• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти, код ДК 021:2015 -09130000-9 (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо по картках (талонах))

Торги не відбулися

269 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 692.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2021 13:43 - 24.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації

Номер: 55370cd468454fe696d50128910225fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-007209-a.a1
Назва: Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо: - надання ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на території Бучанський район Київської області, м. Малин Житомирської області, копію ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС на території Бучанський район Київської області, м. Малин Житомирської області.
Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Шановний Учасник, повідомляємо, що Замовник встановив вимогу щодо наявності ліцензії відповідно до того як цього вимагає Законодавство України, а саме відповідно до Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального». Порядок здійснення роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального визначено статтею 15 Закону № 481 (зі змінами). Зберігання пального здійснюється суб'єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії. Суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним / зберігання пального на кожне місце зберігання пального. Суб'єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються: - підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету; - підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву; - суб'єктами господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі. Роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю. Відповідно до ст.15 Закону № 481 ( який вже вище згадувався) суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва. Отже чинне законодавство передбачає наявність ліцензії на право зберігання пального. Вимагати відповідну ліцензію на право зберігання пального Замовник має право у відповідності до вищевказаного Закону. Так як ми, відділ освіти молоді,спорту та зовнішніх зв`язків виконавчого комітету ради Пісківської селищної об`єднаної територіальної громади не маємо в користуванні ємностей для зберігання палива рідинного, тому Учасник повинен мати можливість зберігати придбане Замовником паливо, у ємкостях для зберігання палива на АЗС, а також проводити заправку автотранспорту Замовника на своїх АЗС, по місцю їх знаходження на території Бучанський район Київської області, м.Малин Житомирської області. Тому у тендерній документації про проведення відкритих торгів була вимога надати копію ліцензії Учасника або його партнерів на право торгівлі пальним та копію ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального. Згідно ч.3 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючі практику Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, то в ній чітко зазначається, що якщо у тендерній документації була вказана вимога надати ліцензію саме на певний вид діяльності то вона повинна бути надана саме на цей вид або мають бути надані пояснення в тендерній пропозиції учасника щодо її відсутності. Вимогами ч.2 ст.41 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Надання такої ліцензії вже від учасника перед укладанням договору є обов’язковим. Зазначені умови в тендерній документації до надання ліцензій не вважаємо дискримінаційними, тому відсутні підстави для задоволення вимоги. Отже вимога про наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі, які пропонують партнерські АЗС.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 18.02.2021 17:13
Підтвердження вирішення: відповідь надано