• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення Новокалинівської міської ради під розміщення ЦНАП в м. Новий Калинів на пл. Авіації, 1а Самбірського району Львівської області

Завершена

906 635.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 533.18 UAH
Період оскарження: 08.02.2021 16:56 - 12.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконне визнання переможця

Номер: b07b87d575cc4f17906ec3f761656b99
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-005898-b.b3
Назва: Незаконне визнання переможця
Вимога:
Рішенням уповноваженої особи від 24.02.2021 р. №5 Замовника закупівлі «Капітальний ремонт приміщення Новокалинівської міської ради під розміщення ЦНАП в м. Новий Калинів на пл. Авіації, 1а Самбірського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), номер у Prozorro UA-2021-02-08-005898-b (далі – закупівля) переможцем визнано ТОВ «БК Герц» (далі – учасник). Вважаючи таке таке рішення грубим порушенням чинного законодавства, нами була подано Вимога UA-2021-02-08-005898-b.b2 від 26.02.2021 р., де чітко та аргументовано обґрунтовано незаконність рішення про визнання ТОВ «БК Герц» переможцем закупівлі. Відповідь Замовника, у якій він «пояснює» причини незадоволення нашої Вимоги, яскраво підтвердила вмотивованість та упередженість уповноваженої особи Бурдак Ольги Ярославівни по відношенню до ТОВ «БК Герц»! Зокрема, оприлюднена Замовником «відписка» НЕ МІСТИТЬ ЖОДНОГО аргументованого спростування обставин, які ми навели у Вимозі у якості підстав для відхилення пропозиції ТОВ «БК Герц»! Кожна, наведена нами обставина, є належним чином обґрунтованою і містить пряме посилання на чинне законодавство і вимоги оголошення про проведення даної закупівлі або додатків, що є його невід’ємною частиною! У зв’язку з цим ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО НАДАТИ КОНКРЕТНІ ВІДПОВІДІ щодо таких порушень: 1. Відповідно до розділу 1 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачено надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою формою (таблиця А розділу 1 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), яка ПОВИННА ВІДОБРАЖАТИ основні машини, механізми, обладнання, ПЕРЕДБАЧЕНІ КОШТОРИСОМ УЧАСНИКА. Водночас, згідно з наданою учасником кошторисною документацією, а саме ПІДСУМКОВОЮ ВІДОМІСТЮ РЕСУРСІВ до локального кошторису №2-1-1 (позиції 9, 10 Розділу ІІ «Будівельні машини і механізми») ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ПО ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИК ПЛАНУЄ ВИКОРИСТОВУВАТИ «крани на автомобільному ходу» та «навантажувачі одноковшеві». Однак, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЦЮ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНУ БАЗУ, без якої виконання робіт по закупівлі неможливе, ВІДСУТНЯ У НАДАНІЙ УЧАСНИКОМ ДОВІДЦІ №1 від 16.02.2021 р. Крім того, УЧАСНИК НЕ НАДАВ ЖОДНИХ, передбачених Замовником ДОКУМЕНТІВ (розділ 1 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), які б підтверджували залучення згаданої матеріально-технічної бази (оренда, лізинг, надання послуг тощо) або наявність її у власності учасника. Наголошуємо, що транспортні засоби не можуть кваліфікуватися як «не основні», оскільки Замовником прописано окремий спосіб підтвердження наявності їх в учасника – шляхом надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Звертаємо увагу, що УЧАСНИК НЕ ПІДТВЕРДИВ НАЯВНОСТІ У НЬОГО ЖОДНОЇ ОДИНИЦІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ, НАЯВНІСТЬ ЯКИХ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ УМОВОЮ ВИКОНАННЯ РОБІТ ПО ЗАКУПІВЛІ. Для прикладу, ДАЙТЕ КОНКРЕТНУ ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ: у який спосіб та з використанням якого обладнання учасник буде здійснювати перевезення сміття до 10 км. вагою 14,5 т, ЯК ОДИН З ВИДІВ РОБІТ ПО ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ? Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до розділу 2 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою (таблиця Б розділу 2 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Для підтвердження інформації про наявність таких працівників УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ документи про освіту НА КОЖНОГО ІТР, ЯКИЙ ВКАЗАНИЙ В ДОВІДЦІ. У порушення цієї вимоги, У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВІДСУТНІ ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВІТУ наступних працівників (ІТР), ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЗАЛУЧЕННЯ ЯКИХ УЧАСНИК ПОДАВ У ДОВІДЦІ №4 від 16.02.2021 р.: начальник дільниці (Баран М.М.), виконавець робіт (Гайдук Я.М.), кошторисник (Буджак Н.Д.). Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до розділу 3 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачено НАДАННЯ СКАНОВАНОЇ З ОРИГІНАЛУ КОПІЇ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, не менше одного, який повністю виконаний, ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ЯКИХ ВКАЗАНО У ДОВІДЦІ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, з характером робіт капітальний ремонт, або реконструкція. ВАРТІСТЬ ВИКОНАНОГО ДОГОВОРУ НЕ ПОВИННА БУТИ МЕНША ніж очікувана вартість цієї закупівлі. У зв’язку з цим, наданий учасником договір №415/310 від 09.12.2020 р. НЕ Є АНАЛОГІЧНИМ у розумінні вимог Замовника, оскільки його ціна є меншою, ніж очікувана вартість закупівлі – 906 635,40 грн. Водночас, УЧАСНИК НЕ НАДАВ АКТИ ВИКОНАНИХ РОБІТ до договору №18/06/19 від 21.06.2019 р., У ЗВ’ЯЗКУ З ЧИМ ВІДСУТНЄ НАЛЕЖНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ, ЩО ЦЕЙ ДОГОВІР ПОВНІСТЮ ВИКОНАНИЙ, ЯК ЦЬОГО ВИМАГАЄ ЗАМОВНИК. Відгук, про який згадує Замовник у своїй відповіді на нашу Вимогу, також не може братися до уваги, ОСКІЛЬКИ ВІН НЕ МІСТИТЬ конкретної інформації ні про строки, ні про обсяги (в грошовому еквіваленті) виконаних робіт! Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, ВИМАГАЄМО ВІДХИЛИТИ (дискваліфікувати) пропозицію учасника ТОВ «БК Герц». У разі ігнорування описаних вище очевидних та грубих порушень уповноваженою особою Замовника Бурдак Ольгою Ярославівною, ми змушені будемо повідомити про такі її дії (бездіяльність) відповідним контролюючим органам, а також просити провести додаткову перевірку закупівлі та притягнути до відповідальності п. Бурдак О.Я. за порушення законодавства в частині визначення переможцем закупівлі ТОВ «БК Герц».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! 26.02.2021 року Вами було подано звернення-вимога. 26.02.2021 року на Ваше звернення-вимогу було надано відповідь, із обґрунтуванням по кожному пункту вимоги. 26.02.2021 року Вами було подано повторне звернення-вимогу. У повторній вимозі прослідковується емоційна складова, а не її обґрунтування нормами чинного законодавства. Ми поважаємо Вашу думку і повторно надаємо Вам відповідь із обґрунтуванням по кожному пункту звернення. 1. За результатом розгляду хочемо звернути Вашу увагу на те, що згідно ч.1 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник у відповідності до ч. 2 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до п.1 ч. 2 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» одним із критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовником при проведенні процедури спрощеної закупівлі в розумінні ст. 14 закону України «Про публічні закупівлі», в додатках до Оголошення було виставлено вимоги до учасників якими встановлено, що вони повинні подати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у формі таблиці у складі пропозиції. Учасником ТОВ «БК Герц» в складі пропозиції було виконано зазначені Замовником вимоги та надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у формі таблиці. Тому вважаємо, що вимоги ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» не було порушено. 2. Відповідно до розділу 2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник просив надати інформацію про наявність у Учасника осіб які перебувають із ним у трудових відносинах, оскільки терміни виконання робіт обмежені і часу на пошук працівників відповідної кваліфікації немає. Одним із документів який може підтвердити наявність трудових відносин між працівниками та Учасником є штатний розпис. У розділі 2 додатку 2 якраз і вимагалось зокрема надати інформацію підтверджену «сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису» для підтвердження наявності відповідних працівників у Учасника. Учасником ТОВ «БК Герц» в складі пропозиції було виконано зазначені Замовником вимоги, підтверджено наявність у штаті відповідних працівників шляхом надання сканованої з оригіналу копії штатного розкладу. 3. Відповідно до розділу 3 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності в учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору необхідно було надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору, не менше одного, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, з характером робіт капітальний ремонт, або реконструкція. Вартість виконаного договору не повинна бути менша ніж очікувана вартість цієї закупівлі. Учасником ТОВ «БК Герц» в складі пропозиції було виконано зазначені Замовником вимоги та надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не менше одного. Замовником не ставилось в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи додатках до нього, вимоги надання актів виконаних робіт. Оскільки мали місце договірні відносини, то підтвердження іншою стороною виконання договору є достатньою підставою для того аби вважати, що договір виконано. У складі пропозиції Учасником було надано скановану з оригіналу копію листа-відгука яким підтверджується вчасне та з дотриманням зобов’язань виконання робіт по договору № 18/06/19 від 21.06.2019 року. Інформація щодо даного договору та його виконання є відкритою та доступною, в чому ми і пересвідчились перевіривши інформацію в системі Prozorro. Зважаючи на вищенаведене та керуючись законом України «Про публічні закупівлі» Ваша вимога вважається відхиленою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.03.2021 09:21
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконне визнання переможця

Номер: d45667bc8ca64b89a74b088ed5132ea7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-005898-b.b2
Назва: Незаконне визнання переможця
Вимога:
Рішенням уповноваженої особи від 24.02.2021 р. №5 Замовника закупівлі «Капітальний ремонт приміщення Новокалинівської міської ради під розміщення ЦНАП в м. Новий Калинів на пл. Авіації, 1а Самбірського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), номер у Prozorro UA-2021-02-08-005898-b (далі – закупівля) переможцем визнано ТОВ «БК Герц» (далі – учасник). Вважаємо таке рішення грубим порушенням чинного законодавства виходячи з наступного. 1. Відповідно до розділу 1 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачено надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою формою (таблиця А розділу 1 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), яка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника. Водночас, згідно з наданою учасником кошторисною документацією, а саме Підсумковою відомістю ресурсів до локального кошторису №2-1-1 (позиції 9, 10 Розділу ІІ «Будівельні машини і механізми») для виконання робіт по даній закупівлі учасник планує використовувати «крани на автомобільному ходу» та «навантажувачі одноковшеві». Однак, інформація про цю матеріально-технічну базу, без якої виконання робіт по закупівлі неможливе, відсутня у наданій учасником довідці №1 від 16.02.2021 р. Крім того, учасник не надав жодних, передбачених Замовником документів (розділ 1 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), які б підтверджували залучення згаданої матеріально-технічної бази (оренда, лізинг, надання послуг тощо) або наявність її у власності учасника. Наголошуємо, що транспортні засоби не можуть кваліфікуватися як «не основні», оскільки Замовником прописано окремий спосіб підтвердження наявності їх в учасника – шляхом надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Звертаємо увагу, що учасник не підтвердив наявності у нього ЖОДНОЇ одиниці транспортних засобів, наявність яких є обов’язковою і необхідною умовою виконання робіт по закупівлі. Для прикладу, у який спосіб та з використанням якого обладнання учасник буде здійснювати перевезення сміття до 10 км. вагою 14,5 т? Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до розділу 2 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою (таблиця Б розділу 2 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Для підтвердження інформації про наявність таких працівників учасник повинен надати документи про освіту НА КОЖНОГО ІТР, який вказаний в довідці. У порушення цієї вимоги, у складі пропозиції учасника відсутні документи про освіту наступних працівників (ІТР), інформацію про залучення яких учасник подав у довідці №4 від 16.02.2021 р.: начальник дільниці (Баран М.М.), виконавець робіт (Гайдук Я.М.), кошторисник (Буджак Н.Д.). Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до розділу 3 Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності в учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачено надання сканованої з оригіналу копії аналогічного договору, не менше одного, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, з характером робіт капітальний ремонт, або реконструкція. Вартість виконаного договору не повинна бути менша ніж очікувана вартість цієї закупівлі. У зв’язку з цим, наданий учасником договір №415/310 від 09.12.2020 р. не є аналогічним у розумінні вимог Замовника, оскільки його ціна є меншою, ніж очікувана вартість закупівлі – 906 635,40 грн. Водночас, учасник не надав акти виконаних робіт до договору №18/06/19 від 21.06.2019 р., у зв’язку з чим відсутнє належне підтвердження, що цей договір повністю виконаний, як цього вимагає Замовник. Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, вимагаємо відхилити (дискваліфікувати) пропозицію учасника ТОВ «БК Герц». У разі ігнорування описаних вище очевидних та грубих порушень уповноваженою особою Замовника Бурдак Ольгою Ярославівною, ми змушені будемо повідомити про такі її дії (бездіяльність) відповідним контролюючим органам, а також просити провести додаткову перевірку закупівлі та притягнути до відповідальності п. Бурдак О.Я. за порушення законодавства в частині визначення переможцем закупівлі ТОВ «БК Герц».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ваше звернення-вимога розглянута. 1. За результатом розгляду хочемо звернути Вашу увагу на те, що згідно ч.1 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник у відповідності до ч. 2 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до п.1 ч. 2 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» одним із критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовником при проведенні процедури спрощеної закупівлі в розумінні ст. 14 закону України «Про публічні закупівлі», в додатках до Оголошення було виставлено вимоги до учасників якими встановлено, що вони повинні подати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у формі таблиці у складі пропозиції. Учасником ТОВ «БК Герц» в складі пропозиції було виконано зазначені Замовником вимоги та надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у формі таблиці. Тому вважаємо, що вимоги ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» не було порушено. 2. Дійсно відповідно до розділу 2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У розділі 2 додатку 2 вимагалось зокрема надати інформацію підтверджену «сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису» для підтвердження наявності відповідних працівників у учасника. Учасником ТОВ «БК Герц» в складі пропозиції було виконано зазначені Замовником вимоги, підтверджено наявність у штаті відповідних працівників шляхом надання сканованої з оригіналу копії штатного розкладу. 3. Відповідно до розділу 3 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності в учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору необхідно було надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору, не менше одного, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, з характером робіт капітальний ремонт, або реконструкція. Вартість виконаного договору не повинна бути менша ніж очікувана вартість цієї закупівлі. Учасником ТОВ «БК Герц» в складі пропозиції було виконано зазначені Замовником вимоги та надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не менше одного. Замовником не ставилось в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи додатках до нього, вимоги надання актів виконаних робіт. Оскільки мали місце договірні відносини, то підтвердження іншою стороною виконання договору є достатньою підставою для того аби вважати, що договір виконано. У складі пропозиції Учасником було надано скановану з оригіналу копію листа-відгука яким підтверджується вчасне та з дотриманням зобов’язань виконання робіт по договору № 18/06/19 від 21.06.2019 року. Зокрема звертаємо Вашу увагу що у відповідності до п.2 ч.5.1 Розділу 5 Оцінка пропозицій критерієм оцінки є ціна. Зважаючи на вищенаведене та керуючись законом України «Про публічні закупівлі» Ваша вимога вважається відхиленою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.03.2021 17:08
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконне визнання переможця

Номер: 3d44276e35df48268a374b85d63da29e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-005898-b.a1
Назва: Незаконне визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо звернути увагу на те, що Вами при кваліфікації переможця було опущено декілька фактів невідповідності пропозиції ТОВ "БК Герц", а саме: 1. Відповідно до Розділу 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники для підтвердження про основні машини, механізми, обладнання передбачені кошторисом учасника повинні надати «…оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї…». На виконання даної вимоги ТОВ "БК Герц" подав «16 лютого 2021 15:233_Копія бухгалтерської довідки_Обладнання.pdf», яка є бухгалтерською довідкою про основні засоби!!! Однак, Замовником вимагалось надати інформацію про оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї. Звертаю Вашу увагу, що поняття основні засоби і оборотно-сальдова відомість не є тотожними, так як: Основні засоби ( ПКУ) — матеріальні активи, у тому числі запаси корисних копалин наданих у користування ділянок надр (крім вартості землі, незавершених капітальних інвестицій, автомобільних доріг загального користування, бібліотечних і архівних фондів, матеріальних активів, вартість яких перевищує 20000 гривень, невиробничих основних засобів і нематеріальних активів), що призначаються платником податку для використання у господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 20000 гривень і поступово зменшується у зв'язку з фізичним або моральним зносом та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких з дати введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік). Оборотно-сальдова відомість — один із стандартних (загальних) звітів, який містить для кожного рахунку залишки на початок та на кінець періоду та обороти за дебетом і кредитом за обраний період. Як ми бачимо з вищенаведеного учасник не подав вказаного ТД документу, а отже не виконав вимоги чим порушив умови документації. 2. Відповідно до вимоги тендерної документації - Строк виконання робіт: по 15 березня 2021 року!!!! Відповідно до тендерної документації учасник повинен подати у складі пропозиції графік виконання робіт де у свою чергу повинен був надати інформацію про строк виконання та терміни. ТОВ "БК Герц" у складі пропозиції подав календарний графік виконання у якому зазначив, що завершення робіт буде у березні місяці (а це може бути до 31 число), що не є чітким та таким, що не може гарантувати строк виконання до 15 березня 2021 року. 3. Відповідно до Розділ №1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен подати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника. Поданий ТОВ "БК Герц" кошторисний розрахунок містить підсумкову відомість ресурсів у якій містяться лебідки електричні та бадді, які не відображені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином учасник не виконав вимоги ТД, а отже порушив її. Враховуючи вищенаведене, учасник ТОВ "БК Герц" повинен бути відхиленим за таких підстав, як тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БК Герц" для уникнення Замовником негативних наслідків!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! 1. Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до вимог прописаних у тендерній документації Замовником ставилось завдання подати в складі тендерної пропозиції графік виконання робіт. Вимог, щодо вказання у графіку виконання робіт вписати конкретну дату не ставилось, оскільки конкретна дата закінчення виконання робіт випливає із дати закінчення терміну дії договору і прописана у проекті договору Додаток № 4 «Проект договору», який погоджено ТОВ «БК Герц» у відповідності до вимог Замовника. Графік виконання робіт є додатком до основного договору і не може суперечити його положенням. Оскільки 15 березня 2021 року входить у березень 2021 року, учасник вказав достовірну інформацію. 2. Щодо відображення у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Додатком №2 Розділом №1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалось щоб довідка відображала основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника, а не усі. Отже учасником виконано вказані вимоги. 3. Щодо Вашого твердження з приводу оборотно-сальдової відомості. У Додатку № 2 прописано: «Для підтвердження інформації зазначеної в таблиці А учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі тощо (для іншого обладнання та механізмів) або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування». Отже жорсткої вимоги надання оборотно-сальдової відомості чи витягу з неї Замовником не ставилось, а ставилось завдання надати один із документів якими учасник може підтвердити власне право користування.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2021 18:02