-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт будівлі амбулаторії комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Сумської міської ради за адресою: місто Суми, проспект Курський, будинок 111" (ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування).
Джерело фінансування - кошти НСЗУ. П. 8 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" - мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції -українська.
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 4 950.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 4 950.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2021 14:15 - 12.02.2021 11:00
Вимога
Вирішена
пп 9 п. 5 Оголошення Учасник має надати Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі зіставний за обсягами і складністю, відповідно до робіт, обсяг яких зазначено цією документацією, протягом останніх трьох років (не менше одного договору за кожен рік починаючи з 2018 року), Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки.
Номер:
310b73bf0ba44ea798254511c156fa5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003629-b.a5
Назва:
пп 9 п. 5 Оголошення Учасник має надати Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі зіставний за обсягами і складністю, відповідно до робіт, обсяг яких зазначено цією документацією, протягом останніх трьох років (не менше одного договору за кожен рік починаючи з 2018 року), Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки.
Вимога:
пп 9 п. 5 Оголошення Учасник має надати Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі зіставний за обсягами і складністю, відповідно до робіт, обсяг яких зазначено цією документацією, протягом останніх трьох років (не менше одного договору за кожен рік починаючи з 2018 року), Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2021 13:21
Вирішення:
Шановний Учасник! Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої вимоги в оголошення про закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Номер:
e08b556c6c3e4a04b21e3ac2247b88c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003629-b.a4
Назва:
Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо виключити незаконні кваліфікаційні вимоги а саме:
1. Вимога щодо надання саме нотаріально-завірених копій сертифікатів.
2. 13. В складі пропозиції надати об’ємно-планувальні рішення фасаду в форматі pdf.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2021 12:47
Вирішення:
Шановний Учасник! Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої вимоги в оголошення про закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Обмеження кола потенційних учасників, що призведе до максимізації ціни договру та розкрадання державних коштів
Номер:
872bff9ecf5942d49ada619e4f1b97b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003629-b.a3
Назва:
Обмеження кола потенційних учасників, що призведе до максимізації ціни договру та розкрадання державних коштів
Вимога:
Замовник вимагає: «Довідку про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів. Зазначене відвідування об’єкта Замовника з проведенням фізичних обмірів здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт з наданням обмірювальних креслень в форматі pdf..» Вимога щодо обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів (на етапі періоду уточнень чи періоді подання пропозицій) є неприпустимою та свідчить лише про одне: про змову з переможцем та створення перешкод для потенційних учасників для того, щоб було менше учасників або якщо буде і більше, то замовник знав їх кількість та назви до моменту аукціону, та міг легко відхилити всіх неугодних, які хоч і запропонували менші ціни але так, як не відвідали об’єкт і не зговорилися з замовником, то їх відхиляють… Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України ( з різних куточків нашої неосяжної держави), а також нерезиденти України, тобто компанії з інших країн. Ринок відкритий, головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту на етапі подання пропозиції це неприпустима вимога, тому, що з якого дива, компанія зі Львова, Києва, Сум чи з Варшави повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у місті Замовника, районі чи навіть області хлопають в долоні за вимогу відвідання так, як це не така у ж і велика проблема для місцевих учасників, як їхня перевага, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!) Може Учаснику потрібно не лише оглянути об’єкт, а ще і домовитися з керівництвом про можливий відкат у разі перемоги??? Просимо включити здоровий глузд та схаменутися!!! Додатково повідомляємо, що виконання обмірних креслень є платною послугою. Якщо вам потрібно зробити обміри, то або оголосіть закупівлю на відповідні роботи заключіть прямий договір на виконання обмірних креслень об’єкту проектування.!!!!! Отже, просимо прибрати вимогу, яка передбачена в документації: «Довідку про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів. Зазначене відвідування об’єкта Замовника з проведенням фізичних обмірів здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт з наданням обмірювальних креслень в форматі pdf.» так, як воно націлено лише на одне: зменшення кількості учасників та максимізації ціни договору PS: після аукціону буде чітко зрозуміло чи лобіював замовник чиїсь інтереси, а також буде відома вся інформацію про відповідного учасника та історія співпраці з замовником, що дозволить детально ознайомитися й з іншими закупівлями даного замовника та дати оцінку діям чи бездіяльності уповноваженим особам замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2021 23:38
Вирішення:
Шановний Учасник! Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої вимоги в оголошення про закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінація та невідповідність законодавству
Номер:
7aa5720905254fb6906b8815405924c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003629-b.a2
Назва:
Дискримінація та невідповідність законодавству
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що згідно з абз. 4 п.12. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (надалі – Порядок) затвердженим Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами та доповненнями): «Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно з абз. 5 п.12. Порядку «Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації». Отже всі виконавці розділів проекту повинні бути сертифікованими або виконуватися одним з виконавців, що має кваліфікаційний сертифікат відповідного напрямку. На основі вищевикладеного, просимо або доповнити вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимогою згідно чинних нормативно-правових актів України або передбачити наявність сертифікованих спеціалістів, які мають діючі кваліфікаційні сертифікати, за наступними напрямами: Експерт, технічне обстеження будівель і споруд Інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму Інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва Інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Більше того, Ви вимагаєте нотаріально завірені копії сертифікатів. Шановний Замовник, сертифікати Ви маєте можливість перевірити на сайті Гільдії проектувальників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2021 14:58
Вирішення:
Шановний Учасник!
Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Ст. 14 ч. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинна міститись інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація.
Керуючись нормами чинного законодавства, Замовник в оголошені про проведення спрощеної закупівлі передбачив за необхідне визначити вичерпний перелік документів, які повинен надати Учасник у складі пропозиції. Стосовно вимоги щодо нотаріального посвідчення копії чинних кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтва про підвищення кваліфікації, замовник таким чином страхує себе від недобросовісних учасників. Адже при нотаріальному посвідченні копій цих документів нотаріус повинен упевнитися в дійсності документів, що завіряються. Вимога щодо нотаріального посвідчення встановлена з метою мінімізації ризику надання недостовірної інформації, саме нотаріус має змогу пересвідчитися в наявності оригіналу документу, з якого надається копія.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
f3232154390e4a2d8f1232d7c826082c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003629-b.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо видалити вимогу щодо відвідування об'єкту до початку аукціону, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником. Також врахуйте факт наявних на сьогоднішній день погодних умов, обмеження руху транспорту. Надайте будь-ласка максимум вихідних даних і цього буде достатньо для формуваня пропозицій Учасниками. заздалегідь вдячні.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вдповідь на вимогу.docx 09.02.2021 13:47
Дата подачі:
08.02.2021 14:54
Вирішення:
Шановний Учасник!!!
Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Ст. 14 ч. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинна міститись інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. В ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Керуючись нормами чинного законодавства, Замовник в оголошені про проведення спрощеної закупівлі передбачив за необхідне висунути вимогу про надання Учасниками довідку про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів, зазначене відвідування об’єкта здійснюється до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт з наданням обмірювальних креслень в форматі pdf. Інформуємо Вас, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно, з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Вимога замовника щодо відвідування об’єкта дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з обсягами робіт, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, врахувати всі нюанси та особливості об`єкта, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у Законі України «Про публічні закупівлі». Крім цього, зазначена вимога обґрунтована значною складністю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Статус вимоги:
Відхилено