-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Торги не відбулися
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2017 15:01 - 04.05.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінації
Номер:
761ef07ef957428b93a43d57c720bebe
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-11-000501-c.b4
Назва:
Щодо дискримінації
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши відповідь на нашу вимогу ми дійшли висновків, що Ви не керуєтесь нормами діючого законодавства, а лише написали відписку, яку ми обов"язково додамо до листа, який буде направлений в контролюючі органи. Ще раз наголошуємо, що серед зареєстрованих в Україні дезінфікуючих засобів є тільки дезінфікуючі засоби виробництва ГК «ВІК-А». Еквівалентів інших виробників підібрати НЕМОЖЛИВО!!! Замовнику, не намагайтеся тримати Учасників за дурнів - всім відомо, що Ваші посадові особи корупційно тривалий час лобіюють інтереси групи компаній «ВІК-А» та їх представників. В останній раз наполягаємо привести вимоги документації згідно чинного законодавства, в противному випадку ми оскаржемо Ваші дії в АМКУ та направимо листи до КРУ, Департаменту охорони здоров"я, Антикорупційного бюро, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних дій посадових осіб Вашої установи. Ми не дамо цинічно "дерібанити" бюджет України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2017 13:45
Вирішення:
Шановний потенційний учасник ! Ми вже надали відповідь по всім Вашим запитанням
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо лобіювання інтересів переможця
Номер:
73d2b9bcf32c48dca66b7caa2a60567d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-11-000501-c.c3
Назва:
щодо лобіювання інтересів переможця
Вимога:
Шановний замовник! Ваше право проводити закупівлі не порушуючи чинного законодавства, а не право встановлювати дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, встановлюючи такі технічні вимоги, які відповідають лише дезінфікуючим засобам певного виробника, одна із фірм якого стане переможцем. Зазеленіть відомо, що це буде одна із фірм ГК «ВІК-А». Тому наполегливо просимо вас внести зміни в тендерну документацію усунувши дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі. Іншому випадку ми змушені будемо звернутись не лише в орган оскарження, а також до розпорядника бюджетних коштів та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2017 15:20
Вирішення:
Шановний Учасник, у Ваших зверненнях не доведено, що встановлені вимоги є дискримінаційними.
Медико-технічні вимоги документації повністю відповідають положенням чинного законодавства.
Підстави для внесення будь-яких змін в медико-технічні вимоги документації торгів відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимог МТВ
Номер:
b074f3811bad4d10884c3041024136fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-11-000501-c.a2
Назва:
щодо дискримінаційних вимог МТВ
Вимога:
Шановний замовнику! Ці «важливі вимоги» , що ви зазначили в МТВ є лише відповідають дезінфікуючим засобам виробниками, якими є Група компаній «ВІК-А», тобто залишивши їх в технічних вимогах ви лобіюєте певну компанію, або їх представників. Твердження, що засоби зберігаються у неопалювальних приміщеннях або про ймовірну пожежу ще раз доводить той факт про домовленість між Закладом та потенційним переможцем, яким буде одна із фірм ГК «ВІК-А». Звертаємо вашу увагу, що у Медико- технічні вимоги дезінфекційного засобу №9 не зазначено можливість надавати таблеток вага, яких має коливатись від 1,0 до 3,5 грамів, а є чітко прописані вага 2,0 грама кожна. Тому це дискримінація до інших учасників закупівлі
Закликаємо Тендерний комітет діяти у рамках чинного законодавства та притримуватись головних принципів здійснення закупівель, що зазначені у ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а не діяти в рамка власних інтересів.
Тому просимо ще раз уважно перечитати нашу попередню вимогу виключити дискримінаційні вимоги , винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника котів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2017 18:14
Вирішення:
Вивчивши звернення Учасника, тендерний комітет повідомляє про наступне:
Дезінфекційні засоби зберігаються в неопалювальних приміщеннях, а вибір дезінфекційних засобів відбувається за кращими характеристиками.
Для зручності в роботі потрібні хлорні таблетки вагою саме 2 грама , то чому ми не маємо права їх отримати?
Насамперед, показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару, не вважаються торговельними марками чи посиланням на певного постачальника. Тому вважаємо звернення безпідставним та залишаєм вимогу Учасника без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимог у МТВ
Номер:
9ebfec50fafe46c2880d2aecf98e0fde
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-11-000501-c.c1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог у МТВ
Вимога:
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги Додатку 3 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Код ДК-21:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) (надалі - МТВ), прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема:
1Умови зберігання – температура -20 до 35 °С. По-перше де мають зберігатись такі засоби, мабуть на вулиці а не в складських приміщення щоб температурний режим достигала - 20°С, а то і нижче. Також звертаємо увагу, що після розморожування дані засоби не можуть бути придатні до використання оскільки діюча речовина міняє свою хімічну властивість і вже не може проводити належним чином дезінфекцію. Оскільки навіть вода міняє свою фізико-хімічний склад після розморожування. Тому просимо виключити пункт МТВ у дезінфікуючих засобів №1, №2, №3, №4, №6, №7, №8. №10, №11. №12, №13 та №14.
2. Медико- технічні вимоги дезінфекційного засобу №9 прописані таким чином, що відповідають лише єдиному засобу - Санідез виробником якого є ТОВ «ВІК-А»., а саме : Засіб зручний при застосуванні (обов’язково у вигляді таблеток, кількістю не менше 500 штук на 1 кілограм, вагою 2,0 грама кожна). Також вимога щодо температурностості препарату -температура розкладання не менше 225°С відповідає лише заявленому дезінфекційному засобу. Дані показники не є основними критеріями для дезінфікуючих засобів, тому просимо виключити дані вимоги з переліку.
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації.
Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити. Зазначені Вами препарати не є унікальними. На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в тендерній документації необов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам!
Також слід зауважити , що згідно п. 3 Додатку 3 Документації учасники повинні надати Гарантійний лист від виробника на ім’я замовника з гарантією забезпечення в повному обсязі поставки кожного дезінфекційного засобу з вказанням найменування Замовника та ID торгів. Нагадаємо Замовнику, що дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014).
Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Ваші замасковані назви дезінфікуючих засобів під порядковими номерами, які майстерно підготував для вас потенційний переможець, все одно містять перелік особливих характеристик, які відповідають лише засобам виробництва групи компаній ВІК-А. Може вони вам самі підказали, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця у грошовому еквіваленті.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника котів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Учасник
- Святошино.docx 12.04.2017 15:39
Дата подачі:
12.04.2017 15:39
Вирішення:
Уважно вивчивши звернення Учасника, комітет прийшов до висновку, що вказана Учасником інформація не відповідає дійсності, а саме :
Згідно до вимог п.3.ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить посилань на конкретну торгівельну марку, чи фірму, патент, конструкцію, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Саме згідно п.3ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» де сказано: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі ПОВИННІ передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.»
При формуванні медико-технічного завдання до предмету закупівлі, ми, як Замовник висунули такі вимоги, які вважаємо важливими.
В зв’язку з тим фактом, що дезінфікуючі засоби зберігаються в неопалювальному приміщенні, а температура в зимовий період може досягати мінус 20 градусів Цельсія, ми маємо бути впевнені, що дезінфікуючі засоби №1-8;10-14 при досягненні навіть таких температур ГАРАНТОВАНО повністю збережуть свої фізико-хімічні властивості. А таку гарантію дає лише відповідний запис в «Методичних вказівках», які затверджено у встановленому порядку.
Вивчивши детально «Методичні вказівки» таблетованих хлорних дезінфекційних засобів, зареєстрованих в Україні, зазначаємо, що існує багато засобів з вагою хлорних таблеток від 1,0 до 3,5 грамів і більше. Також, виходячи з міркувань захисту людей, які перебувають в лікарні і, разом з тим, довкілля, ми хочемо бути впевненим, що в крайньому випадку, при пожежі, або будь-якому впливі високої температури на засіб, до досягнення температури 225 градусів, компоненти засобу не будуть розкладатися, а значить, виділяти особливо небезпечні речовини.
Щодо вимоги гарантійного листа, який забезпечує Замовнику легальне постачання в повному обсязі потрібних препаратів – вказані Учасником рішення АМКУ були прийняті в 2014 році на основі попереднього Закону України «Про державні закупівлі», який втратив свою чинність.
Після вивчення даного питання, члени тендерного комітету дійшли висновку, що вимога Учасника є не обґрунтованою, медико-технічні вимоги тендерної документації відповідають діючому законодавству отже, МТВ на закупівлю дезінфекційних засобів залишаємо без змін, а вимогу Учасника без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено