• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Контроль герметичності об'єктів газотранспортної системи: Лот 1 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Харківського, Запорізького, Краматорського ЛВУМГ); Лот 2 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Золотоніського, Кременчуцького, Миколаївського ЛВУМГ); Лот 3 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Сумського, Лубенського, Боярського ЛВУМГ); Лот 4 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Богородчанського, Бібрського, Закарпатського, Бердичівського ЛВУМГ))

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-04-001319-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.

Прекваліфікація

від початку періоду пройшло 1 644 дні

14 650 416.23 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 9 545.75 UAH
Період оскарження: 08.02.2021 16:44 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: b15e3e070fad462e93252345249efef3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-005729-b.a4
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
1) Додаток 2 до Тендерної документації по предмету закупівлі «Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Контроль герметичності об'єктів газотранспортної системи: Лот 1 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Харківського, Запорізького, Краматорського ЛВУМГ); Лот 2 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Золотоніського, Кременчуцького, Миколаївського ЛВУМГ); Лот 3 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Сумського, Лубенського, Боярського ЛВУМГ); Лот 4 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Богородчанського, Бібрського, Закарпатського, Бердичівського ЛВУМГ))» містить вимогу, що учасник має надати у складі пропозиції згідно п. 2.1.4. «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія чинних на момент розкриття пропозицій, документів (з додатками), що підтверджує технічну компетентність (вимірювальні можливості) у галузі проведення аналізів лабораторії Учасника (та/або його структурному підрозділу): - Скан-копія/-ї Атестату (з усіма додатками) про акредитацію лабораторії, щодо відповідності критеріям атестації вимогам стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025, наданого Національним агенством з акредитації України (або вимогам стандарту EN ISO/IEC 17025, надану органом з акредитації, що є підписантом Угоди ILAC); або - Скан-копія/-ї Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання»; або - Скан-копія/-ї Сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії, або Свідоцтва про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторії, які надані ДП «Укрметртестстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі. Сфера об’єктів та процесів системи вимірювань повинна відповідати технічним вимогам та якісних характеристик предмета закупівлі (Додаток №1 до тендерної документації).» В той же час Технічні вимоги викладені у Додатку 1 до тендерної документації не містять сфер об’єктів та процесів системи вимірювань які б проводились у лабораторних умовах. Технічні вимоги викладені у Додатку 1 до тендерної документації передбачають: Контроль герметичності об’єктів газотранспортної системи виконується шляхом вимірювання високочутливими переносними газоаналізаторами концентрації метану у навколишньому середовищі (в безпосередній близькості до об’єктів ГТС). В даному випадку підтвердженням технічної компетентності (вимірювальних можливостей) є те що, Прилади, інструменти та знаряддя (далі – апаратура), які використовують для виконання контролю, повинні перебувати під метрологічним наглядом. Їх придатність до використання має бути підтверджена чинними свідоцтвами про метрологічну атестацію або повірку згідно «Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» затвердженого Постановою КМУ від 04.06.2015 р. № 374. Враховуючи вищенаведене звертаємось з проханням виключити вимогу п.2.1.4. Додатку 2 до тендерної документації як таку, що не стосується предмета закупівлі та має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників. 2) Додаток 2 до Тендерної документації по предмету закупівлі «Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Контроль герметичності об'єктів газотранспортної системи: Лот 1 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Харківського, Запорізького, Краматорського ЛВУМГ); Лот 2 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Золотоніського, Кременчуцького, Миколаївського ЛВУМГ); Лот 3 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Сумського, Лубенського, Боярського ЛВУМГ); Лот 4 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Богородчанського, Бібрського, Закарпатського, Бердичівського ЛВУМГ))» містить частину вимоги у п. 2.2.1. а саме: «- Учасник повинен мати у своєму складі за основним місцем роботи не менше 2-х фахівців, які пройшли підвищення кваліфікації за напрямком проведення інструментально-лабораторних вимірювань.». При цьому зауважуємо, що Технічними вимогами викладеними у Додатку 1 до тендерної документації не передбачено проведення жодних лабораторних вимірювань. Як наслідок, звертаємось з проханням виключити частину вимоги пункту 2.2.1. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «- Учасник повинен мати у своєму складі за основним місцем роботи не менше 2-х фахівців, які пройшли підвищення кваліфікації за напрямком проведення інструментально-лабораторних вимірювань» як таку, що не стосується предмета закупівлі та має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Додаток 2 до Тендерної документації по предмету закупівлі «Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Контроль герметичності об'єктів газотранспортної системи: Лот 1 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Харківського, Запорізького, Краматорського ЛВУМГ); Лот 2 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Золотоніського, Кременчуцького, Миколаївського ЛВУМГ); Лот 3 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Сумського, Лубенського, Боярського ЛВУМГ); Лот 4 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Богородчанського, Бібрського, Закарпатського, Бердичівського ЛВУМГ))» містить вимогу, що учасник має надати у складі пропозиції згідно п. 2.1.4. «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія чинних на момент розкриття пропозицій, документів (з додатками), що підтверджує технічну компетентність (вимірювальні можливості) у галузі проведення аналізів лабораторії Учасника (та/або його структурному підрозділу): - Скан-копія/-ї Атестату (з усіма додатками) про акредитацію лабораторії, щодо відповідності критеріям атестації вимогам стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025, наданого Національним агенством з акредитації України (або вимогам стандарту EN ISO/IEC 17025, надану органом з акредитації, що є підписантом Угоди ILAC); або - Скан-копія/-ї Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання»; або - Скан-копія/-ї Сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії, або Свідоцтва про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторії, які надані ДП «Укрметртестстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі. Сфера об’єктів та процесів системи вимірювань повинна відповідати технічним вимогам та якісних характеристик предмета закупівлі (Додаток №1 до тендерної документації).» В той же час Технічні вимоги викладені у Додатку 1 до тендерної документації не містять сфер об’єктів та процесів системи вимірювань які б проводились у лабораторних умовах. Технічні вимоги викладені у Додатку 1 до тендерної документації передбачають: Контроль герметичності об’єктів газотранспортної системи виконується шляхом вимірювання високочутливими переносними газоаналізаторами концентрації метану у навколишньому середовищі (в безпосередній близькості до об’єктів ГТС). В даному випадку підтвердженням технічної компетентності (вимірювальних можливостей) є те що, Прилади, інструменти та знаряддя (далі – апаратура), які використовують для виконання контролю, повинні перебувати під метрологічним наглядом. Їх придатність до використання має бути підтверджена чинними свідоцтвами про метрологічну атестацію або повірку згідно «Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» затвердженого Постановою КМУ від 04.06.2015 р. № 374. Враховуючи вищенаведене звертаємось з проханням виключити вимогу п.2.1.4. Додатку 2 до тендерної документації як таку, що не стосується предмета закупівлі та має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників. Вказані вимоги про наявність одного з чотирьох документів (з додатками), що підтверджує технічну компетентність (вимірювальні можливості) у галузі проведення аналізів лабораторії Учасника - Атестату (з усіма додатками) про акредитацію - Свідоцтва про відповідність системи вимірювань - Сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії - Свідоцтва про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторії встановлюють загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Вказані документи встановлюють вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання, тобто вони не оперують такими поняттями як акредитація лабораторії національними регулюючими органами і областю технічної компетенції лабораторії. В загальному, відповідність стандарту / свідоцтву / сертифікату засвідчує наявність вимірювальних можливостей та компетентність при проведенні вимірювань, у т.ч. методик вимірювань та показників, підтверджує якість вимірювань та управління ризиком неправильних результатів. За результатами саме вимірювань при наданні таких послуг Замовник отримує на ранніх стадіях інформацію щодо наявності можливих місць витоку метану в атмосферу з об’єктів ГТС, що дозволяє запобігти непродуктивним витратам газу та розвитку аварій причиною яких є руйнування об’єктів ГТС. Враховуючи, що вимірювання та відповідні результати на вищезазначені послуги надаються періодично згідно нормативних документів, а також, враховуючи велику кількість об'єктів на яких проводяться вимірювання: - лінійна частина магістральних газопроводів – 7 272,475 км - переходи через автомобільні дорого і залізниці – 3 650 шт. - газорозподільчі станції – 606 шт. - компресорні станції – 39 шт. для Замовника послуги відповідність стандарту / свідоцтву / сертифікату є підтвердженням вимог, яким повинні відповідати лабораторії для гарантії своєї компетентності з технічної точки зору та можливості видавати дійсні результати належної якості. 2) Додаток 2 до Тендерної документації по предмету закупівлі «Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Контроль герметичності об'єктів газотранспортної системи: Лот 1 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Харківського, Запорізького, Краматорського ЛВУМГ); Лот 2 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Золотоніського, Кременчуцького, Миколаївського ЛВУМГ); Лот 3 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Сумського, Лубенського, Боярського ЛВУМГ); Лот 4 - Моніторинг концентрації метану (Контроль герметичності об'єктів Богородчанського, Бібрського, Закарпатського, Бердичівського ЛВУМГ))» містить частину вимоги у п. 2.2.1. а саме: «- Учасник повинен мати у своєму складі за основним місцем роботи не менше 2-х фахівців, які пройшли підвищення кваліфікації за напрямком проведення інструментально-лабораторних вимірювань.». При цьому зауважуємо, що Технічними вимогами викладеними у Додатку 1 до тендерної документації не передбачено проведення жодних лабораторних вимірювань. Як наслідок, звертаємось з проханням виключити частину вимоги пункту 2.2.1. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «- Учасник повинен мати у своєму складі за основним місцем роботи не менше 2-х фахівців, які пройшли підвищення кваліфікації за напрямком проведення інструментально-лабораторних вимірювань» як таку, що не стосується предмета закупівлі та має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників. Вказані вимоги про наявність одного фахівців, які пройшли підвищення кваліфікації за напрямком проведення інструментально-лабораторних вимірювань лабораторії Учасника додатково підтверджує дотримання загальних вимог і настанов щодо керування процесами вимірювання та метрологічної придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. В загальному, кваліфікації за вказаним напрямком засвідчує компетентність при проведенні вимірювань, у т.ч. дотримання методик вимірювань та показників, підтверджує якість вимірювань та управління ризиком неправильних результатів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.03.2021 17:39
Вимога
Залишено без розгляду

ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ до проекту договору про закупівлю послуги

Номер: 673ffc2addde476a989a1d9bd4561004
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-005729-b.c3
Назва: ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ до проекту договору про закупівлю послуги
Вимога:
1. Пунктом 4.1 Договору передбачено оплата послуг наступним чином: «Оплата проводиться шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, або іншими способами, не забороненими чинним законодавством України». Пропонуємо пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1. Оплата проводиться шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, або іншими способами, не забороненими чинним законодавством України, за письмовою згодою Виконавця в кожному окремому випадку.». 2. В пункті 4.4 Договору зазначено, що «Замовник залишає за собою право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати послуг за цим Договором у разі наявності простроченого виконання зобов’язань Виконавця за іншими діючими Договорами з Замовником або за штрафними санкціями, передбаченими цим Договором, до моменту належного виконання Виконавцем таких зобов’язань». Пропонуємо виключити даний пункт з Договору, оскільки зазначена умова не відповідає чинному законодавству України, а саме: частині 7 статті 193 Господарського кодексу України, відповідно до якої не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Також зауважуємо, що умови передбачені у вищезазначеному пункті 4.4 Договору, порушують права Виконавця та не забезпечують дотримання справедливого балансу між правами та охоронюваними законом інтересами сторін Договору. Так, завдяки наведеним умовам Договору, Замовник, всупереч вимогам законодавства (частини другої статті 625 Цивільного кодексу України), звільняється від відповідальності за порушення грошового зобов’язання, тоді як частиною третьою статті 614 Цивільного кодексу України передбачено, що правочин, яким скасовується чи обмежується відповідальність за умисне порушення зобов`язання, є нікчемним. 3. Пункт 6.3.1 Договору пропонуємо викласти в новій редакції: «6.3.1. Надати послуги у відповідності до обсягів, строків та вимог до якості, які визначені Додатком № 1 до цього Договору. Письмово інформувати Замовника про виявлену неможливість одержати очікувані результати або недоцільність продовжувати надання послуг.» 4. Абзац другий пункту 7.5 Договору виключити, оскільки умови пункту 4.4 Договору не відповідають чинному законодавству України, про що зауважено вище (в пункті 2 Зауважень та пропозицій до Договору). 5. Пунктом 7.6 Договору передбачено, що на суму боргу за порушення строку здійснення платежів нараховується 0,01 % річних від простроченої суми. Пропонуємо пункт 7.6 Договору змінити задля захисту інтересів АТ «Укртрансгаз» та викласти в наступній редакції: «7.6. Сторони домовились, що на суму боргу за порушення строку здійснення платежів нараховується встановлений індекс інфляції за весь час прострочення, а також 3 % річних від простроченої суми.». 6. Пунктом 8.2 Договору передбачено розмір забезпечення виконання Договору, що становить 3% від вартості Договору, проте пунктом 4.11 розділу I «Загальні положення» тендерної документації для проведення закупівлі, затвердженої протоколом від «05» лютого 2021 року № 21_0074_п, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу для проведення процедури закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/search?tid=UA-2021-02-08-005729-b ) передбачено інший розмір забезпечення виконання Договору, а саме: Лот №1 - 5% від вартості договору; Лот №2 - 5% від вартості договору; Лот №3 - 5% від вартості договору; Лот №4 - 5% від вартості договору. Таким чином, необхідно привести у відповідність пункт 8.2 Договору та пункт 4.11 розділу I «Загальні положення» тендерної документації для проведення закупівлі до єдиних вимог щодо розміру забезпечення виконання Договору. 7. Пункт 8.7 Договору виключити з Договору, оскільки умови повернення банківської гарантії наводяться у тексті самої банківської гарантії і умови Договору не можуть їм суперечити. 8. Пункт 11.3 Договору не відповідає інтересам АТ «Укртрансгаз», тому пропонуємо викласти його в такій редакції: «11.3. В разі, якщо підставою для розірвання цього Договору Замовником є невиконання Виконавцем взятих зобов'язань за цим Договором, то Замовник зобов’язаний відшкодувати Виконавцю вартість наданих на момент розірвання Договору послуг.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Пунктом 4.1 Договору передбачено оплата послуг наступним чином: «Оплата проводиться шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, або іншими способами, не забороненими чинним законодавством України». Пропонуємо пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1. Оплата проводиться шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, або іншими способами, не забороненими чинним законодавством України, за письмовою згодою Виконавця в кожному окремому випадку.». Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922 , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, Замовник самостійно визначає умови закупівлі, виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі. В проекті договору, який є складовою частиною тендерної документації (додаток 4), Замовником визначенні умови договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського Кодексів України. В зв’язку з вищевикладеним, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в цій частині в Додаток №4 до тендерної документації. Відхилити вимогу.   2. В пункті 4.4 Договору зазначено, що «Замовник залишає за собою право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати послуг за цим Договором у разі наявності простроченого виконання зобов’язань Виконавця за іншими діючими Договорами з Замовником або за штрафними санкціями, передбаченими цим Договором, до моменту належного виконання Виконавцем таких зобов’язань». Пропонуємо виключити даний пункт з Договору, оскільки зазначена умова не відповідає чинному законодавству України, а саме: частині 7 статті 193 Господарського кодексу України, відповідно до якої не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Також зауважуємо, що умови передбачені у вищезазначеному пункті 4.4 Договору, порушують права Виконавця та не забезпечують дотримання справедливого балансу між правами та охоронюваними законом інтересами сторін Договору. Так, завдяки наведеним умовам Договору, Замовник, всупереч вимогам законодавства (частини другої статті 625 Цивільного кодексу України), звільняється від відповідальності за порушення грошового зобов’язання, тоді як частиною третьою статті 614 Цивільного кодексу України передбачено, що правочин, яким скасовується чи обмежується відповідальність за умисне порушення зобов`язання, є нікчемним. Відповідно до частини 7 статті 193 Господарського кодексу України не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Відповідно до статті 235 Господарського кодексу України за порушення господарських зобов'язань до суб'єктів господарювання та інших учасників господарських відносин можуть застосовуватися оперативно-господарські санкції - заходи оперативного впливу на правопорушника з метою припинення або попередження повторення порушень зобов'язання, що використовуються самими сторонами зобов'язання в односторонньому порядку. До суб'єкта, який порушив господарське зобов'язання, можуть бути застосовані лише ті оперативно-господарські санкції, застосування яких передбачено договором. Договором визначено оперативно – господарську санкцію у редакції п.4.4 Договору, а саме: «4.4. Замовник залишає за собою право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати послуг за цим Договором у разі наявності простроченого виконання зобов’язань Виконавця за іншими діючими Договорами з Замовником або за штрафними санкціями, передбаченими цим Договором, до моменту належного виконання Виконавцем таких зобов’язань». Відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. Пунктом 7.6 Договору встановлений розмір розмір процентів відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України, а саме: «7.6. Сторони домовились, що на суму боргу за порушення строку здійснення платежів нараховується 0,01 % річних від простроченої суми.». Враховуючи вищевикладене, умови Договору визначені відповідно до чинного законодавства. Відхилити вимогу. 3. Пункт 6.3.1 Договору пропонуємо викласти в новій редакції: «6.3.1. Надати послуги у відповідності до обсягів, строків та вимог до якості, які визначені Додатком № 1 до цього Договору. Письмово інформувати Замовника про виявлену неможливість одержати очікувані результати або недоцільність продовжувати надання послуг.» Відповідь: Відповідно до статті 224 ГКУ Учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено. Під збитками розуміються витрати, зроблені управненою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також не одержані нею доходи, які управнена сторона одержала б у разі належного виконання зобов'язання або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною. Відповідно до статті 225 ГКУ До складу збитків, що підлягають відшкодуванню особою, яка допустила господарське правопорушення, включаються - вартість втраченого, пошкодженого або знищеного майна, визначена відповідно до вимог законодавства; - додаткові витрати (штрафні санкції, сплачені іншим суб'єктам, вартість додаткових робіт, додатково витрачених матеріалів тощо), понесені стороною, яка зазнала збитків внаслідок порушення зобов'язання другою стороною; - неодержаний прибуток (втрачена вигода), на який сторона, яка зазнала збитків, мала право розраховувати у разі належного виконання зобов'язання другою стороною; - матеріальна компенсація моральної шкоди у випадках, передбачених законом. Відповідно до пункту 13.9. Договору всі додатки до даного Договору є його невід’ємною частиною. Тому п.п.6.3.1 Договору залишаємо без змін. Відхилити вимогу. 4. Абзац другий пункту 7.5 Договору виключити, оскільки умови пункту 4.4 Договору не відповідають чинному законодавству України, про що зауважено вище (в пункті 2 Зауважень та пропозицій до Договору). Роз’яснення викладені у відповіді в пункті 2 Зауважень та пропозицій до Договору. Відхилити вимогу. 5. Пунктом 7.6 Договору передбачено, що на суму боргу за порушення строку здійснення платежів нараховується 0,01 % річних від простроченої суми. Пропонуємо пункт 7.6 Договору змінити задля захисту інтересів АТ «Укртрансгаз» та викласти в наступній редакції: «7.6. Сторони домовились, що на суму боргу за порушення строку здійснення платежів нараховується встановлений індекс інфляції за весь час прострочення, а також 3 % річних від простроченої суми.». Роз’яснення викладені у відповіді в пункті 2 Зауважень та пропозицій до Договору. Відхилити вимогу. 6. Пунктом 8.2 Договору передбачено розмір забезпечення виконання Договору, що становить 3% від вартості Договору, проте пунктом 4.11 розділу I «Загальні положення» тендерної документації для проведення закупівлі, затвердженої протоколом від «05» лютого 2021 року № 21_0074_п, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу для проведення процедури закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/search?tid=UA-2021-02-08-005729-b ) передбачено інший розмір забезпечення виконання Договору, а саме: Лот №1 - 5% від вартості договору; Лот №2 - 5% від вартості договору; Лот №3 - 5% від вартості договору; Лот №4 - 5% від вартості договору. Таким чином, необхідно привести у відповідність пункт 8.2 Договору та пункт 4.11 розділу I «Загальні положення» тендерної документації для проведення закупівлі до єдиних вимог щодо розміру забезпечення виконання Договору. В пункт 8.2 Договору будуть внесені зміни 7. Пункт 8.7 Договору виключити з Договору, оскільки умови повернення банківської гарантії наводяться у тексті самої банківської гарантії і умови Договору не можуть їм суперечити. Відповідно до частини другої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. На виконання пункту четвертого частини другої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) розроблено пункт 8.7 Договору у наступній редакції: «8.7. Забезпечення виконання Договору повертається у випадках передбачених ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» за умови настання граничної дати оплати (остаточному розрахунку) згідно з умовами Договору, протягом 5 (п’яти) банківських з дня настання таких обставин. Повернення забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом направлення відповідного листа (повідомлення) Виконавцю або банку-гаранту, у разі надання Виконавцем забезпечення виконання Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії в паперовій формі. Повернення забезпечення виконання Договору, наданого у вигляді електронної банківської гарантії, здійснюється шляхом направлення відповідного SWIFT-повідомлення через банк бенефіціара на адресу банка –гаранта. Моментом належного виконання зобов’язання Замовника щодо повернення оригіналу Гарантії є дата зазначена на відповідному супровідному листі (повідомлені) Замовника.». Відхилити вимогу.   8. Пункт 11.3 Договору не відповідає інтересам АТ «Укртрансгаз», тому пропонуємо викласти його в такій редакції: «11.3. В разі, якщо підставою для розірвання цього Договору Замовником є невиконання Виконавцем взятих зобов'язань за цим Договором, то Замовник зобов’язаний відшкодувати Виконавцю вартість наданих на момент розірвання Договору послуг.». ТОВ «Оператор ГТС України» з 01.01.2020р не входить до структури АТ «Укртрансгаз» та не відповідає за інтереси АТ «Укртрансгаз». Відхилити вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.03.2021 17:39
Вимога
Вирішена

кваліфікаційні критерії

Номер: d08021a10d3a4320a84ba9abf26164c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-005729-b.a2
Назва: кваліфікаційні критерії
Вимога:
У своїх вимогах, а саме п.2.1.5 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати Учасником торгів у складі пропозиції наступний документ: «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія сертифікату відповідності Учасника що засвідчує управління якістю відповідно до вимог ISO 9001».Дана вимога Замовника встановлена у частині 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю», а саме у2.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Очевидно, що вимога п.2.1.5 жодним чином не стосується питання наявності у Учасника матеріально-технічної бази та технологій. Також така вимога не відповідаєжодному кваліфікаційному критерію визначеному ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Враховуючи вищенаведене вбачається, що вказана вимога п.2.1.5 Додатку 2 до тендерної документації має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно до ч.2ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому згідно з ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частин 1-2 ст.23 ЗУ «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах.Національн істандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Нам не відомі нормативно-правові акти, які б визначали обов’язковим застосування ДСТУ ISO 9001 для зазначеного предмету закупівлі при експлуатації газотранспортної системи України. У чинному НПАОП 60.3-1.01-10«Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів» відсутні такі вимоги. НДТОВ 01-001:2019 «Технічна експлуатація газотранспортної системи», документ, якийрегламентує проведення робіт за предметом закупівлі, також не містить вимог щодо необхідності проходження виконавцем робіт сертифікації за ДСТУ ISO 9001. Попередня закупівля аналогічних послуг (UA-2019-12-23-000609-a) не передбачала зазначених вимог щодо необхідності наявності сертифікату відповідності Учасника що засвідчує управління якістю відповідно до вимог ISO 9001. Відповідно потенційні учасники не могли заздалегідь (до публікації закупівлі) знати про таку вимогу Замовника та завчасно пройти таку добровільну сертифікацію. Важливо зазначити, що Учасники, які не пройшли добровільну сертифікацію за ДСТУ ISO 9001 позбавлені можливості участі у даній закупівлі так як термін проведення експертизи для отримання сертифікату складає в середньому 2 місяці. Слід зазначити, щоТОВ «Оператор газотранспортної системи України» проводив і проводить більш суттєві закупівлі, як за вартістю так і за обсягом і складністю виконання ніж за даним предметом закупівлі, без такої вимоги щодо наявність сертифіката за ДСТУ ISO 9001, наприклад (цим не обмежуючись) закупівлі: UA-2020-06-19-000650-b – очікувана вартість – 308 088 096,00грн. UA-2020-08-03-004231-a - очікувана вартість – 96 315 733,33грн. UA-2020-11-24-002824-c -очікувана вартість - 73 957 641,67грн. Враховуючи вищеописане та те, що встановлена вимога п.2.1.5 Додатку 2 до тендерної документації (надати Учасником торгів у складі пропозиції наступний документ: «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія сертифікату відповідності Учасника що засвідчує управління якістю відповідно до вимог ISO 9001») не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо кваліфікаційних критеріїв (ст.16), а також те, що дана вимога суперечить ч.4 ст.22ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення шляхом виключення вимоги п.2.1.5 Додатку 2 до тендерної документації, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до вашої вимоги до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

інформація про учасника в складі тендерної пропозиції

Номер: 77f06daa5fa64ed3be2305d8071a4a85
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-005729-b.a1
Назва: інформація про учасника в складі тендерної пропозиції
Вимога:
відповідність кваліфікаційним критеріям
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: неточність в тексті
Дата скасування: 18.02.2021 10:51
Скарга
Прийнята до розгляду

Дії та рішення Замовника щодо скасування торгів

Номер: 96c9645f8e324390a32a6a613a23f5c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-005729-b.c5
Назва: Дії та рішення Замовника щодо скасування торгів
Скарга:
Надається окремим файлом
Пов'язані документи: Орган оскарження Учасник Замовник
Дата розгляду скарги: 12.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2021 13:46
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ", Федосєєв Павло 380505753717 GEOSYS@I.UA http://geosys.com.ua