-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Сметана 20% вагова (Код ДК 021:2015 15551000-5)
Сметана 20% вагова (Код ДК 021:2015 15551000-5)
Завершена
70 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 350.75 UAH
Період оскарження:
08.02.2021 18:25 - 12.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
b27eecae444b4e99b8226e654d549671
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003602-c.a5
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовником у Додатку 2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до тендерної документації встановлені вимоги щодо транспортування, а саме: Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи власними або залученими силами за рахунок постачальника. Учасник повинен відвантажити (розвантажити) товар з транспортного засобу до місця зберігання товару (склад, складське приміщення), своїми силами та за власний рахунок.
Прошу детально визначити з зазначенням конкретних посад (наприклад: експедитори транспортні, вантажники), які особи можуть супроводжувати продукти в дорозі і виконувати вантажні-розвантажувальні роботи, окрім водія та чи потрібен стаж роботи таких працівників?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 21:10
Вирішення:
Доброго часу доби!
Замовником проводиться спрощена закупівля. Ваше запитання стосовно ведення Учасником його господарчої діяльності, а саме, зазначення та розрахунок кількості та посад, які він буде задіяти під час виконання договору про закупівлю – не відноситься до обв’язка Замовника. Постачання продуктів харчування повинно відбуватися з урахуванням всіх діючих норм, стандартів та інше.
Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
6ca7e4a71d274a178df60f7594c7a6e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003602-c.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовником в умовах Тендерної документації не вказано дислокації закладів з адресами. Не включаючи перелік закладів до Тендерної документації Замовник приховує реальні затрати, які повинен закласти Учасник в пропозицію, тим самим провокує Учасника на встановлення максимальної ціни пропозиції. Дані обставини тягнуть за собою, як наслідок порушення Замовником принципів які передбачені в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія.
Тому враховуючи зазначене прошу Замовника внести зміни до ТД шляхом включення переліку закладів (з адресами) до яких необхідно здійснювати постачання, щоб уникнути порушення фундаментальних принципів на яких базуються процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 21:10
Вирішення:
Доброго часу доби!
Замовником проводиться спрощена закупівля. В оголошенні вказано, що місце поставки- 62103, Україна, Харківська обл., м. Богодухів, вул.Троїцька,15., заклади освіти Відділу освіти Богодухівської міської ради. У випадку, якщо учасник має дійсно намір приймати Участь у спрощеній закупівлі, він самостійно визначає затрати на логістику та інші затрати, для виконання договору про закупівлю.
Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
26bccc057e824b6fb7fe1590e652e131
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003602-c.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовником в додатку 1 передбачено, що учасник повинен надати в складі пропозиції копію документу на право власності та/або договору оренди, послуг тощо на спеціалізований автотранспорт для перевезення швидкопсувних продуктів.
З даної умови зазначаю, що Замовник встановлюючи зазначені умови без надання переліку конкретної кількості автотранспорту, які на думку Замовнику мають забезпечити постачання харчових продуктів, створює умови існування того, що при оцінці пропозиції Замовник може відхилити таку пропозицію з підстав недостатньої кількості автотранспорту, які зазначить учасник, тим самим призведе до не об’єктивної та упередженої оцінки учасника процедури закупівлі та порушить принципи здійснення закупівель, в частині рівного ставлення до учасників.
Тому, для того щоб виключити подвійне розуміння даної вимоги, та об’єктивної неупередженої оцінки, прошу Замовника внести зміни до ТД в тій частині, щоб конкретизувати кількість автотранспорту, необхідних для постачання предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 21:09
Вирішення:
Доброго часу доби!
Замовником не встановлено обмеження щодо кількості автотранспорту Учасника. Замовником встановлено, що під час подання пропозиції Учасник подає: Копію документу на право власності та/або договору оренди, послуг тощо на спеціалізований автотранспорт для перевезення швидкопсувних продуктів.
Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення законодавства
Номер:
5d35137083d64b0e877da1542518b1b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003602-c.a2
Назва:
Порушення законодавства
Вимога:
Замовником Додатку 1 до оголошення встановлені вимоги, які порушують норми чинного законодавства, а саме: п.1 передбачено, що в складі пропозиції Учасник повинен надати - довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу та - паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Дана умова порушує мої законні права як потенційного Учасника в розумінні ст.2 Закону України «Про захист персональних даних»: персональні дані- відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Згідно п.2 ст. 11 Закону України «Про інформацію», до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законом.
Згідно п.2 ст. 21 Закону України «Про інформацію», конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом.
Згідно п.2 ст.5 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою.
ОТЖЕ, персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації, яка може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Замовником передбачено надання згоди на обробку персональних даних, але я маю повне законне право не надавати такої згоди і, як наслідок дані дії у частині не надання згоди на обробку персональних даних не створюють жодних юридичних наслідків, які б могли слугувати законним відхиленням моєї пропозиції. Крім того, я як потенційний Учасник не можу бути впевненим в тому, що Замовник в змозі забезпечити належне збереження інформації про мене. Тому враховуючи все вище викладене, вимагаю у Замовника виключити вимоги щодо надання у складі пропозиції паспорту та коду, оскільки вони не мають законодавчого обґрунтування включення до умов Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 21:09
Вирішення:
Доброго часу доби!
Замовник не є об’єктом права, який забезпечує належне збереження інформації про Вас як Учасника, тому Ваші заперечення є безпідставними та необґрунтованими. Стосовно внесення змін до тендерної документації Замовник не змозі виконати цю вимогу, тому що проводиться спрощена закупівля. Тендерна документація розробляється відповідно до ст.22 Закону, під час проведення відкритих торгів.
Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
55207c689e8b469f927ff81dbfcdf4d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003602-c.a1
Назва:
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовник Ви вимагаєте, - «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
Вважаю таку вимогу Документації Замовника дискримінаційної, щодо мене та такою, що протирічить діючому законодавству України, зокрема Закону України «Про електронні довірчі послуги», так даний Закон набрав чинності 13.02.2020 року і саме цім Законом встановлений обов’язок отримання «кваліфікованого електронного підпису» (далі КЕП), але згідно із частиною 5 розділу «VII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» даного Закону передбачено, що, - «електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом»,
Мною, як фізичною особою-підприємцем, згідно вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис», було отримано електронний цифровий підпис, (далі ЕЦП) яким я користуюсь по теперішній час і згідно чинного законодавства можу користуватись їм до 2022 року, як то передбачено Законом «Про електронні довірчі послуги», однак підписання моєї Пропозиції ЕЦП, а не КЕП, може стати підставою для відхилення моєї Пропозиції.
На підставі вище викладеного вимагаю привести Документацію на відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства України і видалити із Документації цю дискримінаційну вимогу або викласти її в іншій редакції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 09:52
Вирішення:
Доброго часу доби!
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
У своїй вимозі ви не доводите та жодним чином документально не підтверджуєте неможливість отримання Вами Кваліфікованого електронного підпису, для надання пропозиції у відповідності до вимог чинного законодавства.
Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги:
Задоволено