-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви
Лабораторні реактиви
Торги не відбулися
171 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 710.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 710.00 UAH
Період оскарження:
31.03.2017 09:00 - 05.04.2017 09:00
Скарга
Виконана замовником
Дискваліфікація Учасника
Номер:
6db868f952524f6cb927a6e9d0fa5031
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-31-000084-a.c3
Назва:
Дискваліфікація Учасника
Скарга:
14 квітня 2017 року, відбулося засідання Тендерного комітету Івано-Франківської міської лікарні №1 щодо оголошення UA-2017-03-31-000084-а (Лабораторні реактиви)
На цьому засіданні розглядалася тендерна пропозиція ПВКП "Аналіт-Сервіс"
В результаті розгляду пропозиція була відхилена в зв'язку з листа авторизації відповідно до умов п. 9 Додатку№1 "Медико-технічі (якісні) вимоги до предмету закупівлі". Звертаємо вашу у вагу на те, що відповідно до п.9 Додатку 1, Замовник вимагав надання листів авторизації лише від виробників "МЕАНДР" (23 одиниці), "Групотест" (175 одиниць), ТОВ "НОРМА" (18 одиниць) та представників "СORMAY" (56 одиниць). В складі своєї тендерної пропозиції ПВКП "Аналіт-Сервіс" надало 9 (ДЕВ'ЯТЬ) листів авторизації від виробників чи представників виробника на 779 одиниць товару згідно заявки замовника. В складі тендерного пропозиції не було подано гарантійного листа від виробника ТОВ "НОРМА". Виробник відмовився надавати гарантійний лист на таку незначну кількість продукції (18 одиниць) вартістю 826,26 грн (згідно цінової пропозиції ПВКП"Аналіт-Сервіс". Зважаючи на цей факт, було надано лист пояснення про наявність даної кількості продукції на складі учасника, а також копії видаткових (привідних) накладних від Виробника Учаснику, в яких була зазначена відповідна кількість необхідного товару. 13 квітня 2017 року, представник ПВКП "Аналіт-Сервіс" надав голові тендерного комітету, завірені копії всіх листів-авторизації, а також копії зазначених видаткових (прихідних) накладних. Також була надано листи авторизації отримані ПВКП "Аналіт-Сервіс" від виробника ТОВ "НОРМА", для участі в інших тендерах де кількість одиниць виробництва ТОВ "НОРМА" були набагато більшою. Також звертаю вашу увагу на те що до закінчення терміну подачі пропозиції ПВКП "Аналіт-Сервіс", оскаржувало вимогу надання листів авторизації від виробників, оскільки вимога таких листів часто використовується, при наявній протизаконній домовленості між Замовником і Учасником торгів, для обрання лише того Учасника в якого є наявні всі листи авторизації. 6 квітня 2017 року, подана скарга не була задоволення Замовником, оскільки з його резолюції: "Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперервного та безперебійного процесу лабораторних досліджень, що виконуються у тому числі на обладнанні (аналізаторах) програмне забезпечення яких налаштоване на високоякісні розхідні матеріали". Розуміючи важливість безперебійного процесу лабораторних досліджень, ПВКП "Анаілт-Сервіс" в складі своєї пропозиції ми надали листи авторизації на всю продукцію що вимагав Замовник, якої в такій кількості не має на складі. Відхилення нашої пропозиції через відсутність листа авторизації, що має підтверджували походження якісного товару від ТОВ "НОРМА", при наявності ЄДИНОГО юридичного документу (видаткової накладної), що підтверджує факт походження (отримання) товару виробництва ТОВ "НОРМА", є неправомірним та безпідставним, оскільки нівелює весь законний зміст вимоги листів авторизації від виробників (представників) виробників.
Зважаючи на вище сказане просимо:
- скасувати рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції.
- розглянути повторно подані документи в електронному вигляді та подані 13.04.17 завірені документи. При розгляді врахувати причини, вимоги надання листів авторизації.
- На повторне засідання тендерного комітету з розгляду скарги та повторного розгляду пропозиції ПВКП "Аналіт-Сервіс" запросити бухгалтера та юриста вашого закладу, для пояснення членам тендерного комітету вагомості та переваги видаткових (прихідних) накладних над листами авторизації, які свою чергу не передбачені жодним законодавчим актом, що врегульовує електронну процедуру закупівлі робіт та послуг.
- На повторне засідання тендерного комітету з розгляду скарги та повторного розгляду пропозиції ПВКП "Аналіт-Сервіс" запросити представника Учасника, для дачі додаткових пояснень членам тендерного комітету, щодо відсутності листа авторизації від ТОВ "НОРМА".
- Розуміючи що це не входить в компетенцію тендерного комітету, але для незаангажованості та прийняття неупередженого рішення тендерним комітетом, просимо представника тендерного комітету зв'язатися з виробником ТОВ "НОРМА", для отримання інформації про співпрацю ТОВ "НОРМА" з ПВКП "Аналіт-Сервіс", та наявності у Учасника високоякісної продукції саме даного виробника.
Пов'язані документи:
reviewers
- RZ_UA-2017-03-31-000084-a.c3.pdf 27.05.2017 14:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2017 11:41
Вирішення:
Відповідь на вимогу:
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.05.2017 14:21
Дата виконання рішення Замовником:
19.04.2017 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до п.6.3. Порядку № 35 Затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України”, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до п. 6.9 Порядку пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. У відповідності до п. 9.2 Порядку виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. Відсутність у складі пропозиції документів зазначених в оголошенні про допорогову закупівлю (додатках) є підставою визнання пропозиції такою, що не відповідає вимогам закупівлі та законною підставою відхилення такої пропозиції.
Участь третіх осіб у засіданнях тендерного комітету не передбачена законом. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Під час прийняття рішень тендерний комітет дотримується основних принципів здійснення закупівель серед яких - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій учасників. На підставі вищевикладеного робимо висновок про правомірність рішень тендерного комітету щодо дискваліфікації учасників пропозиції яких не відповідають умовам закупівлі. Підстави для перегляду таких рішень – відсутні.
Окрім того на електронному майданчику відсутня технічна можливість до повернення завершеної процедури закупівлі.
Задовільнена:
Ні
Скарга
Виконана замовником
Дискваліфікація Учасника
Номер:
d3bd408a7f9644f8b4f4a2c53aae0f1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-31-000084-a.c2
Назва:
Дискваліфікація Учасника
Скарга:
В складі нашої тендерної пропозиції були подані всі необхідні документи, вимагалися Тендерною документацією. Було надана 9 (ДЕВ'ЯТЬ) Гарантійних листів від виробників, з гарантією виробника про можливість здійснити поставку товару. 12.04.17 Тендернений комітет з вернувся до нас надати додаткові документи по авторизації виробників (представників виробників). В Тендерний Комітет були подані завірені листи авторизації від виробників та представників виробників, а також лист-пояснення, щодо відсутності гарантійного листа від аиробника таст-смужок ТОВ "НОРАМА". До листа-пояснення було надано завірені копії видаткових накладних на товар виробництва ТОВ "НОРМА", що є в складі цінової пропозиції, як підтвердження походження товару та наявності його на складі Учасника. Даний документ є юридичним документом, що підверджує якість товару відповідно до заявлених умов Замовника, оскільки товар був придбаний саме у виробника. Також було надане пояснення що виробник не надає гарантійні листи на таку незначну кількість товару, саме його виробництва, що замовляє Замовник Торгів. Тому в складі додатково наданих документів, були надалі гарантійні-листи видані ТОВ "НОРМА" ПВКП "Аналіт-Сервіс" на інші торги, де кількість продукції виробництва ТОВ "НОРМА", є досить значною. При розгляді нашої пропозиції комісія не врахувала цей факт. Також звертаємо Вашу увагу на те, що в Наказі № 35 ДП "Зовнішторгвидав України", відсутня інформація про надання Учасником торгів гарантійних-листів від виробника, оскільки вимога таких документів може містики корупційну складу (змова між Замовником торгів, Учасником торгів із залучення Виробника (представника виробника), а отже протизаконна, за що передбачена Кримінальна відповідальність. Гарантійний лист від виробника, не є юридичним документом походження товару, а також не несе жождних зобов'язань Учасника, поставляти продукції Замовнику саме того виробника який надав гарантійний-лист. Тому такий документ не може гарантувати поставку високоякісного товару, який необхідний Замовнику. Сертивікати якості, паспорта та свідоцтва про походження товару є такими документами, і такі документи надаються замовнику при поставці товару.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, основним критерієм у визнанні переможця торгів є ЦІНА, а також відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документаці, про відповісдність товарів Учасник надали в складі тендерних пропозиції віс необхідні документи
Виходячи з вище сказаного, просимо:
- Скасувати рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції.
- Повторно розглянути нашу пропозицію враховуючи додані документи та пояснення.
- На розгляд скарги та повторний розгляд тендерних пропозицій Учасників, запросити представників Учасників торгів, для можливості надання додаткових усних пояснень, щодо складу Тендерної пропозиції Учасників, наявності чи відсутності певних документів.
Пов'язані документи:
reviewers
- Рішення по скарзіUA-2017-03-31-000084-a.c2.pdf 25.05.2017 14:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2017 11:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.05.2017 14:39
Скарга
Виконана замовником
листів авторизації від виробника
Номер:
920fa160a66d4e8dab021037629dd0fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-31-000084-a.b1
Назва:
листів авторизації від виробника
Скарга:
Згідно медико-технічним вимогам визначених Замовником торгів відповідно до додатку №1 п.9. Замовник вимагає від Учасника надання оригіналу листа авторизації від виробника.
Вимога такого документу суперечить ст. 3 Закону України "Про публічні Закупівлі" та підпунк.6.2 пунку 6 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Вимога такого документу обмежує участь Учасників у торгах, оскільки існує ризик змови одного з Учасників торгів з Виробником(Постачальником), в зв'язку з чим лист-авторизації може бути наданий тільки одному Учаснику. крім того надання такого листа не гарантує поставку товару високої якості, оскільки такий документ не зобов'язує Учасника проводити закупку якісного товару саме у виробника. Єдиним документом що підтверджує походження якісного товару є видаткова накладна про отримання товару Учасника від Виробника (постачальника). Згідно тендетної документації листи авторизації вимагаються не на всю продукцію, а лишень на продукцію двох виробників та одного представника виробника. Така вимоги містить в собі корупційні складову, а саме змову представників Замовника та потенційного Учасника торгів. Критеріями для акцепту пропозиції Учасника, у випадку відсутності змови між одним з Учасників торгів та представником Замовника, має бути ціна на запропоновану продукцію та відповідність товару в кількості та якості (виробник) згідно Додатку№1
виходячи з вище сказаного вимагаємо:
1. Листа авторизації від виробника (представника виробника) визначити, як документ що може бути поданий Учаником, але наявність чи відсутність такого листа не впливає на акцепт пропозиції Учасника.
2. Для підтвердження можливості поставки якісного товару, затребувати у учасників гарантійний-лист про відповідність виробників продукції що пропонується учасником, згідно Додатку№1.
3. Прописати такий критерій: На вимогу Замовника, Учасник що запропонував найнижчу ціну, має надати Замовнику копії видаткових накладних для підтвердження співпраці (закупки товару) з виробниками (представниками виробника) запропонованої продукції.
4. Прописати такий критерій: Для підтвердження походження продукції Учасник зобов'язаний на вимогу Замовника надавати йому видаткові накладні від виробника (представника виробника), на товар що поставляється Замовнику.
Пов'язані документи:
reviewers
- Рішення по скарзіUA-2017-03-31-000084-a.b1.pdf 11.05.2017 14:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2017 11:02
Вирішення:
Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперервного та безперебійного процесу лабораторних досліджень, що виконуються у тому числі на обладнанні (аналізаторах) програмне забезпечення яких налаштоване на високоякісні розхідні матеріали. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.05.2017 14:53
Дата виконання рішення Замовником:
06.04.2017 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до п.6.3. Порядку № 35 Затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України”, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
На підставі вищевикладеного, робимо висновок про правомірність установлення замовником одним із критеріїв медико-технічних (якісних) вимоги до предмету закупівлі – листи авторизації.
Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперервного та безперебійного процесу лабораторних досліджень, що виконуються у тому числі на обладнанні (аналізаторах) програмне забезпечення яких налаштоване на високоякісні розхідні матеріали. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Вищевикладене роз’яснення щодо листів авторизації розміщено у додатку № 1 оголошення «Медико-технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі».
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Доповнення до скарги
Номер:
ebf9929acc3240b4945fcbdad5392cd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-31-000084-a.c4
Назва:
Доповнення до скарги
Скарга:
В даноній скарзі, прикріплені документи що підтверджують співпрацю між ПВКП "Аналіт-Сервіс" та ТОВ "НОРМА", а саме листи авторизації від виробника ТОВ "НОРМА", видані ПВКП "Аналіт-Сервіс", для участі в тендерах де частка продукції ТОВ "НОРМА", є набагато більшою ніж в оголошенні Замовника (відповідно до пояснень в попередній скарзі)
Пов'язані документи:
Учасник
- 17.03.31 Норма авторизація.pdf 18.04.2017 10:31
- НОРМАanalit.jpg 18.04.2017 10:31
- НОРМАanalit3.pdf 18.04.2017 10:31
- UA-2017-03-31-000084-a.c4.pdf 25.04.2017 18:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2017 10:31
Вирішення:
Відповідь на вимогу:
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.04.2017 18:32
Дата виконання рішення Замовником:
19.04.2017 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до п.6.3. Порядку № 35 Затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України”, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до п. 6.9 Порядку пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. У відповідності до п. 9.2 Порядку виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. Відсутність у складі пропозиції документів зазначених в оголошенні про допорогову закупівлю (додатках) є підставою визнання пропозиції такою, що не відповідає вимогам закупівлі та законною підставою відхилення такої пропозиції.
Участь третіх осіб у засіданнях тендерного комітету не передбачена законом. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Під час прийняття рішень тендерний комітет дотримується основних принципів здійснення закупівель серед яких - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій учасників. На підставі вищевикладеного робимо висновок про правомірність рішень тендерного комітету щодо дискваліфікації учасників пропозиції яких не відповідають умовам закупівлі. Підстави для перегляду таких рішень – відсутні.
Окрім того на електронному майданчику відсутня технічна можливість до повернення завершеної процедури закупівлі.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Доповнення до Скарги
Номер:
b21ce03d670d4043921f23c6d68d42e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-31-000084-a.c5
Назва:
Доповнення до Скарги
Вимога:
Враховуючи позицію Учасника ПВКП "Аналіт-Сервіс" викладену в попередніх скаргах, подаємо тендерному комітету для ознайомлення деякі рішення Антимонопольного комітету України (№ 788-Р/ПК-СК від 08.08.2012р., №164-р/пк-ск від 02.02.2016, № 618-р/пк-ск від 31.03.2016), що до витребування Замовником гарантійних листів від виробника (листів авторизації) у Учасників Торгів. Відповідно до наведених рішень, АМКУ вважає витребування листів авторизації порушенням одного з принципів здійснення закупівель - недискримінація Учасника, та вимоги частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до вище вказаного та доданих документів, просимо:
- при розгляді скарги про дискваліфікацію тендерної пропозиції ПВКП "Аналіт-Сервіс" через відсутність гарантійного листа (листа авторизації) від виробника ТОВ "НОРМА", врахувати подані листи пояснення, листи авторизації від ТОВ "НОРМА" для участі в інших торгах, а також позицію АМКУ що до гарантійних листів від виробників.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення № 618 від 31.03.2016.pdf 18.04.2017 12:53
- рішення № 164 від 02.02.2016.pdf 18.04.2017 12:53
Дата подачі:
18.04.2017 12:53
Вирішення:
Відповідь на вимогу:
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.04.2017 10:51
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п.6.3. Порядку № 35 Затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України”, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до п. 6.9 Порядку пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. У відповідності до п. 9.2 Порядку виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. Відсутність у складі пропозиції документів зазначених в оголошенні про допорогову закупівлю (додатках) є підставою визнання пропозиції такою, що не відповідає вимогам закупівлі та законною підставою відхилення такої пропозиції.
Участь третіх осіб у засіданнях тендерного комітету не передбачена законом. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Під час прийняття рішень тендерний комітет дотримується основних принципів здійснення закупівель серед яких - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій учасників. На підставі вищевикладеного робимо висновок про правомірність рішень тендерного комітету щодо дискваліфікації учасників пропозиції яких не відповідають умовам закупівлі. Підстави для перегляду таких рішень – відсутні.
Окрім того на електронному майданчику відсутня технічна можливість до повернення завершеної процедури закупівлі.
Задовільнена:
Так