• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 34620000-9 - Рейковий рухомий склад (тролейбуси).

Тролейбуси з автономним ходом, кількість - 4 одиниці.

Торги відмінено

34 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 174 000.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2017 16:34 - 28.04.2017 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

Оскарження відхилення пропозиції

Номер: 177394f2c86d442f9e67ab065e727532
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-31-001863-b.b2
Назва: Оскарження відхилення пропозиції
Скарга:
Причину оскарження наведено у прикладеному листі
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.05.2017 19:16
Задовільнена: Так
Автор: ООО "Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг", Наталія Катеринчук +380503818664 ntp.ctg@gmail.com
Вимога
Вирішена

вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: 73c0cbaf18fa4d19ba9b2ddc6df85c2f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-31-001863-b.b1
Назва: вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Керуючись ст. 23 ЗУ „Про публічні закупівлі”, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю товару: код ДК 021:2015 - 34620000-9 - Рейковий рухомий склад (тролейбуси) (ID: 221a487944e94fe48f710eb1e0fb22eb) шляхом викладення нижченаведених технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 5 ТД) наступним чином: 1) п. 4.1: вимогу „передня вісь - незалежна, фірма "ZF” або аналог” змінити на „залежна або незалежна, фірма "ZF" або аналог”; 2) п. 5.4.: вимогу „гідростанція - з приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с” змінити на „гідростанція - з приводом від асинхронного або колекторного електродвигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с” Обґрунтування вимоги про внесення змін: тролейбуси пасажирські, які дозволено експлуатувати в Україні, повинні відповідати ДСТУ 4905:2008 та Правилам ЄЕК ООН 107-03. Зазначені стандарти і правила не обмежують виробників тролейбусів у виборі типу передньої вісі (залежна або незалежна), а також у виборі типу електродвигуна (асинхронний або колекторний), оскільки це не має суттєвого впливу на загальні якісні та експлуатаційні характеристики тролейбусу, його безпечність, економічність, екологічність тощо. Проте встановлення вимоги про конкретний тип передньої вісі та конкретний тип гідростанції електродвигуна є дискримінаційною вимогою, оскільки максимально звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, що суперечить основним принципам публічних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога про внесення змін до тендерної документації прийнята до уваги. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації, а саме: п.4.1 - передня вісь залежна або незалежна фірми ZF або аналог; п.5.4 - гідростанція - з приводом від асинхронного або колекторного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10 с.
Статус вимоги: Задоволено