-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
кількість штук розуміти як один кг,один літр.
Завершена
49 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 498.00 UAH
мін. крок: 1% або 498.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2017 11:14 - 17.05.2017 11:19
Вимога
Відхилено
вимоги
Номер:
32a6735dae2d44bca9b021115b29fb64
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-15-000153-c.b2
Назва:
вимоги
Вимога:
звернення-вимога Шановний Замовник! Ні за яких умов Виробник не надасть компанії яка офіційно зареєстрована в Україні та має ПРАВО діяльності з продажу, постачання та інше, та яка не входить дилерської мережі Виробника гарантійних листів. Крім того Ви як Замовник , у разі укладання договору постачання маєте юридичні відносини не з Виробником, так як ні печатки ні підпису відповідальної особи Виробника у договорах постачання немає, а з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та всі юридичні наслідки несе компанія яка буде постачати Замовнику предмет закупівлі. Гарантійні листи, у разі яких ось юридичних непорозумінь з Постачальником, не будуть нести зовсім ніяких правових зобов'язань для Виробника. Тому Антимонопольний комітет України і визнав такі вимоги як дискримінаційними. Нагадуємо Замовнику що Виробник деззасобів надасть гарантійний лист тільки "своєї" компанії на предмети закупівлі під які Замовник і прописав у п 6. Кваліфікаційні критерії до «Учасників» документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Prozorro. Тобто Замовник завуальовано, за допомогою вимог про гарантійні листи, вже ОБМЕЖИВ коло ЛЕГАЛЬНО працюючих потенційних Учасників. Крім того Замовника не повинно хвилювати де закупив потенційний Учасник аукціону предмети закупівлі (у Виробника або у представника або ще де куди), аби предмет закупівлі був якісний, на що Постачальник надає всі необхідні документи(МВ,сертіфікат якості та інші). У проекту договору постачання Замовника:
"2.Якість товару.
2.1. Постачальник гарантує належну якість товару що постачається Покупцю.".
Взагалі жодного висловлення про Виробника або про які небуть юридичні зобов'язання Виробника у разі постачання неякісної продукції, або строків постачання та інше у проекту договору немає, за все відповідає ПОСТАЧАЛЬНИК! Отже вимога Замовника про гарантійні листи це фіктивна вимога з метою недопущення можливих Учасників до аукціону! А це вже є ознаки зловживання, змови та дискримінаційних дій. Знову вимагаємо усунути таку вимогу та привести документацію до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2017 16:32
Вирішення:
Розробляючи документацію для проведення торгів через систему електронних закупівель ми керувались наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель», та дорученням голови Дніпропетровської ОДА № 07-57/0/35-16 від 09.06.16р. «Про провадження процедури електронних закупівель». На сьогоднішній день це єдиний документ, який регулює порядок проведення допорогових закупівель. Частина 6, пункту 6.4 даного наказу передбачає, що «у вимогах до предмета закупівлі, що містить посилання на певну торгівельну марку або виробника, замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимууться у пропозиціях учасників». Аналізуючи цю норму ми жодним чином не порушуємо законодавства, а також можемо і маємо право передбачати той тип товару безпосередньо необхідний нам для нормальної безперебійної роботи, адже даний наказ нас в цьому не обмежує. Єдиний нормативно-правовий акт, який не дозволяє зазначати замовнику конкретну торгівельну марку, а у разі її зазначення робити «або еквівалент» це - ЗУ «Про публічні закупівлі», сфера дії якого поширюється виключно на закупівлю товару на суму від 200 тис. грн.. Стосовно вашої вимоги щоб ми дозволили надавати аналоги продукції, повідомляємо, що нам потрібен виключно той товар який має відповідати технічним вимогам які вказані у даній закупівлі. У разі недотримання даної вимоги такі пропозиції буде відхиллено незалежно від ціни, яка буде запропонована учасником. Вашу вимогу щодо того, щоб ми вказали аналоги/еквіваленти товарів, ми не задовольняємо, адже у наказі чітко прописано Частина 6, пункту 6.4 даного наказу передбачає, що «у вимогах до предмета закупівлі, що містить посилання на певну торгівельну марку або виробника, замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимууться у пропозиціях учасників» але у наших технічних вимогах не було посилання на торгівельну марку або виробника ,оскільки це не забороняє чинне законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель ,а Ваші вимоги є тиском на замовника. Стосовно вимоги надати нам гарантійні листи хочемо роз’яснити ,що таким чином ми хочемо запобігти постачанню фальсифікату чи товару з непідтвердженим походженням. Що не заборонено наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35.А Ваші посилання на рішення АМКУ (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014). стосуються лише відкритих торгів і саме тих за якими був розгляд. Ми дуже вдячні що ви піклуєтесь про наші кошти але як замовники ми можемо і маємо право передбачати той тип товару безпосередньо необхідний нам для нормальної безперебійної роботи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги
Номер:
f0f8486cecc44820997e4ea12c4834e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-15-000153-c.b1
Назва:
Вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти та за якими критеріями можуть Вами розглядатись. Не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності". Ознайомившись з документацією даних торгів, стає зрозуміло, що Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних,еквівалентних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними!!! Зазначені Вами препарати є унікальними за складом діючих речовин, що унеможливлює надання аналогічних за іншими показниками засобів . На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних за іншими показниками засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні не обов'язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Не існує двох однакових засобів за складом, але є безліч засобів які мають спільні, а деколи й зовсім різні основні діючі речовини, але при цьому мають інші однакові основні та загально прийняті показники: призначення, спектр антимікробної дії, фізико-хімічні властивості, токсичність та безпечність, які підтверджуються в офіційних документах (Свідоцтво про реєстрацію, Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, Паспорт якості, Методичні вказівки) . Це стосується і дезінфікуючих засобів. По-перше, прописаний склад діючих речовин в засобах в медико-технічному завданні зроблено таким чином, що НЕМОЖЛИВО підібрати еквіваленти, аналоги! Їх не існує в Україні, крім певного виробника ! Безглуздо прописані обмеження щодо масової долі активно-діючих речовин в предмету закупівлі під якого і прописав Замовник за допомогою цього ж виробника та пов'язаних з ним групи компаній. Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти? Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, вимоги які прописані під конкретного виробника та його представників, говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем та представником. Також слід зауважити , що згідно ДОДАТОК до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель документації , учасники повинні надати Гарантійний лист від виробника на ім'я замовника з гарантією забезпечення в повному обсязі поставки кожного дезінфекційного засобу з вказанням найменування Замовника та ID торгів. Вказуємо Замовнику, що дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014). Ще раз зауважуємо, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями. Ваші МТВ дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас потенційний переможець, містять перелік особливих та унікальних характеристик. Може вони вам самі підказали, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку МТВ встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об'єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника котів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок КРУ , НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2017 16:29
Вирішення:
Розробляючи документацію для проведення торгів через систему електронних закупівель ми керувались наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель», та дорученням голови Дніпропетровської ОДА № 07-57/0/35-16 від 09.06.16р. «Про провадження процедури електронних закупівель». На сьогоднішній день це єдиний документ, який регулює порядок проведення допорогових закупівель. Частина 6, пункту 6.4 даного наказу передбачає, що «у вимогах до предмета закупівлі, що містить посилання на певну торгівельну марку або виробника, замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимууться у пропозиціях учасників». Аналізуючи цю норму ми жодним чином не порушуємо законодавства, а також можемо і маємо право передбачати той тип товару безпосередньо необхідний нам для нормальної безперебійної роботи, адже даний наказ нас в цьому не обмежує. Єдиний нормативно-правовий акт, який не дозволяє зазначати замовнику конкретну торгівельну марку, а у разі її зазначення робити «або еквівалент» це - ЗУ «Про публічні закупівлі», сфера дії якого поширюється виключно на закупівлю товару на суму від 200 тис. грн.. Стосовно вашої вимоги щоб ми дозволили надавати аналоги продукції, повідомляємо, що нам потрібен виключно той товар який має відповідати технічним вимогам які вказані у даній закупівлі. У разі недотримання даної вимоги такі пропозиції буде відхиллено незалежно від ціни, яка буде запропонована учасником. Вашу вимогу щодо того, щоб ми вказали аналоги/еквіваленти товарів, ми не задовольняємо, адже у наказі чітко прописано Частина 6, пункту 6.4 даного наказу передбачає, що «у вимогах до предмета закупівлі, що містить посилання на певну торгівельну марку або виробника, замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимууться у пропозиціях учасників» але у наших технічних вимогах не було посилання на торгівельну марку або виробника ,оскільки це не забороняє чинне законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель ,а Ваші вимоги є тиском на замовника. Стосовно вимоги надати нам гарантійні листи хочемо роз’яснити ,що таким чином ми хочемо запобігти постачанню фальсифікату чи товару з непідтвердженим походженням. Що не заборонено наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35.А Ваші посилання на рішення АМКУ (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014). стосуються лише відкритих торгів і саме тих за якими був розгляд. Ми дуже вдячні що ви піклуєтесь про наші кошти але як замовники ми можемо і маємо право передбачати той тип товару безпосередньо необхідний нам для нормальної безперебійної роботи.
Статус вимоги:
Відхилено