-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту
Торги відмінено
1 146 184.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 730.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 730.92 UAH
Період оскарження:
09.02.2021 14:08 - 15.02.2021 12:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення неправомірних дій безпідставного відхилення ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД"
Номер:
b8f360ecbae240178c3d78dd1bbcddd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-09-007578-a.b1
Назва:
Вимога про усунення неправомірних дій безпідставного відхилення ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД"
Вимога:
Від 15 березня 2021р.
Вих. №15-03/21
Державному підприємству «Спецоборонмаш»
Відповідальній особі проведення
допорогових закупівель
Герасименко Н.О.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-09-007578-a
Вимога
Про усунення неправомірних дій
що порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АСТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД».
Державним підприємством «Спецоборонмаш» (далі – Замовник) оголосив тендер на закупівлю Код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, з очікуваною вартістю - 1 146 184,00 грн. без ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» (код ЄДРПОУ 39952932) вивило бажання, прийняти участь у закупівлі, та запропонувати свою тендерну пропозицію.
Згідно з протоколом №129 від 12.03.2021 р., що порушує наші права та законні інтереси, пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» яке запропонувало найбільш економічно вигідно-економічну цінову пропозицію було прискіпливо розглянуто та безпідставно дискваліфіковано.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не погоджується з рішенням відповідальної особи проведення допорогових закупівель Державного підприємства «Спецоборонмаш» Н.О. Герасименко та вважає дії замовника такими що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), Наказ ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019, Наказ ДП «Прозорро №18 від 17 квітня 2020 року, законні права та інтереси учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» виходячи з наступного:
1.Відповідно до протоколу №129 від 12.03.2021року за першу підставу відхилення в розумінні замовника тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» треба вважати: «невідповідність заявленим вимогам конкурсної документації, які наведені у листі ініціатора закупівлі вих..№ 2.32/314 від 12.03.2021р.».
Від 9 лютого 2021 року на авторизованому електронному майданчику Замовником було розміщено тендерну документацію «конкурсну документацію» допорогової закупівлі. Від 11 лютого 2021 року було розміщено перелік змін до тендерної документації на закупівлю послуг. Вбачається, що всі вимоги до учасників зазначені у тендерній документації та опубліковані замовником на ЕСЗ. Також відповідно до п.3 Розділі V “Оцінка конкурсної пропозиції», зазначено вичерпний перелік підстав відхилення тендерних «конкурсних» пропозицій.
Зазначаємо, що в протоколі № 129 від 12.03.2021 року - неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», не зазначено жодної з підстав, які б відповідали вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Листа Вих.№2.32./314 від 12.03.2021р., який треба вважати як за підставу відхилення зазначаються наступні підстави відхилення:
1.1.«Після ознайомлення з документами, які надало ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС» та опрацювання додатків, виникли деякі запитання, з приводу чого було направлено електронною поштою скан-копію листа і паралельно Укрпоштою «2.3.2./250 від 01.03.2021 року, з проханням дати кількість нормо – годин по кожній операції згідно до переліку робіт із додатку №2, який залишився без від повіді.
Звертаємо вашу увагу, в разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, розмістити вимогу (повідомлення) в електронній системі закупівель.
Зазначаємо, що ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не отримувало жодного повідомлення на електронному майданчику або про надходження листа від національного оператора поштового зв’язку АТ «Укрпошта». В будь-якому випадку лист повинен бути відправлений рекомендованим листом з описом вкладення. У разі надходження на пошту рекомендованого листа АТ «Укрпошта» повідомляє про надходження пошти.
Повідомляємо вам, що допорогові закупівлі регулюються:
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Наказ Державного підприємства «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року
- Наказ Державного підприємства «Прозорро» №18 від 17 квітня 2020 року
Жоден з зазначених вище документів – не містять такого поняття як «Конкурсна документація».
Згідно з п.31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається:
тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
Відповідно до п.5 Розділу І «Загальні положення» Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція) зазначається: «Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ.».
Також згідно з п.3 Розділу ІІ «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції, вбачається наступне: «Замовник має можливість вносити зміни в інформацію та документи щодо закупівлі до початку етапу подання пропозицій учасників. Уся історія внесених змін зберігається і доступна для перегляду користувачами.».
Згідно з п.10 частини 2, частиною 3,4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначається:
« У тендерній документації зазначаються такі відомості:
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
3.Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Таким чином, вимогу яку було зазначено замовником у листі, але не зазначено на офіційному електронному майданчику у ЕСЗ, треба вважати необґрунтованою та безпідставною, оскільки вона не має жодного відношення до тендерної документації та обмежує право на добросовісну конкуренцію, у зв’язку з тим що не оприлюднена у формі відкритих даних.
Виходячи з зазначеної інформації вище - Замовник створює монопольне становище та порушує основний принцип добросовісної «прозорої» конкуренції. ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» як потенційний добросовісний надавач послуг не брало до уваги спроби замовника створити олігопольний ринок. Та проігнорувало вищезазначену забаганку замовника. Вважаємо, що відсутня підстава задля відхилення тендерної пропозиції з цієї причини.
1.2. За друге твердження замовника що зазначено у Листі про неправомірне відхилення треба вважати:
«Спираючись на доступну інформацію, що наведена у додатку №6 де вказана ціна нормо-години та зробивши перерахунок на кількість обслуговувань, що наведена у додатку №2 сума на обслуговування збільшується врази, що перевищує навіть суми інших учасників тендеру.».
З цього приводу повідомляємо, що тендерна пропозиція не містить вимогу прорахувати ціну «нормо-години та перерахунок кількості обслуговувань». Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містить жодної формули, яким чином учасник повинен розраховувати власну тендерну пропозицію, лише відповідно до Додатку№6 До тендерної документації – було зазначено три стовпчики, згідно з якими учасник повинен надати розрахунок за наступними критеріями:
- Ціна без ПДВ, (грн за 1год роботи/послуги)
- Ціна з ПДВ, грн за 1год роботи/послуги)
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» надало всі розрахунки в строк та в повному обсязі, як того витребувала тендерна документація, ніяким чином не порушуючи умови тендерної документації, що оприлюднена на авторизованому електронному майданчику через ЕСЗ.
1.3. Відповідно за наступну «підставу» відхилення треба вважати наступне твердження замовника:
«Також під час моніторингу ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС» виявилися невідповідності в графіку роботи між наданими для нас у тендерній документації та офіційного, що наведений у пункті обслуговування та на офіційному сайті.».
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що інформація на сайті не є остаточною, оскільки постійно змінюється. При оцінці та розгляді тендерних пропозицій, замовник повинен брати до уваги документи, що опубліковані через ЕСЗ в тендерних пропозиціях учасників.
Таким чином, замовник навмисно намагається відхилити нашу тендерну пропозицію, застосувавши дискримінаційний підхід при розгляді та оцінці, що свідчить про порушення нашого законного права на добросовісну конкуренцію, оскільки ТОВ «АСТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» надало всі документи, які витребувались та виконало всі вимоги, які зазначені у ТД.
Шановний замовник просимо Вас, уважно переглянути тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС» без застосування дискримінаційного підходу та відновити наше порушене право на добросовісну конкуренцію, а саме поновити в статусі переможця. В разі невиконання вимоги, ми будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби.
Генеральний директор
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Бондаренко В.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника.pdf 15.03.2021 19:10
Дата подачі:
15.03.2021 19:11
Вирішення:
Доброго дня!
Вашу вимогу буде прийнято до уваги! Даний тендер буде відмінено та виставлено з урахуванням зауважень!
Статус вимоги:
Задоволено