-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку» (код 75240000-0 за ДК 021:2015 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»)
Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у Додатку № 5 до оголошення
Торги не відбулися
993 888.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 900.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2021 17:03 - 15.02.2021 17:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
4be65ff6934b4d3e94ef395f0bf63817
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-09-012487-a.b8
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику. Приватне Підприємство «ОА «ГОВЕРЛА» приймали участь в спрощеній процедурі закувель за оголошенням № UA-2021-02-09-012487-a.
Однак, 23.03.2021 , Замовником була відхилена пропозиція ПП «ОА «ГОВЕРЛА».
ПП «ОА «ГОВЕРЛА» вважає інформацію зазначену в протоколі розгляду пропозицій №96 затвердженого рішенням Уповноваженої особи КП «Київпастранс» від «22» березня 2021 року недостатньо аргументованою, оскільки наша пропозиція у частині надання учасником технічних характеристик та технічних специфікацій відповідає технічним вимогам Замовника, викладених у Додатку 5 до оголошення, виходячи з наступного: до своєї пропозиції ПП «ОА» ГОВЕРЛА» було долучено документ за вих.№ 58 від 25.02.2021 з наступним змістом : « Приватне підприємство « Охоронна Агенція « Говерла» ознайомилась в повному обсязі з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі та повідомляє, що повністю відповідає даним характеристикам, гарантує їх виконання в повному обсязі.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ з/п Розширений код ДК021:2015 та опис Найменування послуги (напрямок навчання) Позначення нормативного акту Од. виміру Кількість
1
код 75242000-4 Послуги із охорони правопорядку та громадського порядку ДК 021:2015 постів 19
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
1. Виконавець здійснює охорону правопорядку та забезпечення громадського порядку об’єктів критичної інфраструктури комунальної власності м. Києва, а саме: охорона правопорядку та забезпечення громадського порядку на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс», об’єктів Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, складів Служби колії, Служби колії, Фунікулеру та АС «Видубичі протягом 42 діб з моменту укладання договору.
2. Виконавець здійснює перепускний режим на об’єктах Замовника, охорону майна та охорону співробітників Замовника, не допускає порушення громадського порядку та безпеки на об’єктах Замовника.
3. Учасник повинен:
- мати досвід по організації та наданню послуг з охорони підприємств, установ не менше семи років, що підтверджується наявністю ліцензії;
- забезпечити можливість цілодобового реагування на тривожні сигнали з об'єкту охорони груп швидкого реагування (ГШР), мати автомобілі реагування та службові автомобілі для перевірки несення служби охорони та посилення постів в нештатних ситуаціях з документальним підтвердженням наявності службового транспорту та транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку.
4. Транспорт реагування - транспорт спеціалізованого призначення (з записом в свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів, у графі "Тип транспортного засобу" - "Спеціальний" або "Спеціалізований") , обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, згідно до порядку затвердженого наказом МВС України 18.04.2013 р. № 375, перебуваючий на військовому обліку у військових комісаріатах. ( Постанова КМУ від 17.06.2015 р. № 405. Транспорт реагування повинен мати спеціальні світлові сигнальні пристрої з дозволами на їх встановлення та використання, дійсних на весь період надання послуг. Службовий транспорт може бути загального користування.
5. Учасник зобов᾽язаний на весь термін дії Договору встановити на кожний охороняємий об᾽єкт кнопку термінового виклику мобільної групи посилення постів за 10 (десять) робочих днів після підписання Договору надання послуг з охорони. Технічне обслуговування кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів здійснюється за рахунок коштів Учасника.
6. Для об’єктивності контролю несення служби, з метою запобігання протиправним діям з обов’язковим оприлюдненням подій на об’єкті, що охороняється, групи контролю повинні мати засоби персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори). При цьому інформація про здійснення таких заходів повинна записуватись на ці засоби та зберігатися у подальшому не менш, ніж два місяці .
7. Групи контролю при перевірці несення служби охорони, обов’язково повинні проводити температурний скринінг особового складу охорони (на час дії карантину) які несуть службу на об’єктах Замовника, перевіряти охоронників щодо ознак вживання алкоголю та перебування в стані наркотичного сп’яніння за допомогою спеціальних технічних засобів, перевіряти артеріальний тиск. Прилади : алкотестери - для визначення наявності алкоголю та його концентрацію повинні мати можливість пам’яті перегляду не менше 5 попередніх тестів; тест-смужки для виявлення стану наркотичного сп’яніння, дозволені для використання в Україні. Всі прилади повинні бути сертифікованими та мати повірку дійсну не менше трьох місяців з дати опублікування оголошення про проведення процедури закупівлі.
8. Виконавець повинен забезпечувати виклик групи швидкого реагування безпосередньо на «Об'єкт» 24 години на добу, забезпечити реагування на спрацювання тривожного сигналу ГШР протягом не більше 15 хвилин. Виконавець повинен посилювати пости в нештатних ситуаціях за вказівкою Замовника або службовою необхідністю, при цьому охоронці груп посилення повинні бути екіпіровані спецзасобами.
9. На підприємстві повинен проводитися інструктаж особового складу з охорони праці. Учасник повинен надати кольорову сканкопію витягу з протоколу та посвідчення працівника (ів) перебуваючого (их) в штаті підприємства, дійсних на весь період надання послуг, про проходження навчання та набуття знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки та пожежної безпеки.
10. До несення служби залучати досвідчених працівників не менше 25 , з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг пов’язаних з охороною державної та іншої власності, надання послуг з охорони громадян, які мають : документи, які підтверджують проходження ними обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду та підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника ( дійсні протягом не менше як сто двадцять днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій), документи про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду державного зразка, з наданням копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання, завірену печаткою навчального закладу, в якому проходили навчання працівники, яка діяла на дату проходження навчання або нотаріально; документ підтверджуючий відсутність не погашеної, та не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів виданий не раніше 45 днів від дати виходу оголошення. Для підтвердження досвіду роботи охоронником, у разі отримання працівником свідоцтва охоронника третього розряду після 2017 року, Учасник, для підтвердження їх стажу на посаді охоронника, повинен надати завірені належним чином копії трудових книжок даних працівників.
Обов’язки Виконавця:
11. Здійснює пропуск працівників та відвідувачів об’єкту, автомобільного та інших видів транспорту і випускає їх із території об’єкта в установленому порядку і за зразками документів, затверджених Замовником.
12. Транспортні засоби сторонніх організацій на територію об’єкту заїжджають та виїжджають лише через в᾿їздні ворота. Дозвіл на виїзд надається лише після проведення огляду транспортного засобу та при наявності відповідним чином оформленої перепустки.
13. Звіряє дані супровідних документів із фактичною наявністю вантажів, перевіряє належність поданих для перевірки документів особі пред’явника.
14. Перевіряє цілісність конструктивних елементів об’єкта, що охороняється, наявність замків та інших замикальних пристроїв приміщень, місць зберігання транспортних засобів, що охороняються (згідно окремого графіку здійснюється обхід периметру об’єкту).
15. У разі виявлення пошкоджень та зіпсованості конструктивних елементів об’єкта, що охороняється, невідкладно сповіщає про це представнику Замовника та діє за їх вказівками.
16. У разі прямого нападу на об’єкт, що охороняється, з метою розкрадання, пограбування матеріальних та інших цінностей, безпосередньої загрози життю та здоров’ю охоронника об’єкта, інших працівників та осіб, які перебувають на території об’єкта, що охороняється, протиправних дій проти персоналу охорони під час виконання покладених на нього завдань та обов’язків застосовує проти порушників заходи необхідної оборони відповідно до чинного законодавства України. Охоронці повинні мати дозволені спецзасоби (газові балончики, гумові кийки та інше), що відповідають вимогам постанови КМ України від 11.02.2013 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
17. Сприяє правоохоронним органам під час виконання покладених на них завдань та обов’язків за місцем виконання своїх охоронних функцій.
18. Повинен знати діючі нормативні документи з питань організації охорони об'єкта.
19. Зобов’язаний сумлінно виконувати функціональні обов'язки.
20. Мати в штаті підприємства працівника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки України, посвідчення якого повинно бути дійсним на весь період надання послуг.
21. Вміти користуватися охоронно-пожежною та тривожною сигналізацією, засобами зв'язку, спеціальними засобами охорони і захисту, протипожежним інвентарем. Знати і дотримуватися правил пожежної безпеки та охорони праці, гігієни на робочому місці та на підприємстві в цілому.
22. У разі виникнення пожежі, вибуху, аварій та інших пригод діяти згідно з інструкцією. Знати номери телефонів екстреної допомоги та аварійних служб.
23. Вживати заходи до затримання порушників пропускного і внутрішньооб᾿єктових режимів, осіб з ознаками алкогольного сп'яніння, а також осіб, які намагаються незаконно винести (вивезти) товарно-матеріальні цінності, негайно доповідати про це уповноваженому представнику Замовника.
24. Вміти надавати першу домедичну допомогу та користуватися аптечкою. На кожному об’єкті повинна бути аптечка з надання першої домедичної допомоги, з терміном придатності її змісту не менше трьох місяців з дати оголошення процедури закупівлі.
25. При виявленні на об'єкті, що охороняється, сторонніх предметів (сумки, пакунки, коробки, кейси і т.д.) негайно повідомити представнику Замовника.
26. Персонал охорони виконує функції з охорони майна в форменному одязі зі спецзасобами.
27. Учасник зобов’язаний на весь термін дії Договору встановити на кожний охороняємий об’єкт кнопку термінового виклику мобільної групи посилення постів за 10 (десять) робочих днів після підписання Договору надання послуг з охорони. Технічне обслуговування кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів здійснюється за рахунок коштів Учасника. Учасник повинен мати спеціаліста з обслуговування охоронної та пожежної сигналізації (електромонтер) з робітничою кваліфікацією не менше 5 розряду.
28. Учасник повинен мати досвід та кваліфікований персонал для забезпечення обслуговування встановлених Замовником на об’єкті охоронної сигналізації, кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів та систем відео спостереження, забезпечення прибуття групи швидкого реагування для посилення постів при отриманні сигналу тривоги з об’єкту охорони за допомогою кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів.
29. Відповідність всіх вимог технічного завдання учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами та інше.
30. Учасник повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим забезпеченням цих заходів.
31. Кількість постів, місце їх дислокації та час перебування на чергуванні охоронників може бути змінено Замовником в межах встановлених люд./годин згідно дислокації постів та специфікацією до договору.
Дислокація постів охорони
№ з/п Місцезнаходження об’єктів охорони Кількість охоронників на добу Графік роботи
1 Служба колії, 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 7/9 2 Цілодобово
2 АС «Видубичі», 01013, м. Київ, вул. Набережно-Печерська, 10, 1 Цілодобово
1 З 2000 до 800
3 Фунікулер, 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 3;
Верхня станція, Михайлівська площа, 1 1 Цілодобово
1 Цілодобово
4 Служба енергетичного забезпечення та зв’язку, 03113 м. Київ, вул. Дегтярівська, 37 2 Цілодобово
5 Служба колії, м. Київ, вул. Григоровича-Барського, 4 1 Цілодобово
6 Служба колії, м. Київ, вул.Кирилівська, 57 1 Цілодобово
7 Служба енергетичного забезпечення склад (маслоцех), м. Київ, вул. Микитенко, 6 1 Цілодобово
8 Служба колії, Швидкістний трамвай (Троєщина), 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 7/9 8 З 2000 до 800
Тобто, ПП « ОА « ГОВЕРЛА» зобов’язались та надали гарантію виконання в повному обсязі технічних вимог Замовника в тому числі і п.5 Додатку №5 до оголошення (Учасник зобов᾽язаний на весь термін дії Договору встановити на кожний охороняємий об᾽єкт кнопку термінового виклику мобільної групи посилення постів за 10 (десять) робочих днів після підписання Договору надання послуг з охорони. Технічне обслуговування кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів здійснюється за рахунок коштів Учасника.)
Відповідно до п.14 та п.20 ст.14 Закону України « Про публічні закупівлі» , Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції , а саме конкретні недоліки або невідповідністі, оскільки ПП « ОА « ГОВЕРЛА» має на меті захищати свої права та охоронювані законом інтереси як учасника спрощеної закупівлі, у відповідності до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 24.03.2021 02:10
- Лист-відповідь на вимогу (охорона) Говерла.doc 25.03.2021 13:54
Дата подачі:
24.03.2021 02:10
Вирішення:
Замовником вирішено заявнику відмовити у задоволенні вимог звернення
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Досвід по організації та наданню послуг з охорони підприємств, установ не менше семи років, що підтверджується наявністю ліцензії;
Номер:
826c3d48430146068562d73e64b50d06
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-09-012487-a.c7
Назва:
Досвід по організації та наданню послуг з охорони підприємств, установ не менше семи років, що підтверджується наявністю ліцензії;
Вимога:
У документації наявна вимога мати досвід охорони не менше 7 років. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про про досвід охорони підприємство не менше 7 років в Учасників, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме не менше 7 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашим кваліфікаційним вимогам. Повторюємося, встановивши дані вимоги Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло учасників, оскільки любіює інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Додатково зазначаємо, що наша компанія отримала ліцензію на надання охоронних і вже має величезний позитивний досвід виконання аналогічних договорів з різними контрагентами (як бюджетними, так і комерційними). Вважаємо, що учасник може працювати на ринку і менше 1 (одного року), проте мати досвід надання послуг набагато більший від компаній які працюють хоч 10 років. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо видалити дану вимогу із внесенням відповідних змін до Документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2021 09:59
Вирішення:
Замовник прийняв рішення про задоволення вимоги. До Оголошення буде внесено зміни та виключено вимогу щодо досвіду надання послуг сім років.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Для підтвердження досвіду роботи охоронником, у разі отримання працівником свідоцтва охоронника третього розряду після 2017 року, Учасник, для підтвердження їх стажу на посаді охоронника, повинен надати завірені належним чином копії трудових книжок даних працівників.
Номер:
674be925e71f4fa79fdd9e8fb24e43c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-09-012487-a.c6
Назва:
Для підтвердження досвіду роботи охоронником, у разі отримання працівником свідоцтва охоронника третього розряду після 2017 року, Учасник, для підтвердження їх стажу на посаді охоронника, повинен надати завірені належним чином копії трудових книжок даних працівників.
Вимога:
Не зрозуміло, чим обгрунтована Ваша вимога та як вона впливає на кваліфікацію, адже ця вимога вимога вводить в оману та є незрозумілою: якщо на охоронників буде надано частину трудових книжок, а на інших ні, то чи не призведе це до дискваліфікації ? Вимагаємо виключити дану вимогу !
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2021 09:54
Вирішення:
Прийнято рішення про задоволення вимоги. До Оголошенняї будуть внесені відповідні зміни про виключення термінів дійсності документів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Необґрунтована вимога, яка призводить до дискримінації учасників. (строк дії документів)
Номер:
716896d2745a4229af8694699d61ee39
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-09-012487-a.c5
Назва:
Необґрунтована вимога, яка призводить до дискримінації учасників. (строк дії документів)
Вимога:
У додатку №5 до Тендерної документації наявна вимога надати: -документи, які підтверджують проходження ними обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду та підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника ( дійсні протягом не менше як сто двадцять днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій). Яким нормативно-правовим актом регулюється вимога, що дані документи мають бути дійсні протягом не менше як 120 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій? Замовник не може вимагати наявність документів на певну дату тощо, а тому не зрозуміло чим відрізняються дані документи, якщо вони є чинними на кінець дня подачі пропозиції чи дня аукціону? Навіщо працівникам Учасника необхідно додатково проходити медичний огляд, який проводиться, ключове слово ПЕРІОДИЧНО. Вимагаємо видалити вимогу, яка лише призводить до додаткових матеріальних витрат, а також витрат часу, у зв'язку з тим, що дана вимога не відповідає законодавства, а також принципу здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної ефективності. У випадку незадовільнення даної вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2021 09:48
Вирішення:
Прийнято рішення про задоволення вимоги. До Оголошення будуть внесені відповідні зміни про виключення термінів дійсності документів
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Сертифіковані прилади
Номер:
eb5cad7d27d3442aaed6d3f763178dee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-09-012487-a.c4
Назва:
Сертифіковані прилади
Вимога:
з 1 січня 2018 року скасована бов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету «Про стандартизацію і сертифікацію» (втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка раніше сертифікувалася та входила до Переліку продукції, що підлягала обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року №28, більше не підлягає обов’язковій сертифікації. Тобто з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування. А також, відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 6.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» втратили свою чинність Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації» (втрата чинності від 16.03.2018). А тому не зрозуміло чому Замовник вимагає в технічому завданні від учасників, Всі прилади повинні бути сертифікованими та мати повірку дійсну не менше трьох місяців з дати опублікування оголошення про проведення процедури закупівлі. Вимагаємо зазначити, що учасник у випадку необов'язковості надання документів в документації повинен надати пояснення з причини ненадання такого.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2021 09:46
Вирішення:
Замовник прийняв рішення про задоволення вимоги. До Оголошення про закупівлю внесено зміни та виключено вимогу щодо сертифікації приладів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Документ підтверджуючий відсутність не погашеної, та не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів виданий не раніше 45 днів від дати виходу оголошення
Номер:
1f042c66e17942bcb1a2a3d8de7e0329
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-09-012487-a.c3
Назва:
Документ підтверджуючий відсутність не погашеної, та не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів виданий не раніше 45 днів від дати виходу оголошення
Вимога:
У документації наявна вимога надати документ, який підтверджує, відсутність не погашеної, та не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів виданий не раніше 45 днів від дати виходу оголошення. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Відповідно до п. 2, ч. 1. ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Відповідно до п. 3.5 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 15.05.2013 №365 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання. При прийнятті на роботу суб’єкт охоронної діяльності вимагає у зазначених осіб надати зокрема документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. Крім цього, ліцензійні умови є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, які здійснюють охоронну діяльність. А значить для отримання ліцензії на здійснення охоронної діяльності необхідно дотримуватись всіх ліцензійних умов. Тобто, суб’єкт господарювання, який має ліцензію на здійснення охоронної діяльності має відповідний персонал охорони, який відповідає чинному законодавству у сфері охоронної діяльності. Тобто чинним законодавством про охоронну діяльність не вимагається надання документу, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий не раніше дати виходу оголошення. Згідно з роз’ясненнями Міністерства внутрішніх справ довідка про відсутність або наявність судимості не має строку дії, оскільки чинним законодавством строк дії необумовлений, оскільки довідка видається «станом на (дата перевірки)». Тим паче, відповідно до п. 16 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 №1256 легітимність Довідки може бути перевірена через офіційний веб-сайт МВС. Таким чином, бачимо, що вимога щодо надання документа, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданого не раніше 45 днів від дати виходу оголошення може зменшити коло потенційних учасників у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель. Вважаємо, що довідки які видані у 2020 році при прийнятті на роботу працівників чи навість 2019 році можуть підтвердити відсутність обмежень у особи. Замовник тим паче має можливість самостійно перевірити інформацію у відкритих реєстрах. У зв'язку з цим вимагаємо видалити вимогу, що даний документ повинен бути станом на певну дату. (вважаємо, що найголовніше, що він просто має бути у має бути чинним). Звертаємо увагу, що дана вимога підлягає коригуванню. У випадку незадовільнення даної вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2021 09:44
Вирішення:
Замовник прийняв рішення про задоволення вимоги. До у Додаток 5 до оголошення внесено відповідні зміни про виключення термінів дійсності документів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Спеціаліст з обслуговування охоронної та пожежної сигналізації (електромонтер) з робітничою кваліфікацією не менше 5 розряду.
Номер:
914b9baf546b4fefac0770b6af67c770
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-09-012487-a.c2
Назва:
Спеціаліст з обслуговування охоронної та пожежної сигналізації (електромонтер) з робітничою кваліфікацією не менше 5 розряду.
Вимога:
По-перше, відповідно до ДСПТО 7241.C.33.14 - 2014 Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 5 розряду виконує наступні завдання та обов'язки: Розбирає, здійснює капітальний ремонт, складає, встановлює і центрує високовольтні електричні машини та електроапарати різних типів і систем з напругою до 15 кВ. Налагоджує схеми та усуває дефекти у складних пристроях засобів захисту та приладах автоматики і телемеханіки. Обслуговує силові та освітлювальні установки з особливо складними схемами вмикання електроустаткування та схем машин і агрегатів, зв'язаних у поточну лінію, а також устаткування з автоматичним регулюванням технологічного процесу. Здійснює монтаж і ремонт кабельної мережі напругою понад 35 кВ, з монтуванням увідних пристроїв і з'єднувальних муфт. Виконує ремонт, монтаж, установлення і налагодження ртутних випрямлячів і високочастотних установок потужністю понад 1000 кВт. Проводить монтаж, ремонт, налагодження та обслуговування пристроїв автоматичного регулювання режимів роботи доменних, сталеплавильних печей, прокатних станів, блокувальних, сигналізаційних, керуючих пристроїв тунельних печей, систем диспетчерського автоматизованого керування, поточно-транспортних технологічних ліній, зварювального устаткування з електронними схемами керування, агрегатів електроустаткування і верстатів із системами електромашинного керування, із зворотним зв'язком по струму та напрузі. Ремонтує складне електроустаткування сушильних та вакуумних печей, унікальних автоматів максимального струму та автоматичних стрічок. Проводить балансування роторів електричних машин, виявляє та усуває вібрацію. В той час як Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду виконує наступні завдання: нескладні роботи на відомчих електростанціях, трансформаторних електропідстанціях з повним їх вимиканням від напруги оперативних перемикань у електромережі, ревізією трансформаторів, вимикачів, роз'єднувачів і приводів до них без розбирання конструктивних елементів. Регулює навантаження електроустаткування, встановленого на обслуговуваній дільниці. Ремонтує, заряджає і встановлює вибухобезпечну арматуру. Обробляє, зрощує, ізолює і паяє проводи напругою понад 1000 В. Обслуговує і ремонтує сонячні і вітрові енергоустановки потужністю понад 50 кВт. Бере участь у ремонті, оглядах і технічному обслуговуванні електроустаткування з виконанням робіт з розбирання, складання, налагодження та обслуговування електричних приладів, електромагнітних, магнітоелектричних і електродинамічних систем. Ремонтує трансформатори, перемикачі, реостати, пости управління, магнітні пускачі, контактори та іншу нескладну апаратуру. Виконує окремі складні ремонтні роботи під керівництвом електромонтерів вищої кваліфікації. Виконує такелажні операції із застосуванням кранів та інших вантажопідйомних машин. Бере участь у прокладанні трас і проводки. Заряджає акумуляторні батареї. Фарбує зовнішні частини приладів і устаткування. Реконструює електроустаткування. Обробляє за кресленням ізоляційні матеріали: текстоліт, гетинакс, фібру тощо. Перевіряє маркування простих монтажних і принципових схем. Виявляє та усуває відмовлення, несправності і пошкодження електроустаткування з простими схемами вмикання. Як бачимо, відповідно до Державного стандарту для робіт з встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації в повній мірі достатньо кваліфікаційного рівня Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду. Тому, встановлення данної вимоги в тендерній документації свідчить про змову з Учасником з яким в минулому вже укладались договори та про навмисне обмеження кола учасників, шляхом встановлення подібних вимог. Для довідки, із аналізу закупівлі UA-2018-07-04-001527-c Антимонопольним комітетом України було розглянути аналогічне питання, в якому останній вказує на дискримінацію та недоведеність встановлення вимоги про наявність електромонтера з робітничою кваліфікацією не менше 5 розряду
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист-відповідь на вимогу (охорона) UA-2021-02-09-012487-a.c2.doc 15.02.2021 15:46
Дата подачі:
15.02.2021 09:40
Вирішення:
Замовник прийняв рішення про виключення вимоги щодо кваліфікації спеціаліста 5 розряду.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внести зміни в розрахунок
Номер:
863f571b427045d599d7228483c208e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-09-012487-a.a1
Назва:
Внести зміни в розрахунок
Вимога:
Доброго дня. В додатку №4 до Договору Додатка 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі надається розрахунок вартості послуг одного охоронника людини/години . Більшість підприємств Учасників перебувають на загальному оподаткуванні з ПДВ. В даному розрахунку не враховано ПДВ 20% та загальна ціна з ПДВ, що суттєво в подальшому відобразиться на ціні надання охоронних послуг. Враховуючи вище викладене, вимагаємо внести зміни до додатку №4 до Договору Додатка 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з зазначенням ПДВ 20% та загальної ціни надання послуг з ПДВ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Внести зміни в розрахунок 10.02.2021 17:29
- Лист-відповідь на вимогу (охорона).doc 11.02.2021 17:20
Дата подачі:
10.02.2021 17:29
Вирішення:
Будуть внесені зміни в оголошення про закупівлю
Статус вимоги:
Задоволено