• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

(бензин А-92 - 23000л і дизельне пальне EN-590-6000л ) (по талонах)

Торги не відбулися

576 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 880.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2021 23:15 - 26.03.2021 23:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації.

Номер: c7ea2fe38c57426fa0b351d84352f93b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-006938-b.c2
Назва: Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації.
Скарга:
Прошу зобов’язати Замовника вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікаторомUA-2021-02-09-006938-b, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти, зокрема: - Вилучити вимогу, щодо наявності в учасників офіційного представництва на території Чернівецької області;
Дата розгляду скарги: 26.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2021 12:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.03.2021 20:07
Дата виконання рішення Замовником: 23.03.2021 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесені зміни в тендерну документацію, оприлюднена нова ДТТ
Автор: ТОВ "ТД МТК", Данилюк Віктор +380678171010 tdmtcompany@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінація. Маємо позитивний досвід аналогічних скарг до АМКУ. У разі не вилучення зазначеної вимоги - звернемося до АМКУ.

Номер: 189d499ed3b348cbb618111c551e4c22
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-006938-b.c1
Назва: Дискримінація. Маємо позитивний досвід аналогічних скарг до АМКУ. У разі не вилучення зазначеної вимоги - звернемося до АМКУ.
Вимога:
Вимагаючи від учасників наявність офіційного представництва на території Чернівецької області – Замовник обмежує учасників, які здійснюють свою діяльність по всій території України, проте не мають офіційного представництва на території Чернівецької області, що жодним чином не заважає таким учасникам здійснювати відпуск палива для потреб Замовника. Вказана вимога суттєво обмежує та унеможливлює участь значного кола учасників, які, незважаючи на те, що здатні виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару та мають великий досвід виконання аналогічних договорів у різних містах України – не зможуть взяти участь у торгах. Звертаємо увагу, що більшість суб’єктів господарювання мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого редагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офіційного представництва на території Хмельницької області вимагає безпосередньо наявності офісу в цьому місті, що в свою чергу зумовлює для Учасників виникнення додаткових витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни на поставку товару, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Тому вказана вимога суперечить, насамперед, принципу максимальної економії здійснення публічних закупівель (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , далі – «Закон») Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у ТД наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Разом з тим, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають офіційного представництва на території Хмельницької області, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник –бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ми не можемо прийняти участь у закупівлі. Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічним предметом та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про закупівлю, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити поставку пального у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, які порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявність представництва не дискримінаційна вимога
Статус вимоги: Відхилено