• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015- 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам 'яне марки АС (6-13) , АМ (13-25))

Завершена

279 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 398.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2021 11:29 - 22.02.2021 00:00
Скарга
Скасована

Скарга щодо усунення дисркимінаційних вимог тендерної документації

Номер: 96f63e8e0b6b42bea22cd0a957080fed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-004198-a.b1
Назва: Скарга щодо усунення дисркимінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації Костянтинівською сільською радою (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі код ДК 021:2015- 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам 'яне марки АС (6-13) , АМ (13-25)), оголошення оприлюднено в електронній системі за ідентифікатором UA-2021-02-10-004198-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. зі змінами (далі-Закон) за процедурою відкритих торгів. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26.02.2021 р., а оскарження умов закупівлі до 22.02.2021 р. Ознайомившись з тендерною документацією щодо цієї закупівлі, затверджену Рішенням засідання тендерного комітету Костянтинівської сільської ради №14 від «10» лютого 2021 року, на нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного: Відповідно до п.5.6 Додатку 3 до тендерної документації: «Для підтвердження відповідності пропозиції якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасники подають у складі пропозиції технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників вугілля, що пропонується згідно пропозиції Учасника (в тому числі показники зольності на сухий стан палива, вологи на робочий стан палива, нижчої теплоти згорання), вимогам цієї документації (п. 5.3. цього Розділу), включати посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі. Інформація, вказана у технічній специфікації, повинна бути підтверджена копією чинного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, передбачену згідно цієї документації, а така копія відповідно надається у складі тендерної пропозиції, оригінал протоколу випробування виданого на ім’я учасника торгів щодо предмету закупівлі не раніше дати оприлюднення інформації про відкриті торги на відповідному сайті, копію атестата акредитації про акредитацію незалежної лабораторії, завірена лабораторією, яка видала протокол випробування». В такому випадку Постачальник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення поставки проб вугілля кам’яного до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені Покупцем. Вважаємо, що дані вимоги є незаконними з наступних підстав: Відповідно до розділу 7 ДСТУ 7146:2010, партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано товарну пробу та оформлено посвідчення якості. Зольність та вологу визначають у кожній партії вугілля. Отже, законодавством не покладено на постачальника вугілля проведення додаткових експертиз, оскільки такі проводяться при кожній окремій поставці кожної партії товару. Замовник вимагає від учасників гарантування згоди на проведення незалежних лабораторних досліджень, а також на майбутню оплату такої експертизи. Право Замовника самостійно вибирати лабораторію може призвести до зловживань з його боку, оскільки послуги проведення лабораторних досліджень проб вугілля коштують по-різному (наприклад, вартість послуг лабораторії SGS встановлюється у умовних одиницях), що також порушує принцип закупівель такий як максимальна економія та ефективність, оскільки дані витрати будуть включені до ціни пропозиції. Отже дані вимоги є незаконними та ставлять учасників в залежність від волі Замовника та від вибору ним відповідної лабораторії, що є порушенням принципів прозорості закупівель та недискримінації учасників. Крім того, експертиза та лабораторні дослідження якості вугілля за майбутнім укладеним договором не відносяться до предмету закупівлі, а, отже, не можуть бути включені до документації. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, дані дії Замовника в частині встановлених вище умов Документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведене, на підставі ст.ст. 3, 22, Закону, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду та встановити порушення по процедурі закупівлі код ДК 021:2015- 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам 'яне марки АС (6-13) , АМ (13-25)), оголошення оприлюднено в електронній системі за ідентифікатором UA-2021-02-10-004198-a; 2. Прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі; 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 4. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства..
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 22.02.2021 00:04
Автор: ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Енерго Системи +380503722910 energysystems2010@gmail.com