• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015: 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки.

Завершена

199 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.25 UAH
Період оскарження: 08.02.2021 12:33 - 12.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Відсутність працівників відповідної кваліфікації

Номер: da54c848bc404438b0eb1fbf83f320c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-005149-a.a2
Назва: Відсутність працівників відповідної кваліфікації
Вимога:
Не погоджуємося з Вашим рішенням про визначення переможцем закупівлі ТОВ НВП "Січеславагромонтаж". Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. На виконання вимог розділу 2 Таблиці в п.1 Додатку 2 потрібно було підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі робітничого персоналу за професією слюсаря з експлуатації та ремонту газового обладнання, а також надати копії документів про присвоєння кваліфікації заявленим робітникам за відповідною професією. ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" не має робітничого персоналу, про що зазначено у довідці від 17.02.2021 р. №30-4. Пропозиція виконати повний обсяг послуги інженерно-технічними працівниками підприємства не тільки суперечить встановленим закупівлею вимогам до працівників, а є нісенітницею. Ви можете легко впевнитися в тому на прикладі бригад місцевого підрозділу газорозподільного підприємства, яке обслуговує газопроводи на тих самих об’єктах. Робітники виконують монтаж, демонтаж, ремонт, очищення, змащення обладнання та його комплектуючих, усунення витоків газу, тощо. Інженерний персонал керує роботами, виконує вимірювання, регулювання, налагодження. Наявний інженерно-технічний персонал учасника не може за кваліфікаційними характеристиками виконувати роботу слюсаря, що підтверджується офіційними Довідниками кваліфікаційних характеристик професій працівників. Так, відповідно до Випуску 63 Газове господарство міст, селищ та населених пунктів, затвердженого наказом Міненергетики України від 23.12.1999 №29-285 ( посилання https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v29-2558-99#Text ), тільки слюсар з експлуатації та ремонту газового обладнання виконує позаплановий ремонт газового обладнання комунально-побутових об'єктів, усунення витоку газу, технічне, профілактичне та сезонне обслуговування котельних, регулювання газового обладнання. Саме в цих роботах є потреба при наданні послуги, як зазначено в Додатку 1 Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Також ми перевірили кваліфікаційні характеристики заявлених учасником працівників за посадами головний інженер та інженери з налагодження та випробувань за Випуском 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності», затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 ( посилання https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0336203-04#Text ) та виконроба за Випуском 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.1999 №249 (посилання https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0249241-99#Text ). Встановлено, що до завдань та обов'язків даних працівників не входить необхідне за технічними характеристиками предмета закупівлі обслуговування і ремонт газового обладнання, автоматики котелень, перевірка щільності газопроводів. Вказаний персонал може керувати роботами та виконувати налагодження й випробування, чого недостатньо для надання послуги, яка закуповується, в повному обсязі. Серед працівників ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" відсутні слюсарі з експлуатації та ремонту газового обладнання, а також не надані документи про присвоєння кваліфікації за даною професією, як те вимагається за умовами закупівлі. Навіть якщо інженер виконує завдання за робітничою спеціальністю, він все одно повинен мати необхідні професійні навички, підтверджені належними документами. Професійно-технічне навчання проводять ліцензовані міністерством освіти заклади. Заводи-виробники, які видали ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" довідки, не є суб’єктами освітньої діяльності. Тому такі документи не мають прийматися до уваги. На підставі вищевикладеного вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та є підстави для її відхилення згідно частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо переглянути рішення про визначення переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 2. Вимога про відсутність у переможця закупівлі працівників відповідної кваліфікації: В додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Оголошення Замовником Відділ освіти Магдалинівської селищної ради зазначено наступне: «Допуск працівників Виконавця до газифікованих об’єктів здійснюється за наявності: оригіналів посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірки знань нормативно-правових актів з питань охорони праці (НПАОП) із встановленою законодавством періодичністю – 1 раз на рік (для працівників, зайнятих на роботах підвищеної небезпеки), інших – 1 раз на три роки, та наряду-допуску». Також в оголошенні Замовником зазначено, які саме документи підтверджують кваліфікацію робітників за відповідною професією. Переможцем закупівлі в повній мірі підтверджено рівень кваліфікації робітників, пред’явлено посвідчення працівників та надано дозвільні документи на проведення газонебезпечних та інших робіт, передбачені чинним законодавством.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Невідповідність обладнання та матеріально-технічної бази

Номер: 82e46227dea9493da6073122423ffe20
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-005149-a.a1
Назва: Невідповідність обладнання та матеріально-технічної бази
Вимога:
Не погоджуємося з Вашим рішенням про визначення переможця закупівлі. ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" не підтвердив наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. За умовами закупівлі вимагалося надання чинних сертифікатів, або витягів із сертифікатів перевірки типу заявлених ЗВТ, відповідно до «Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» та дані про наявність у реєстрі затверджених типів ЗВТ. На заявлені учасником газоаналізатори Spectra 1600 GL та Spectra 2000 не надано копій чинних сертифікатів, або витягів із сертифікатів перевірки типу відповідно до «Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки». У довідці від 17.02.2021 р. №30-2 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказано недостовірну інформацію щодо наявності газоаналізаторів Spectra 1600 GL та Spectra 2000 у реєстрі затверджених типів ЗВТ. Наявні у складі пропозиції учасника сертифікати застарілі, видані до введення в дію «Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки». У сертифіката №UA-MI/2-2204-2007 виданий 5 квітня 2007 р. сплив строк дії. Сертифікат №UA-MI/1-578-2007 виданий 6 квітня 2007 р. не дійсний станом на поточну дату, оскільки відомості про вказані в ньому ЗВТ відсутні у реєстрі затверджених типів засобів вимірювальної техніки. Офіційне посилання на цей реєстр розміщено на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у розділі Діяльність → Технічне регулювання → Метрологія. Таким чином пропозиція учасника ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та є підстави для її відхилення згідно частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Вимога про невідповідність обладнання та матеріально-технічної бази переможця закупівлі: Відповідно до ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Періодична повірка засобів вимірювальної техніки – повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал). Міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності. Таким чином, Замовник вважає, що надані Переможцем закупівлі документи про повірку ЗВТ, - підтверджують придатність зазначеної техніки до використання під час надання послуги Замовникові.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні