• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК021:2015:30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Лазерні принтери)

Усі документи, що стосуються спрощеної закупівлі викладаються українською мовою.

Завершена

59 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 299.65 UAH
Період оскарження: 09.02.2021 14:55 - 15.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: e0f9eab130074333b770b50d21b81b70
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-008976-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
1)Вимога Замовника щодо наявності сервісного центру по всій території України та в обласних центрах є дискримінаційною, так як прямо порушує статтю 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційна вимога полягає в територіальному обмеженні учасників обов'язковою наявністю сервісного центру по всій території України та в обласних центрах. Вимога порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації вимоги щодо наявності сервісного центру в по всій території України та в обласних центрах. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то цілком достатньою є вимога Замовника про строк реагування та процедури заміни обладнання на аналогічне. Вважаю доцільним, взяти до уваги той факт, що наявність сервісного центру в по всій території України та в обласних центрах, аж ніяк не гарантує оперативний ремонт або заміну обладнання. Враховуючи вищевикладене, наполегливо рекомендую видалити з тендерної документації пункт щодо наявності сервісного центру. 2)Вимога порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації вимоги щодо наявності сервісного центру в по всій території України та в обласних центрах. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то цілком достатньою є вимога Замовника про строк реагування та процедури заміни обладнання на аналогічне. Вважаю доцільним, взяти до уваги той факт, що наявність сервісного центру в по всій території України та в обласних центрах, аж ніяк не гарантує оперативний ремонт або заміну обладнання. Враховуючи вищевикладене, наполегливо рекомендую видалити з тендерної документації пункт щодо наявності сервісного центру. 2)Вимагаємо виключити вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО ). Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1308 від 06.11.2013 року обладнання, що є предметом закупівлі, не віднесено до продукції, що на даний час підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» обладнання, яке є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання. Таким чином, отримання сертифікату УкрСЕПРО наразі проводиться на добровільних, а отже, учасники, які завчасно не знали про публікацію закупівлі з такою вимогою та не отримували сертифікати УкрСЕПРО на свою продукцію, оскільки це не вимагається законодавством, не можуть брати участь у закупівлі. Замовник не має права вимагати від учасників документи, які не передбачені для них законодачо. Вимагаємо виключити дану вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО . У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормативно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника. У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.Згорнути
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до отриманої вимоги від учасника, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-09-008976-a.a2 та на виконання абзаців 3, 4 ч.7 статті 14 Закону України ”Про публічні закупівлі” Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення вимоги, зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Так, розглянувши вимогу учасника щодо закупівлі лазерних принтерів, Замовник прийняв рішення внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:30230000-0–Комп’ютерне обладнання (Лазерні принтери), ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-09-008976-a та виключити зі порівняльних таблиць Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу щодо наявності сервісних центрів по всій території України та в обласних центрах і наявність сертифікатів УКРСЕПРО.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 8ae784c7a3b9483088fd4b1feadee800
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-008976-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
1)Вимога Замовника щодо наявності сервісного центру по всій території України та в обласних центрах є дискримінаційною, так як прямо порушує статтю 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційна вимога полягає в територіальному обмеженні учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у по всій території України та в обласних центрах. /2)Вимога порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації вимоги щодо наявності сервісного центру в по всій території України та в обласних центрах. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то цілком достатньою є вимога Замовника про строк реагування та процедури заміни обладнання на аналогічне. Вважаю доцільним, взяти до уваги той факт, що наявність сервісного центру в по всій території України та в обласних центрах, аж ніяк не гарантує оперативний ремонт або заміну обладнання. Враховуючи вищевикладене, наполегливо рекомендую видалити з тендерної документації пункт щодо наявності сервісного центру. 2)Вимагаємо виключити вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО ). Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1308 від 06.11.2013 року обладнання, що є предметом закупівлі, не віднесено до продукції, що на даний час підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» обладнання, яке є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання. Таким чином, отримання сертифікату УкрСЕПРО наразі проводиться на добровільних, а отже, учасники, які завчасно не знали про публікацію закупівлі з такою вимогою та не отримували сертифікати УкрСЕПРО на свою продукцію, оскільки це не вимагається законодавством, не можуть брати участь у закупівлі. Замовник не має права вимагати від учасників документи, які не передбачені для них законодачо. Вимагаємо виключити дану вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО . У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормативно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника. У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: неправильно оформлена
Дата скасування: 09.02.2021 16:13