• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонт окремих фрагментів фасаду міської Ратуші в м. Івано-Франківську (поточний ремонт, Галицька, 4-А) (ДК 021:2015 – 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - «Ремонт окремих фрагментів фасаду міської Ратуші в м. Івано-Франківську (поточний ремонт, Галицька, 4-А) (ДК 021:2015 – 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)» 3. Кількість (обсяг) – 1 послуга; місце поставки товарів чи місце виконання робіт чи надання послуг – вул. Галицька, 4-А, м. Івано-Франківськ. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 507 216 грн. з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – 30.09.2021 р. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 01.05.2021 року. 7. Умови оплати - Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка. 11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

507 216.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 536.08 UAH
Період оскарження: 08.02.2021 17:12 - 20.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація учасника

Номер: b5f7cc39dd9244e49f1b1eec3dae7ae2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-012029-a.b2
Назва: Дискваліфікація учасника
Вимога:
Повідомляємо, що в електронному кабінеті платника податків був технічний збій, про що податкова інспекція була негайно проінформована, були надані підтверджуючі документи по сплаті податків у повному обсязі з упередженням граничних термінів оплати (січень 2021р.). У перший же робочий день після повідомлення помилка була виправлена податковою. ФОП Колосок Руслан Валентинович підтверджує, що не має жодних боргів та зобов’язань перед бюджетом. Довідка додається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноваженою особою замовника прийнято рішення та оприлюднено протокол № 3/4 від 01.03.2021 р. в електронній системі закупівель Prozorro на основі даних про наявний податковий борг в учасника, які на час оприлюднення рішення замовника були розміщенні на офіційному порталі Державної податкової служби України (посилання - https://tax.gov.ua/businesspartner). Згідно з пункту 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон), Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо в учасника процедури закупівлі наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Вимога щодо перегляду рішення є незадоволена, у зв’язку з, відсутністю такої можливості згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація

Номер: e0e2c8491d284c3f87340028a251c0ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-012029-a.a1
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
В чому причина дискваліфікації?? По якому пункту Закону дискваліфіковано учасника???
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Причина дискваліфікації полягає у тому, що на час оприлюднення рішення уповноваженою особою згідно даних на офіційному порталі Державної податкової служби України (посилання - https://tax.gov.ua/businesspartner) в учасника наявний податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Згідно з пункту 13 частини 1 статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо в учасника процедури закупівлі наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Враховуючи вище викладене уповноваженою особою замовника прийнято рішення та оприлюднено протокол № 3/4 від 01.03.2021 р. в електронній системі закупівель Prozorro.
Статус вимоги: Відхилено