-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби)
Завершена
374 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 742.80 UAH
мін. крок: 1% або 3 742.80 UAH
Період оскарження:
10.02.2021 15:39 - 22.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимагаємо визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі
Номер:
974272ae64324edf8bec4f2d56e8b2a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010537-a.a2
Назва:
Вимагаємо визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, в Вашій закупівлі специфікація складається з 20 (двадцяти) позицій!
Але ж неможливо одному виробнику чи його представнику поставити весь асортимент закупівлі, це є порушенням принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Закон України «Про публічні закупівлі» в своїй статті 1 передбачає:
39) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене задля запобігання звернень скаржників до АМКУ, Державної аудиторської служби України, НАБУ, СБУ та представників Громадського контролю, вимагаємо визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі, поділивши специфікацію закупівлі на лоти по 5-10 позицій в кожному.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 14:58
Вирішення:
Відповідь на вимогу 2 до закупівл UA-2021-02-10-010537-a.a2
Доброго дня! На Вашу вимогу визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі повідомляємо, що у своїй тендерній документації ми ніяким чином не порушуємо вимоги ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", ми тільки ЗА добросовісну конкуренцію і маємо виключно рівне ставлення до всіх учасників.
Згідно частини 5, розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 – замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Даний порядок не надає прямої вказівки Замовник на обов’язковість поділу на окремі частини предмета закупівлі(лоти), тобто дана норма не є імперативної, а має диспозитивний метод, що надає Замовнику право на власний розсуд оголошувати закупівлі.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі був не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Враховуючи вищевикладене Тендерний комітет КП "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" відхиляє вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації
Номер:
3c13b8534d45498a983f209bd2b536c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010537-a.c1
Назва:
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації
Вимога:
Корупціонери і хабарники! Уважно вивчивши Медико-технічні вимоги, стає зрозуміло що закупівля прописана під конкретні засоби, конкретних учасників. Вищевказане є порушенням визначених чинним законодавством України принципів публічних закупівель: недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників!
Отже, враховуючи вищенаведене, закупівля носить дискримінаційний характер та порушує принципи ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому закликаємо їх дотриматись.
Тож, нагадаємо Принципи здійснення публічних закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний замовник, є ряд наступних зауважень до медико-технічних вимог, вказаних в Додатку № 2 до Тендерної документації:
1.Бланідас актив ензим 1 л або еквівалент - Вміст діючих речовин, ЧАС не менше 20%, полігексаметиленгуанідингідро хлорид (ПГМГ) не більше - 2%.(ліпаза, протеаза, амілаза).
ДВР гнучких та жорстких ендоскопів та інструментів до них при експозиції не >5 хв
У багатьох вимогах ви прописуєте наявність полігексаметиленгуанідингідро хлорид (ПГМГ) та коротку експозицію, ось вам посилання на наукову статтю:
ДИФЕРЕНЦІЙНА ЧУТЛИВІСТЬ МІКРООРГАНІЗМІВ ДО ПОЛІГЕКСАМЕТИЛЕНГУАНІДИНУ..
nbuv.gov.ua › j-pdf › MicroBiol_2015_77_5_3
Витяг із статті: ПГМГ хлорид може застосовуватися самостійно як ефективний недорогий екологічно безпечний дезінфектант широкого спектру дії. Для знешкодження мікобактерій туберкульозу, грибків і деяких безоболонкових вірусів доцільно збільшувати час експозиції до кількох годин, а концентрацію препарату від 0,5 до 2 %.
Ми не заперечуємо бактерицидну дію ПГМГ, але за 5 хвилин він не спрацює в жодному разі, а тільки ЧАС взагалі не забезпечують ДВР, вже не кажучи про 5 хвилин.
Тому використання цих засобів у таких режимах є загрозою для хворих.
2. Нью Дез Ензим 1л - Рідкий концентрат на основі діючі речовини: полігексаметиленгуанідінгідрохлориду – 4,0%+0,2%, алкілдиметилбензиламонію хлорид – 10,0%+1,2%; додецилдиметиламоній хлорид 8,0%+0,8%, комплекс ферментів (протеза, ліпаза, амілаза) 0,07%-0,1%; в композиції із функціональними добавками- миючий комплекс, корозійна складова, регулятор жорсткості води.
Питання навіщо ви купуєте фактично один той самий за складом засіб, всі відмінності якого це назва?
6. Нью Таб Актив 3,2 гр табл. блістер №20 для чого таке фасування засобу, коли ви закуповуєте таблетки у банках по 1 кг?
9. Санабриз Е 1 л Готовий до застосування засіб на основі спиртовій основі – спирту не менше 65% , ЧАС – до 0,2%, похідна органічної кислоти чи органічна кислота - не більше 1,5%. В склад засобу додані функціональні добавки для зменшення негативного впливу на оброблювані об’єкти - антикорозійні, рН регулятор і т.п.
10. Нью Септ Експрес Активно-діючіречовини- 2-пропанол - 32,0%+2,0%; пропанол - 32, 0%+2,0%; алкіл(C12 -C16) диметилбензиламоній хлорид- 0,1%+0,01
15. Еконорм Дез експрес Засіб для швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь. Склад: спирт ізопропіловий-60%, алкілдиметилбензиламоній хлорид-0,1%. Засіб не повинен містити етиловий спирт, хлоргексидин, перекись водню
Ці засоби фактично є однаковими, різняться тільки назвою, для чого включати їх у одну закупівлю?
11,12. Нью Септ Готовий засіб для зовнішнього застосування на основі комбінації 2-х пропилових спиртів - 70%, хлоргексидин - 0,2+0,01 %; перекис водню -0,2%, допоміжні речовини.
16. Гронтанол Е 1 Готовий до застосування засіб на основі 70% + 5% (вміст спирту не менше 65% у відповідності із вимогами чинних нормативних документів) в комбінації з хлоргексидинубіглюконатом 0,2%+ 0,05%
Про ці три можна сказати те саме.
3. Нью дез Актив 1л Рідкий концентрат на основі: алкілдиметилбензиламоній хлорид 10,0- 15,0 %; триаміни 15,0-20,0 %, вміщує хелатний комплекс, антикорозійний комплекс, мийний комплекс із без фосфатними тензидами
18. Еконорм дез Плюс Засіб на основі суміші ЧАСів, третичного аміну та похідного гуанідину. Масова доля похідного гуанідину не повинна бути менша за 7%
Умови зберігання – температура від -40 до +35°С.
Пояснить чому тільки для цього засобу вимагається такий температурний розрив?
В Додатку № 2 до Тендерної документації СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ зазначено, що 1. Товар, запропонований Учасником, повинен бути зареєстрований в Україні та дозволений до застосування в медичній практиці - надати копію реєстраційного посвідчення, або копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або копію витягу з державного реєстру дезінфекційних засобів.
Наголошуємо, що згідно статті 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.
Отже, обов’язковою умовою використання дезінфекційних засобів є їх реєстрація в Державному реєстрі дезінфекційних засобів. Порядок державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178).
Враховуючи вищенаведене, приведіть умови Додатку № 2 у відповідність чинному законодавству України у сфері застосування дезінфекційних засобів: учасники зобов’язані надати документи, які підтверджують державну реєстрацію дезінфекційних засобів: копію реєстраційного посвідчення або копію витягу з державного реєстру дезінфекційних засобів, та копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
В Додатку № 2 до Тендерної документації СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ зазначено, що 3. Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар, який вказано в МТВ. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Враховуючи викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Аналогічної думки дотримується Антимонопольний комітет України в своєму рішенні, номер оголошення UA-2018-09-03-002065-a.
Враховуючи вищенаведені зауваження вимагаємо змінити Тендерну документацію, в тому числі медико-технічні вимоги, привівши її у відповідність чинному законодавству України: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018р. № 178).
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 12:18
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2021-02-10-010537-a.c1
Шановний Учаснику, так до кого ж Ви все таки звертаєтесь за написаним Вами «Корупціонери і хабарники!» Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ згідно з чинним законодавством.
А далі Ви звертаєтесь «шановний Замовнику» із зауваженнями до медико-технічних вимог, у відповідь на це звернення повідомляємо наступне, при цьому нумерація пунктів відповідає нумерації , що викладена скаржником у зверненні:
1. Існує величезний перелік щодо досліджень властивостей ПГМГ гідрохлорид і в цілому гуанідинів, їх похідних, причому, досить часто мають протиріччя, до речі, навіть у тій публікації, яку Ви навели в своєму зверненні їх досить, і в т.ч. опубліковані і позитивні результати дослідження протимікробної дії ПГМГ гідрохлорид за короткий час експозиції.
2. Враховуючи, що учасник цікавиться і науковими публікаціями в області знань щодо
дезінфікуючих засобів, то повинен також розуміти, що дезінфікуючий засіб- це не тільки діюча речовина, якісний дезінфікуючий засіб – це ретельно підібрана рецептура і питання що накуповується один і той засіб в такому випадку неумісне.
6. Питання щодо фасування в блістери і диктувати Замовнику яку фасовку купувати – не компетенція учасників торгів, а якраз Замовника із урахуванням особливостей функціонування закладу, в т.ч. Замовник відповідає за протиепідемічний режим в закладі та наявність в ньому укладок для використання у випадках,. загострення ситуації із конвенційних інфекцій для чого й закуповуються засоби в конкретних упаковках
9. Шановний учасник просимо уважно перечитувати тендерну документацію в т.ч. технічні характеристики засобів, адже навіть із написаного Вами в зверненні видно, що Санабриз Е, Нью Дез експрес та Економ експрес, різні за складом дезінфікуючі засоби. Фахівці нашого закладу при плануванні закупівлі обов’язково враховують особливості стану здоров’я працюючого персоналу, чутливості до різноманітних хімічних речовин, та вимоги чинних нормативних документів в т.ч. наказу МОЗ №178 від 21 .09.2010 , тощо, також ефективної ротації дезінфікуючих засобів, сумісність із матеріалами поверхонь і виробів. Отже, закуповуються не один, два засоби, а цілий перелік, що забезпечує виконання вказаних вище викладених умов та вимог.
По п.15, 11, 12, 3 - ВІДПОВІДЬ ВИКЛАДЕНА В П.9
18. Викладений температурний діапазон не обмежує пропозицій інших засобів з температурним діапазоном, який входить у наведений.
Шановний скаржнику, вцілому по суті наголошуємо про те що:
При формуванні предмету закупівлі згідно розділу 4, статті 22 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закону),в яких вказано що документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто, Замовник в документації сформував технічну специфікацію на продукцію (медико-технічні вимоги) з посиланням на торгівельну марку та зазначив вираз «або еквівалент», на підставі реєстру дезінфекційних засобів, в якому містяться засоби (більш ніж один), які відповідають заначеним в медико-технічних вимогах параметрам. Засоби із перерахованим вмістом складових виробляються різними виробниками, а їх продаж за даними аналізу ринку є доступним і необмеженим. Замовником виконано вимоги Закону. Технічне завдання на продукцію було сформовано виходячи з потреб нашої установи, в т.ч. із урахуванням заходів по профілактиці внутрішньо-лікарняних інфекцій та із огляду на індивідуальну чутливість персоналу закладу до хімічних речовин (дезінфекційних засобів) в даний період часу. Отже у розумінні Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а саме - «МЕДИКО- ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», не містять ознак порушення принципів проведення закупівель, дискримінації, не обмежують участі у торгах і відповідають чинному законодавству України, включаючи Закон України «Про публічні закупівлі», Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018р. № 178) .
У частині документального підтвердження товарів, а саме: «Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар, який вказано в МТВ. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.» повідомлємо, що ця вимога включається в зміст медико-технічних вимог на підставі норми ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідно до якої, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до чинного законодавства України, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога не суперечить принципам публічних закупівель, перелік яких міститься у ст.3 Закону, та включена у зміст ТД з метою уникнення від фальсифікації при постачанні товарів з боку Переможця закупівлі, зриву поставок ліків, неналежного виконання договірних зобов’язань. Обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції Учасника гарантійного листа виробника запобігає можливості постачання неякісних товарів. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником, але й може бути наданий від представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, дилера, дистриб’ютора.
Щодо питання підтвердження державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, нами будуть враховані ваші вимоги та внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено