• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

газове паливо (природний газ)

Завершена

3 155 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 776.25 UAH
Період оскарження: 08.02.2021 12:42 - 01.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 968f79b7ca894e5fa299df27cede7b22
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-002614-b.c3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Заомвнику. Згідно пунтку 13.3 проекту договору Зміна ціни на природний газ в бік збільшення – можлива не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів від дати підписання Договору. Перегляд ціни можливе лише в межах ринкового коливання ціни. Зауважимо, що відповідно до п.2 ч.5 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Тобто, встановлення обмеження щодо строку зміни ціни є незаконним. Просимо внести відповідні зміни до проекту договору.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 5dd799d26a1a4eab9d534d5b519b53bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-002614-b.c2
Назва: вимога
Вимога:
Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів. Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію: "Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%". Отже, просимо внести зміни до пункту 3.3 проекту договору
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 164acbcfc4fc4b02b884f6984c231694
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-002614-b.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Повідомляємо, що з 1 вересня 2020 року Прейскуранти на природний газ із ресурсів акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, постачання якого не підпадає під дію спеціальних обов’язків для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, покладених на НАК “Нафтогаз України” відповідно до статті 11 Закону України “Про ринок природного газу”, не публікуються на сайті Компанії. Вимога замовника в частині формування Учасником цінової пропозиції за нижчими цінами, ніж зазначено у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника є такою, що нав'язує учасникам закупівлі додаткові, не передбачені чинним законодавством України умови суперечить чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі так й підприємницької діяльності. Відповідно до Закону, зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування, переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, Законом (стаття 22), встановлено перелік необхідно інформації, що вимагається для підтвердження відповідності Учасника, зокрема, Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.17 Закону, а також, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимога, висунута Замовником, жодним чином не підтверджує наявність відповідності вищезгаданим критеріям. Тобто, наявність довідки уповноваженого органу у складі Тендерної пропозиції Учасника жодним чином не відображає рівень його відповідності встановленим Законодавством критеріям. В свою чергу, чинною редакцією Закону чітко встановлено поняття -"аномально низька ціна". Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необгрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції. Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон'юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурзі ТОВ ГПК "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ", Української енергетичної біржі, тощо. За наявності такої умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають можливість звернутися до уповноваженого органу, сплатити плату за довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Кожен Учасник в праві вільно обирати принцип роботи та порядок формування цінової пропозиції. Такою вимогою Замовник змушує потенційних Учасників здійснювати постачання товару, за цінами, що встановлені у довідці, не беручи до уваги принципи ведення господарської діяльності окремо взятого суб'єкта господарювання. Замовник порушує принципи публічної закупівлі, з огляду на таке: Аукціон - участь (змагання), за рахунок власних здобутків та можливостей, враховуючи правову природу якого, жоден з учасників не зможе передбачити результат аукціону та свою кінцеву пропозицію, відповідно, не зможе відкоригувати її до ціни, що зазначена у довідці. Ринок природного газу мінливий, а порядок ціноутворення - вільний. Порядок ціноутворення на ринку природного газу залежить від багатьох факторів, зокрема, від показників (індексів) на біржах з продажу газу, кон'юнктури на ринку, наявності або відсутності дефіциту товару в підземних сховищах газу, динаміки споживання, температурних режимів опалювального сезону, політичних факторів, коливання курсу валют, тощо. Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання. Отже, просимо видалити тендерної документаії наступну вимогу: З огляду на застосування учасниками ринку природного газу прейскуранту акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», в якості орієнтиру та зміни ціни у разі її коливання, учасник закупівлі, з метою уникнення демпінгу ціни, зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від уповноваженого органу виданий на ім’я учасника з ціною відповідно прейскуранту акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», під час виконання компанією обов’язків щодо постачання природного газу споживачам, які підпадають під дію спеціальних обов’язків для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, покладених на компанію відповідно до статті 11 Закону України «Про ринок природного газу», станом на місяць оголошення даної закупівлі. В разі, якщо цінова пропозиція, що є складовою тендерної пропозиції учасника буде відрізнятися від ціни, вказаної в довідці, пропозиція такого учасника буде відхилена, як така що не відповідає вимогам тендерної документації. Зазначена умова щодо формування цінової пропозиції в складі тендерної пропозиції, не впливає на зміну ціни за результатом аукціону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено