• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679

ДСТУ БД.1.1-1.:2013 згідно ЄЗС ДК 021:2015 -45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2017 11:07 - 05.04.2017 11:12
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника торгів про визнання переможцем торгів на капітальний ремонт і утеплення фасадів будівлі ДНЗ №679

Номер: c66ea2f49b284e6fb1d06806a96e1318
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-000163-c.a4
Назва: Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника торгів про визнання переможцем торгів на капітальний ремонт і утеплення фасадів будівлі ДНЗ №679
Скарга:
вих. № 33 від 13 квітня 2017 року Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації СКАРГА на протокол засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року 30 березня 2017 року на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-30-000163-c Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: ДСТУ БД.1.1-1.:2013 згідно ЄЗС ДК 021:2015 -45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679). 10 квітня 2017 року відбувся електронні торги за участі двох претендентів-організацій ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126), ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» (код 39314896). Пропозиція ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126) була найменшою і склала 246 669,89 грн. За таких умов ТОВ «Віант-Буд» мало б бути визнано переможцем з укладанням відповідного договору на виконання Робіт. Проте, пропозицію ТОВ «Віант-Буд» згідно протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року, було безпідставно та незаконно відхилено (обґрунтування безпідставності та незаконності відхилення надано у скарзі вих. № 32 від 13 квітня 2017 року) та визначено переможцем ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто». ТОВ «Віант-Буд» ознайомилась з документами пропозиції електронних торгів ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» та знайшла низку суттєвих порушень при складанні документів електронних торгів, що унеможливлюють визнання цього підприємства переможцем торгів і як наслідок укладання з ним договору про закупівлю вищезазначених робіт. Порушення ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» при складанні документів електронних торгів полягають у наступному: I. п.2 Технічних вимог (додаток 1), кваліфікаційні вимоги до Учасників на «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679» передбачено подання: Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання ї досвід. Виходячи з інформації викладеної в довідці вих. №46 від 6.04.2017р. «Про наявності працівників відповідної кваліфікації» наданій в пакеті документів пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» у штаті підприємства відсутні працівники робочих спеціальностей, які відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010 повинні виконувати роботи зазначені в Додатку 3 «Дефектний акт», а саме: монтажник систем утеплення будівель, опоряджувальник будівельний. II. п.3 Технічних вимог (додаток 1), кваліфікаційні вимоги до Учасників на «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679» передбачено подання: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, підтверджена завіреною копією документа на право власності або право користування матеріально-технічної бази. Виходячи з інформації викладеної в довідці вих. №47 від 6.04.2017р. «Про наявності обладнання та матеріально-технічної бази» наданій в пакеті документів пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» у підприємства відсутнє обладнання, яке відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та інформації зазначеній у «Підсумковій відомості ресурсів» поданої у пакеті документів необхідне для виконання робіт зазначених у «Дефектному акті» додаток №3, а саме (відповідно до Підсумкової відомості ресурсів): п. 7 – Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа (7 ат.) продуктивність 2,2 м3/хв; п.9 – Лебідки електричні тягове зусилля до 5,79 кН (0,59 т); п.10 – Дрилі електричні; п. 11 – Перфоратор пневматичний; п. 12 – Перфоратори електричні. В пакеті документів пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» подало копії договорів «Оренди вантажного автомобіля від 1.02.16р.», «Оренди автокрана вантажного від 1.02.16р.», «Оренди будівельного обладнання (фасадні риштування) від 15.02.16р.», в яких орендарем виступає ТОВ «Укрмет ВА», а не ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто», що свідчить про не достовірність інформації викладеній в довідці вих. №47 від 6.04.2017р. «Про наявності обладнання та матеріально-технічної бази». III. п.4 Технічних вимог (додаток 1), кваліфікаційні вимоги до Учасників на «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679» передбачено подання: Копія ліцензії Учасника торгів на право виконання робіт з додатками. Проте у пакеті документів пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» подана копія ліцензії виданої ТОВ «Укрмет ВА», що свідчить про відсутність ліцензії у пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто». IV. п.9. Технічних вимог (додаток 1), кваліфікаційні вимоги до Учасників на «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679» передбачено подання: Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства ( копія виписки з протоколу засновників та копія наказу про призначення на посаду, та/ або копія довіреності , що підтверджує дані повноваження); Проте у пакеті документів пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» подані копії: «Протоколу № 16-01 загальних зборів учасників ТОВ «Укрмет ВА» від 25.02.2016р.» та «Наказу ТОВ «Укрмет ВА» № 6 від 26.02.16р.», що свідчить про надання не достовірної інформації та відсутність копій виписки з протоколу засновників та наказу про призначення на посаду ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто». На підставі вищенаведеного, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти рішення, яким скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року про визнання переможцем пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» (код 39314896). 2. Прийняти рішення про визнання переможцем ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126). Директор Бондарчук В.Г.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.05.2017 10:38
Автор: ТОВ "ВІАНТ-БУД", Бондарчук Валентина +380442285770 viantbud@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про відхилення, торгів на капітальний ремонт і утеплення фасадів будівлі ДНЗ №679

Номер: bd1697cda2264cb5983614b3b1378104
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-000163-c.a3
Назва: Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про відхилення, торгів на капітальний ремонт і утеплення фасадів будівлі ДНЗ №679
Скарга:
вих. № 32 від 13 квітня 2017 року Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації СКАРГА на протокол засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року 30 березня 2017 року на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-30-000163-c Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: ДСТУ БД.1.1-1.:2013 згідно ЄЗС ДК 021:2015 -45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679). 10 квітня 2017 року відбувся електронні торги за участі двох претендентів-організацій ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126), ТОВ "Обслуговуюча компанія "Нове місто" (код 39314896). Пропозиція ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126) була найменшою і склала 246 669,89 грн. За таких умов ТОВ «Віант-Буд» мало б бути визнано переможцем з укладанням відповідного договору на виконання Робіт. Проте, згідно протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року, було відхилено пропозицію ТОВ «Віант-Буд» З таким рішенням ТОВ «Віант-Буд» не погоджується, вважає його упередженим, незаконним та таким, що має бути скасованим з наступних причин: В рішенні протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року зазначено, що «оскільки в зведеному кошторисі пропозиції виконано розрахунок вартості проектної документації, що не передбачено Замовником для виконання капітальних ремонтів». В технічних вимогах (додаток 1) на «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679» п. 12 вимагається: «12. Кошторисна документація ( пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі : - договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експерти кошторисної документації); - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації службою замовника та включаючи витрати на технічний нагляд 1,7%); - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів» Відповідно до вимог нормативно – правових актів і ДБН: 1) Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Украйни № 646 від 21 .12 . 2012 року «Про прийняття національного стандарту ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 «Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» : «1.2. Положення цього стандарту обов’язкові до застосування при проведенні експертизи проектів будівництва експертами, експертними організаціями, проектувальниками, замовниками будівництва, розпорядниками бюджетних коштів.» «3.1 проектна документація, будівництво, об'єкт будівництва, вихідні дані, технічні умови – Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до Закону «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17.02.2011 року: «проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва». «3.2 проект, завдання на проектування, експертиза, замовник – Закону України «Про архітектурну діяльність»; відповідно до Закону «Про архітектурну діяльність» N 687-XI від 20.05.1999 року. «замовник - фізична або юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку, подала у встановленому законодавством порядку заяву (клопотання) щодо її забудови для здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування», «проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил», «об'єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів», «експертиза - діяльність фахівців-експертів, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати і за дорученням замовника надають звіти щодо відповідності проектних рішень вимогам законодавства, державним нормам, стандартам, будівельним нормам і правилам та які несуть відповідальність за достовірність наданих звітів». «3.4 проект будівництва – Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560;» відповідно до постанови: «2. У цьому Порядку під терміном "проект будівництва" слід розуміти проектну документацію об'єктів архітектури, розроблену для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будинків і споруд, технічного переоснащення об'єктів виробничого призначення на таких стадіях проектування, як техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, ескізний проект, проект, робочий проект.» «4.4 Експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва на стадіях проектування: техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), техніко-економічний розрахунок (ТЕР), ескізний проект (ЕП), проект (П), робочий проект (РП).» «4.5 Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: 4.5.3 споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, - щодо кошторисної частини проектів будівництва, незалежно від категорії складності об’єктів.» Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.» «5.2 Замовником експертизи може виступати замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектних робіт.» Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «12. Замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.» «5.5 Проведення експертизи здійснюється на підставі відповідного договору, укладеного між замовником експертизи і експертною організацією.» Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560: «13. Для проведення експертизи її замовник подає експертній організації проект будівництва, оформлений відповідно до вимог державних стандартів, у паперовому (не більш як у трьох примірниках) та електронному вигляді. Проведення експертизи здійснюється за договорами, укладеними між замовником експертизи та експертною організацією згідно із законодавством.». 2) Відповідно до правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 293 від 05.07.2013 року: ДОДАТОК К (обов'язковий) Зразок заповнення ПРИМІРНА НОМЕНКЛАТУРА ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА № п/п Номери Найменування глав, будинків, будівель. Кошторисна вартість, іис. гри кошторисів та кошторисних розрахунків споруд, лінійних об’єктів інженерно - транспортної інфраструктури, робіт та витрат будівель¬них робіт устаткування, меблів та інвентарю інших витрат загальна вартість 1 2 3 4 5 6 7 Глава 12. Проектио-вишукувапьні роботи та авторський нагляд 50 Вартість експертизи проектної документації + + Виходячи з вище зазначеного можна зробити висновки: 1. Для проведення експертиз капітального ремонту необхідно подати саме проектну документацію, в склад якої повинна входити і кошторисна документація. 2. Зведений кошторисний розрахунок поданий ТОВ «Віант-Буд» відповідає формі і змісту відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Отже, вимога замовника, що до надання розрахунку вартості проходження експертизи тільки кошторисної документації є безпідставною і не обґрунтованою, оскільки для проходження експертиз вимагається проектна документація в склад, якої входить і кошторисна документація, відповідно вартість проходження експертиз визначається саме для проектної документації відповідно до вимог законодавства і ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно, підстава, зазначена в протоколі засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року відносно пропозиції ТОВ «Віант-Буд» є не обґрунтованою та не законною, оскільки пропозиція ТОВ «Віант-Буд» містить всі документи, передбачені оголошення про проведення закупівлі, документи відповідають всім вимогам і критеріям. На підставі вищенаведеного, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти рішення, яким скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року про не відповідності пропозиції ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126) вимогам Замовника. 2. Прийняти рішення про визнання переможцем ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126). Директор Бондарчук В.Г.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.05.2017 23:06
Автор: ТОВ "ВІАНТ-БУД", Бондарчук Валентина +380442285770 viantbud@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника торгів про визнання переможцем торгів на капітальний ремонт і утеплення фасадів будівлі ДНЗ №679

Номер: aba35ceae64b454e90196b9e8917943e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-000163-c.a2
Назва: Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника торгів про визнання переможцем торгів на капітальний ремонт і утеплення фасадів будівлі ДНЗ №679
Скарга:
вих. № 33 від 13 квітня 2017 року Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації СКАРГА на протокол засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року 30 березня 2017 року на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-30-000163-c Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: ДСТУ БД.1.1-1.:2013 згідно ЄЗС ДК 021:2015 -45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679). 10 квітня 2017 року відбувся електронні торги за участі двох претендентів-організацій ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126), ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» (код 39314896). Пропозиція ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126) була найменшою і склала 246 669,89 грн. За таких умов ТОВ «Віант-Буд» мало б бути визнано переможцем з укладанням відповідного договору на виконання Робіт. Проте, пропозицію ТОВ «Віант-Буд» згідно протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року, було безпідставно та незаконно відхилено (обґрунтування безпідставності та незаконності відхилення надано у скарзі вих. № 32 від 13 квітня 2017 року) та визначено переможцем ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто». ТОВ «Віант-Буд» ознайомилась з документами пропозиції електронних торгів ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» та знайшла низку суттєвих порушень при складанні документів електронних торгів, що унеможливлюють визнання цього підприємства переможцем торгів і як наслідок укладання з ним договору про закупівлю вищезазначених робіт. Порушення ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» при складанні документів електронних торгів полягають у наступному: I. п.2 Технічних вимог (додаток 1), кваліфікаційні вимоги до Учасників на «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679» передбачено подання: Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання ї досвід. Виходячи з інформації викладеної в довідці вих. №46 від 6.04.2017р. «Про наявності працівників відповідної кваліфікації» наданій в пакеті документів пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» у штаті підприємства відсутні працівники робочих спеціальностей, які відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010 повинні виконувати роботи зазначені в Додатку 3 «Дефектний акт», а саме: монтажник систем утеплення будівель, опоряджувальник будівельний. II. п.3 Технічних вимог (додаток 1), кваліфікаційні вимоги до Учасників на «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679» передбачено подання: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, підтверджена завіреною копією документа на право власності або право користування матеріально-технічної бази. Виходячи з інформації викладеної в довідці вих. №47 від 6.04.2017р. «Про наявності обладнання та матеріально-технічної бази» наданій в пакеті документів пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» у підприємства відсутнє обладнання, яке відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та інформації зазначеній у «Підсумковій відомості ресурсів» поданої у пакеті документів необхідне для виконання робіт зазначених у «Дефектному акті» додаток №3, а саме (відповідно до Підсумкової відомості ресурсів): п. 7 – Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа (7 ат.) продуктивність 2,2 м3/хв; п.9 – Лебідки електричні тягове зусилля до 5,79 кН (0,59 т); п.10 – Дрилі електричні; п. 11 – Перфоратор пневматичний; п. 12 – Перфоратори електричні. В пакеті документів пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» подало копії договорів «Оренди вантажного автомобіля від 1.02.16р.», «Оренди автокрана вантажного від 1.02.16р.», «Оренди будівельного обладнання (фасадні риштування) від 15.02.16р.», в яких орендарем виступає ТОВ «Укрмет ВА», а не ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто», що свідчить про не достовірність інформації викладеній в довідці вих. №47 від 6.04.2017р. «Про наявності обладнання та матеріально-технічної бази». III. п.4 Технічних вимог (додаток 1), кваліфікаційні вимоги до Учасників на «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679» передбачено подання: Копія ліцензії Учасника торгів на право виконання робіт з додатками. Проте у пакеті документів пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» подана копія ліцензії виданої ТОВ «Укрмет ВА», що свідчить про відсутність ліцензії у пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто». IV. п.9. Технічних вимог (додаток 1), кваліфікаційні вимоги до Учасників на «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679» передбачено подання: Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства ( копія виписки з протоколу засновників та копія наказу про призначення на посаду, та/ або копія довіреності , що підтверджує дані повноваження); Проте у пакеті документів пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» подані копії: «Протоколу № 16-01 загальних зборів учасників ТОВ «Укрмет ВА» від 25.02.2016р.» та «Наказу ТОВ «Укрмет ВА» № 6 від 26.02.16р.», що свідчить про надання не достовірної інформації та відсутність копій виписки з протоколу засновників та наказу про призначення на посаду ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто». На підставі вищенаведеного, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти рішення, яким скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року про визнання переможцем пропозиції ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» (код 39314896). 2. Прийняти рішення про визнання переможцем ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126). Директор Бондарчук В.Г.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.05.2017 22:48
Автор: ТОВ "ВІАНТ-БУД", Бондарчук Валентина +380442285770 viantbud@ukr.net
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про відхилення, торгів на капітальний ремонт і утеплення фасадів будівлі ДНЗ №679

Номер: d2514fc6cf23408da39f9c56b16c37e8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-000163-c.c1
Назва: Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про відхилення, торгів на капітальний ремонт і утеплення фасадів будівлі ДНЗ №679
Вимога:
вих. № 32 від 13 квітня 2017 року Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації СКАРГА на протокол засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року 30 березня 2017 року на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-30-000163-c Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: ДСТУ БД.1.1-1.:2013 згідно ЄЗС ДК 021:2015 -45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679). 10 квітня 2017 року відбувся електронні торги за участі двох претендентів-організацій ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126), ТОВ "Обслуговуюча компанія "Нове місто" (код 39314896). Пропозиція ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126) була найменшою і склала 246 669,89 грн. За таких умов ТОВ «Віант-Буд» мало б бути визнано переможцем з укладанням відповідного договору на виконання Робіт. Проте, згідно протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року, було відхилено пропозицію ТОВ «Віант-Буд» З таким рішенням ТОВ «Віант-Буд» не погоджується, вважає його упередженим, незаконним та таким, що має бути скасованим з наступних причин: В рішенні протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року зазначено, що «оскільки в зведеному кошторисі пропозиції виконано розрахунок вартості проектної документації, що не передбачено Замовником для виконання капітальних ремонтів». В технічних вимогах (додаток 1) на «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ і УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЛІ ДНЗ №679» п. 12 вимагається: «12. Кошторисна документація ( пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі : - договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експерти кошторисної документації); - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації службою замовника та включаючи витрати на технічний нагляд 1,7%); - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів» Відповідно до вимог нормативно – правових актів і ДБН: 1) Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Украйни № 646 від 21 .12 . 2012 року «Про прийняття національного стандарту ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 «Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» : «1.2. Положення цього стандарту обов’язкові до застосування при проведенні експертизи проектів будівництва експертами, експертними організаціями, проектувальниками, замовниками будівництва, розпорядниками бюджетних коштів.» «3.1 проектна документація, будівництво, об'єкт будівництва, вихідні дані, технічні умови – Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до Закону «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17.02.2011 року: «проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва». «3.2 проект, завдання на проектування, експертиза, замовник – Закону України «Про архітектурну діяльність»; відповідно до Закону «Про архітектурну діяльність» N 687-XI від 20.05.1999 року. «замовник - фізична або юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку, подала у встановленому законодавством порядку заяву (клопотання) щодо її забудови для здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування», «проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил», «об'єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів», «експертиза - діяльність фахівців-експертів, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати і за дорученням замовника надають звіти щодо відповідності проектних рішень вимогам законодавства, державним нормам, стандартам, будівельним нормам і правилам та які несуть відповідальність за достовірність наданих звітів». «3.4 проект будівництва – Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560;» відповідно до постанови: «2. У цьому Порядку під терміном "проект будівництва" слід розуміти проектну документацію об'єктів архітектури, розроблену для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будинків і споруд, технічного переоснащення об'єктів виробничого призначення на таких стадіях проектування, як техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, ескізний проект, проект, робочий проект.» «4.4 Експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва на стадіях проектування: техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), техніко-економічний розрахунок (ТЕР), ескізний проект (ЕП), проект (П), робочий проект (РП).» «4.5 Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: 4.5.3 споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, - щодо кошторисної частини проектів будівництва, незалежно від категорії складності об’єктів.» Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.» «5.2 Замовником експертизи може виступати замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектних робіт.» Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «12. Замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.» «5.5 Проведення експертизи здійснюється на підставі відповідного договору, укладеного між замовником експертизи і експертною організацією.» Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560: «13. Для проведення експертизи її замовник подає експертній організації проект будівництва, оформлений відповідно до вимог державних стандартів, у паперовому (не більш як у трьох примірниках) та електронному вигляді. Проведення експертизи здійснюється за договорами, укладеними між замовником експертизи та експертною організацією згідно із законодавством.». 2) Відповідно до правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 293 від 05.07.2013 року: ДОДАТОК К (обов'язковий) Зразок заповнення ПРИМІРНА НОМЕНКЛАТУРА ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА № п/п Номери Найменування глав, будинків, будівель. Кошторисна вартість, іис. гри кошторисів та кошторисних розрахунків споруд, лінійних об’єктів інженерно - транспортної інфраструктури, робіт та витрат будівель¬них робіт устаткування, меблів та інвентарю інших витрат загальна вартість 1 2 3 4 5 6 7 Глава 12. Проектио-вишукувапьні роботи та авторський нагляд 50 Вартість експертизи проектної документації + + Виходячи з вище зазначеного можна зробити висновки: 1. Для проведення експертиз капітального ремонту необхідно подати саме проектну документацію, в склад якої повинна входити і кошторисна документація. 2. Зведений кошторисний розрахунок поданий ТОВ «Віант-Буд» відповідає формі і змісту відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Отже, вимога замовника, що до надання розрахунку вартості проходження експертизи тільки кошторисної документації є безпідставною і не обґрунтованою, оскільки для проходження експертиз вимагається проектна документація в склад, якої входить і кошторисна документація, відповідно вартість проходження експертиз визначається саме для проектної документації відповідно до вимог законодавства і ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно, підстава, зазначена в протоколі засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року відносно пропозиції ТОВ «Віант-Буд» є не обґрунтованою та не законною, оскільки пропозиція ТОВ «Віант-Буд» містить всі документи, передбачені оголошення про проведення закупівлі, документи відповідають всім вимогам і критеріям. На підставі вищенаведеного, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти рішення, яким скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 11.04.2017 року про не відповідності пропозиції ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126) вимогам Замовника. 2. Прийняти рішення про визнання переможцем ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126). Директор Бондарчук В.Г.
Опис причини скасування: Не завантажився супроводжувальний документ
Дата скасування: 13.04.2017 10:59