• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45310000-3 - Електромонтажні роботи («Автоматична система пожежної сигналізації. Система оповіщення людей про пожежу та система керування евакуюванням людей. Система передачі тривожних сповіщень» на об’єкті: «Медичний реабілітаційний центр «Одеський», їдальня-клуб», розташований за адресою: м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3)

Завершена

2 880 091.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 400.50 UAH
Період оскарження: 09.02.2021 10:26 - 25.03.2021 23:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга в АМКУ

Номер: aaf26a0ef5c44420a73da602312d743d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-002344-a.b11
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Текст скарги міститься в додатку
Дата розгляду скарги: 02.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2021 22:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.03.2021 20:59
Дата виконання рішення Замовником: 22.03.2021 10:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: До тендерної документації внесено такі зміни: 1. До пункту 1.4. розділу 2 Додатку 3: «..або орендованого…» 2. До пункту 1 розділу 3 Додатку 2: «Учасник зобов’язаний попередньо направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом та визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на акті ознайомлення з об’єктом, який надається в складі пропозиції.» 3. В пункті 4.1. Розділ 1 опубліковано: «Автоматична система пожежної сигналізації. Система оповіщення людей про пожежу та система керування евакуюванням людей. Система передачі тривожних сповіщень» на об’єкті: «Медичний реабілітаційний центр «Одеський», їдальня-клуб», розташований за адресою: м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3 До пункту 1.1. таблиці 1 Додатку 3: «..(відповідно до п. 4.1. розділу 1)..» 4. До пункту 2.3 розділу 3 таблиці 1 Додатку 3: «…або копію цивільно-правового договору...» 5. Пункти 1.3, 1.4 в таблиці 2 Додатку 3 видалено. 6. Опубліковано внесені зміни: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої Замінено на 45310000-3 Електромонтажні роботи
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга в АМКУ

Номер: 30e3cfd5078a4e91a1f7048057c9f7e2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-002344-a.b10
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Текст міститься в додатку
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 19.02.2021 12:21
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови

Номер: 421f71ff134a482db809b9581915b9d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-002344-a.c9
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, ви вимагаєте 1 Копії особових медичних книжок працівників Учасника, що вказані в довідці та матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150. та 2. Копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (за формою відповідно до Додатку 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на працівників, вказаних в довідці. В чому принципова різниця для Вас, як Замовника, між цими довідками з огляду на інформацію, яка міститься в цих довідках ? Ви дійсно маєте на меті отримати інформацію про стан здоровя працівників учасника або навмисно наповнюєте зміст своєї ТД надмірними довідка, щоб "проштовхнути "СВОГО ПЕРЕМОЖЦЯ? " Внісіть зміни до тд.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Вказані документи, які підтверджують проходження працівниками медичних оглядів, містять різну інформацію та різні результати обстеження, а також, відповідно, передбачені різними чинними нормативно-правовими актами. Відповідно до Наказу МОЗ України №150 від 21.02.2013 року, метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення. Особливо враховуючи швидке розповсюдження коронавірусної інфекції COVID-19, вважаємо, що наявність особових медичних книжок та медичних довідок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150 є обов’язковим та необхідним для збереження здорового стану осіб. Відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом МОЗ України №246 від 21.05.2007 року, Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, розроблений на виконання статті 17 Закону України "Про охорону праці», визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року. Відповідно до Додатку 5 до пункту 2.6. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій визначено перелік робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників. Серед даного переліку вказано, що до робіт для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників відносяться - Робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту. Надаємо пояснення, що Правила виконання робіт на висоті та всі інші нормативно-правові акти з охорони праці до робіт на висоті відносяться роботи на висоті понад 1,3 м. Також, хочемо зазначити, що постанова Кабінету Міністрів №852 від 23 листопада 2016 р. "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" містить лише мінімальні кадрові вимоги та вимоги працевлаштування для суб’єктів господарювання, що здійснюють протипожежну діяльність. Здійснення протипожежної діяльності та надання зазначених послуг здійснюється не лише на основі Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 р., а й на низці інших нормативно-правових актів різних сфер, які регулюють господарську діяльність, в тому числі з охорони праці, трудового законодавства і тд.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

ВНЕСІТЬ ЗМІНИ ДО ТД

Номер: 76d79de081454755bb943967333a369d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-002344-a.c8
Назва: ВНЕСІТЬ ЗМІНИ ДО ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимога щодо 1.5. Надати договір добровільного страхування відповідальності учасника перед третіми особами за нанесення шкоди під час здійснення господарської діяльності з загальним лімітом відповідальності за договором на суму не менше очікуваної вартості закупівлі та 2.8. Копії договорів добровільного страхування від нещасних випадків щодо всіх працівників Учасника, зазначених у довідці. вже давно визнана АМКУ як дискримінаційна. Ознайомтесь з практикою АМКУ, перш ніж формувати вимоги до Учасників! Внесіть зміни, в іншому разі, чекайте скаргу в АМКУ на Ваші "прописані під Вашого вже визначеного Переможця" умови. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Насамперед хотiлось би навести позитивну практику рiшень Антимонопольного Kомітету України з розгляду скарг щодо публiчних закупiвель iз зазначеного питання, що приймалось Колегiєю в 2020 році по зверненню Скаржника та не було задоволене. (рiшення №12845-р/пк-пз вiд 01 .07.2020). Вiдповiдно до п. З ст, 22 Закону України тендерна документацiя може мiстити також iншу iнформацiю вiдповiдно до законодавства, яку Замовник вважає за необхiдне до неї включити. Основна мета, що стоїть перед Замовником при складаннi тендерної документацiї - сформувати умови до учасникiв, щоб за результатом укласти договiр з Учасником i мiнiмiзувати ризики, шляхом покриття їx страховою виплатою. Договори добровiльного страхування вiдповiдальностi перед третiми особами укладаються з юридичними особами та з дiєздатними фiзичними особами, як резидентами, так i нерезидентами України (Страхувальники), якi можуть заподiяти шкоду життю, здоров’ю та/або майну третіх осiб. Страхова сума (лiмiт вiдповiдальностi / лiмiт зобов'язань) Страховика - це грошова сума, в межах якої Страховик вiдповiдно до умов страхування зобов'язаний провести виплату страхового вiдшкодування при настанні страхового випадку. Тобто страхова сума прямо пов'язана з покриттям ймовірної шкоди. Згiдно Закону України «Про страхування» та iнших законодавчих aктів, що регулюють сферу страхових послуг, не має обмежень до осiб, шо мають бажання/необхiднiсть в отриманнi страхового полiсу вiдповiдальностi перед третiми особами. Таким чином, будь-яка особа може отримати страховий полiс вiдповiдальностi перед третiми особами, i дана вимога тендерної документації не є дискримiнацiйною. Учасники самостiйно одержують вci необхiднi документи, пов'язанi з поданням його тендерної пропозицiї, та несе вci витрати на їх отримання. Зазначаємо, що вci Учасники публічних закупiвель несуть додатковi витрати при здiйсненні своєї господарської дiяльностi. Цe є ризики господарської дiяльностi. Будiвля Замовника є об'єктом з масовим перебуванням людей, що вiдноситься до V-i категорiї складностi та має стратегiчне значення. Виконання робіт буде вiдбуватися в примiщеннях без призупинення дiяльностi лiкарнi. Тому Замовник має пiдстави для встановлення додаткової вимоги до виконавця робiт - надати на пiдтвердхtення надiйностi виконавця та мiнiмiзацiї ризикiв в процесi виконання робіт копiї договорів страхової вiдповiдальностi учасника перед третiми особами та страхування від нещасних вмпадків. Дана вимога жодним чином не порушує принципи здiйснення публiчних закупiвель вiдповiдно до Закону України с обгрунтованою на необхiдною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.03.2021 11:21
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: bc5dc918fef7447da4caf73a414c0b91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-002344-a.c7
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
Шановний Замовнику, на якій підставі ви вимагаєте документи , які містяться у відкритих реєстрах ? Цим самим Ви порушуєте ЗУ Про публічні закупівлі. п.4. ст.22 ЗАКОНУ- Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто, якщо документ є публічним це пряме обмеження конкуренції та дискримінація. Ст.164*14 : тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! По суті вашої вимоги незрозуміло в чому саме полягає обмеження конкуренції та дискримінація, якщо документи, які є публічними та є у вільному доступі може надати кожен учасник. Яким чином надання документу, який містить інформацію, що є публічною та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним порушує права учасника або створює дискримінаційні умови участі? Кожен учасник може надати такі документи. З вашої логіки виходить, що Замовник не може вимагати від учасника, наприклад, надання ліцензії на право здійснення протипожежної діяльності, бо така інформація міститься у відкритому реєстрі на сайті ДСНС України. Але ж це прямо суперечить нормі ЗУ «Про публічні закупівлі», адже при підписанні договору учасник-переможець зобов’язаний надати таку ліцензію (хоча вона і знаходиться у відкритому реєстрі, до якого є вільний доступ).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.03.2021 11:21
Вимога
Залишено без розгляду

ПОРУШЕННЯ ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: fd745c36c37241a0bd78982399f37417
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-002344-a.a6
Назва: ПОРУШЕННЯ ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
Ви вимагаєте Надати документальне підтвердження наявності власного автотранспорту в кількості не менше 2-х одиниць, а саме копії технічних паспортів автомобілів для забезпечення можливості надання якісних послуг . Це ПРЯМА ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА. Чому ЛИШЕ ВЛАСНИЙ ТРАНСПОРТ? внесіть зміни до тд, та надайте можливість учасникам, які мають транспрот в оренді прийняти участь в закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06. На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом нашої установи було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить всі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.03.2021 11:21
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови

Номер: 0744785918a645b7a1844ff80b87af5b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-002344-a.a5
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
Відповідно до вимог документації: * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого було поставка товару з супутніми послугами. *Примітка: Аналогічним договором слід вважати договір виконання робіт з влаштування або реконструкції або монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, та має чітко визначену суму договору та термін дії договору. Так яки договір буде вважатися аналогічним: на поставку товару +послуги АБО монтаж системи пожежної сигналізації? Замовнику, приведіть Вашу документацію у відповідність до Закону Про публічні закупівлі. Умови тендерної документації не чітко визначені, та ввводять в оману Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! В Додатку 3 до Тендерної документації міститься інформація з зазначенням вимоги про надання аналогічного договору, а саме «Примітка*», яка містить наступну інформацію: «*Примітка: Аналогічним договором слід вважати договір виконання робіт з влаштування або реконструкції або монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, та має чітко визначену суму договору та термін дії договору». Тобто, вимога про надання підтвердження документів щодо наявності аналогічного досвіду не містить жодного порушення та дискримінаційного характеру та чітко визначена, а саме чітко вказано які документи учасникам потрібно надати для підтвердження наявності аналогічного досвіду (довідка, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*, аналогічний договір відповідно до наданої довідки, лист-відгук до аналогічного договору та акти наданих послуг) та зазначено деталізація аналогічного договору. Аналогічним договором буде вважатися – «Аналогічним договором слід вважати договір виконання робіт з влаштування або реконструкції або монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, та має чітко визначену суму договору та термін дії договору».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ УМОВ

Номер: b28ffe5be86a45678042e7a3401261fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-002344-a.a4
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ УМОВ
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Вкажіть будь ласка, де Постанові зазначена обовязкова вимога наявності щодо конкретної кількості працівників - не менше 5-ти електромонтерів ОПС та 2-х налагоджувальників КВП та автоматики, які будуть здійснювати надання послуг. Внесіть зміни до документації, так як виконавців повинно бути не менше 2-х.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Вказана вимога щодо підтвердження наявності в учасника працівників в кількості не менше 5-ти електромонтерів ОПС та 2-х налагоджувальників КВП та автоматики грунтується на великому об’ємі робіт за достатньо короткий проміжок часу, який встановлено Тендерною документацією. Надання Учасником послуг щодо предмету даної закупiвлi обмежено в строки закупiвлi та є передбачений до виконання регламентований об'єм робiт. Виконати даний об'єм робiт у визначенi законодавством строки двома працiвниками є неможливим. Також, хочемо зазначити, що постанова Кабінету Міністрів №852 від 23 листопада 2016 р. "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" містить лише мінімальні кадрові вимоги та вимоги працевлаштування для суб’єктів господарювання, що здійснюють протипожежну діяльність. Здійснення протипожежної діяльності та надання зазначених послуг здійснюється не лише на основі Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 р, а й на низці інших нормативно-правових актів різних сфер, які регулюють господарську діяльність, в тому числі з охорони праці, трудового законодавства і тд.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність ТД ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: a21b774ca3314759be607ffc2190c020
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-002344-a.a3
Назва: Невідповідність ТД ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Ми ознайомились з умовами Вашої документації, та просимо Вас привести тд у відповідність до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. відповідно до тд, 2.11. Надати програму учасника щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг (спеціальне навчання), затверджену учасником та навчальним закладом, який має відповідні повноваження на здійснення такого навчання. СТАНОМ НА СЬОГОДНІ ЖОДЕН НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД НЕ МАЄ ОФІЦІЙНИХ ПОВНОВАЖЕНЬ НА НАВЧАННЯ З COVID-19 ! Зазначте будь ласка, КОНКРЕТНИЙ нормативний акт, який чітко передбачає перелік навчальних закладів , які офіційно проводять наквчання з COVID-19, МИ ЗВЕРНЕМОСЯ ДО ТАКОГО ЗАКЛАДУ З МЕТОЮ ПРОХОДДЕННЯ НАВЧАННЯ. В іншому випадку, ми будемо звертатися до АМКУ а такод до Держаудит служби, з метою перевірки ЗАКОННОСТІ умов тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до Закону України «Про охорону праці», охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності, дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Абз. 2 ст. 5 та ст. 13 Закону України «Про охорону праці» передбачені обов’язки роботодавця: «… роботодавець повинен проінформувати працівника під розписку про умови праці та про наявність на його робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, можливі наслідки їх впливу на здоров'я та про права працівника на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до законодавства і колективного договору» та «…роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог». Згідно абз.1 ст. 11 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» передбачено: «…організація та проведення профілактичних і протиепідемічних заходів, зокрема щодо санітарної охорони території України, обмежувальних заходів стосовно хворих на інфекційні хвороби та бактеріоносіїв, виробничого контролю, у тому числі лабораторних досліджень і випробувань при виробництві, зберіганні, транспортуванні та реалізації харчових продуктів і продовольчої сировини та іншої продукції, при виконанні робіт і наданні послуг, а також організація та проведення медичних оглядів і обстежень, профілактичних щеплень, гігієнічного виховання та навчання громадян, інших заходів, передбачених санітарно-гігієнічними та санітарно-протиепідемічними правилами і нормами, у межах встановлених законом повноважень покладаються на органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, органи державної санітарно-епідеміологічної служби, заклади охорони здоров'я, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, а також на громадян». Вимога про наявність програми учасника щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг (спеціальне навчання), затверджену учасником та навчальним закладом, який має відповідні повноваження на здійснення такого навчання встановлено у відповідності до Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» Постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» № 211 від 11 березня 2020 р.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.03.2021 11:21
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 619f4d56ea534592b8feff36e4301868
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-002344-a.a2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, предмет закупівл і - Електромонтажні роботи («Автоматична система пожежної сигналізації. Чому в вимогах ВАШОЇ ТД ЗАЗНАЧЕНО, що аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого було поставка товару з супутніми послугами. Предмет закупівлі- ПОСЛУГИ, а Вивимагаєте договір на поставку товару та послуг. Така вимога є дискримінаційною, тому внесіть зміни в тд, в іншому випадку, ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ. Так як, Ваша документація складена не у відповідності до ЗУ Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! В Додатку 3 до Тендерної документації міститься інформація з зазначенням вимоги про надання аналогічного договору, а саме «Примітка*», яка містить наступну інформацію: «*Примітка: Аналогічним договором слід вважати договір виконання робіт з влаштування або реконструкції або монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, та має чітко визначену суму договору та термін дії договору». Тобто, вимога про надання підтвердження документів щодо наявності аналогічного досвіду не містить жодного порушення та дискримінаційного характеру та чітко визначена, а саме чітко вказано які документи учасникам потрібно надати для підтвердження наявності аналогічного досвіду (довідка, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*, аналогічний договір відповідно до наданої довідки, лист-відгук до аналогічного договору та акти наданих послуг) та зазначено деталізація аналогічного договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.03.2021 11:21