-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2021 12:10 - 16.02.2021 11:30
Вимога
Відкликано скаржником
ОСКАРЖЕННЯ
Номер:
2eec116b979e410cb6fe3e3507f8f953
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-005332-a.b1
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ
Вимога:
Фізичною особою – підприємцем Ольховським Павлом Юрійовичем (далі – ФОП Ольховський П.Ю. або Учасник) було вивчено і перевірено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 01.03.2021 №11 (далі – Протокол №11) де було прийнято рішення: Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту маніпуляційного кабінету амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. Писарівка, розташованого за адресою: Харківська область, Золочівський район, с. Писарівка, вулиця Центральна, будинок 3) – ФОП ОЛЬХОВСЬКИЙ ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ.
Доводимо до Вашого відома, що ФОП Ольховський П.Ю. не згоден з висновками Уповноваженої особи щодо невідповідності нашої пропозиції та надає обґрунтоване оскарження висновкам перевірки, а саме:
1) Згідно з п.1.2. Протоколу №11 Уповноваженою особою зазначено, що «При перевірці комплектності документації було виявлено, що в додатках до Договорів відсутні зведені кошториси та пояснювальні записки до кошторисів, розрахунки кошторисного прибутку та розрахунки коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, а до актів приймання виконаних будівельних робіт не прикладені довідки про вартість будівельних робіт та витрати, розрахунки кошторисного прибутку та розрахунки коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій. Отже, є підстави вважати пропозицію такою, що не відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі.».
Проте, згідно з умовами договорів №171 від 14 вересня 2020 року (предмет договору ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) та №229 від 27 листопада 2020 року (предмет договору ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) НАДАННЯ Комунальному некомерційному підприємству "Люботинська міська лікарня" Люботинської міської ради Харківської області зведених кошторисів та пояснювальних записок до кошторисів, розрахунки кошторисного прибутку та розрахунки коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій НЕ ПЕРЕДБОЧАЛОСЯ. Лише додатки: кошторисна документація та протокол погодження договірної ціни.
Щодо актів приймання виконаних будівельних робіт зазначаю, що довідки про вартість будівельних робіт та витрати ПРИКЛАДЕНІ та МОЖЛИВО перевірити у файлах (договір №171 з актом1.pdf та договір №229 з актом.pdf) до пропозиції ФОП Ольховський П.Ю.
Розрахунки кошторисного прибутку та розрахунки коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій НЕ БУЛИ ПЕРЕДБАЧЕНІ умовами договорів №171 від 14 вересня 2020 року (предмет договору ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) та №229 від 27 листопада 2020 року (предмет договору ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) та не складались. Інші розрахунки були надані.
Зазначену інформацію Ви можете перевірити у Комунальному некомерційному підприємству "Люботинська міська лікарня" Люботинської міської ради Харківської області шляхом отримання їхніх копій договорів із усіма додатками.
Таким чином, у пропозиції ФОП Ольховський П.Ю. були надані договори №171 від 14 вересня 2020 року (предмет договору ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) та №229 від 27 листопада 2020 року (предмет договору ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) З УСІМА ДОДАТКАМИ.
Як наслідок, інформація в п.1.2. Протоколу №11 - є безпідставною та не має документального підтвердження.
2) Згідно з п.1.1.2. Протоколу №11 Уповноваженою особою зазначено, що «При аналізі кошторисної документації, складеної для визначення вартості пропозиції Учасника, виявлено відсутність у її складі зведеного кошторисного розрахунку , пояснювальної записки до кошторису, розрахунку кошторисного прибутку та розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, що є порушенням вимог ДСТУ Б Д 1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва»." в частині складу та змісту кошторисної документації (п. 5.3.1.3, п.5.3.1.6). Відповідно, є підстави вважати пропозицію учасника такою, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.».
Проте, вивчивши вимоги документації спрощеної закупівлі встановлено, що окрема вимога щодо складання зведеного кошторисного розрахунку, пояснювальної записки до кошторису, розрахунку кошторисного прибутку та розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій – ВІДСУТНЯ.
Лише зазначено, у Додатку №1 до документації спрощеної закупівлі, що «Кошторисну документацію на Послуги з поточного ремонту маніпуляційного кабінету амбулаторії загальної практики сімейної медицини с Писарівка, розташованого за адресою: Харківська область, Золочівський район с. Писарівка, вулиця Центральна, будинок 3 підготувати згідно обсягів послуги та у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013.
У п.4.9. Вартість будівництва визначається ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 ЗАЗНАЧЕНО, що - на стадії визначення виконавця робіт (проведення процедури закупівлі ) - в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)). Копія ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 надається до листа.
У пропозиції ФОП Ольховський П.Ю. у відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 була надана ДОГОВІРНА ЦІНА та інші розрахунки, які мають інформативний характер.
Також, НЕ МОЖНО ЗАСТОСОВУВАТИ вимоги п. 5.3.1.3, п.5.3.1.6 ДСТУ Б Д 1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва»." в частині складу та змісту кошторисної документації – ТОМУ ЩО, ДО П.5 ВИМОГ ДСТУ Б Д 1.1-2013 ВІДНОСИТСЯ СКЛАДАННЯ ІНВЕСТОРСЬКОЇ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКА ВІДПОВІДНО ДО П.4.9. ДСТУ Б Д 1.1-2013 ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ НА СТАДІЇ ПРОЕКТУВАННЯ!!!
Таким чином, у пропозиції ФОП Ольховський П.Ю. БУЛА НАДАНА КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ у відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013.
Як наслідок, інформація в п.1.1.2. Протоколу №11 - є безпідставною та не має документального підтвердження.
3) Згідно з п.1.1.1. Протоколу №11 Уповноваженою особою зазначено, що «При вибірковому аналізі норм кошторисної документації , використаних при визначенні вартості пропозиції Учасника, виявлено невідповідність застосованої в кошторисних розрахунках середньомісячної норми тривалості робочого часу, а саме 166,83 люд. год. , нормам, встановленим Міністерством розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України та зазначеним в "Роз'ясненнях щодо норми тривалості робочого часу на 2021 рік", розміщених на сайті Міністерства, та в Листі Міністерства від 12.08.2020 №3501-06/219 "Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік", розміщеному на сайті Верховної Ради України».
ПРОТЕ, як зазначалося вище, кошторисна документація подавалася у відповідності до п.4.9. Вартість будівництва визначається ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 - Де ціна (вартість послуг) визначена у ДОГОВІРНІЙ ЦІНІ та ПРОПОЗИЦІЇ – де включає всі витрати, пов’язані з їх наданням.
Крім того, при вибірковому аналізі норм кошторисної документації , використаних при визначенні вартості пропозиції Учасника, виявлено невідповідність застосованої в кошторисних розрахунках середньомісячної норми тривалості робочого часу, а саме 166,83 люд. год. , нормам, встановленим Міністерством розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України та зазначеним в "Роз'ясненнях щодо норми тривалості робочого часу на 2021 рік", розміщених на сайті Міністерства, та в Листі Міністерства від 12.08.2020 №3501-06/219 "Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік", розміщеному на сайті Верховної Ради України – НЕ БУЛО ВРАХОВАНО, ЩО відповідно до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ НАДАЮТЬСЯ ПРАЦІВНИКАМИ ФОП Ольховський П.Ю. на підставі цивільно-правого договору підряду та не регулюється Кодексом законів про працю України (трудовими відносинами). Як наслідок, норма робочого часу на 2021 рік при 40-годинному робочому тижні становить 1994 години – безпідставна. Працівники можуть працювати і більше ніж 40-годинному робочому тижні або буде регламентуватись узгодженим графіком роботи. Але не в якому разі не може бути підставою для відхилення пропозиції. Слід зазначити, що інші розрахунки, мають інформативний характер.
Також, слід враховувати, що кінцева ціна становить 99007,00 гривень.
Тому, проводити аналіз норм кошторисної документації , використаних при визначенні початкової вартості пропозиції Учасника (116675,94 грн) - не має сенсу. При визначенні нас як переможця - при укладанні договору буде наданий на перевірку повний пакет документів, в тому числі кошторисна документація з усіма необхідними додатками.
Таким чином, у пропозиції ФОП Ольховський П.Ю. вартість послуг по Договору визначена у відповідності до вимог визначених в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі і додатках до нього, та вимогам до предмета закупівлі.
Як наслідок, інформація в п.1.1.1. Протоколу №11 - є безпідставною та не має документального підтвердження.
Виходячи з викладеного вище, пропозиція Учасника ФОП ОЛЬХОВСЬКИЙ ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ не може бути відхиленою як така, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі і додатках до нього, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином, інформація в п.1. Протоколу №11 не відповідає дійсності, безпідставна та не має документального, законодавчого підтвердження.
Як наслідок, ВИМОГАЮ СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 01.03.2021 №11 та визначити ФОП Ольховський П.Ю. переможцем у закупівлі Послуги з поточного ремонту маніпуляційного кабінету амбулаторії загальної практики сімейної медицини с Писарівка, розташованого за адресою: Харківська область, Золочівський район, с. Писарівка, вулиця Центральна, будинок 3 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) - оскільки пропозиція ФОП Ольховський П.Ю. відповідає вимогам документації закупівлі та відсутні інші пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ .pdf 02.03.2021 21:02
- DSTU1.1-1_z_-Zm_noyu-1.pdf 02.03.2021 21:02
Дата подачі:
02.03.2021 21:02
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
04.03.2021 15:38