-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Послуги по заправці та відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів" (ДК 021:2015:50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки")
Місце знаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000. Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону) Код товару чи послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : ДК 021:2015 :50313200-4 "Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв")
Завершена
132 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 320.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 320.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2021 16:32 - 12.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога до Замовника дати додаткові роз'яснення причинам дискваліфікації та відмінити рішення про дискваліфікацію, як неагрументоване
Номер:
3bc32f2fa96c454ebcdaa02d08d63c7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-011205-a.b2
Назва:
Вимога до Замовника дати додаткові роз'яснення причинам дискваліфікації та відмінити рішення про дискваліфікацію, як неагрументоване
Вимога:
Згідно протоколам, опублікованим в системі прозоро нас, як Учасника, було дискваліфіковано за двома ознаками:
1) Згідно технічних вимог учасник мав надати «Довідку в довільній формі, якою учасник підтверджує наявність працівників». В своїй тендерній документації «Довідка щодо наявності працівників» ми засвідчили, що ФОП Руденко Євген Миколайович повідомляє, що має штат співробітників, які мають відповідний досвід та кваліфікацію, з зазначенням стажу працівників. Таким чином, ми вважаємо надані документи такими, що відповідають умовам тендерної документації. Просимо роз’яснити Замовника, чому цей критерій був неприйнятий в нашій пропозиції, де кількість технічних спеціалістів п’ять осіб, але був прийнятий у наступного Учасника, де всього один технічний спеціаліст. Також, у ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.», просимо пояснити, чому Замовник не скористався такою можливістю?
2) Згідно технічних вимог «На підтвердження того що заправка картриджів буде проводитись лише якісним оригінальним тонером виробництва STATIC CONTROL, учасник повинен надати Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника/дистриб’ютора продукції STATIC CONTROL в Україні із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника. Якщо Авторизаційний лист видано офіційним представництвом виробника/дистриб’ютором, то Учасник повинен надати підтвердження такого статусу». Таким чином, в тендерній документації вказана необхідність наявності авторизаційного листа, який підтверджує партнерські відносини. Нами було надано лист про партнерські відносини між ФОП Руденко Євген Миколайович та офіційним дистриб’ютором продукції Static Control в Україні ТОВ «Makkon», тобто вимога Замовника була виконана по суті. Форма авторизаційного листа не є формалізованою, всі реквізити, які вимагав Замовник в документації, на нашому листі зазначені та закріплені печатками. Також хочу звернути увагу, що в тендерній документації не зазначено хто саме повинен зазначати найменування замовника, номера тендеру. Таким чином, ми вважаємо надані документи такими, що відповідають умовам тендерної документації, а саме підтверджують наш статус, як партнера виробника. Просимо дати пояснення, яким чином якість тонера STATIC CONTROL пов’язана з оформленням авторизаційного листа та виходячи з чого був поставлений під сумнів наш статус партнера виробника, адже саме підтвердження цього статусу вимагалось в документації.
Враховуючи, що згідно Оголошення до тендерної документації критерієм оцінки пропозицій є ціна, вважаємо зазначену Замовником аргументацію недостатньою для дискваліфікації нас як Учасника з найбільш економічно вигідною ціною та такою, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та лобіює інтереси інших учасників. Вимагаємо повторного розгляду нашої пропозиції і оцінки відповідності.
Пов'язані документи:
Замовник
- Руденко вимога.pdf 25.02.2021 16:43
- відповідь на вимогу картриджі Руденко.docx 25.02.2021 16:43
Дата подачі:
24.02.2021 15:48
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1. У вимогах до предмета закупівлі Замовником вимагається довідка в довільній формі, якою учасник підтверджує наявність працівників, що мають досвід роботи по наданню послуг по заправці та відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів не менше одного року.
Натомість, учасник вказує загальний стаж роботи працівників, невказавши при цьому, який досвід мають працівники по наданню послуг по заправці та відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів.
Наступний учасник надав інформацію в повному обсязі.
Ви зазначаєте, що відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Стаття 26 Закону стосується відкритих торгів (тендерів) і не поширюється на спрощені закупівлі, що проводяться відповідно до статті 14 Закону. Тому, виправити невідповідність в кваліфікаційних критеріях – неможливо.
2. Замовником встановлена вимога: лист від виробника або офіційного представництва виробника/дистриб’ютора продукції STATIC CONTROL в Україні із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника.
Ви вказуєте, що в документації не зазначено, хто саме повинен вказати найменування замовника та номер тендера.
Пропозиція Учасника відхиляється, у разі, якщо ненадана та/або надана інформація не в повному обсязі.
Отже, Ваші вимоги відхилені.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога стосовно авторизаційного листа
Номер:
bdcdbf5ec44d409cad59146d0475d7b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-011205-a.b1
Назва:
Вимога стосовно авторизаційного листа
Вимога:
Шановний Замовнику!!
Відповідно вимог п. ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовники не маютьь права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Не дотримання цього принципу вбачається в тендерній документації, а саме: Розділом ІІ. "Загальні вимоги до предмету спрощеної закупівлі. Технічні вимоги." вимагається заправка картриджів оригінальним тонером виробництва STATIC CONTROL. Також, в переліку документів, що має надати Учасник міститься вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника/дистриб’ютора продукції STATIC CONTROL в Україні із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника. Якщо Авторизаційний лист видано офіційним представництвом виробника/дистриб’ютором, то Учасник повинен надати підтвердження такого статусу.
Доводимо до Вашого відома, що всі виробники фото-копіювальної продукції наполегливо рекомендують використання ориганльних витратних матеріалів при обслуговуванні техніки. Своєю вимогою, щодо підтвердження партнерських відносин з виробником або офіційним представництвом виробника/дистриб’ютора продукції STATIC CONTROL Ви унеможливлюєте використання оригінальних тонерів та інших витратних матеріалів при обслуговуванні техніки, що може суттєво впливати на якість надання послуг.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, яка регламентує співпрацю лише з виробником або офіційнимпредставництвом виробника/дистриб’ютора продукції STATIC CONTROL.
Пов'язані документи:
Замовник
- Картриджі.pdf 12.02.2021 14:27
- відповідь на вимогу картриджі.docx 12.02.2021 14:27
Дата подачі:
11.02.2021 09:49
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Як відомо, більшість виробників обладнання, обслуговування якого є предметом даної закупівлі, рекомендують заміну друкуючих картриджів на оригінальні, замість їх заправки або відновлення. Але, через обмежене фінансування Замовник не може придбати необхідну кількість оригінальних картриджів. Тому, предметом даної закупівлі є саме послуги з заправки та відновлення.
У вільному продажу відсутні оригінальні тонери, фотобарабани, леза очищення тощо таких виробників як Canon, HP та інші. Таким чином, надання послуг з заправки/відновлення картриджів, із використанням оригінальних витратних матеріалів – неможливе.
Отже, з метою отримання якісних послуг із заправки та відновлення картриджів, необхідні найбільш якісні сертифіковані запчастини та витратні матеріали, з тих, що є на ринку України.
Досвід попередньої роботи, з різними надавачами послуг, показав, що якість друку залежить від того, які саме тонер чи витратні матеріали використовуються при заправці/відновленні картриджів. Найкраща якість друку, на принтерах та БФП, досягалась лише при використанні тонеру виробництва STATIC CONTROL.
Вимога стосовно надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника/дистриб’ютора продукції, в свою чергу, свідчить про високу довіру учаснику. Також ця вимога дозволяє уникнути ризиків придбання неякісного чи підробного товару невідомого походження.
Згідно частиною 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - вимоги до предмета закупівлі, визначені Замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто вказати еквівалент є правом Замовника, а не обов’язком.
Таким чином на думку Замовника дана вимога є необхідною, та жодним чином не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено