• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по охороні будівлі за адресою вул. Кропивницького, 63а

Завершена

243 718.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 218.59 UAH
Період оскарження: 08.02.2021 15:43 - 20.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо Вас змінити обсяг охоронних послуг

Номер: e37c325b6a88485aafeb617a401003ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-009822-a.b1
Назва: Вимагаємо Вас змінити обсяг охоронних послуг
Вимога:
Шановний замовник, при вивченні Вашої пропозиції зіткнулися з незрозумілою для нас ситуацією, а саме: запропонована вартість послуг 243 718.50 грн. якої не вистачає навіть на виплату мінімальної заробітної платні для охоронників. Напевно є якась помилка, на наш погляд не може комунальне підприємство таке як Ваше знати про те, що виконавець з яким Ви заключите договір буде свідомо порушувати законодавство України в часті сплати податків та виплати заробітної платні своїм співробітникам. Чому так спробуємо пояснити як зазначено Вами кількість послуг в обсязі 7344 людино-годин. один цілодобовий пост охорони. Якщо 243 718.50 поділити на 7344 дорівнює 33 грн. 19 коп. підприємство яке сплачує 5% єдиного податку повинен сплатити 12185,95 грн. а це 1 грн. 66 коп. у переводі на людино години. 33 грн. 19 коп. - 1 грн. 66 коп. = 31 грн. 53 коп. Передбачена Замовником сума 31 грн. 53 коп. за одну годину охорони не відповідає нормам чинного законодавства, оскільки: по-перше: менше передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» мінімальної заробітної плати як у погодинному розмірі з 01.01.2021 на рівні 36,11 гривні, так і в місячному розмірі з 01.01.2021 на рівні 6000,00 гривень; по-друге: цих коштів не вистачить на оплату роботи в нічний час, за надурочні години та за роботу у святкові дні. Вимагаємо Вас змінити обсяг охоронних послуг, а саме: зменшити години охорони або пости охорони, щоби запропонованої суми 243 718.50 грн вистачало для виплати заробітної платні та усіх обов’язкових податків.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником уважно розглянуто подану вимогу щодо внесення змін до обсягів закупівлі. За результатами розгляду вимоги повідомляємо про неможливість її задоволення з підстав, викладених у вимозі та роз’яснюємо заявнику наступне. Замовник є бюджетною установою та бере зобов’язання і, відповідно, проводить закупівлі товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб замовника виключно в межах виділених бюджетних призначень. Потреба замовника в придбанні послуг охорони визначена в технічному завданні. Обсяг виділеного бюджетного фінансування відповідає сумі очікуваної вартості закупівлі. Прийняття будь-яких рішень з приводу перегляду обсягів та/чи суми закупівлі можливо виключно за результатами проведеної закупівлі (в разі відсутності пропозицій учасників).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.02.2021 16:03
Задовільнена: Ні