• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Epinephrine, Azithromycin, Amiodarone, Atropine, Povidone-iodine, Viride nitens, Medicinal charcoal, Comb drug, Tranexamic acid, Heparin, Hydrocortisone, Glucose, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac, Propofol, Propofol, Dopamine, Drotaverine, Theophylline, Calcium gluconate, Kanamycin, Acetylsalicylic acid, Lidocaine, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Mannitol, Metoclopramide, Naloxone, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Ondansetron, Paracetamol, Neostigmine, Hydroxyethylstarch, Sevoflurane, Senna glycosides, Ethanol, Tiazotic acid, Nifedipine, Enoxaparin, Furosemide, Insulin (human), Ciprofloxacin

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

2 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 600.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2021 11:35 - 09.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Помилка при формуванні предмету закупівлі

Номер: ed88c95385ac45c6a88ece3f40bb46d9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-001156-c.a4
Назва: Помилка при формуванні предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Зверніть увагу, що позиції № 6 (МНН (Viride nitens) і № 8 (Гель для УЗД 1000г) Технічного завдання не мають задекларованої оптово-відпускної ціни МОЗ. Відповідно, проведення закупівлі цих лікарських засобів є порушенням постанови №240 Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби, а саме: "з 1 серпня 2014 р. підлягають декларуванню зміни оптово-відпускних цін без урахування податків та зборів на: лікарські засоби, які закуповуються та/або вартість яких відшкодовується за бюджетні кошти, крім наркотичних і психотропних лікарських засобів, прекурсорів, діючих речовин (субстанцій), медичних газів та лікарських форм, які виготовляються в аптеках за рецептами лікарів (магістральними формулами) та на замовлення лікувально-профілактичних закладів (далі - лікарські засоби);" Прошу внести зміни в Тендерну документацію для уникнення порушення Законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, крім того замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Окрім того, повідомляємо, що у сфері реалізації лікарських засобів в Україні залежно від міжнародної непатентованої назви лікарського засобу існують різні режими ціноутворення – як вільне ціноутворення, так і регульоване. Міжнародна непатентована назва визначає можливість потрапляння лікарських засобів до обігу у сфері державних закупівель. Позиція 8 Технічного завдання - Гель для УЗД 1000г (Comb drug) необхідна для лікувального процесу. В технічному завданні немає посилання на постанов № 240 та № 955.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2021 18:05
Вимога
Залишено без розгляду

Ознаки можливої дискримінації

Номер: d50afa1827524ad899273ab02f56f44f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-001156-c.a3
Назва: Ознаки можливої дискримінації
Вимога:
Дискримінація, гарнатійні листи виробників на позиції без еквівалентів (детальніше в файлі)
Вирішення: 1) Згідно Додатку 2 тендерної документації передбачено «2». Учасник в складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист виробника (представника, представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та дозуванні визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. У листі від виробника (представника, представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) обов’язково зазначається номер оголошення та назва замовника торгів. Дана вимога стосується позицій у кількості яких більше або дорівнює 100 упаковок Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника/заявника уповноваженого представника, представництва, філії виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ) 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, представництвом, філії виробника. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. На сьогодні КНП «Хмельницький обласний протипухлинний цент» Хмельницької обласної ради НЕ відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2021 18:05
Вимога
Залишено без розгляду

Ознаки можливої дискримінації

Номер: 3c3404708f894452ace6dc4cc270b5ac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-001156-c.b2
Назва: Ознаки можливої дискримінації
Вимога:
Дискримінація, гарнатійні листи виробників на позиції без еквівалентів (детальніше в файлі)
Вирішення: 1) Згідно Додатку 2 тендерної документації передбачено «2». Учасник в складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист виробника (представника, представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та дозуванні визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. У листі від виробника (представника, представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) обов’язково зазначається номер оголошення та назва замовника торгів. Дана вимога стосується позицій у кількості яких більше або дорівнює 100 упаковок Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника/заявника уповноваженого представника, представництва, філії виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ) 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, представництвом, філії виробника. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. На сьогодні КНП «Хмельницький обласний протипухлинний цент» Хмельницької обласної ради не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. 2) Щодо позиції № 34 (Omeprazole), Замоником будуть внесені відповідні зміни до умов ТД та викладено Додаток №2 ТД у новій редакції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2021 18:05
Вимога
Відкликано скаржником

Ознаки можливої дискримінації

Номер: 1b66721d38b046d6983b5575bcfc2d4c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-001156-c.b1
Назва: Ознаки можливої дискримінації
Вимога:
Дискримінація, гарнатійні листи виробників на позиції без еквівалентів (детальніше в файлі)
Опис причини скасування: Помилка в файлі
Дата скасування: 17.02.2021 20:54