• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Модульні споруди

Торги відмінено

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2021 09:58 - 21.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

щодо дискваліфікації

Номер: 2724938267d1474f80a581c341654e0f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-001696-a.b4
Назва: щодо дискваліфікації
Скарга:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-09-001696-a. ТОВ "ДРБ Груп" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ДРБ Груп" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДРБ Груп». ТОВ "ДРБ Груп" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Фактичні обставини За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція ТОВ "ДРБ Груп" визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету за №45 від 01.03.2021 року ТОВ «ДРБ ГРУП» було дискваліфіковано начебто через не відповідність пропозиції абзацу першому частини третьої ст. 22 Закону та вимогам до учасника на підставі п.1 ч1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Стосовно відхилення пропозиції ТОВ «ДРБ Груп» 1. У протоколі Замовник зазначив підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ДРБ Груп»: … у завантаженому у системі файлі договір.pdf міститься, зокрема, проект договору, у якому не заповнено пункти п.2.2, п.10.1, Додаток №1 (Специфікація), що не відповідає вимогам тендерної документації (Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, п.3 проект договору про закупівлю.) Тендерний комітет ухвалив відхилити пропозицію ТОВ «ДРБ Груп» відповідно до абзацу першому частини третьої ст. 22 Закону та вимогам до учасника на підставі п.1 ч1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ТОВ «ДРБ Груп» категорично не погоджується з підставами відхилення з огляду на таке: У Тендерні документації до закупівлі зазначено, що «Проект договору про закупівлю викладений у Додатку 5 до тендерної документації. Разом з тендерною документацією учасник в окремому файлі подається заповнений проект договору про закупівлю. Проект договору не є остаточними і вичерпаними і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.» Учасник ТОВ «ДРБ ГРУП» у складі своєї пропозиції надав документ «Договір», який заповнений відповідно до умов ТД, однак «п. 2.2. Загальна вартість товару по договору» не заповнений у звя’зку із тим, що ціна Товару може змінюватися протягом Аукціону, одже зазначений показник не є остаточним, а в п.10.1. зазначено, що Продавець є платником податку на прибуток підприємств, що підтверджується наданим у складі пропозиції Витягом з реєстру платникiв податку на додану вартiсть. В специфікації до договору вказано предмет закупівлі «Модульні споруди», найменування та реквізити постачальника, а ціна не зазначена з тих самих причин, що й в п. 2.2. Також, слід зауважити, що згідно умов ТД п. 1.1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну. Таким чином, актуальна інформація про ціну за результатами аукціону, відображається в електронній системі закупівель. У рішенні Органу оскарження, на яке вказує Замовник у протоколі № 45 від 01 березня 2021 року за №127-р/пк-пз, №128-р/пк-пз від від 05.01.21 за оголошеною раніше закупівлею №2020-11-17-000919-с підставою для відхилення пропозиції Учасника було не заповнення ним наступних вимог договору: 1. «П.1.1 В порядку та на умовах, визначених цим Договором, ЗАМОВНИК доручає, а ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується надати ЗАМОВНИКУ (вказати частину предмета закупівлі за відповідним лотом)» 2. «П.1.1.2 Кількість надання послуг: ____ послуг (вказати частину предмета закупівлі за відповідним лотом)» 3. «П. 5.1 Термін надання послуг: з __________ р. по __________ р.» 4. «П. 5.2. Місце надання послуг: ____________________________». Однак, зазначені підстави для відхилення, відсутні у пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП». Враховуючи наведене, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ДРБ Груп» була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). ТОВ «ДРБ Груп» просить: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі № UA-2021-02-09-001696-a (Модульні споруди) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини; 3. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради - скасувати Протокол №45 засідання тендерного комітету від 01.03.2021 щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП», згідно з яким тендерну пропозицію ТОВ «ДРБ Груп» відхилено. 4. Повернути ТОВ «ДРБ Груп» на кваліфікацію. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Дата розгляду скарги: 24.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.03.2021 10:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.03.2021 19:55
Дата виконання рішення Замовником: 06.04.2021 13:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомляємо про виконання рішення №5972-р/пк-пз від 24.03.2021 (додається)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП", Немцев Дмитро Геннадійович 380957273664 DRB_GROUP@UKR.NET
Скарга
Скасована

відхилення пропозиції

Номер: 225d62f1b23c4054ae422f7afa776c59
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-001696-a.b3
Назва: відхилення пропозиції
Скарга:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-09-001696-a. ТОВ "ДРБ Груп" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ДРБ Груп" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДРБ Груп». ТОВ "ДРБ Груп" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Фактичні обставини За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція ТОВ "ДРБ Груп" визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету за №45 від 01.03.2021 року ТОВ «ДРБ ГРУП» було дискваліфіковано начебто через не відповідність пропозиції абзацу першому частини третьої ст. 22 Закону та вимогам до учасника на підставі п.1 ч1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Стосовно відхилення пропозиції ТОВ «ДРБ Груп» 1. У протоколі Замовник зазначив підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ДРБ Груп»: … у завантаженому у системі файлі договір.pdf міститься, зокрема, проект договору, у якому не заповнено пункти п.2.2, п.10.1, Додаток №1 (Специфікація), що не відповідає вимогам тендерної документації (Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, п.3 проект договору про закупівлю.) Тендерний комітет ухвалив відхилити пропозицію ТОВ «ДРБ Груп» відповідно до абзацу першому частини третьої ст. 22 Закону та вимогам до учасника на підставі п.1 ч1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ТОВ «ДРБ Груп» категорично не погоджується з підставами відхилення з огляду на таке: У Тендерні документації до закупівлі зазначено, що «Проект договору про закупівлю викладений у Додатку 5 до тендерної документації. Разом з тендерною документацією учасник в окремому файлі подається заповнений проект договору про закупівлю. Проект договору не є остаточними і вичерпаними і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.» Учасник ТОВ «ДРБ ГРУП» у складі своєї пропозиції надав документ «Договір», який заповнений відповідно до умов ТД, однак «п. 2.2. Загальна вартість товару по договору» не заповнений у звя’зку із тим, що ціна Товару може змінюватися протягом Аукціону, одже зазначений показник не є остаточним, а в п.10.1. зазначено, що Продавець є платником податку на прибуток підприємств, що підтверджується наданим у складі пропозиції Витягом з реєстру платникiв податку на додану вартiсть. В специфікації до договору вказано предмет закупівлі «Модульні споруди», найменування та реквізити постачальника, а ціна не зазначена з тих самих причин, що й в п. 2.2. Також, слід зауважити, що згідно умов ТД п. 1.1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну. Таким чином, актуальна інформація про ціну за результатами аукціону, відображається в електронній системі закупівель. У рішенні Органу оскарження, на яке вказує Замовник у протоколі № 45 від 01 березня 2021 року за №127-р/пк-пз, №128-р/пк-пз від від 05.01.21 за оголошеною раніше закупівлею №2020-11-17-000919-с підставою для відхилення пропозиції Учасника було не заповнення ним наступних вимог договору: 1. «П.1.1 В порядку та на умовах, визначених цим Договором, ЗАМОВНИК доручає, а ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується надати ЗАМОВНИКУ (вказати частину предмета закупівлі за відповідним лотом)» 2. «П.1.1.2 Кількість надання послуг: ____ послуг (вказати частину предмета закупівлі за відповідним лотом)» 3. «П. 5.1 Термін надання послуг: з __________ р. по __________ р.» 4. «П. 5.2. Місце надання послуг: ____________________________». Однак, зазначені підстави для відхилення, відсутні у пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП». Враховуючи наведене, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ДРБ Груп» була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). ТОВ «ДРБ Груп» просить: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі № UA-2021-02-09-001696-a (Модульні споруди) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини; 3. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради - скасувати Протокол №45 засідання тендерного комітету від 01.03.2021 щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП», згідно з яким тендерну пропозицію ТОВ «ДРБ Груп» відхилено. 4. Повернути ТОВ «ДРБ Груп» на кваліфікацію.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 11.03.2021 09:38
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП", Немцев Дмитро Геннадійович 380957273664 DRB_GROUP@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

щодо дискваліфікації

Номер: 9cef4492eba948a1a7b7d197268e0923
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-001696-a.a2
Назва: щодо дискваліфікації
Вимога:
Комунальним підприємством "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради проводиться закупівля відкриті торги (ідентифікатор: UA-2021-02-09-001696-a), предметом якої є Модульні споруди Код ДК021: 44210000-5 Конструкції та їх частини. ТОВ «ДРБ ГРУП» (далі – Учасник) взяло участь у зазначеній закупівлі та відповідно до вимог тендерної документації надало свою пропозицію. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету за №45 від 01.03.2021 року ТОВ «ДРБ ГРУП» було дискваліфіковано начебто через не відповідність пропозиції абзацу першому частини третьої ст. 22 Закону та вимогам до учасника на підставі п.1 ч1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ДРБ ГРУП» не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника зважаючи на те, що: У Тендерні документації до закупівлі зазначено, що «Проект договору про закупівлю викладений у Додатку 5 до тендерної документації. Разом з тендерною документацією учасник в окремому файлі подається заповнений проект договору про закупівлю. Проект договору не є остаточними і вичерпаними і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.» Учасник ТОВ «ДРБ ГРУП» у складі своєї пропозиції надав документ «Договір», який заповнений відповідно до умов ТД, однак «п. 2.2. Загальна вартість товару по договору» не заповнений у звя’зку із тим, що ціна Товару може змінюватися протягом Аукціону, одже зазначений показник не є остаточним, а в п.10.1. зазначено, що Продавець є платником податку на прибуток підприємств, що підтверджується наданим у складі пропозиції Витягом з реєстру платникiв податку на додану вартiсть. В специфікації до договору вказано предмет закупівлі «Модульні споруди» та найменування та реквізити постачальника, а ціна не зазначена з тих самих причин, що й в п. 2.2. Також, слід зауважити, що згідно умов ТД п. 1.1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну. Таким чином, актуальна інформація про ціну за результатами аукціону, відображається в електронній системі закупівель. У рішенні Органу оскарження, на яке вказує Замовник у протоколі № 45 від 01 березня 2021 року за №127-р/пк-пз, №128-р/пк-пз від від 05.01.21 за оголошеною раніше закупівлею №2020-11-17-000919-с підставою для відхилення пропозиції Учасника було не заповнення ним наступних вимог договору: 1. «П.1.1 В порядку та на умовах, визначених цим Договором, ЗАМОВНИК доручає, а ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується надати ЗАМОВНИКУ (вказати частину предмета закупівлі за відповідним лотом)» 2. «П.1.1.2 Кількість надання послуг: ____ послуг (вказати частину предмета закупівлі за відповідним лотом)» 3. «П. 5.1 Термін надання послуг: з __________ р. по __________ р.» 4. «П. 5.2. Місце надання послуг: ____________________________». Однак, зазначені підстави для відхилення, відсутні у пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП». На підставі вищевикладеного, - Вимагаємо: 1. Скасувати рішення, яким дискваліфіковано ТОВ «ДРБ ГРУП» (Протокол засідання тендерного комітету № 45 від 01.03.2021 року) та повернути на кваліфікацію. 2. Скасувати рішення, яким визначено переможцем ТОВ "ПАРКБУД-78" (Протокол засідання тендерного комітету № 47 від 01.03.2021 року). У випадку ігнорування даної вимоги, ТОВ «ДРБ Груп» буде вимушено звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу від 02.03.2021 р (додається)
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо дискваліфікації

Номер: ecb530a4c6f14b6cbab8256374376d4a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-001696-a.a1
Назва: Щодо дискваліфікації
Вимога:
Комунальним підприємством "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради проводиться закупівля відкриті торги (ідентифікатор: UA-2021-02-09-001696-a), предметом якої є Модульні споруди Код ДК021: 44210000-5 Конструкції та їх частини. ТОВ «ДРБ ГРУП» (далі – Учасник) взяло участь у зазначеній закупівлі та відповідно до вимог тендерної документації надало свою пропозицію. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету за №45 від 01.03.2021 року ТОВ «ДРБ ГРУП» було дискваліфіковано начебто через не відповідність пропозиції абзацу першому частини третьої ст. 22 Закону та вимогам до учасника на підставі п.1 ч1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ДРБ ГРУП» не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника зважаючи на те, що: У Тендерні документації до закупівлі зазначено, що «Проект договору про закупівлю викладений у Додатку 5 до тендерної документації. Разом з тендерною документацією учасник в окремому файлі подається заповнений проект договору про закупівлю. Проект договору не є остаточними і вичерпаними і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.» Учасник ТОВ «ДРБ ГРУП» у складі своєї пропозиції надав документ «Договір», який заповнений відповідно до умов ТД, однак «п. 2.2. Загальна вартість товару по договору» не заповнений у звя’зку із тим, що ціна Товару може змінюватися протягом Аукціону, одже зазначений показник не є остаточним, а в п.10.1. зазначено, що Продавець є платником податку на прибуток підприємств, що підтверджується наданим у складі пропозиції Витягом з реєстру платникiв податку на додану вартiсть. У рішенні Органу оскарження, на яке вказує Замовник у протоколі № 45 від 01 березня 2021 року за №127-р/пк-пз, №128-р/пк-пз від від 05.01.21 за оголошеною раніше закупівлею №2020-11-17-000919-с підставою для відхилення пропозиції Учасника було не заповнення ним наступних вимог договору: 1. «П.1.1 В порядку та на умовах, визначених цим Договором, ЗАМОВНИК доручає, а ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується надати ЗАМОВНИКУ (вказати частину предмета закупівлі за відповідним лотом)» 2. «П.1.1.2 Кількість надання послуг: ____ послуг (вказати частину предмета закупівлі за відповідним лотом)» 3. «П. 5.1 Термін надання послуг: з __________ р. по __________ р.» 4. «П. 5.2. Місце надання послуг: ____________________________». Однак, зазначені підстави для відхилення, відсутні у пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП». На підставі вищевикладеного, - Вимагаємо: 1. Скасувати рішення, яким дискваліфіковано ТОВ «ДРБ ГРУП» (Протокол засідання тендерного комітету № 45 від 01.03.2021 року). У випадку ігнорування даної вимоги, ТОВ «ДРБ Груп» буде вимушено звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу від 02.03.2021 за вих.№ 1, щодо скасування рішення замовника (протокол засідання тендерного комітету №45 від 01.03.2021року) про відхилення пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП», повідомляємо наступне. Відповідно до змісту даної вимоги, то вона фактично зводиться до висловлення ТОВ «ДРБ ГРУП» незгоди із прийнятими рішенням замовника, та переоцінки встановлених ним невідповідностей у тендерній пропозиції учасника, розгляд яких виходить за межі повноважень замовника, відповідно до ст. 18, п.3 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), що розглядає вимоги учасників в межах та у спосіб, визначених Законом під час проведення ним процедур публічних закупівель та забезпечує принцип здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, а не можливість проведення "розгляду заради розгляду", у зв’язку з чим дана вимога розгляду не підлягає та підлягає залишено без розгляду. Окремо слід роз’яснити, що при цьому, Закон не перешкоджає учаснику, вимогу якої залишено без розгляду, звернутися до замовника повторно після усунення умов, що були підставою для її залишення вимоги без розгляду або у випадку незгоди з діями чи рішенням замовника звернутись у порядку, встановленому уповноваженим органом оскарження відповідно до ст. 18 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено