• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали: Голка стерильна 50мм*1,1мм, колюча, 1/2 кола, Голка стерильна 30мм*0,6мм, колюча, 1/2 кола, Голка стерильна 36мм*0,6мм, колюча, 1/2 кола, Голка стерильна 24мм*0,6мм, колюча, 1/2 кола,Голка стерильна 34мм*0,9мм, колюча, 1/2 кола, Голка стерильна 32мм*1,1мм, колюча, 1/2 кола, Голка стерильна 38мм*1,3мм, колюча, 1/2 кола, Голка стерильна 54мм*1,4мм, ріжуча зворотна, 1/2 кола, Голка стерильна 50мм*1,1мм, ріжуча зворотна, 1/2 кола, Голка стерильна 32мм*1,1мм, ріжуча зворотна, 1/2 кола, Голка стерильна 34мм*0,9мм, ріжуча зворотна, 1/2 кола, Голка стерильна 30мм*0,8мм, ріжуча зворотна, 1/2 кола, Нитка хірургічна шовна Капрон кручений білий № 2/0(М2,5) у котушках по 250 м, Нитка хірургічна шовна Капрон кручений білий № 1(М4) у котушках по 130 м, Нитка хірургічна шовна Капрон кручений білий № 3(М6) у котушках по 80 м, Матеріал колагеновий гемостатичний стерильний. Розмір 7см*3см, Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP0, у відрізках 250 см, фіолетовий, Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP1, фіолетовий, Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP3-0, колюча голка 22 мм, ½ кола, довжина 70 см, фіолетовий, Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP4-0, колюча голка 22 мм, ½ кола, довжина 70 см, фіолетовий, Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP3-0, колюча голка 27 мм, ½ кола, довжина 70 см, фіолетовий, Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP1, колюча голка 40 мм, ½ кола, довжина 90 см, фіолетовий, Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP0, колюча голка 40 мм, ½ кола, довжина 90 см, фіолетовий, Шовний матеріал, що не розсмоктується (з ізотактичного поліпропілену) монофіламентний, стерильний USP4-0, колюча голка 17 мм, ½ кола, довжина 70 см, синій, Шовний матеріал, що не розсмоктується (з ізотактичного поліпропілену) монофіламентний, стерильний USP5-0, колюча голка 17 мм, ½ кола, довжина 75 см, синій, Хірургічний шовний матеріал, що розсмоктується з сополімера гліколевої кислоти і е-капролактона, розмір USP2-0, колюча голка 27 мм, ½ кола, довжина нитки 70 см, фіолетовий, Хірургічний шовний матеріал, що розсмоктується з сополімера гліколевої кислоти і е-капролактона, розмір USP 0, довжина нитки 90 см. Колюча голка 35 мм, ½ кола, фіолетовий, Шовний матеріал, що розсмоктується монофіламентний, стерильний, USP4-0, колюча голка 22 мм, ½ кола. Довжина 70 см., фіолетовий, Шовний матеріал, що розсмоктується монофіламентний, стерильний. USP 3-0, колюча голка 22мм, ½ кола, довжина 70 см, фіолетовий, Шовний матеріал, що не розсмоктується (з поліетилентерефталату) плетений, стерильний. USP 4-0, колюча голка 22 мм, 1/2 кола, довжина 75 см, зелений, Шовний матеріал, що не розсмоктується (з поліетилентерефталату) плетений, стерильний. USP 3-0, колюча голка 22 мм, 1/2 кола, довжина 75 см, зелений.,Медичний клей для закриття шкірних ран, 0,5г., Медичний клей для закриття шкірних ран, 0.8г. код 33140000-3 – медичні матеріали

Завершена

1 461 640.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 308.20 UAH
Період оскарження: 08.02.2021 12:12 - 15.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про усунення порушення законодавства у тендерній документації закупівлі № UA-2021-02-08-002311-b

Номер: bbcf69f8352a43689639974f0000494a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-002311-b.b1
Назва: СКАРГА про усунення порушення законодавства у тендерній документації закупівлі № UA-2021-02-08-002311-b
Скарга:
Хочу звернути увагу на наступне: Відповідно до позицій 33 і 34 Додатку 3 до Тендерної документації Замовник серед шовного матеріалу бажає закупити по 40 штук медичного клею для закриття шкірних ран. З детального опису упаковок клею, які Замовник вимагає від учасників, легко встановлюється, що такі клеї в дозуванні саме 0,5 г і 0,8 г в скляних ампулах з боковими «крилами» на аплікаторі в Україні постачається лише одного певного виробника – це два клеї торгової марки LiquiBand виробника ADVANCED MEDICAL SOLUTIONS LTD. Детальним прописуванням упаковки, порівнянням пропозицій до медичного виробу конкретного виробника Замовник звужує коло учасників, що свідчить про непрозорість і невідкритість закупівлі, а значить про порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також цими діями Замовник встановив, що участь у закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, а це є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, і тому знову свідчить про порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Після вивчення детального опису медико-технічних характеристик виробу поз.29-30 виявилося, що опис відповідає теж унікальному виробу Caprolon того ж самого виробника ADVANCED MEDICAL SOLUTIONS LTD (що і унікальний клей), до концерну якого входить компанія-виробник Resorba Коло можливих учасників поставки шовного матеріалу штучно обмежене введенням до переліку виробів, що закуповуються, колагенових губок поз.16 конкретно визначеного виробника з чіткими характеристиками. За таких умов пропозиція виробу іншого виробника буде не відповідати медико-технічним характеристикам, зазначеним у тендерній закупівлі, а значить з легкістю повністю відхилена Замовником. Слід звернути увагу, що в кожної компанії свої особливі характеристики для продажу зазначених гемостатичних матеріалів, але реалізація їх саме розміром 7см*3см, та ще й з уточненням, що це колаген кінського походження з вмістом на 1 см від 2,4 до 3,1 мг – це вказано лише в характеристиках колагенової губки «Kollagen resorb» Не дивлячись на те, що Замовник начебто написав у Тендерній документації, що можуть надаватися еквіваленти, але умовами п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації можливість надання еквівалентів повністю нівельована. Так, згідно п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації: «9. Якщо учасник пропонує еквіваленти предмету закупівлі, то такий учасник повинен надати висновок (оригінал або копію) або інший документ (оригінал або копію) відповідного уповноваженого органу, який підтверджує, що запропоновані учасником предмети закупівлі є еквівалентами предмету закупівлі». Діючим законодавством не передбачено обов’язкової експертизи медичних виробів на еквівалентність медичним виробам інших виробників. Не існує державного органу, який був би визначений для проведення експертиз щодо еквівалентності медичних виробів.На додачу до зазначеного хочу звернути увагу, що згідно п. 7 цього ж Додатку 3 до Тендерної документації: «7. Інші учасники, надають наступні документи: Авторизаційний/гарантійний лист виробника або його офіційного представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)/дилера/дистриб’ютора повноваження яких підтверджуються відповідними документами щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Обов’язково зазначаються реквізити закупівлі, граничні строки та терміни які учасник зобов’язується гарантувати». Таким чином, за умовами Тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний представник нададуть гарантійний лист (лист авторизації) та документи, що підтверджують їх повноваження. Виробник продукції або його представник мають можливість НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД обрати кому надавати зазначені листи авторизації, а кому відмовляти в їх наданні чи зволікати, щоб не надавати. Не існує закону, який би зобов’язував виробника (представника виробника) надавати будь-які гарантійні листи своєму покупцю, дилеру, учаснику закупівлі. Тобто, УЧАСТЬ УЧАСНИКА В ЗАКУПІВЛІ (А ВІДПОВІДНО І ВЗАГАЛІ ЗАВЕРШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ПІДПИСАННЯМ ДОГОВОРУ) ПОСТАВЛЕНІ В ПРЯМУ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВОЛІ ПЕВНОГО ВИРОБНИКА АБО ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників П Р О Ш У: 1. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» у вигляді внесення до Додатку 3 Тендерної документації відкритих торгів позицій 16, 29, 30, 33, 34 – конкретних і безеквівалентних медичних виробів конкретного виробника; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» видалити з Тендерної документації відкритих торгів позиції 16, 29, 30, 33, 34 Додатку 3 до Тендерної документації; 3. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» у вигляді внесення до пункту 9 Додатку 3 до Тендерної документації вимоги про надання висновку уповноваженого органу про еквівалентність медичних виробів; 4. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» видалити з Тендерної документації пункт 9 Додатку 3 з вимогою про надання висновку уповноваженого органу про еквівалентність медичних виробів; 5. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» у вигляді внесення до пункту 7 Додатку 3 до Тендерної документації вимоги про надання гарантійного листа виробника або його офіційного представника; 6. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» видалити з Тендерної документації пункт 7 Додатку 3 з вимогою про надання гарантійного листа виробника або його офіційного представника
Дата розгляду скарги: 04.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2021 11:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.03.2021 19:41
Дата виконання рішення Замовником: 11.03.2021 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.03.2021 р. № 4185-р/пк-пз та на підставі рішення тендерного комітету від 11.03.2021 р. № 53 в тендерну документацію по закупівлі № UA-2021-02-08-002311-b було внесено зміни. Перелік змін та Тендерна документація зі змінами розміщена в електронній системі закупівель 11.03.2021 р.
Автор: ФОП "ЗІНЧЕНКО ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", Віктор Зінченко +380973822672 vikvikzinchenko@gmail.com