-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Завершена
182 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 912.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 912.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2021 12:52 - 16.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінація
Номер:
03451581d3f44ea38942d9f9f5304bbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-002814-b.c1
Назва:
дискримінація
Вимога:
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля, що закуповується замовником в цих торгах, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, виданий на ім’я виробника. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист(листи) від власника(власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
Просимо надати обгрунтування вказаної вимоги та зазначити інформацію щодо наступного: на відповідність яким характеристикам до предмету закупівлі встановлено вимогу надання висновку СЕС? Просимо зазначити конткрені показники та вимоги тендерної документації(керуючись ч. 5 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь (1).docx 15.02.2021 13:53
Дата подачі:
12.02.2021 20:18
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику. Уповноваженою особою розглянуто ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо таке:
У частині 5. Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року в редакції від 23 січня 2021 року встановлюється, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Частина 3 Статті 22 цього ж закону передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою підтвердження якості та безпечності запропонованого товару замовником в тендерній документації встановлена вимога надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, що закуповується замовником у відповідності до вимог цієї документації.
Відповідно до вимог п.3 пп. 3.1, 3.2 Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» та абз 5 ст 11, абз 2 ст 7, п. 2 абз 2 ст 10 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає:
Визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення;
Встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм.
У випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції;
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей
Якість вугілля і продуктів збагачення визначається його фізичними та хімічними властивостями, зокрема, виходом легких речовин, питомою теплотою згоряння, вологістю, зольністю і вмістом сірки.
В результаті збагачення вугілля його зольність, вміст сірки та вологість можуть бути значно знижені і доведені до кондицій, що задовольняють відповідних споживачів.
З огляду на це, ми не вбачаємо в даній вимозі жодної дискримінації, оскільки, її наявність зумовлена виключно турботою про здоров’я дітей.
У нашій тендерній документації учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вугілля, що закуповується замовником у відповідності до вимог цієї документації. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі Пропозиції такий учасник повинен надати лист(листи) від власника (власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
У вашій вимозі не підтверджено і не зазначено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також не підтверджено неможливість виконання вказаної умов, не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Учасників закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2021 14:00