• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Наркотичні засоби та психотропні речовини; препарати для наркозу; вакцина

Наркотичні засоби та психотропні речовини; препарати для наркозу; вакцина

Завершена

320 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 82.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2017 12:27 - 27.03.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: 9757c841be9644c3a16579d2c58f8661
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-15-000611-a.c4
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника (докладніше у доданих документах)
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.05.2017 18:42
Автор: ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ, Рихліцький Олександр Володимир +380995159024 tenderpharm@gmail.com
Вимога
Є відповідь

оскарження

Номер: 61cb176270434dbe8e62d94566febcfe
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-15-000611-a.a3
Назва: оскарження
Вимога:
Відповідно до чинного законодавства, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) та Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – зовсім різні державні реєстри, які ведуть дві різних, не пов’язані між собою державні служби. Документи, що надаються з одного та з іншого реєстру мають різну форму відображення та містять різну інформацію (одна частина з якої дублюється, а інша – унікальна для кожного з реєстрів). Зазначені реєстри не є взаємозамінними, тому, надання документу з ЄДР замість документу з ЄДРПОУ не є вірним. Так, відповідно до «ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України», затвердженого Постановою КМУ від 22.01.1996 року № 118, визначено наступне: - «1. Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами» - «3. Реєстр ведеться з метою: забезпечення єдиного державного обліку та ідентифікації суб'єктів; класифікації суб'єктів для отримання статистичної інформації у формалізованому вигляді; проведення спостережень за структурними змінами в економіці щодо видів діяльності, створення, реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) та ліквідації суб'єктів; удосконалення статистичного обліку суб'єктів та створення реєстрів респондентів статистичних спостережень (статистичних реєстрів.» - «9. Ведення Реєстру здійснюється: на державному рівні - уповноваженим Держстатом органом державної статистики; на територіальному рівні - територіальними органами державної статистики.». - «16. Відомості з Реєстру надаються органом державної статистики на запит суб'єкта у п'ятиденний строк. {Абзац перший пункту 16 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 842 (842-2013-п) від 21.11.2013}». А відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15 травня 2003 року № 755-IV визначено, що: - Стаття 1 розділ 1: «6) держатель Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - держатель Єдиного державного реєстру) - Міністерство юстиції України, яке вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 7) Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи;» В свою чергу «ПОРЯДОК надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 чітко передбачає надання інформації з цього реєстру у формі виписки або витягу. Отже, на підставі вище викладеного вважаємо що ТОВ «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ» не було виконано вимогу замовника щодо надання копії довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, яка відповідно до змін чинного законодавства надається у формі відомостей. Стосовно ж договору оренди нежитлового приміщення, то ТОВ «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ» не надано ніяких підтверджуючих документів про продовження дії даного договору. Таким документом могло би бути платіжне доручення про перерахування коштів за оренду нежитлових приміщень за 2017 рік. Тому наявність даного договору, який втратив свою чинність, не гарантує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надана у прикріпленому файлі!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

оскарження рішення Замовника

Номер: 9db1e290e6ba440eb19c57be41109351
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-15-000611-a.c2
Назва: оскарження рішення Замовника
Вимога:
Під час ознайомлення з документами наданими у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ», нами були виявлені недоліки, що не відповідають кваліфікаційним вимогам встановленим Замовником до Учасника. Враховуючи ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне повідомите Вам наступне: Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації пропозиція учасника повинна містити: «2. Копія довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України». Проте ТОВ «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ» в складі своєї пропозиції не було надано відповідну довідку, що є грубим порушенням вимог Замовника. Також ТОВ «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ» в складі пропозиції конкурсних торгів було надано копію договору про оренду нежилого приміщення, термін дії якого закінчився 31.12.2013 року та не надано документів, які підтверджують продовження строку дії вказаного договору, що є грубим порушенням вимог Замовника. На підставі вищевикладеного, та враховуючи важливість дотримання усіх принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо, що ТОВ «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ», не може бути визнана переможцем та має бути дискваліфікована.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Всі деталі відповіді на Вимогу у приєднаному файлі!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

оскарження рішення Замовника

Номер: f4e59e57263747e7b1d9d99698628c10
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-15-000611-a.a1
Назва: оскарження рішення Замовника
Вимога:
Під час ознайомлення з документами наданими у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», нами були виявлені недоліки, що не відповідають кваліфікаційним вимогам встановленим Замовником до Учасника. Враховуючи ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне повідомите Вам наступне: Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації пропозиція учасника повинна містити: «6. Копія Балансу підприємства (форма № 1) за попередній рік завірена печаткою Учасника; 7. Копія Звіту про фінансові результати (форма № 2) за попередній рік завірена печаткою Учасника; *» Проте ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» було надано лише копію балансу (форма 1 м) однак не надано підтвердження про прийняття зазначеної звітності (відмітка уповноваженого органу чи квитанція про подачу звітності в електронній формі). Копію Звіту про фінансові результати (форма № 2) або лист роз’яснення про його відсутність взагалі не було надано, що є грубим порушенням вимог Замовника. Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації пропозиція учасника повинна містити: «11.Довідку у довільній формі від Учасника, підписану уповноваженою посадовою особою учасника та скріплену печаткою учасника (у разі наявності),про відсутність у Учасника заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) датовану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про прведення процедури закупівлі;» Однак ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» не було надано вказаної довідки, що є грубим порушенням вимог Замовника. На підставі вищевикладеного, та враховуючи важливість дотримання усіх принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо, що ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», не може бути визнана переможцем та має бути дискваліфікована.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу розглянуто, всі деталі сформульовані в протоколі №5 від 04.04.17 року, який додано
Статус вимоги: Задоволено