-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) 30213000-5 Персональні комп*ютери, блок безперебійного живлення
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2021 12:26 - 12.02.2021 12:21
Вимога
Вирішена
не правомірне використання коштів!
Номер:
04783695f49d4ed9b91a2713bb341286
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-005008-a.b4
Назва:
не правомірне використання коштів!
Вимога:
Пропозиція учасника подана без урахування ПДВ. В п. 13 Додатка No2 до
оголошення визначено, що найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися
пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі
податку на додану вартість (ПДВ). Враховуючи вищевикладене. пропозиція учасника з
урахуванням відсутності податку на додану вартість не є найбільш економічно
вигідною. Та ошукує державний бюджет !Дискфаліфікувати переможця!
Пов'язані документи:
Замовник
- На Вашу вимогу відповаідь.docx 26.02.2021 12:10
Дата подачі:
26.02.2021 10:44
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2021-02-08-005008-a.b4 від 26.02.2021 повідомяємо, що закупівля ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) 30213000-5 Персональні комп*ютери, блок безперебійного живлення (далі-процедура закупівлі) проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 із змінами та доповненнями (далі – Наказ) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Закону та Наказу Замовник розробив Інструкцію учасникам допорогової закупівлі (далі-Інструкція), яка затверджена рішенням Замовника та оприлюднена на Веб-порталі Уповноваженого органу.
Для забезпечення рівного підходу при розгляді пропозицій учасників закупівлі Замовником визначено перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. А саме – ціна без ПДВ.
При проведенні Закупівлі замовник керується базовими принципами, що закріплені в статті3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.
Тобто в Інструкції, виходячи з основних принципів здійснення закупівель а саме недискримінацію учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, Замовник забезпечив рівні умови, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку.
Законом визначено, що приймати участь в закупівлях можуть будь-які особи, як резиденти, так і нерезиденти. Всі вони мають різні системи оподаткування, тому під час оцінки пропозицій будуть розглядатись цінові пропозиції з урахуванням ПДВ, що поставить потенційних учасників в нерівні умови.
Слід зазначити, що система Прозорро працює таким чином, що у випадку визначення Замовником очікуваної вартості з ПДВ Учасники-неплатники податків не мають можливості зазначити свою ціну без урахування податків, що може привести до невідповідності оприлюдненої ціни Учасника та фактично запропонованій ціновій пропозиції.
Вимога щодо можливості подання пропозицій виключно платниками ПДВ може призвести до зменшення кола потенційних учасників торгів, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників.
Враховуючи викладене, з метою максимальної економії та ефективності використання державних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, в Інструкції встановлено вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах, зокрема без ПДВ.
Ціна договору буде визначатись за результатами аукціону згідно умов, що визначені замовником в Інструкції, та поданого переможцем розрахунку вартості пропозиції.
При укладанні договору про закупівлю загальна вартість договору визначатиметься, як сума ціни, що визначена за результатами аукціону (з врахуванням всіх витрат, необхідних для виконання договору) та податку на додану вартість, що буде нараховуватись відповідно до діючого законодавства України.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Стосовно дискфаліфікації
Номер:
687b5be3a9774d3693f3fd8cabe43b91
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-005008-a.b3
Назва:
Стосовно дискфаліфікації
Вимога:
Шановний замовник, Сертифікати відповідності персональних комп*ютерів та блок безперебійного живлення містяться в документах,а саме :Сертифікат відповідності_ Сертифікати ІSO_ Декларації відповідності_Компаком 2000.rar
, та СЭС ИБП 1.pdf. Прохання повернути ТОВ КОМПАКОМ-2000 на кфаліфікацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Уважно вивчивши документацію учасника ТОВ КОМПАКОМ 2000.docx 24.02.2021 12:51
Дата подачі:
23.02.2021 17:10
Вирішення:
Уважно вивчивши документацію учасника ТОВ "КОМПАКОМ-2000" на закупівлю ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) 30213000-5 Персональні комп*ютери, блок безперебійного живлення UA-2021-02-08-005008-a, яким було надано пакет документів відповідно до тендерної документації, а саме: Гигиена продукція, 066-1365-06-20_от 08.06.2020_UA.060.D.0982-20_декл_ЕМС_ТОВ Компаком-2000_компьютер, 066-1365-06-20_от 08.06.2020_UA.060.D.0983-20_декл_НВО_ТОВ Компаком-2000_компьютер, 066-1365-06-20_от 08.06.2020_Серт_UA.PN.060.0539-20_ТОВ Компаком-2000_компьютер, Серт НААУ_ТОВ КОМПАКОМ-2000_9001-2015_8О108.CУЯ.068-20 (1), Серт НААУ_ТОВ КОМПАКОМ-2000_14001-2015_8О108.СЕУ.022-20 (1), Серт_ТОВ КОМПАКОМ-2000_9001-2015_СУЯ.051-20 (1), Серт_ТОВ КОМПАКОМ-2000_14001-2015_СЕУ.022-20 (1), СЕС містяться сертифікати відповідності на персональні комп’ютери. Та документ СЭС ИБП 1 який містить інформацію стосовно блоку безперебійного живлення «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи». Замовником передбачалося надання сертифікату відповідності персональних комп’ютерів та блок безперебійного живлення вимогам чинного Технічного регламенту, згідно чинного законодавства України. У учасника ТОВ "КОМПАКОМ-2000" відсутня копія чинного сертифікату відповідності запропонованого товару блок безперебійного живлення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
f4d9cfd461ab4e80b2a96d653243f2f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-005008-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "В складі пропозиції надати лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток 4.docx 09.02.2021 11:56
Дата подачі:
08.02.2021 14:31
Вирішення:
Зміни внесені дякуємо
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
4bf72f132e3d4281841f79398dcdd8dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-005008-a.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 08.02.2021 14:30
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 08.02.2021 14:30
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 08.02.2021 14:30
Дата подачі:
08.02.2021 14:30
Вирішення:
Доброго дня. В документації до спрощеної закупівлі ,зокрема, в додатку 4 п2.,вже вказано,що документальне підтвердження у вигляді оригіналу або копії авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва в Україні щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару.Вимоги до програмного забезпечення чітко прописані у додатку 4 до оголошення даної процедури закупівлі та являються достатніми для підтвердження ліцензійності програми : Mіcrosoft Windows 10 Professional 64-bit Ukrainian OEM (FQC-08978).
Доповненням «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» документації спрощеної закупівлі додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." вважаємо недоцільним.
Статус вимоги:
Задоволено