-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
34 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 170.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 170.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2021 14:40 - 16.02.2021 14:45
Вимога
Залишено без розгляду
Шановний Замовник! Де аргументація відхилення пропозиції Учасника ТОВ"А-ЕНЕРГО"?
Номер:
361e7e9c0d204f21bfff404741ccb76a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-004062-b.a4
Назва:
Шановний Замовник! Де аргументація відхилення пропозиції Учасника ТОВ"А-ЕНЕРГО"?
Вимога:
Де аргументація відхилення пропозиції Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО"? Вимагємо ВІДМІНИТИ Протокол №45 від 26.02.2021р., який складений без дотримання необхідних норм та без обгрунтування причини "відміни кваліфікації".
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 03.03.2021 09:31
Дата подачі:
01.03.2021 13:48
Вирішення:
Керуючись нормами Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" ( зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 та Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020) та згідно п.4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів, в умовах якого зазначено, що «відсутність вищеназваних документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції на момент закінчення Аукціону»
Уповноважена особа Замовника вирішила:
Відхилити пропозицію ТОВ "А-ЕНЕРГО" (Код ЄДРПОУ 40277858), з підстави відсутності в складі пропозиції наступних документів:
-атестат виробництва;
-висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.03.2021 09:35
Вимога
Залишено без розгляду
Яка причина дискваліфікації пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО"???
Номер:
203286e256e345daba3f1cc89b49da75
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-004062-b.a3
Назва:
Яка причина дискваліфікації пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО"???
Вимога:
Шановний Замовнику, яким чином ви вирішили відмінити кваліфікацію пропозиції? Де у ЗУ є поняття відміни кваліфікації? Тобто, ви стверджуєте, що документи Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" просто вирішили не дивитися? Чому ви порушуєте ЗУ "Про публічні закупівлі" та перевищуєте службові повноваження (що карається Кримінальним Кодексом України)?? Вимагємо ВІДМІНИТИ Протокол №45 від 26.02.2021р., який складений без дотримання необхідних норм та без обгрунтування причини "відміни кваліфікації". Якщо ви не знаєте, де знайти ЗУ "Про публічні Закупівлі" та не вмієте його трактувати, із задоволенням вам допоможемо!
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 03.03.2021 09:31
Дата подачі:
26.02.2021 13:56
Вирішення:
Керуючись нормами Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" ( зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 та Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020) та згідно п.4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів, в умовах якого зазначено, що «відсутність вищеназваних документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції на момент закінчення Аукціону»
Уповноважена особа Замовника вирішила:
Відхилити пропозицію ТОВ "А-ЕНЕРГО" (Код ЄДРПОУ 40277858), з підстави відсутності в складі пропозиції наступних документів:
-атестат виробництва;
-висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.03.2021 09:35
Вимога
Залишено без розгляду
Де у Законодавстві наявне поняття висновок СЕС на операції ?
Номер:
4d87369e68cd4a1e9e76516494edd6ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-004062-b.a2
Назва:
Де у Законодавстві наявне поняття висновок СЕС на операції ?
Вимога:
Існує висновок СЕС без призначення саме на що! У законодавстві не прописано поняття висновку СЕС на операції. В тому числі, у Ліцензійних умовах щодо поводження з небезпечними відходами! Внесіть зміни до Оголошення, згідно з чинним Законодавством.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2021 12:00
Вирішення:
Вимога щодо наявності в учасника позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами не є дискримінаційною вимогою і встановлена у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров'я України №247 від 09.10.2000р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 р. за №4/5195 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», яким затверджено Порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи. Даним Порядком визначено:
- «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи».
- «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи».
Встановлення вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами має на меті додатково отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.02.2021 09:38
Вимога
Залишено без розгляду
атестат виробництва
Номер:
2cc65614de5d40a386aabbe95448a84b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-004062-b.a1
Назва:
атестат виробництва
Вимога:
з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення". Тож на якій ЗАКОННІЙ підставі Замовник вимагає атестат виробництва?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2021 11:56
Вирішення:
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Так як предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, замовник вважає, що наявність такого документу як «атестат виробництва» є необхідною умовою для підтвердження належного виконання переможцем умов майбутнього договору про надання вищезазначених послуг із поводженням з небезпечними відходами. Вимога про необхідність надання атестата виробництва на обладнання є не дискримінаційною вимогою, а навпаки додатковою умовою для вибору найбільш кращого переможця для надання послуг із поводженням з небезпечними відходами, і це не заборонено діючим законодавством. Учаснику нічого не перешкоджає отримати Атестат виробництва для підтвердження технічних можливостей та належного стану обладнання для знешкодження небезпечних відходів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.02.2021 09:38