту Закону Уркаїни "Про публічні закупівлі". У випадку не реагування у нас виникне необхідність звернення до органів Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважена особа установи вважає, що висновки про невідповідність пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОБЕЙ ІВАН ІВАНОВИЧ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, не ґрунтуються на приписах законів та дійсних обставин, адже умови Оголошення є стандартними та відповідають всім вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Абзацом 12 частини 1 стаття Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок. 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: • уживання великої літери; • уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; • використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; • зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; • застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; • написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; • нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Таким чином з огляду на визначення причин пункту 5 цього наказу, Учасником було надано згоду з умовами проекту договору, шляхом його заповнення, то є посилання на даний документ, але в частині оформлення самого документу, було формально пропущено Специфікацію, яка і є невід’ємною частиною договору, тобто учасником надано згоду на її існування. Так само замовником не вимагалось від учасників торгів надання саме специфікації до договору, а лише «- погоджений проєкт договору (Додаток 3)» Розгляд пропозицій проводиться відповідно до статей та норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: В ст. 17 та Ст. 31 визначено перелік причин за якими замовник відхиляє пропозицію учасника. В жодній статті ЗУ Про публічні закупівлі відсутні визначення можливості відхилення пропозиції учасника торгів, якщо він завантажив на Прозорро ту чи іншу довідку з формальними помилками. Так само відповідно до п 15 Ст 29 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. В пропозиції переможця є підтвердження того, що пропонуємий товар сертифікований. Таким чином учасником виконані всі вимоги тендерної документації. Формальні помилки до кваліфікації учасників торгів та вимог до предмета закупівлі ніякого відношення не мають.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні