-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві безшовні гарячедеформовані Ф 28, 51, 57, 60, 76, 83, 89, 102, 108, 152, 159, 219, 273, 325 та 377 по ГОСТ 8732-78, ГОСТ 8731-74)
Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства
Торги не відбулися
11 730 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 117 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 117 300.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2021 17:33 - 08.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
241cbbaccc3846b8bab222b22c8ec39c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-09-003381-c.a1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
09.02.2021 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» було оголошено закупівлю № UA-2021-02-09-003381-c, Код ДК 021:2015- 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві безшовні гарячедеформовані Ф 28, 51, 57, 60, 76, 83, 89, 102, 108, 152, 159, 219, 273, 325 та 377 по ГОСТ 8732-78, ГОСТ 8731-74).
Свої пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали наступні підприємства: ТОВ НВП з ІІ "УКРТРУБОІЗОЛ" (ЄДРПОУ- 31017014), ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "ЗАВОД СТАЛЕВИХ ТРУБ" (ЄДРПОУ- 36206330), ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" (ЄДРПОУ- 38709713). Всі пропозиції були допущені до аукціону.
Але, пропозицію ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Замовником всупереч норм чинного законодавства України були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ НВП з ІІ "УКРТРУБОІЗОЛ" подає скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Дискримінаційними, незаконними, упередженими та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника є рішення Замовника щодо допущення до процедури оцінки (аукціону) тендерної пропозиції ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" і бездіяльність Замовника в частині невідхилення Пропозиції зазначеного учасника Процедури закупівлі.
Тендерна пропозиція учасника Процедури закупівлі ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" є такою, що не відповідає нормам законодавства, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, було виявлено що учасником не було розміщено вищевказані документи у складі тендерної пропозиції, а саме:
І. У відповідності з пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації , а саме пунктом 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» необхідно підтвердити відповідність труб сталевих безшовних гарячодеформованих ГОСТ 8731-87/ГОСТ 8732-78 для чого надати завірені належним чином сертифікати відповідності виданим органом, технічна компетентність з сертифікації якого підтверджується відповідно оформленою копією Атестату акредитації, чи декларацію постачальника про відповідність згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 вищевказаним ГОСТ/ДСТУ.
По-перше, до складу тендерної пропозиції ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" додано лише сертифікат відповідності на труби сталеві безшовні холоднодеформовані, ст.20, діаметром від 6 до 102 мм(назва документу, що подані з пропозицією «Сертифікат відповідності.pdf.p7s»). Звертаємо увагу, що додатком 4 технічним завданням передбачений діаметр труб з 28 до 377 мм, тобто ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" не додано сертифікат відповідності на труби сталеві безшовні гарячедеформовані, ст.20, діаметром від 108 до 377 мм. Сертифікат якості № 1 від 03.02.2021 року ГОСТ 8731-87, який було надано учасником, не поширює свою дію на труби діаметром від 108 до 377 мм, а відтак документи надані ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" не відповідать вимогам Додатку 4 до Тендерної документації Замовника.
По-друге, ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" до складу пропозиції не надано копію Атестату акредитації, чи декларацію постачальника про відповідність згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 вищевказаним ГОСТ/ДСТУ, як передбачено пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації.
ІІ. Крім того, пунктами 3,4 Додатку 4 до тендерної документації передбачено надання таких документів:
3. Сертифікат відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Національний стандарт України. Системи управління якістю».
4. Сертифікат відповідності вимогам охорони оточуючого середовища діючому стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Системи екологічного управління.
Але, ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" додано документи Сертифікат ISO 14001 на систему екологічного управління 91021152 від 25.11.2019 року(назва документу, що подані з пропозицією «Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s») та Сертифікат ISO 9001 на систему управління якістю 91021141 від 14.11.2019 року (назва документу, що подані з пропозицією «Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s»), що мають ознаки нікчемності, а саме не зазначено незалежний орган сертифікації, сертифікати відповідності видані без дотримання вимог ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 14001. Тобто, ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" видав своєму підприємстві Сертифікат ISO 14001 та Сертифікат ISO 9001, своїми діями порушив норми чинного законодавства України.
Пунктом 71 Постанови КМУ № 27 від 16 січня 2019 р. Орган з оцінки відповідності є стороннім органом, незалежним від організації або обладнання, що працює під тиском, чи агрегата, які він оцінює.
Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» регламентовано, що сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Статтею 27 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачено, що підтвердження відповідності здійснює Акредитований внутрішній орган з оцінки відповідності виробника, який може бути використаний для проведення випробувань та перевірок продукції для суб’єкта господарювання - юридичної особи, частиною якого є такий орган з оцінки відповідності, з метою виконання окремих процедур оцінки відповідності, визначених у відповідних технічних регламентах. Такий орган з оцінки відповідності повинен бути окремою та відмінною частиною зазначеного суб’єкта господарювання і не повинен брати участі у проектуванні, виробництві, постачанні, монтажі, використанні або обслуговуванні продукції, яку він оцінює. Частиною 2 ст. ст.27 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» регламентовано , що орган з оцінки відповідності повинен бути акредитований національним органом України з акредитації. Тобто, Сертифікат відповідності вимогам міжнародних стандартів систем менеджменту видає незалежний орган із сертифікації, який має атестат акредитації на право виконання даних робіт.
Атестат акредитації із зазначенням області діяльності видає Національне агентство акредитації України. Серед діючих на території України органів з сертифікації систем менеджменту ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" не значиться.
Реєстр акредитованих органів наведено на сайті НААУ та підлягає перевірці в загальному доступі: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/.
Поставною Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27, «ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ обладнання, що працює під тиском»:
17) орган з оцінки відповідності - підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що провадить діяльність з оцінки відповідності, у тому числі випробування, сертифікацію та інспектування;
18) оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються обладнання, що працює під тиском, або агрегатів, процесу, послуги, системи, особи чи органу, виконані.
Орган, який належить до бізнес-асоціації або професійної асоціації, що представляє підприємства, залучені до проектування, виробництва, постачання, монтажу, використання або обслуговування обладнання, що працює під тиском, або агрегатів, які він оцінює, може вважатися таким органом за умови демонстрації його незалежності та відсутності конфлікту інтересу.
Отже, враховуючи вищенаведені пояснення, чітко вибачається відсутність документів, які підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі умовам Тендерної документації Додатку 4.
IІІ. Пункт 7 розділу 1 Загальні положення тендерної документації чітко передбачено: «Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Усі документи, подані іншими мовами повинні бути з перекладом на українську, виконаним офіційним перекладачем.»
Учасник ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" надав в складі своєї пропозиції документи на російський мові та не надав перекладів до документів, а саме: сертифікат якості №1та сертифікат якості 2 (назва документу, що подані з пропозицією «Сертифікати якості.pdf.p7s»)
Пропозицію ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" повинна бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам Пункту 7 Розділу 7 Загальних положень тендерної документації, а також порушує вимоги пункту 1,3,4 Додатку 4.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД", а саме не відхиливши тендерну пропозицію яка не відповідає умовам тендерної документації, Замовник порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закон України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо увагу, що ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачений чіткий перелік документів та строки усунення невідповідності в інформації та/або документів в тендерній документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" не має законних підстав додати до своєї пропозиції інший документ, який відповідає вимогам пункту 1,3,4 Додатку 4 та порушує вимоги Пункту 7 Загальних положень тендерної документації.
Отже, враховуючи все вищенаведене, Скаржник приходить до висновку, що надані ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" документальне підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не відповідає вимогам Загальних положень тендерної документації, а бездіяльність Замовника в частині невідхилення Пропозиції ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" є грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема за посиланням: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-02-09-003381-c/lot-8e7b67d1f4f460748491bb7a98392877
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Здійснити ретельну перевірку тендерної пропозицій ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" на предмет їх відповідності усім у сукупності вимогам/умовам, встановленим Замовником у тендерній документації;
3. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення стосовно допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД".
4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД".
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Криворіжтепломережа.pdf 31.03.2021 11:30
- рішення від 02.04.2021 №6744+лист замовнику.pdf 02.04.2021 18:46
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2021 № 6003.pdf 14.04.2021 13:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26 04 2021 № 9059.pdf 27.04.2021 15:05
- рішення від 26.04.2021 №9059.pdf 29.04.2021 16:28
- Відповідь на рішення за № 6744-р-пк від 02.04.2021.pdf 06.04.2021 17:08
- Відповідь на скаргу Укртрубоізол Труба 28-377.doc 06.04.2021 17:09
- ПРОТОКОЛ ТК щодо рішення АМКелектрон..doc 05.05.2021 12:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2021 13:17
Дата розгляду скарги:
13.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2021 18:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2021 16:28
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2021 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення тендерного комітету (протокол засідання ТК 4/15/21 від 26.03.2021р.) на підставі винесеного рішення АМКУ №9059-р/пк-пз від 26.04.2021р. про допущення до аукціону тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД» на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві безшовні гарячедеформовані Ф 28, 51, 57, 60, 76, 83, 89, 102, 108, 152, 159, 219, 273, 325 та 377 по ГОСТ 8732-78, ГОСТ 8731-74). (Протокол засідання тендерного комітету № 5/15/21 від 05.05.2021р.)
Задовільнена:
Так