-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Друкована продукція (бланки)
1. Місце поставки товару: Станції швидкої медичної допомоги – відокремлені структурні підрозділи КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (згідно п.4 розділу V та додатку 2 проекту договору, викладеному у Додатку №4 до Тендерної документації); 2. Кількість: 34 найменувань; 3. Обсяг поставки товару: згідно з Додатком №3; 4. Строк поставки товарів: протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати узгодження відповідної заявки від Замовника на отримання товару (згідно п. 1 розділу V проекту договору, викладеному у Додатку №4 до Тендерної документації).
Завершена
337 039.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 370.39 UAH
мін. крок: 1% або 3 370.39 UAH
Період оскарження:
05.04.2017 14:48 - 20.04.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
опротестування на дискваліфікацію
Номер:
62ebdb0457bc458e9bd94ceaab46c6e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-05-000338-a.a2
Назва:
опротестування на дискваліфікацію
Вимога:
1. Витяг з ПДВ видається одноразово.
2. Так як ми юридична особа, ми не маємо довідки про присвоєння індентифікаційного номера.
Так що вказані причини на дискваліфікацію нас безпідставні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2017 16:55
Вирішення:
1. В Додатку 2 до Тендерної документації Замовником чітко прописані вимоги до учасників закупівлі, які треба дотримуватись. Учасник бачить ці вимоги вже на стадії подачі своєї пропозиції. Згідно ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій (а саме до 14.05.2017) звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо Тендерної документації, якщо виникають якісь питання стосовно закупівлі.
Останній учасник ТОВ «Культтовари+» надав до електронної системи закупівель Витяг з реєстру ПДВ строком не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа .
2. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації та учасник повинен надати Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору, або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків, яких Ви не надали.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Уточнення
Номер:
66037a205f5347729ff232ac6934c768
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-05-000338-a.a1
Назва:
Уточнення
Вимога:
Доброго дня! Для якісного та правильного прорахунку, просимо надати відповіді на наступні запитання: Поз 2- Бланк повинен бути надрукований на газетці 45 гр чи на офсеті 65гр?
Поз 1,4,5,6,15,32-Яка щільність офсету?
Поз 8,9,10,11,12,13,14,22,23,34-Який папір використовується на блок та яка його щільність?
Поз 21,28,29-яка щільність картону?
Поз 13,14,- Який покірний матеріал на обкладинку,папір чи баладек? дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2017 10:34
Вирішення:
Позиція 2- бланк повинен бути надрукований на газетці щільністю 45 гр/кв.м
Позиції 1,4,5,6,15,32- щільність офсету не менше 65 гр/кв.м
Позиції 8,9,10,11,12,13,14,22,23,34- на блок використовується газетний папір щільністю 45 гр/кв.м
Позиції 21,28,29- щільність картону -150-200 гр/кв.м
Позиції 13,14,- на обкладинку використовувати картон щільністю 300 гр/кв.м
Статус вимоги:
Задоволено