-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект обладнання геліосистеми на основі вакуумних сонячних колекторів для заміщення теплового навантаження системи гарячого водопостачання підприємства.
Комплект обладнання геліосистеми на основі вакуумних сонячних колекторів для заміщення теплового навантаження системи гарячого водопостачання підприємства.
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження:
04.04.2017 16:25 - 07.04.2017 17:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця тендеру
Номер:
d0c9d8bbb4234853bc601fc11b84b783
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-04-002183-b.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця тендеру
Скарга:
Рішення Замовника по відхиленню пропозиції ФОП Герасін В.В. та дискваліфікація ФОП Герасін є безпідставними. По результатах аукціону пропозиція ФОП Герасін В.В. була найбільш економічно вигідною, оскільки критерієм оцінки пропозиції на 100% була ціна, а ціна пропозиції ФОП Герасін В.В. була найнижчою.
1. В п.2 тендерної документації, наданої Замовником, чітко вказано: "Очікувана вартість закупівлі товару: 330000 грн". В цьому пункті немає жодної згадки про ПДВ. Згідно з наказом Міністерства Економічного Розвитку і Торгівлі України №680 від 13 квітня 2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», в тендерній документації має бути включена інформація і про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Також, згідно п.9 ст.22, Закону №922 , опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
2. Згідно Закону України №922, ст.5, п.3, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У протоколі про відхилення сказано, що пропозиція ФОП Герасін В.В. не є економічно вигідною через його статус неплатника ПДВ, що є прямою дискримінацію учасника за його статусом платника ПДВ. При розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів Замовник має забезпечити однаковий підхід до учасників. Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно.
Тому, щоб дотримуватись принципів недискримінації та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, Замовник повинен був оцінювати пропозиції різних учасників, навіть якщо один із них є платником ПДВ, а два інших не є платниками ПДВ, цілком однаково.
Пов'язані документи:
reviewers
- Рішення по скарзіUA-2017-04-04-002183-b.b2.pdf 24.05.2017 17:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.04.2017 09:05
Вирішення:
Вимога не підлягає задоволенню через свою необгрунтованість.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.05.2017 17:53
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2017 18:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порядок проведення допорогових закупівель визначається положенням наказу №35 Держзовніторгвидав. згідно п 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
В оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що очікувана вартість складає "330 000 з ПДВ".
Форма зазначення очікуваної вартості закупівлі у прикріпленій документації не містить жодних посилань на наявність чи відсутність ПДВ.
Проте, навіть у разі наявності таких не відповідностей пріоритетною являється інформація розміщена в оголошенні. (п. 6.3).
Твердження скаржника про дискримінаційність зазначення ПДВ в складі очікуваної вартості закупівлі, спростовується формою затвердженою наказом мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 формою оголошення закупівлі.
Слід також зауважити, що у разі акцепту пропозиції скаржника Замовник будучи платником податку, не мав би законних підстав до включення у податковий кредит, що в кінцевому випадку призвело б до додаткових витрат Замовника по сплаті податків і збільшило б кінцеву вартість угоди на 20%, що явно не відповідає принципам максимальної економії.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції.
Номер:
5af5974f74c04b05aa5d99173c3b752c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-04-002183-b.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції.
Вимога:
Рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ФОП Іщук Д.О., є таким, що суперечить законодаству та тендерній документації.
По перше - критерієм оцінки пропозиції на 100% є ціна.
По-друге - Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015 року відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Тобто: не оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість.
Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно.
При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель Замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.
Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ є найбільш економічно вигідною, то Замовник повинен акцептувати дану пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2017 18:48
Вирішення:
Відмовити у задоволенні скарги
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2017 18:12
Підтвердження вирішення:
Порядок проведення допорогових закупівель визначається положенням наказу №35 Держзовніторгвидав. згідно п 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
В оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що очікувана вартість складає "330 000 з ПДВ".
Форма зазначення очікуваної вартості закупівлі у прикріпленій документації не містить жодних посилань на наявність чи відсутність ПДВ.
Проте, навіть у разі наявності таких не відповідностей пріоритетною являється інформація розміщена в оголошенні. (п. 6.3).
Твердження скаржника про дискримінаційність зазначення ПДВ в складі очікуваної вартості закупівлі, спростовується формою затвердженою наказом мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 формою оголошення закупівлі.
Слід також зауважити, що у разі акцепту пропозиції скаржника Замовник будучи платником податку, не мав би законних підстав до включення у податковий кредит, що в кінцевому випадку призвело б до додаткових витрат Замовника по сплаті податків і збільшило б кінцеву вартість угоди на 20%, що явно не відповідає принципам максимальної економії.